SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 liderem kanałów informacyjnych, duży wzrost TVP Info. Na końcu News24

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w czerwcu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 1450 proc.). Zerowy udział zanotowała nowa stacja News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Studio TVN24Article

Średni dobowy udział TVN24 w czerwcu 2022 roku wyniósł 5,44 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 22,80 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,97 proc. (po wzroście o 39,22 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W czerwcu br. kanał miał 1,87 proc. udziału, po wzroście względem czerwca 2021 roku o 3,89 proc.

Czwarte miejsce zajął kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,96 proc. (w dół o 6,80 proc.).

Piąte miejsce zajął nowy kanał Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. To stacja o charakterze informacyjnym, która zastąpiła Superstację. Flagową pozycją kanału jest nadawany co pół godziny program „Wydarzenia”.

Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 w czerwcu br. wyniósł 0,62 proc. Stacja względem nadawanej w czerwcu ub.r. Superstacji zanotowała wzrost o 1450 proc. (największy w zestawieniu) i awans w rankingu o trzy lokaty.

Dziesiąta w zestawieniu była stacja Biznes24. Jej wynik spadł najbardziej w zestawieniu - teoretycznie o 100 proc. do 0,00 proc. udziału.

Tylko 74 widzów News24

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca br. Stację w maju br. śledziło średnio zaledwie 74 widzów.

Największy udział (5,98 proc.) wśród grup kanałów newsowych w czerwcu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 i TVN24 BiS i notująca wzrost o 24,58 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 28,91 proc. do 5,93 proc. (łączne dane dla TVP Info oraz TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 28 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w czerwcu 2022 roku wyniósł 14,65 proc. Było to o 28,28 proc. więcej niż w czerwcu 2021 roku.

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w czerwcu 2022 roku utrzymało się TVN24 z wynikiem 3,15 proc., po wzroście o 17,10 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,09 proc. udziału, po wzroście o 33,12 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,43 proc. (wzrost o 2,14 proc.).

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był też TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,50 proc. udziału, po wzroście o 20,69 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 8,16 proc. udziału w rynku, po wzroście o 26,12 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych, duży wzrost TVP Info. Na końcu News24

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
D
Czy ktoś mógłby zbadać dlaczego paneliści Nielsena tak lubią stacje informacyjne?
odpowiedź
User
Sebastian
Kanały Biznes24 i News24 powinny zostać zamknięte z powodu bardzo niskiej oglądalności. Jeśli te kanały nie dają radę z oglądalnością to po co to robić. Nawet Polsat News 2 jak i telewizja wPolsce mają lepszy wynik od nich.
odpowiedź
User
Pawel.
Od niedawna mam TVN24,ale zdecydowanie wolę TVPinfo.
odpowiedź