SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TechNest wzmacnia zespół obsługujący BMW

Dawid Kolasiński ze spółki TechNest (Group One) awansował na stanowisko head of web operations (The Marcom Engine), a Monika Filipek objęła stanowisko market consultant team lead. Do zespołu TechNest dołączyły dwie nowe osoby: Adam Sobiesek w roli adobe forms operations lead oraz Magdalena Cieślik jako team leader w zespole Website Business Support.

od lewej: Dawid Kolasiński, Monika Filipek, Adam Sobiesak, Magdalena CieślikArticle

The Marcom Engine to międzynarodowa struktura grupy BMW, składająca się z 1000-osobowego teamu, którego częścią są pracownicy globalnego hubu eksperckiego - TechNest. Grupa ta kompleksowo integruje strategię, kreację i produkcję w grupie BMW. Koncentruje się na zaawansowanej analizie danych, wysoce zautomatyzowanej produkcji, dostarczaniu komunikacji, mediach cyfrowych i e-commerce w ramach globalnego wsparcia ponad 130 rynków.

TME jest siecią partnerską, w skład której wchodzą MediaMonks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors.

Dawid Kolasiński od 6 lat pracuje w branży marketingowej. Do TechNestu dołączył rok temu, jako team leader w zespole Website Business Support. Doświadczenie zdobywał w agencji eg+ worldwide na stanowisku Project Managera oraz w firmie Bosch, jako User Marketing Specialist. W nowej roli head of web operations (The Marcom Engine), do jego zadań będzie należała m.in. koordynacja działających w Polsce zespołów specjalistów Website Business Support oraz teamu Adobe Forms Ops, raportowanie działań zespołu pracującego w Indiach czy zarządzanie interakcjami z klientami i dostawcami usług.  

Z digital marketingiem Monika FIlipek związana jest od blisko 10 lat. Od roku pracuje w TechNest, odpowiadając za koordynację działań klienta na kluczowych rynkach europejskich, w tym na rynku niemieckim, polskim, szwajcarskim, austriackim, brytyjskim i irlandzkim. Wcześniej pracowała przez ponad 7 lat w Accenture, gdzie również zajmowała się projektami międzynarodowymi z obszaru digital marketingu. Doświadczenie w marketingu i obsłudze klienta zdobywała również pracując dla jednego z wiodących polskich banków.

Na stanowisku market consultant team lead (The Marcom Engine) będzie odpowiedzialna za koordynację działań 7-osobowego zespołu składającego się z market konsultantów tworzących kampanie typu website i brand campaigns dla grupy BMW.

Adam Sobiesak swoje pierwsze kroki w branży IT postawił w 2018 roku. Doświadczenie zdobywał pracując dla KKWADRAT.com i Cheil, gdzie odpowiadał za obsługę stron internetowych klientów z Polski oraz zza granicy (m.in. z Ameryki Północnej, Ameryki Południowej czy Bliskiego Wschodu). Do TechNest dołączył w lipcu 2022 roku, obejmując stanowisko adobe forms operations lead (The Marcom Engine). Adam jest odpowiedzialny za pracę 3-osobowego zespołu ekspertów obsługującego Adobe Forms dla grupy BMW.

Magdalena Cieślik od ponad 5 lat związana jest związana z branżą digital marketingu. Rozwijała się pracując w Publicis Groupe (Saatchi & Saatchi) dla klientów takich jak Visa, Beiersdorf, Procter & Gamble czy Daimler AG (Mercedes-Benz). Jako senior project manager odpowiadała za rozwój globalnego hubu zajmującego się obsługą stron internetowych na kluczowych rynkach EMEA oraz APAC.

Od sierpnia 2022 roku wzmacnia zespół TechNest. W nowej roli team leadera w zespole Website Business Support (The Marcom Engine) do jej zadań należy koordynacja działań zespołu specjalistów zajmujących się utrzymaniem stron internetowych grupy BMW.

Dawid Kolasiński, Monika Filipek, Adam Sobiesak oraz Magdalena Cieślik będą raportować do Iwo Orzełka, service delivery lead w Plan.net TechNest.

Dołącz do dyskusji: TechNest wzmacnia zespół obsługujący BMW

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl