SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VMLY&R z drugim Brązowym Lwem na Cannes Lions

Kampania pod hasłem "Pierwsza pomoc ludzkości" zrealizowana przez agencję VMLY&R Poland we współpracy z bankiem BNP Paribas i Polskim Czerwonym Krzyżem otrzymała drugiego Brązowego Lwa na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym Cannes Lions.

We wtorek agencja VMLY&R Poland zdobyła na festiwalu reklamowym Cannes Lions Brązowego Lwa w kategorii Design za kampanię "Pierwsza pomoc ludzkości", którą stworzyła we współpracy z bankiem BNP Paribas i Polskim Czerwonym Krzyżem.

To już druga nagroda na Cannes Lions dla tej kampanii - dzień wcześniej nagrodzono ją Brązowym Lwem w kategorii Outdoor.

W sumie projekt otrzymał 5 nominacji do nagród.

W ramach kampanii "Pierwsza pomoc ludzkości" zorganizowano eksperyment społeczny - szkolenie pierwszej pomocy dla grupy 24 przypadkowych osób. Po części teoretycznej prowadzonej przez instruktorów PCK, uczestniczki i uczestnicy zostali zaproszeni do sali, w której czekały na nich zajęcia praktyczne na fantomach. Te z kolei odzwierciedlały wygląd trzech prawdziwych postaci: Grzegorza Sękowskiego, osoby w kryzysie bezdomności; Khedi Alievy, uchodźczyni z Czeczenii oraz Krzysztofa „Leona” Dziemaszkiewicza, genderqueer.

Nietypowy wygląd fantomów u jednych wywołał konsternację, u części strach, a u innych ciekawość. Ten dysonans poznawczy pozwolił każdemu zmierzyć się z własnymi przekonaniami, barierami czy stereotypami. Po wykonaniu serii ćwiczeń na manekinach symulujących osoby nieprzytomne, uczestniczki i uczestnicy mogli dowiedzieć się więcej o pierwowzorach fantomów, na których wykonywali resuscytację i poznać ich przejmujące historie.

 

Dołącz do dyskusji: VMLY&R z drugim Brązowym Lwem na Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl