SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Roślinna marka Żabki Plant Hunter debiutuje na rynku

Żabka Polska wprowadza w pełni roślinną markę własną - Plant Hunter. Od 28 kwietnia dania i produkty nowego brandu pojawiły się w wybranych sklepach.

Article

Produkty oferowane w ramach marki Plant Hunter mają w 100% roślinny skład. Nie zawierają konserwantów i oleju palmowego. O planach uruchomienia nowej marki własnej przez Żabkę pisaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl pod koniec marca.

Menu Plant Hunter

W ofercie Plant Huntera znajdą się dania obiadowe: „Spaghetti jak bolońskie”, „Kotlet jak drobiowy” czy „Kremowe tagliatelle jak z kurczakiem”, które zamiast mięsa posiadają roślinny zamiennik na bazie soi (bez GMO).

Klienci będą mogli skusić się na pasty na bazie tofu: „Pastę jak rybną” lub „Pastę jak jajeczną”, a także sałatki: „Sałatkę jarzynową jak z jajkiem”, w której  jajka doskonale zastępuje tofu oraz czarna sól kala namak lub „Sałatkę makaronową jak z majonezem” na bazie makaronu gotowanego z dodatkiem brokuła oraz ogórka konserwowego.

Obok tego, w portfolio marki są też słodkie przekąski: batonik kremowy o smaku słonego karmelu lub orzechów, a także stworzone za pomocą innowacyjnej metody HPP roślinne shaki: truskawkowy – na bazie migdałów i nerkowców lub czekoladowy – na bazie orzechów nerkowca i czekolady.

- Już blisko 40% Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach, stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100% roślinnej marki własnej do ofert Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami - komentuje Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Żabka Polska.

Żabka współpracuje z RoślinnieJemy

W prace nad marką Plant Hunter zaangażowany od wczesnego etapu był zespół tworzący kampanię RoślinnieJemy, który wspierał wysiłki zespołu Żabka Polska w stworzeniu prawdziwie bezkompromisowej marki roślinnej, zapewniającej świetne wrażenia wszystkim osobom chcącym ograniczyć spożycie mięsa.

– Rynek produktów roślinnych w Polsce jest już wart ponad 600 mln zł. Żabka, odpowiadając na nowe potrzeby coraz większej grupy Polaków, stawia kolejny krok w upowszechnianiu się dostępu do dobrego roślinnego jedzenia. Z końcem kwietnia wszyscy, którzy ograniczają spożycie produktów zwierzęcych, będą mogli dalej cieszyć się znanymi daniami, acz w roślinnym wydaniu – smakiem roślinnego kotleta „jak drobiowego” czy sałatki jarzynowej „jak z jajkiem”. Cieszymy się, że jako RoślinnieJemy mieliśmy możliwość aktywnie włączenia się w proces budowania marki Plant Hunter - komentuje Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w kampanii RoślinnieJemy.

– Jednym z podstawowych kryteriów w procesie budowania marki Plant Hunter było zapewnienie konsumentom wyjątkowego doświadczenia w roślinnym wydaniu, bez kompromisu na smaku czy teksturze dania - dodaje Maciej Otrębski.

Produkty marki Plant Hunter dostępne są od 28 kwietnia br. w wybranych sklepach sieci Żabka.

Marka Plant Hunter będzie promowana na razie głównie w digitalu. - W komunikacji wykorzystamy również kanały własne takie jak aplikacja żappka, social media czy materiały graficzne w sklepach - przekazało nam biuro prasowe Żabka Polska.

Produkty roślinne rosną w siłę

Rynek produktów roślinnych w Polsce jest wart ponad 600 mln zł. Wartość europejskiego rynku produktów roślinnych w okresie między 2018 a 2020 wzrosła o 49%, osiągając wartość 3,6 mld euro. Według danych Nielsen wartość sprzedaży chłodzonych roślinnych dań gotowych wzrosła o 16% w 2020 w porównaniu do poprzedniego roku.

Zdjęcia produktów Plan Hunter: Joanna Ogórek

Dołącz do dyskusji: Roślinna marka Żabki Plant Hunter debiutuje na rynku

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl