SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Walk Events bez 71 proc. wpływów i z 2,1 mln zł straty

W ub.r. przychody sprzedażowe agencji Walk Events skurczyły się o 71 proc. do 5,04 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 96,2 tys. zł zysku do 2,1 mln zł straty. Firma dostała 1,4 mln zł częściowo bezzwrotnej pożyczki w ramach tarczy kredytowej.

Przychody Walk Events zmniejszyły się rok do roku z 17,37 do 5,04 mln zł, z czego wpływy od innych spółek z grupy Walk - z 910,8 do 253,3 tys. zł.

Agencji udało się obniżyć koszty operacyjne o 58,4 proc. - z 17,08 do 7,1 mln zł. Stanowiące zdecydowaną większość wydatki na usługi obce zmalały z 14,73 do 6,01 mln zł.

1,4 mln zł pożyczki od PFR

Z kolei nakłady na wynagrodzenia spadły z 1,4 mln zł do 548,6 tys. zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 72,3 do 23,8 tys. zł.

W maju ub.r. agencja otrzymała 1,4 mln zł częściowo bezzwrotnej pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach tzw. tarczy kredytowej. Ponadto oszczędziła 21,3 tys. na umorzonych trzymiesięcznych składkach pracowniczych na ZUS.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wydatki na zużycie materiałów i energii poszły w dół z 512,9 do 136,4 tys. zł, za to koszty amortyzacji zwiększyły się z 285,5 do 356,1 tys. zł.

Pozostałe przychody operacyjne Walk Events poszły w górę z 2,19 zł do 201,8 tys. zł, a pozostałe koszty operacyjne - z 44,1 do 220,2 tys. zł. Wpływy finansowe wzrosły z 275,8 zł do 18,1 tys. zł, natomiast koszty finansowe zmniejszyły się ze 100,1 do 36,7 tys. zł.

2,1 mln zł straty Walk Events

Wyniki rentowności Walk Events pogorszyły się o ponad 2 mln zł. Wynik sprzedażowy poszedł w dół z 291,1 tys. zł zysku do 2,06 mln zł straty, wynik operacyjny - z 247 tys. zł zysku do 2,08 mln zł straty, wynik brutto - ze 147,2 tys. zł zysku do 2,1 mln zł straty, a wynik netto - z 96,2 tys. zł zysku do 2,1 mln zł straty.

Właścicielem Walk Events jest spółka Walk. Na walnym zgromadzeniu podjęła uchwałę, że zeszłoroczna strata agencji zostanie pokryta z przyszłych zysków.

Ile zarobiły inne agencje z grupy Walk?

Agencja reklamowa Walk Creative w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 34,3 proc. do 11,27 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę ze 136,4 do 376 tys. zł. W ramach tarcz kredytowych otrzymała 1,44 mln zł pożyczek od Polskiego Funduszu Rozwoju.

Przychody agencji Walk PR zmalały w ub.r. o 10,6 proc. do 8,63 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 14,6 proc. jej zysk netto wzrósł ze 177,6 do 500,3 tys. zł.

Natomiast spółka Walk Digital zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 30,9 proc. do 7,05 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół ze 113,7 tys. zł zysku do 832,1 tys. zł straty.

Dołącz do dyskusji: Walk Events bez 71 proc. wpływów i z 2,1 mln zł straty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl