SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

YouTube, Allegro i RASP mocno w górę, Netflix z rekordem w mobile’u (Mediapanel z października)

W październiku br. duże wzrosty odwiedzalności zanotowały m.in. YouTube, Allegro i Grupa Ringier Axel Springer Polska, a Agora pod względem zasięgu wyprzedziła Grupę OLX. Rekordowe wyniki osiągnęły aplikacje mobilne Netflixa, TikToka i InPostu, natomiast zmalała odwiedzalność Ceneo.pl i witryn TVP.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku br. strony i aplikacje Google’a miały 28,7 mln polskich użytkowników i 97 proc. zasięgu, wobec 28,15 mln użytkowników i 96,5 proc. zasięgu we wrześniu br.

Jeszcze więcej polskich internautów zyskał YouTube (jako serwis www i aplikacja mobilna) - ich liczba zwiększyła się z 25,04 do 26,03 mln zł.

Agora wyprzedziła Grupę OLX

Duże wzrosły osiągnęła większość czołowych platform i wydawców internetowych. Grupa Ringier Axel Springer Polska (należy do niej m.in. Onet) zanotowała wzrost liczby odwiedzających z 22,78 do 23,44 mln, przeglądarkowy Facebook - z 21,58 do 21,98 mln, a Grupa Allegro - z 21,05 do 21,83 mln.

W przypadku Grupy Wirtualna Polska nastąpił wzrost z 20,92 do 21,16 mln internautów, a w przypadku Grupy Polsat-Interia - z 20,26 do 20,54 mln.

W serwisach i aplikacjach Grupy Agora liczba internautów zwiększyła się z 17,54 do 18,07 mln, dzięki czemu wydawca wyprzedził Grupę OLX, która zanotowała wzrost z 17,85 do 18,06 mln.

Ceneo.pl i TVP ze spadkami

Grupa Polska Press dzięki wzrostowi liczby użytkowników z 16,74 do 17,27 mln zwiększyła przewagę nad Grupą ZPR Media (w górę z 14,94 do 15,04 mln).

Z kolei Grupa TVN osiągnęła wzrost z 12,39 do 12,68 mln internautów, Grupa Eurozet - z 10,81 do 11,54 mln, a Grupa Edipresse.pl - z 8,82 do 9,46 mln.

Natomiast na platformach Grupy Ceneo.pl liczba użytkowników zmalała z 13,16 do 12,99 mln, a Telewizja Polska wypadła z czołowej dwudziestki (we wrześniu jej serwisy i aplikacje miały 9,05 mln użytkowników).

W Polsce jest prawie 30 mln internautów

W badaniu Mediapanel łączną liczbę internautów w Polsce oszacowano w październiku na 29,6 mln, o 0,5 mln więcej niż we wrześniu. Liczba użytkowników korzystających z internetu codziennie zwiększyła się miesiąc do miesiąca z 24,2 do 24,7 mln.

OLX.pl przed Ceneo.pl

Google.com miało w październiku 27,63 mln użytkowników, a Google.pl - 10,55 mln, wobec odpowiednio 27,14 i 10,55 mln we wrześniu.

Inna czołowe domeny zanotowały znaczące wzrost. Na Youtube.com liczba internautów zwiększyła się z 20,85 do 21,62 mln, na Onet.pl - z 18,93 do 19,53 mln, na Allegro.pl - z 17,62 do 17,85 mln, a na WP.pl - z 15,97 do 16,06 mln.

Ceneo.pl zanotowało spadek z 12,94 do 12,69 mln internautów i zostało wyprzedzone przez OLX.pl (wzrost z 12,71 do 12,86 mln). Zmniejszyła się też liczba użytkowników przeglądarkowego Instagrama - z 8,7 do 8,52 mln.

Na komputerach Allegro przed Grupą WP i RASP

Tylko na komputerach Grupa Google zanotowała w październiku 22,24 mln użytkowników i 75,2 proc. zasięgu, wobec 21,41 mln użytkowników i 73,4 proc. zasięgu miesiąc wcześniej.

YouTube osiągnął wzrost liczby internautów z 15,44 do 16,16 mln, a przeglądarkowy Facebook - z 14,65 do 15,58 mln. W serwisach i aplikacja Grupy Allegro liczba użytkowników zwiększyła się z 12,25 do 12,67 mln, w tych Grupy Wirtualna Polska - z 12,2 do 12,36 mln, a w tych Grupy RASP - z 10,97 do 11,52 mln.

Google.com osiągnęło na komputerach wzrost liczby użytkowników z 20,93 do 21,83 mln, a Google.pl - z 8,56 do 8,79 mln.

Na Allegro.pl liczba odwiedzających zwiększyła się z 11,4 do 11,56 mln, na Onet.pl - z 7,92 do 8,29 mln. Niewielkie wzrost zanotowały przeglądarkowe Instagram (z 4,54 do 4,56 mln) i Netflix (z 4,42 do 4,55 mln).

Dołącz do dyskusji: YouTube, Allegro i RASP mocno w górę, Netflix z rekordem w mobile’u (Mediapanel z października)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Jak tam badacze i eksperci sprzedaż mleka pełnotłustego w porównaniu do sprzedaży śrub 13-tek... no bo taki sam sens ma porównywanie YT do OLX.
0 0
odpowiedź