SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Galerii Młociny otwarto nowy koncept sklepu RTV Euro AGD

Sieć RTV Euro AGD otworzyła w warszawskiej Galerii Młociny pierwszy, w którym zastosowano nową aranżację przestrzeni i sposób komunikacji z klientem.

Sklep RTV Euro AGDArticle

Doradcy Euro w Galerii Młociny mają do dyspozycji tablety, by w każdym miejscu sklepu móc wspólnie z klientem wybrać najwłaściwszy produkt.

Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, podnoszącym poziom obsługi klienta.

- Zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie się różnić od innych sklepów z elektroniką, w którym najnowocześniejsze produkty technologiczne będą miały odpowiednią oprawę. Postawiliśmy zatem na klarowne, czyste wnętrze i surową, loftową stylistykę - komentuje Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD.

Specjalne ekrany i strefa dla graczy

W nowo otwartym sklepie wydzielono strefę obsługi klienta, w której można opłacić zamówienia online i odebrać towar. Ponadto wprowadzono ekrany digital signage do prezentacji nowości produktowych. W punkcie w Galerii Młociny meble są niższe, alejki między poszczególnymi ekspozytorami szersze, podział na grupy produktowe – bardziej intuicyjny.

W salonie znalazła się oddzielna ekspozycja foteli dla graczy, konsol oraz akcesoriów VR.

Salon w Galerii Młociny to 279. sklep stacjonarny RTV Euro AGD.

Dołącz do dyskusji: W Galerii Młociny otwarto nowy koncept sklepu RTV Euro AGD

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl