WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Firma

AC-RECORDS
Kategorie Agencje BTL, Agencje Reklamowe, Firmy Badawcze, Producenci Muzyczni,
Rok powstania 2003
Liczba pracowników 30
Region(Województwo) Mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres H.Brodatego 53/74
Telefon +48502303060
Fax
WWW http://www.ac-records.com

Opis działalności

Firma AC records zajmuje się kompleksową obsługą kampanii reklamowych oraz wszelkich działań marketingowych związanych z audio i field marketingiem oraz audytem kampanii reklamowych. AUDIO MARKETING Udźwiękowienie reklam radiowych i telewizyjnych Produkcja spotów muzycznych, jingli radiowych Tworzenie tematów muzycznych do programów telewizyjnych i audycji radiowych Realizacja nagrań lektorskich Produkcje muzyczne - artystyczne i komercyjne Obsługa muzyczna imprez Impresariat muzyków i DJ’ów, baza kontaktów z artystami z polski i zagranicy FIELD MARKETING Organizacja imprez muzycznych, promocyjnych, eventów pro-sprzedażowych i pro-wizerunkowych Organizacja imprez integracyjnych Planowanie i koordynacja działań marketingowych, m. in. roadshow, sampling, eventy, konkursy on-line Niezależny audyt działań promocyjnych, m. in. tajemniczy klient, ukryte filmowanie działań niepożądanych, monitoring realizacji kampanii Produkcja materiałów reklamowych Własna baza hostess, hostów, animatorów i lokalnych koordynatorów w całej Polsce AUDYT KAMPANII REKLAMOWYCH Monitoring w miejscu pracy hostess/hostów i supervisorów na terenie całej Polski Przygotowanie niezależnego raportu zdjęciowego i video w formie prezentacji Wskazanie słabych i mocnych stron przeprowadzonych działań reklamowych Koordynacja pracy oddelegowanych zespołów roboczych Własna baza niezależnych audytorów w całym kraju Realizacja działań typu: tajemniczy klient, wizyta kontrolowana, badanie miejsca sprzedaży Dokładna oferta przygotowywana jest indywidualnie (www.ac-records.com)

Ostatnio dodane firmy

Gorące informacje

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ
Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ