SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

We Are Social wiodącą agencją Starbucksa

Sieć kawiarni Starbucks wybrała wyznacza We Are Social na wiodącą agencję strategiczną i kreatywną odpowiedzialną za obsługę firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

We Are Social będzie odpowiadać za dostarczanie strategii społecznościowych i kampanii marek, wraz z "unikalnym podejściem do pozostawania w kontakcie z kulturą".

Trzyletni kontrakt będzie prowadzony przez agencję We Are Social London z Socialize, przejętym przez We Are Social w 2018 r., obsługującym Bliski Wschód.

We Are Social będzie współpracować ze Starbucks, aby stworzyć rewolucyjne podejście do ich strategii marketingowej w regionie EMEA poprzez nową, skierowaną do społeczności, hiperlokalną i odpowiednią kulturowo strategię kreatywną, nieproporcjonalnie budującą wartość marki i stymulującą wzrost wśród odbiorców z pokolenia Z i pokolenia milenialsów.

Proces prezentacji agencji rozpoczął się w lipcu br. Rozstrzygnięcie przetargu oznacza zakończenie pięcioletniej współpracy marki z agencją Iris.

Dołącz do dyskusji: We Are Social wiodącą agencją Starbucksa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nie rozumiem
O cóż chodzi w tej notce? Czy wybrała ona nieproporcjonalne tłumaczenie dostarczone przez jakieś marki!? ;)

"Starbucks wybrała wyznacza We Are Social" - wybrała czy wyznacza?
dostarczanie strategii społecznościowych i kampanii marek, wraz z "unikalnym podejściem do pozostawania w kontakcie z kulturą" - dostarczanie kampanii jakich marek?
nieproporcjonalnie budującą wartość marki - ?!


odpowiedź