SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TikTok, Polska Press i Payback w IAA Polska

Do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączają serwis społecznościowy TikTok, wydawca prasy i serwisów online’owych Polska Press oraz operator programu lojalnościowego Payback.

Article

Do grona członków IAA Polska dołączają: platforma społecznościowa TikTok, grupa medialna Polska Press oraz multibrandowy program bonusowy Payback.

- Niezmiernie cieszy mnie to, że szeregi IAA Polska zwiększają się o trzy kolejne organizacje. Siłą IAA Polska jest bowiem różnorodność i mnogość spojrzeń na komunikację marketingową. A to z kolei ułatwia realizację wspólnego celu, jakim jest poprawa standardów w branży komunikacji marketingowej, a także dbałość o zgodną z prawem, swobodną komunikację pomiędzy producentami i konsumentami – mówi Jacek Olechowski, prezes zarządu IAA Polska.

Stowarzyszenie jest platformą dialogu, formułowania potrzeb i podejmowania inicjatyw, dzięki którym rynek usług marketingowych może harmonijnie wzrastać i rozwijać się. Dzięki przynależności do Stowarzyszenia jego członkowie nie tylko wymieniają doświadczenia, ale też uczestniczą w działaniach na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się, wpływają na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej oraz kształtują wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.

Aktualnie do IAA Polska należy ponad 130 firm.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TikTok, Polska Press i Payback w IAA Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl