SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 nowym liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. „M jak miłość”, „Fakty” i PŚ w skokach hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” i niedzielny konkurs PŚ w skokach. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ została Jedynka, a w 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL MaxfilmArticle

W minionym tygodniu - od 3 do 9 stycznia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,31 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,40 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 3 stycznia na antenie stacji obejrzało 2,94 mln widzów (21,67 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2,43 mln widzów (emisja 3 stycznia; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 5 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,31 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie), a 7. były „Wydarzenia” Polsatu (2,11 mln; niedziela).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia nadany w TVN konkurs PŚ w skokach narciarskich. Zawody z Sischofshofen śledziło średnio 1,97 mln widzów, co przełożyło się na 17,77 proc. udziału.

„M jak miłość” na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,12 mln osób, co dało stacji 23,93 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,01 mln widzów w TVN; 24,38 proc. udziału), a podium uzupełnia serwis „Wydarzenia” (865 tys. osób w Polsacie; 17,27 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 nowym liderem w 4+

Udział liderującej Jedynki wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,15 proc. Wynik stacji zmniejszył się o 0,51 pkt. proc. TVP1 na miejsce pierwsze awansowała z trzeciej lokaty.

Z czwartego na drugie miejsce awansował TVN, który miał 7,84 proc. udziału (wzrost o 0,16 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat, który spadł z drugiej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,54 proc. (w dół o 1,13 pkt. proc.). Z kolei z miejsca drugiego na czwarte spadła TVP2, której udział wyniósł 6,90 proc. (- 2,27 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,18 proc. do 30,43 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,41 pkt. proc. do 5,16 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 3,74 proc. udziału; + 0,24 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 13. na 12. miejsce awansował Polsat News (1,62 proc.; do góry o 0,19 pkt. proc.).

TVN wyprzedził Polsat w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,54 pkt. proc. do 8,68 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,66 proc. (- 1,27 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2 (- 1,91 pkt. proc. do 4,82 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (- 0,54 pkt. proc. do 4,63 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 bez zmian liderem był Polsat (8,32 proc.; w dół o 1,22 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. „M jak miłość”, „Fakty” i PŚ w skokach hitami

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl