SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Terravita z nową identyfikacją wizualną

Producent czekolad Terravita przeprowadził rebranding, obejmujący odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Hasło marki brzmi od teraz "Słodkie skarby ziemi".

Article

Zmiany są widoczne od razu na opakowaniach i w nowej wersji logo. Dotychczasowa czcionka została zastąpiona nowoczesnym, miękkim fontem, zaś grafika ziarna kakaowca jest naturalnym odniesieniem do wysokiej jakości produktu.

Zmieniona szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami, które podkreślają agrarny charakter Wielkopolski.

- Nowe opakowania nadają marce lekkości oraz radości i wspierają ją w obszarze przyjemności - pełni smaku prawdziwej czekolady, która rozpływa się w ustach. Opakowanie jest przejrzyste i czytelne, a smaki są łatwe do identyfikacji. Prosty font przekazuje jakościowy skład, a wybrane barwy dla konkretnych smaków czekolad komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe. Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak - mówi Janusz Łyczak, kierownik marketingu marki Terravita.

Na nowych opakowaniach podkreślony został również fakt, że Terravita jest polską firmą.

Terravita produkuje swoje flagowe produkty w opakowaniach przeznaczonych w 100% do recyklingu. Dotyczy to zarówno „sreberka”, jak i papieru, pokrytego biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.

Zmiany dotyczą także samej receptury czekolad oraz kształtu tabliczek i kostek, które teraz mają zaokrąglone brzegi i kształt poduszki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Terravita z nową identyfikacją wizualną

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słoma
wyglada tak samo prześnie jak poprzednia wersja
odpowiedź
User
Zorg
To dla nich to dno projektuje?
odpowiedź
User
Szymon
Problemem terravity nie jest logo, ale nadmiar cukru i niedobór kakao w produktach, które usiłuje sprzedawać jako czekolady.

Kiedyś takie cuda nazywało się produktami czekoladopodobnymi. Dziś jest wolny rynek i można sprzedawać jako czekoladę.
odpowiedź