SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Viva!” i Itaka zaczynają współpracę, powstał katalog turystyczny premium. Maria Dębska ambasadorką akcji

Magazyn „Viva!” i biuro podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.

Okładka katalogu turystycznego, który powstał w wyniku współpracy „Vivy!” i Itaki Okładka katalogu turystycznego, który powstał w wyniku współpracy „Vivy!” i Itaki

Katalog zawiera specjalne oferty Hotels&Deals, pakiet ITAKAsmart oraz „Poznajmy się” - propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów  (w tym hotele w formule „adults only”, „LGBT Friendly”, wycieczki „Kameralne podróże”, „Wakacje pod palmami” oraz „No limits”).

- Łącząc kompetencje i doświadczenie obu kultowych brandów, chcemy sprawić, by świat stał się jeszcze bardziej otwarty, by każdy mógł cieszyć się jego różnorodnością i pięknem. By możliwe były podróże - z naszą pomocą i rekomendacją - w najdalsze zakątki, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami - komentuje Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska, redaktor naczelna dwutygodnika „Viva!”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W ofercie katalogu klienci znajdą także m.in. najmodniejsze kurorty, słynne resorty, a także ciekawe destynacje, które warto odwiedzić.

- Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie. Korzystamy z nowych technologii, jesteśmy blisko naszych Klientów na każdym etapie podróży. Dzielimy się tym, co uznaliśmy za najlepsze, pokazujemy to czym sami się zachwyciliśmy - dodaje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.

Premiera katalogu odbyła się w czwartek, 24 listopada. Jest dostępny w salonach firmowych i biurach sprzedaży Itaka w całym kraju.

Hasło przewodnie katalogu brzmi „Cały ten świat!”. Ambasadorką wspólnego projektu „Vivy!” i Itaki jest aktorka Maria Dębska.

Za kreację i  promocję projektu odpowiada zespół Burda Media. Promocja katalogu potrwa od listopada 2022 roku do października 2023 roku i opiera się na całym portfolio Burda Media Polska.

Dołącz do dyskusji: „Viva!” i Itaka zaczynają współpracę, powstał katalog turystyczny premium. Maria Dębska ambasadorką akcji

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czyżyk
No tak, Galę zamknęli, a to był ich projekt z Itaką. Viva w Burdzie ocalała i przejęła projekt.ciekawe czy edipresowcy sami wymyślą coś ciekawego....
0 0
odpowiedź
User
Arom
Czy skoro jest LGBT Friendly, to nie można dodać LGBT Free!?
0 0
odpowiedź
User
To jakiś żart
A na Titanicu wciąż muzyka gra...
0 0
odpowiedź