SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w serwisach HbbTV TVN. Można wygrać roczny dostęp do Playera

Coraz więcej treści HbbTV towarzyszy telewizji TVN w naziemnej telewizji cyfrowej. W ostatnich dniach w telewizji hybrydowej ruszyły serwisy promocyjne Eurosportu i Coca Coli. Producent napojów prowadzi konkurs, w którym można wygrać m.in. roczny dostęp do serwisu Player.

Z serwisów HbbTV mogą korzystać odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej, których telewizor jest podłączony do internetu (o ile sprzęt obsługuje telewizję hybrydową). Tacy odbiorcy zyskują dostęp do aplikacji przygotowanych przez nadawców i operatorów multipleksów. Telewizja Polska oferuje na przykład TVP Stream, serwis z treściami na żądanie, znanymi z anten TVP. Polsat na podobnych zasadach od sierpnia ub.r. udostępnia Polsat VoD, a Emitel oferuje dostęp do stacji radiowych i programu telewizyjnego. Ostatnio na HbbTV stawia też TVN. Stacja wdrożyła aplikacje reklamowe Samsunga, Crunchips i promowała produkcje Playera.

TVN rotacyjnie oferuje różne serwisy

W ostatnich dniach TVN oferuje rotacyjnie różne serwisy. Jednym z nich jest program telewizyjny ze zdjęciami i opisami, a także quiz. Niektórzy w telewizji hybrydowej widzą następcę „telegazety”. Jedną z jej najpopularniejszych funkcji jest właśnie program telewizyjny. W tradycyjnym teletekście nie można jednak emitować zdjęć, a w HbbTV już tak.

Niekiedy po włączeniu TVN w prawej dolnej części ekranu ukazuje nam się zapowiedź Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, które będzie można śledzić dzięki kanałom Eurosport i Playerowi. Po wybraniu ikonki uruchamia się klip wideo na temat tego wydarzenia. Nie od razu aplikacja działała na wszystkich telewizorach poprawnie. W poniedziałek po południu osobom korzystającym m.in. z telewizorów Xiaomi zamiast klipu pokazywały się napisy, które zajmowały cały ekran. Problemów takich nie mieli na przykład posiadacze telewizorów marki Philips.

- Reklama Igrzysk Olimpijskich w Eurosporcie i na Playerze była chwilowo niewidoczna z powodu problemów technicznych, które zostały już zażegnane. Autopromocyjna kampania IO w HbbTV będzie kontynuowana. W najbliższym czasie planujemy wzbogacać ją o nowe treści związane z igrzyskami - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupy Discovery.

Równolegle w TVN trwa kampania Coca Coli. Osoby, które zakupią butelkę popularnego napoju mogą wziąć udział w konkursie. Do wygrania jest 11 telewizorów marki Philips, 11 okularów Oculus, 11 konsoli Xbox Series S, 22 słuchawki Galaxy Buds Pro, 222 maszynki do popcornu Ariete i sześciopak Coca Cola Zero Cukru, 222 szlafro-koce, 222 kapcie i 2680 vouchery na roczny pakiet Playera z reklamami. Akcja promocyjna potrwa do końca marca. W aplikacji HbbTV znajduje się kod QR, dzięki któremu można ściągnąć aplikację na telefon, a następnie wpisać kod spod nakrętki napoju, aby wziąć udział w losowaniu.

TVN miał w ub.r. 7,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w serwisach HbbTV TVN. Można wygrać roczny dostęp do Playera

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Taka_prawda
To jest kpina, a nie Hbb...
0 0
odpowiedź