SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w maju br. było o 3,03 proc. niższe niż w maju 2020 roku. Najchętniej kupowany był „Fakt”, największym wzrostem pochwalić się mógł „Przegląd Sportowy”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Article

W maju 2021 roku średnie rozpowszechnianie płatne razem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) wyniosło 163 817 egz., o 7,69 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, udostępnionych przez PAP.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę ze wynikiem wynoszącym 91 564 egz. zajął „Super Express” (ZPR Media). Zwiększył się o 4,49 proc.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu - o 11,07 proc. do 58 312 egz.

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają „Rzeczpospolita” (Gremi Media; 36 495 egz.; w dół o 8,23 proc.) oraz „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes; 30 447 egz.; - 2,30 proc.).

Dalej uplasowały się: „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin; 21 169 egz.; - 4,34 proc.), „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska; 16 155 egz.; + 57,92 proc. - zdecydowanie największy wzrost w zestawieniu), „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska; 11 800 egz.; + 25,83 proc.) i „Gazeta Giełdy Parkiet” (Gremi Media; 4 042 egz.; + 0,22 proc.).

Sprzedaż dzienników spadła o 3 proc.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt ZKDP” - codziennych gazet w maju br. wyniosła 433 801 egz. Była o 3,03 proc. niższa niż w maju 2020 roku. Od drugiej dekady marca ub.r. w Polsce rząd wprowadził ograniczenia związane z epidemią COVID-19, m.in. zamknięto większość obiektów handlowych (poza sklepami spożywczymi, aptekami, piekarniami itp.), co utrudniło konsumentom zakup prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kicz
no prosze - GieWu, "instytucja demokracji", "ikona wolnosci i niezależnosci" z największymi spadkami? tońcie dalej, nie będe po was płakał.
odpowiedź
User
andyd
no prosze - GieWu, "instytucja demokracji", "ikona wolnosci i niezależnosci" z największymi spadkami? tońcie dalej, nie będe po was płakał.
tak się nie ciesz, czytelnicy Wyborczej przechodzą do internetu, i tam czytają Wyborczą
odpowiedź
User
Falk
Adam odejdź wreszcie...
odpowiedź