SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tic Tac namawia na "Odświeżenie dnia delikatnością"

Ferrero prowadzi wizerunkową kampanię marki Tic Tac. Hasłem kampanii jest "Odświeżenie dnia delikatnością". Działania przygotowały Isobar Polska, Hand Made i Vizeum.

Tic Tac w swojej kampanii postawił między innymi na niestandardową komunikację za pośrednictwem OOH, dodatkowo wspieraną w social mediach przez nfluencerów.

W akcji wykorzystywane są hasztagi #odswiezdziendelikatnoscia oraz #delikatnoscwmalychrzeczach.

-  Przekaz jest kontynuacją nowej komunikacji marki jaką prowadzi ona z konsumentami od września minionego roku. Marka promuje delikatność wskazując jak niewiele potrzeba, aby umilić dzień sobie i innym - mówi Magdalena Łącka, country category marketing manager pills w Ferrero.

Kampania potrwa do końca lutego br.

Za zakup nośników typu Citylight oraz billboardów w różnych wariantach odpowiada Vizeum, a za kreację - Agencja Hand Made.

Dodatkowo Agencja Isobar (dentsu Polska) przeprowadziła działania z 17 micro, medium i mikro Influencerami wokół kampanii, w ramach których robią oni zdjęcia na tle miejskich nośników niosąc ich przekaz swoimi zasięgami.

Dołącz do dyskusji: Tic Tac namawia na "Odświeżenie dnia delikatnością"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl