SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Wiele podróży. Jeden Wizz Air" w międzynarodowej kampanii kinowej Wizz Air (wideo)

W kinach ruszyła wizerunkowa kampania linii lotniczych Wizz Air. Prowadzoną na czterech rynkach akcję przygotowały firmy Ogilvy, PHD Media Direction i New Age Media.

Kampania Wizz Air obejmuje swoim zasięgiem 422 ekrany kinowe w 35 multipleksach Cinema City w 19 miastach w 4 krajach w Europie (Polska, Bułgaria, Rumunia, Węgry).

30-sekundowy spot nawiązuje do miłych emocji, jakie towarzyszą podróżom i spędzaniu wolnego czasu w gronie najbliższych. Jednocześnie promowana jest oferta, w ramach której ceny lotów rozpoczynają się od 39 zł (bilet w jedną stronę z podatkami i opłatami obowiązkowymi).

Kreację reklamy przygotowała węgierska agencja Ogilvy. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kampanię we wszystkich czterech krajach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.

Dołącz do dyskusji: "Wiele podróży. Jeden Wizz Air" w międzynarodowej kampanii kinowej Wizz Air (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl