SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media i SAR ruszają z kolejną edycją cyklu #opiniejuroraeffie

Już po raz szósty Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media realizują cykl #opiniejuroraeffie. W ramach tegorocznej edycji projektu ponad 110 jurorów konkursu podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień. Wyniki ankiety publikowane będą w ciągu kolejnych 11 tygodni poprzedzających galę rozdania nagród konkursu Effie Awards 2022, która odbędzie się już 8 listopada.

Cykl #opiniejuroraeffie poszukuje odpowiedzi na trudne, nieoczywiste pytania, które środowisko mediów spotyka na drodze podejmowania decyzji związanych z osiąganiem pożądanych celów dla prowadzonych działań reklamowych. Wypracowane wnioski są unikatową bazę wiedzy na temat głównych zagadnień i trendów związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej.

Kierunki rozwoju e-commerce w cyklu jurorów Effie Awards

Najnowszą edycję cyklu #opiniejuroraeffie rozpoczyna publikacja dotycząca kierunków rozwoju e-commerce.

- Jesteśmy dumni, że już od 6 lat wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR możemy tworzyć cykl #opiniejuroraeffie. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna stawia przed nami coraz to większe wymagania i jak nigdy wcześniej pobudza do kreowania nowych, innowacyjnych rozwiązań komunikacji marek. Jako TVN Media podejmujemy działania, mające na celu dzielenie się wiedzą, inspiracjami i aktywne wspieranie branży reklamowej w codziennych wyzwaniach. Cieszy nas, że dzięki takim inicjatywom, jak cykl #opiniejuroraeffie możemy wspólnie kształtować obecną rzeczywistość mediów w Polsce" – powiedział Andrzej Karasowski, szef zespołu produktu reklamowego, TVN Media, partnera konkursu Effie.

- Cykl #opiniejuroraeffie to dla nas wyjątkowo ważna inicjatywa, przybliża nam bowiem zdanie ekspertów branży komunikacji marketingowej na temat aktualnie kluczowych tematów i trendów, a dzięki cykliczności projektu obserwujemy jakie zmiany zachodzą na rynku i jak szybko zmieniają się czynniki wpływające na efektywność kampanii, działań i rozwiązań marketingowych" – powiedziała Paulina Goliszewska, project manager, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W ciągu kolejnych 11 tygodni poprzedzających galę Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2022.

W tegorocznej edycji projektu swoje zdanie wyraziła rekordowa ilość, ponad 110 jurorów. Zagregowane wyniki zostały opatrzone komentarzem przewodniczących poszczególnych grup jurorskich.

Tak jak w latach ubiegłych, po gali wręczenia Effie Awards, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje case study kampanii nagrodzonych złotem.

Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie są udostępniane na stronachi tv.tvnmedia.pl oraz na stronie awards.effie.pl.

Organizatorem konkursu Effie Awards jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Gala wręczenie nagród odbędzie się 8 listopada br.

W ubiegłej edycji Effie Awards Poland przyznało 58 nagród - 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Najbardziej efektywną agencją  reklamową została McCann Poland, domem mediowym Starcom, a marketerami ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s. Dziewięć nagród Effie odebrała agencja Starcom, siedem Performics, po sześć zdobyły McCann Poland i VMLY&R Poland. Nie przyznano nagrody Grand Prix.

Dołącz do dyskusji: TVN Media i SAR ruszają z kolejną edycją cyklu #opiniejuroraeffie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl