SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Weber Shandwick zaczęła obsługę Nielsen Audience Measurement w Polsce

Firma badawcza Nielsen Audience Measurement powierzyła swoją obsługę w zakresie public relations agencji Weber Shandwick także na polskim rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Elżbieta Gorajewska, prezes Nielsen Audience MeasurementElżbieta Gorajewska, prezes Nielsen Audience Measurement

Dotychczas za wszelkie kontakty z mediami i współpracę z dziennikarzami, zarówno w zakresie dostarczania zamówionych do publikacji danych, jak i odpowiedzi na zadawane pytania odpowiadała Aleksandra Boczkowska pracująca na stałe w Nielsen Audience Measurement. Dziennikarze nie mieli też problemu z kontaktowaniem się bezpośrednio z prezes firmy Elżbietą Gorajewską.

Gorajewska jeszcze kilkanaście dni temu komentowała pierwsze krytyczne materiały „Wiadomości” TVP1 na temat badań telemetrycznych realizowanych przez Nielsen Audience Measurement. Odniosła się też do prośby TVP, żeby Nielsen podał kody pocztowe osób z panelu telemetrycznego.

Od co najmniej kilku dni zasady współpracy instytutu z mediami uległy zmianie. Najpierw dowiedzieliśmy się, że zgodnie z nowymi wytycznymi pytania kierowane do prezes Gorajewskiej są przekazywane centrali firmy. W ostatnich dniach z kolei w imieniu Nielsena odpowiedzi udziela agencja public relations Weber Shandwick.

Agnieszka Dziedzic z agencji Weber Shandwick przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że agencja ta zajmuje się globalną obsługą Nielsena w zakresie public relations. - W Polsce dla tego instytutu pracujemy od kilku tygodni - powiedziała Dziedzic.

Na nasze pytanie skierowane bezpośrednio do Nielsena, czy zatrudnienie agencji PR ma związek z ostatnimi atakami Telewizji Polskiej, nie otrzymaliśmy odpowiedzi od firmy.

Dołącz do dyskusji: Weber Shandwick zaczęła obsługę Nielsen Audience Measurement w Polsce

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wwwq
A co to da? Z taką prezes na czele nic nie pomoże. Stracili wiarygodność i trudno będzie ja odzyskać. Pierwsza rzecz to pozbyć się kuli u nogi czyli obecnej prezes. Druga rzecz to zmiana metodologiii - ta jest prehiostoryczna, trzecia rzecz - transparentność
odpowiedź
User
pavv
Jak ktoś zatrudnia agencję do udzielania odpowiedzi na pytania to znaczy najczęściej, że sam nic konstruktywnego nie może powiedzieć, a agencja ma gotwą bazę odpowiedzi na 1000 najczęściej zadawanych pytań.
odpowiedź
User
bambo
czekamy aż pisowskie szmaty propagandowe zaczną grzebać w życiorysach szefostwa tej agencji
odpowiedź