SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media i RASP ze wspólną ofertą lokowania produktów

TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery produkty content marketingowe, w tym nowość - synchroniczne lokowanie w telewizji i digitalu.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Nowa, partnerska oferta content marketingowa TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska obejmuje cztery główne produkty: rozwiązania natywne video o charakterze efektywnościowym, budujące świadomość w oparciu o rozwiązania contentowe, wspierające sprzedaż z szerokim zasięgiem telewizyjno-digitalowym, a także nowość - produkt synchronicznego lokowania w telewizji i digitalu.

- Dzięki współpracy TVN Grupa Discovery i Ringier Axel Springer Polska historie opowiadane przez marki staną się jeszcze bardziej kompletne i efektywne mediowo. Proponujemy synergię działań, które z jednej strony są zgodne z trendem rynkowym, z drugiej strony optymalizują proces obsługi - mówi Magdalena Milewska, dyrektorka departamentu content marketing, Ringer Axel Springer Polska.

Nowy produkt content marketingowy TVN Media i RASP

Synchroniczne lokowanie produktu w telewizji i digitalu umożliwia opowiedzenie historii marki jednocześnie w telewizji, w programie „Dzień Dobry TVN” oraz w formacie „Onet w domu”. Rozwiązanie dodatkowo wsparte jest mechanizmem Shoppable TV, działającym prosprzedażowo.

-  Rynek oczekuje innowacyjnych rozwiązań w komplementarnej ofercie, łączącej jakość kontentu i siłę zasięgu w środowisku multiscreen. Naszą odpowiedzią jest tworzenie inspirujących produktów odpowiadających na potrzeby komunikacyjne brandów - mówi Agnieszka Gajzler, dyrektor strategii i rozwoju digital, TVN Media.

- Produkty oparte o rozwiązania contentowe są kolejnym obszarem współpracy pomiędzy naszymi firmami. Od kwietnia ruszyliśmy z szeroką ofertą zasięgową video in-stream łącząc zasoby Onetu, TVN24, Player, Edipresse, PolskaPress. Obecnie wprowadzamy produkty content marketingowe integrujące możliwości redakcyjne TVN Grupa Discovery i Ringier Axel Springer Polska, dzięki czemu reklamodawcy będą mieć unikatową możliwość dotarcia do naszych użytkowników w ramach jednej oferty - mówi Andrzej Karasowski, dyrektor premium TV w TVN Media.

Nowa oferta TVN Media i Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska, pod hasłem „Opowiedz z nami swoją historię”, będzie szeroko promowana na rynku agencji mediowych oraz klientów bezpośrednich, w ramach roadshow odbywającego się w najbliższych miesiącach.

Dołącz do dyskusji: TVN Media i RASP ze wspólną ofertą lokowania produktów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leszek
Gonimy konkurencję i Polsat z Interią:)
odpowiedź
User
pop
Syjoniści ze wszystkich mediów łacznie sie
odpowiedź