SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły reality-show „Rolnik szuka żony”, serial „M jak miłość ” oraz dziennik TVN „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Rolnik szuka żony 8”; fot. TVP„Rolnik szuka żony 8”; fot. TVP

W minionym tygodniu - od 18 do 24 października - najwięcej widzów zgromadził kolejny premierowy odcinek reality-show „Rolnik szuka żony”. Miał średnio 3,56 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był serial „M jak miłość”. Wtorkowy odcinek produkcji w TVP2 śledziło 3,41 mln osób (24,89 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 24 października na antenie stacji obejrzało 2,65 mln widzów (19,28 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,28 mln widzów (emisja 22 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,11 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 13. były „Wydarzenia” Polsatu (1,85 mln; niedziela).

„Rolnik szuka żony” najchętniej oglądany również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP2 miał 1,27 mln osób, co dało stacji 24,16 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „M jak miłość” (1,07 mln widzów w TVP1; 22,46 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (944 tys. osób w TVP2; 22,46 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 pierwsza w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 1,17 pkt. proc. do 8,69 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,13 proc. (spadek o 0,04 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,03 proc. (do góry o 0,01 pkt. proc.). Czwarta była TVP2, której udział wyniósł 7,78 proc. (+ 0,41 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,42 proc. do 32,63 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,57 pkt. proc. do 5,32 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 4,58 proc. udziału; + 0,16 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 13. miejsce zajął Polsat News (1,53 proc.; do góry o 0,09 pkt. proc.).

TVN pierwszy w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 10,61 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,11 proc. (- 0,05 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2 (+ 0,30 pkt. proc. do 5,85 proc.), która awansowała z czwartej lokaty. Z piątego na czwarte miejsce awansowała Siódemka (+ 0,24 pkt. proc. do 5,02 proc.). Z kolei z czwartej na szóstą lokatę spadła TVP1 (- 1,27 pkt. proc. do 5 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,40 proc.; do góry o 0,18 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz seriali
A gdzie jest Kozaka Miłość?
odpowiedź
User
Telewidz
Wow pajęczyna Playera w zestawieniu. Czterominutowy program w topce. Super. Obok kulis m jak miłość, prognoz pogody i serwisów sportowych to prawdziwy sukces. Blok reklamowy trwa dłużej.
odpowiedź
User
Apollo
Ale co się stało z You Can Dance?
odpowiedź