SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland 9” będzie jesienią w TVP2? „Poinformujemy we właściwym czasie”

W kwietniu br. rozpoczęto przyjmowanie zgłoszeń od osób chętnych do wzięcia udziału w dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Ale póki co Telewizja Polska nie potwierdza, czy program w ogóle powstanie. - Na razie jest za wcześnie, by komunikować programy jesiennej ramówki - odpowiada lakonicznie dział public relations TVP.

Zgłoszenia do castingu internetowego przyjmowano do 30 kwietnia br. Wokaliści musieli nagrać cover w języku polskim lub języku angielskim, napisać kilka słów o sobie i przesłać nagranie mailowo wraz z danymi kontaktowymi do firmy Rochstar. Kolejnym etapem będzie weryfikacja zgłoszeń i zaproszenie wybranych osób na precastingi z udziałem producentów.

W ogłoszeniu dotyczącym castingu internetowego podano, że „TVP2 i Rochstar szukają zdolnych wokalistów”, którzy chcą wystąpić dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Portal Wirtualnemedia.pl zapytał więc Telewizję Polską, czy nadawca publiczny oficjalnie zamówił realizację 9. sezonu programu oraz czy widowisko pojawi się w jesiennej ramówce Dwójki. Jednak TVP nie potwierdza tego oficjalnie.

- Na razie jest za wcześnie, by komunikować programy jesiennej ramówki - odpowiada na pytania portalowi Wirtualnemedia.pl dział public relations Telewizji Polskiej. - Na tą chwilę TVP nie komunikuje projektów jesiennych, poza jednym - serialem „Drogi wolności”. Co do pozostałych - poinformujemy we właściwym czasie - dodano w odpowiedzi.

Przypomnijmy, że w listopadzie ub.r. ówczesny dyrektor TVP2 Marcin Wolski zapowiedział, że Telewizja Polska chce kontynuować format „The Voice of Poland”. Wtedy jednak decyzja o kontynuacji nie zapadła, a wiosną br. w wyniku reformy organizacyjnej Wolski stracił stanowisko szefa Dwójki.

Ósmą edycję „TVoP” Dwójka pokazywała jesienią 2017 roku - w soboty o godz. 20.05, w okresie od 2 września do 26 listopada. Średnia widownia ósmej edycji muzycznego widowiska wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 14,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,65 proc. w grupie 16-59. Program zyskał widzów, a Dwójka pozostawała wiceliderem w 4+ i liderem w 16-49.

Dodatkowo w okresie od 6 stycznia do 24 lutego br. Dwójka emitowała pierwszą dziecięca wersję formatu „The Voice Kids”, w którym rywalizują najmłodsi wokaliści. Program oglądało średnio 2,54 mln widzów, a w czasie emisji odcinków stacja była zdecydowanym liderem. W finałowym odcinku prezes Jacek Kurski zapowiedział kolejną edycję dziecięcego show.

W kwietniu br. średni udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 9” będzie jesienią w TVP2? „Poinformujemy we właściwym czasie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl