SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Kot reklamuje Blika (wideo)

Blik (Polski Standard Płatności) rozpoczął kampanię reklamową przekonującą do płacenia zbliżeniowo. Po raz pierwszy markę promuje aktor Tomasz Kot. Kampanię przygotowały Change Serviceplan i Spark Foundry.

Od 9 listopada klienci 6 banków mogą płacić Blikeim zbliżeniowo. Oprócz Banku Millennium, PKO Banku Polskiego i Alior Banku nowe rozwiązanie udostępniły ING Bank Śląski, Santander Bank oraz mBank. Dostęp do usługi jest otwarty dla każdego banku oferującego Blika.

Zbliżeniowy Blik przyśpiesza płatność w terminalach w sklepach stacjonarnych. Wystarczy odblokowanie telefonu i zbliżenie go do terminala – bez wpisywania kodu, bez konieczności podpinania karty, bez logowania do aplikacji bankowej a nawet bez połączenia z internetem czy siecią komórkową.

Tomasz Kot reklamuje Blika

Do płacenia zbliżeniowo Blikiem będzie namawiać aktor Tomasz Kot, który jest bohaterem najnowszej kampanii. W spotach pokazuje on użytkownikom, jak łatwo płaci się Blikiem zbliżeniowo.

Do grudnia w stacjach telewizyjnych kanałach tematycznych oraz w internecie pojawiać się będą spoty z udziałem Tomasza Kota.

– Płatność zbliżeniowa Blikiem - to dwa proste, a jednocześnie bardzo efektowne kroki, które może opanować każdy. A kroki to przecież taniec. Właśnie to skojarzenie posłużyło nam do stworzenia nietypowej i zapadającej w pamięć instrukcji korzystania z nowej funkcji Blika. – mówi Michał Tyburcy, Business Director Change Serviceplan. - Naszym przewodnikiem jest Tomasz Kot, którego kocie ruchy i rytmiczny wokal doskonale tłumaczą, jak to działa: odblokuj i zbliż. Dzięki idei wychodzącej tak bezpośrednio z produktu stworzyliśmy bardzo atrakcyjną, wpadającą w ucho i oko kampanię, która z pewnością zbliży do Blika jeszcze większą rzeszę konsumentów – dodaje.

Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan. Media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Spark Foundry.

W II kw. 2021 r. użytkownicy Blika zrealizowali 176 mln transakcji o wartości 24 mld zł. Spośród wszystkich transakcji 25,5 mln stanowiły przelewy na telefon, których liczba wzrosła o 187 proc. w stosunku do II kw. 2020 r. Na koniec II kw. 2021 r. użytkowników Blika było 8 mln, czyli o 50 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot reklamuje Blika (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gbartosz83
po co to komu? w czym to jest lepsze / gorsze od Google Pay czy Apple Pay?
odpowiedź
User
real36
po co to komu? w czym to jest lepsze / gorsze od Google Pay czy Apple Pay?

a po co komu Google Pay można tak samo zapytać, jak mamy BLIK
odpowiedź
User
rvb
po co to komu? w czym to jest lepsze / gorsze od Google Pay czy Apple Pay?

a po co komu Google Pay można tak samo zapytać, jak mamy BLIK

Ja dostaję 1% cashback za płatność kartą podpiętą do Google Pay.
odpowiedź