SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WP SportoweFakty z większą przewagą nad Onet Sport, w górę platformy Polsat Sport i „Przeglądu Sportowego”

Wśród internetowych platform sportowych liderem pozostają WP SportoweFakty, w marcu zwiększyły przewagę zasięgową na sekcją sportową Onetu. Duże wzrost osiągnęły platformy internetowe Polsat Sport i „Przeglądu Sportowego”, natomiast zmalały wyniki działu sportowego portalu „Super Expressu”.

Article

W marcu br. WP SportoweFakty, stanowiące w całości zasoby Wirtualnej Polski w kategorii sportowej, jako serwis www i aplikację mobilną odwiedziło 9,99 mln internautów, co dało 33,32 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie przeciętnie 22 minuty i 26 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Powyżej 20 minut średniego czasu korzystania osiągnęły jeszcze dwie platformy. W sekcji sportowej Onetu (Ringier Axel Springer Polska) 8,45 mln internautów spędziło przeciętnie po 21 minut i 33 sekundy, a z platformy TVP Sport 3,95 mln użytkowników korzystało średnio przez 26 minut i 18 sekund.

Zdecydowanym liderem pod względem średniego czasu korzystania jest serwis Flashscore.pl z wynikami meczów na żywo. W marcu odwiedziło go 2,13 mln internautów (co dało 7,1 proc.), każdy spędził przeciętnie 55 minut i 9 sekund.

Sport.pl, stanowiący dział sportowy portalu Gazeta.pl (Agora), zanotował 7,98 mln użytkowników, 26,62 proc. zasięgu oraz 15 minut i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a dział sportowy Interii (Grupa Polsat-Interia) - 5,91 mln odwiedzających, 19,71 proc. zasięgu oraz 12 minut i 14 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę.

Meczyki.pl odwiedziło 3,38 mln użytkowników (dało to 11,28 proc. zasięgu), z których każdy spędził w serwisie przeciętnie 7 minut i 14 sekund, a platformę Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia) - 2,78 mln internautów (9,27 proc. zasięgu), spędzających średnio po 6 minut i 27 sekund.

W zestawieniu są też serwisy tytułów prasowych. Sekcja sportowa portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) zanotowała 2,7 mln użytkowników, 9,01 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 29 sekund przeciętnego czasu korzystania, a serwis „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) - 1,87 mln internautów, 6,23 proc. zasięgu oraz 5 minut i 52 sekundy średniego czasu korzystania.

W porównaniu do lutego WP SportoweFakty zyskały 416,8 tys. użytkowników (4,3 proc.), natomiast średni czas spędzony na platformie zmalał o 2 minuty i 18 sekund (9,3 proc.). W sekcji sportowej Onetu nastąpiły odwrotne zmiany: liczba internautów spadła o 205,1 tys. (2,4 proc.), a przeciętny czas korzystania wydłużył się o minutę i 49 sekund (9,2 proc.).

Wzrosty w obu statystykach osiągnęły platformy Polsat Sport i „Przeglądu Sportowego”. Pierwsza zyskała 222,9 tys. użytkowników (8,7 proc.) oraz 2 minuty i 14 sekund średniego czasu korzystania (53 proc.), a druga - 177,7 tys. (10,5 proc.) i 37 sekund średniego czasu korzystania (11,7 proc.).

Sekcja sportowa Interii zanotowała wzrost liczby odwiedzających o 82,6 tys. (1,4 proc.) i spadek przeciętnego czasu spędzonego przez internautę o 46 sekund (5,9 proc.).

Podobnie zmieniły się wyniki kilku innych witryn: platforma TVP Sport zyskała 29,3 tys. internautów (0,7 proc.) i straciła minutę i 11 sekund średniego czasu korzystania (4,3 proc.), Meczyki.pl zanotowały wzrost liczby użytkowników o 425,4 tys. (14,4 proc.) oraz spadek przeciętnego czasu korzystania o 4 minuty i 25 sekund (37,9 proc.), a Flashscore.pl - wzrost liczby odwiedzających o 40 tys. (1,9 proc.) oraz spadek średniego czasu korzystania o 10 minut i 13 sekund (15,6 proc.).

Natomiast w sekcji sportowej portalu „Super Expressu” ubyło 488,1 tys. internautów (to 15,3 proc. w dół), a przeciętny czas spędzony przez użytkownika zmalał o 36 sekund (19,5 proc.).

Dołącz do dyskusji: WP SportoweFakty z większą przewagą nad Onet Sport, w górę platformy Polsat Sport i „Przeglądu Sportowego”

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl