SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Klarna debiutuje w Polsce opcją "Zapłać za 30 dni"

Bank detaliczny Klarna, dostawca płatności i serwis zakupowy z ponad 90 milionami użytkowników na całym świecie, oficjalnie uruchomił w Polsce popularną na świecie opcję „Zapłać za 30 dni”. Pierwszym klientem firmy jest firma odzieżowa H&M.

H&M jest pierwszym partnerem Klarny w Polsce, oferującym opcję "Zapłać za 30 dni" przy zakupach w sieci. Firma zapowiada, że w wkrótce liczba marek współpracujących w tym zakresie powiększy się.

Dzięki opcji „Zapłać za 30 dni” konsumenci mogą robić zakupy i płacić  w sposób zapewniający im większą elastyczność, wygodę i wybór, bez odsetek i opłat.

Dodatkowo, aplikacja Klarny umożliwia przeglądanie polecanych sklepów i zarządzanie płatnościami Klarny u zintegrowanych sprzedawców.

Kupujący mogą korzystać z wyselekcjonowanych list zakupów, tworzyć i udostępniać spersonalizowane foldery (kolekcje), a także aktywować powiadomienia o obniżkach cen. Wkrótce w aplikacji dostępnych będzie wiele innych funkcji.

H&M pierwszym sklepem z usługą od Klarny

- Jestem zachwycony, że mogę osobiście rozpocząć ekspansję Klarny w Polsce. Naszym celem jest umożliwienie polskim konsumentom robienia zakupów, płatności i bankowania w bardziej inteligentny sposób, który naprawdę pasuje do ich sposobu życia - podkreśla Sebastian Siemiątkowski, CEO i współzałożyciel Klarny. - To dla mnie szczególna premiera, z racji na moje polskie korzenie. Cieszę się, że sektor e-commerce stał się motorem napędowym lokalnej gospodarki. Klarna jest tutaj, aby wzmocnić ten fenomen. Zaczynamy z naszym długoterminowym partnerem H&M, ale naszym zobowiązaniem jest być partnerem do wzrostu dla wszystkich polskich sprzedawców, dużych i małych, i wspólnie pracować nad budowaniem lojalnej i usatysfakcjonowanej społeczności klientów wokół ich marek - dodaje.



- Zakupy w H&M powinny być wygodne, trafiające w gusta i inspirujące. Cieszymy się, że możemy teraz zaoferować fanom mody w Polsce wygodny sposób płacenia za ich zakupy. Dzięki partnerstwu z Klarną opracowaliśmy autorskie rozwiązanie do płatności, oferujące naszym fanom prawdziwie nowoczesne doświadczenia zakupowe bez względu na to, gdzie i jak zdecydują się robić zakupy - mówi Mehmet Arisoy, country manager H&M w Polsce.


Klarna zapowiada dalszy rozwój swojej obecności w Polsce, z lokalnym zespołem i biurem w Warszawie.

Klarna ma już swoje europejskie biura w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Skandynawii, Holandii, Belgii, Hiszpanii oraz we Włoszech.

Jak podano Klarna na świecie ma 2 mln transakcji dziennie,  90 mln aktywnych konsumentów (+174 proc. r/r), 18 mln aktywnych użytkowników aplikacji miesięcznie,  250 tys. partnerów detalicznych oraz 4 tys. pracowników w tym 1600 inżynierów, ponad 100 narodowości.

Klarna współpracuje w sumie z 250 tys. sprzedawców. Wśród nich są Nike, Ikea, Samsung i Sephora.

W ostatnim czasie metodę odroczonych płatności wprowadziła platforma Zalando.

Dołącz do dyskusji: Klarna debiutuje w Polsce opcją "Zapłać za 30 dni"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl