SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grey Warszawa jedyną firmą z Polski nagrodzoną w Effie Awards Europe. Agencją roku McCann Worldwide

Agencja Grey Worldwide Warszawa jest jedyną agencją z Polski, która zdobyła nagrodę na tegorocznym Effie Awards Europe. Brązowym Effie nagrodzono kampanię "9 milionów powodów" dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.

Podczas zorganizowanej w czwartek wirtualnej gali Effie Awards Europe przyznano 35 nagród 23 agencjom z 13 krajów Europy. Zwycięzców wybrało międzynarodowe jury złożone z agencji i przedstawicieli klientów, któremu współprzewodniczyli Claudia Kuhn, kierownik ds. budowania marki i zintegrowanej komunikacji w Procter and Gamble oraz Brian McCarter, dyrektor ds. strategii na region EMEA w Ogilvy.

Tytuł Agencji Roku zdobyła agencja McCann Worldwide, zdobywca 8 Effie: 2 Złotych, 3 Srebrnych i 3 Brązowych - za kampanie dla Tele2, Aldi, Help for Heroes i Teva Pharmaceuticals.

- To ogromne osiągnięcie. Pomimo ogromnych wyzwań w 2020 roku, nasze zespoły strategiczne pozostały odporne, całkowicie skoncentrowane na dostarczaniu efektywnej i znaczącej pracy dla naszych klientów. Jesteśmy bardzo podekscytowani. Utrzymaliśmy naszą pozycję numer 1 w Europie dzięki kolejnym rekordowym wynikom. Efektywność jest kluczowym miernikiem wartości naszej pracy, a te nagrody są szczególnie ważne, ponieważ są wyrazem uznania dla realnego, wymiernego wpływu - do czego jesteśmy konsekwentnie zaangażowani. Nasze głębokie partnerstwo z klientami oparte na zaufaniu i współpracy jest podstawą tego osiągnięcia. Jesteśmy zaszczyceni mogąc podzielić się tą nagrodą z naszymi klientami i naszymi zespołami, szczególnie w kontekście trudnych warunków, w których wszyscy pracowaliśmy - skomentował Harjot Singh, global chief strategy officer w McCann Worldgroup.

Grand Prix Effie za wybitne osiągnięcia otrzymała agencja TRIAD Advertising za kampanię „Savings Therapy” dla VUB Bank. Kampania skupiała się na zachęcaniu ludzi do oszczędzania przy jednoczesnej promocji produktów oszczędnościowych banku. Marka potraktowała brak oszczędzania pieniędzy jako kolejny zły nawyk i przygotowała odwrotną terapię, w której można się uzależnić od oszczędzania. W okresie kampanii Słowacy zaoszczędzili 3 razy więcej pieniędzy niż rok wcześniej, realizując cele o 150 proc.większe.

- Szczególnie w tym roku jury Grand Effie uważało, by nagrodzić pomysły, które się sprawdzają, jako wyraz wsparcia i zachęty dla naszej branży. Przyznając nagrodę Grand Effie, jury pragnęło docenić wysoki poziom kreatywności, ale także jej pozytywny wpływ społeczny. Walcząc z wrogiem nadmiernych wydatków i impulsywnych zakupów, ta kampania pomogła ludziom rozwinąć zdrowsze nawyki finansowe. Połączenie tych dwóch aspektów, dobrych dla biznesu i społeczności, sprawiło, że skuteczność tej sprawy sięgnęła szczytu - powiedziała Hélène Dusseaux, starszy dyrektor ds. budowania marki i komunikacji w Procter & Gamble, która moderowała sesję jury.

Jedyną agencją z Polski, która zdobyła statuetkę na Effie Awards Europe jest agencja Grey Worldwide Warszawa. Brązowym Effie nagrodzono kampanię "9 milionów powodów" dla marki Corega należącej do GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.

Kampania podkreśla, że protezy zębowe pomagają starszym osobom cieszyć się pełnią życia. W akcji pokazywani są różni ludzie w starszym wieku realizujący swoje pasje. Robert Janowski zaznacza w reklamie, że z protez zębowych korzysta aż 9 mln Polaków, więc noszenie takiej protezy nie powinno być powodem do wstydu. Na potrzeby akcji uruchomiono serwis 9milionowpowodow.pl, w którym dostępne są m.in. opisy bohaterów kampanii, rady dotyczące dbania o protezy i wyjaśnienia błędnych teorii o ich używaniu, a także prezentacja produktów Corega do pielęgnacji protez.

 
Przy kampanii pracowały też agencje VMLY&R), Mediacom, Havas PR, LULU.

Pełna lista zwycięzców Effie Europe 2020 jest dostępna tutaj.

Dołącz do dyskusji: Grey Warszawa jedyną firmą z Polski nagrodzoną w Effie Awards Europe. Agencją roku McCann Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl