SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Estée Lauder wspiera walkę z rakiem piersi. W kampanii Boczarska, Kubicka, Janiak, Gąsiorowska

"Różowa Wstążka Estée Lauder Companies" to tytuł kampanii edukacyjnej marki kosmetycznej Estée Lauder, której celem jest walka z rakiem piersi. Partnerem akcji jest Warsaw Creatives.

Wśród polskich ambasadorów  akcji Różowa Wstążka ELC znaleźli się: Magda Boczarska, Olivier Janiak oraz Sandra Kubicka.

Kampania ruszyła 1 października, wraz z publikacją na koncie instagramowym Magdy Boczarskiej czarno-białego zdjęcia autorstwa fotografki Zuzy Krajewskiej. Zdjęcie Boczarskiej oznaczone zostało, nawiązującą do symbolu kampanii, różową „wstążką”, która łączyć będzie fotografie wszystkich biorących w akcji osób.

Akcję wspierają m. in. Roma Gąsiorowska, Zosia Ślotała czy Urszula Dębska. Uzupełnieniem kampanii prowadzonej w social mediach jest wydanie przewodnika do samobadania piersi dla kobiet ze zdjęciami Zuzy Krajewskiej. Materiał będzie dostępny w wersji drukowanej w salonach Sephory oraz Douglas, a także w wersji elektronicznej.

Warsaw Creatives jest odpowiedzialna za koncept kreatywny, produkcję zdjęć i video oraz projekty graficzne materiałów drukowanych tegorocznej kampanii.

Dołącz do dyskusji: Estée Lauder wspiera walkę z rakiem piersi. W kampanii Boczarska, Kubicka, Janiak, Gąsiorowska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl