SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wakacyjna trasa Dwójki” zyskała 390 tys. widzów, TVP2 liderem rynku

Koncerty w ramach tegorocznej edycji „Wakacyjnej trasy Dwójki” po trzech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,59 mln osób, o 390 tys. widzów więcej niż przed rokiem. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

„Wakacyjną trasę Dwójki” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele po godz. 20.00, począwszy od 20 czerwca 2021 roku (wyjątkowo jeden koncert pokazano w sobotę, 10 lipca). Średnia widownia trzech pierwszych koncertów (do 10 lipca) wyniosła 1,59 mln osób, co przełożyło się na 14,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,02 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,70 mln oglądających, zgromadziła pierwsza część koncertu z Żywca z 4 lipca.

„Wakacyjna trasa Dwójki” względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskała 390 tys. widzów. Wówczas koncerty (w okresie od 28 czerwca do 12 lipca 2020 roku) oglądało 1,20 mln osób, co przełożyło się na 9,31 proc. udziału w 4+, 8,18 proc. w 16-49 oraz 8,41 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 8,76 proc. Trzeci jest Polsat (6,64 proc.), a czwarty - TVN (5,82 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem.

Serii letnich, plenerowych koncertów transmitowanych przez telewizyjną Dwójkę przyświeca hasło „Lato, muzyka, zabawa”. Imprezy odbywają się w różnych polskich miastach.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wakacyjna trasa Dwójki” zyskała 390 tys. widzów, TVP2 liderem rynku

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spot
Zrezygnowanie z Hitów na czasie ze współpracą Radia Eska to był duży błąd.
odpowiedź
User
Monika
Te koncerty są super, ja oglądam każdy. To się nie ma co dziwić, że publika rośnie. I co kolejny to wydaje mi się, że będzie jeszcze lepiej. Z resztą co lepszego na wieczory niedzielne jak nie muzyka na żywo? I to też zagraniczne gwiazdy są.
odpowiedź
User
Takie tam
To jest dno i metrów mułu. Wszędobylskie disco polo i rym cym cym i pararararara. Festiwal bezguscia. A podobno TVP powinna kształtować gusta i szerzyć kulturę z wyższej półki...
odpowiedź