Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
   
  Wtorek, 29 Grudzień 2009  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Rok 2009 pod lupą branży reklamowej; prognozy na 2010 r.

Jaki był mijający rok dla branży reklamowej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in.: Jakub Potrzebowski (ZenithOptimedia), Rafał Baran (Grey Group), Jacek Dzięcielak (MPG), Ewa Góralska (PanMedia Western), Jacek Balicki (FireFly), Anna Lubowska (Mediaedge:cia), Paweł Kowalewski (IAA), Wojciech Borowski (Euro RSCG).   więcej

'Dom nad rozlewiskiem' hitem Jedynki, w planach kolejna seria

Serial obyczajowy „Dom nad rozlewiskiem” z Joanną Brodzik w roli głównej oglądało w Jedynce więcej widzów niż propozycje konkurencji, emitowana jesienią br. produkcja podniosła też widownię stacji. TVP planuje kontynuację serialu. więcej

Rok 2009 pod lupą branży telekomunikacyjnej

Jaki był mijający rok dla branży telekomunikacyjnej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in.: Maciej Witucki (prezes Grupy TP), Robert Banasiak (wiceprezes Telefonii DIALOG). więcej

 
Ogłoszenia o pracę  

TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
SZKOŁA TVN24

Fakty TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Redaktor

Wydawnictwo ViMedia poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Działu Reklamy / Konsultant

WWF poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. komunikacji i projektów specjalnych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Tylko TVN zyskał w Święta widzów

„Ranczo Wilkowyje”, „Fakty” oraz „Koń polski, wielka świąteczna wyprzedaż” - to hity pierwszego i drugiego dnia Świąt w polskiej telewizji. Najchętniej oglądaliśmy TVP1, jednak spośród głównych stacji tylko TVN zyskał widzów. więcej

TV Biznes wciąż samodzielna

Stacja TV Biznes, wbrew zapowiedziom, nie zostanie od 1 stycznia 2010 roku włączona w struktury Polsatu. więcej

Canal+ wprowadza napisy przy polskich filmach

Stacja Canal+ będzie udostępniać napisy dla niesłyszących przy polskich firmach. W ten sposób cała oferta filmowa stacji będzie dostępna dla osób z upośledzeniami słuchu. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
googleRok 2009 pod lupą branży telewizyjnej; prognozy na 2010 r.
Jaki był mijający rok dla branży telewizyjnej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in.: Mirosław Błaszczyk (Polsat), Katarzyna Kieli (Discovery), Izabella Willey (MTV), Dominik Libicki (Cyfrowy Polsat), Bertrand Le Guern (Canal+), Maciej Grzywaczewski (ATM Grupa) i prof. Wiesław Godzic.
googlePodsumowanie roku - Radio 2009
Jaki był mijający rok dla branży radiowej? Oceniają m.in. : Mateusz Kirstein (Radio ZET), Olgierd Wojtkowiak (Eska), Adam Fijałkowski (Grupa Radiowa Agora) oraz Dariusz Grzywaczewski ( prezes Radia PiN).
 
 
 
 
 
Telewizja
 
'Dom nad rozlewiskiem' hitem Jedynki, w planach kolejna seria

Serial obyczajowy „Dom nad rozlewiskiem” z Joanną Brodzik w roli głównej oglądało w Jedynce więcej widzów niż propozycje konkurencji, emitowana jesienią br. produkcja podniosła też widownię stacji. TVP planuje kontynuację serialu. więcej

Tylko TVN zyskał w Święta widzów

„Ranczo Wilkowyje”, „Fakty” oraz „Koń polski, wielka świąteczna wyprzedaż” - to hity pierwszego i drugiego dnia Świąt w polskiej telewizji. Najchętniej oglądaliśmy TVP1, jednak spośród głównych stacji tylko TVN zyskał widzów. więcej

TV Biznes wciąż samodzielna

Stacja TV Biznes, wbrew zapowiedziom, nie zostanie od 1 stycznia 2010 roku włączona w struktury Polsatu. więcej

Canal+ wprowadza napisy przy polskich filmach

Stacja Canal+ będzie udostępniać napisy dla niesłyszących przy polskich firmach. W ten sposób cała oferta filmowa stacji będzie dostępna dla osób z upośledzeniami słuchu. więcej

Wpadki telewizyjne: Zmienny skoczek (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

W dół TVP 1 i TVN 24, zyskuje TVP 2 i Polsat

Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1 - zyskuje TVP 2, w dół TVN i TVN 24. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Nowe filmy polecane przez Ewę Ewart w TVN 24

Kanał TVN 24 w styczniu przyszłego roku pokaże pięć kolejnych dokumentów rekomendowanych przez znaną dziennikarkę BBC Ewę Ewart. Produkcje nadawane będą w niedziele o 12.20. więcej

Radio
 
Drożeją reklamy w Trójce

Od połowy stycznia cennik reklamowy radiowej Trójki zostanie zrównany z pakietem EuroTrójka. Tym samym czas reklamowy w tej rozgłośni zdrożeje o 15-20 proc. więcej

Radio Plus z tanecznymi przebojami

Na jeden wieczór w roku Radio Plus zmodyfikuje swoją ofertę muzyczną. Od godziny 20.00 31 grudnia 2009 roku do samego rana 1 stycznia 2010 roku w studiu stacji zapanuje karnawałowa atmosfera. więcej

Reklama
 
Rok 2009 pod lupą branży reklamowej; prognozy na 2010 r.

Jaki był mijający rok dla branży reklamowej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in.: Jakub Potrzebowski (ZenithOptimedia), Rafał Baran (Grey Group), Jacek Dzięcielak (MPG), Ewa Góralska (PanMedia Western), Jacek Balicki (FireFly), Anna Lubowska (Mediaedge:cia), Paweł Kowalewski (IAA), Wojciech Borowski (Euro RSCG).   więcej

Drożeją reklamy w Trójce

Od połowy stycznia cennik reklamowy radiowej Trójki zostanie zrównany z pakietem EuroTrójka. Tym samym czas reklamowy w tej rozgłośni zdrożeje o 15-20 proc. więcej

Reklama ,,NIE" z Urbanem i Stalinem nie propaguje komunizmu (wideo)

Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargę na reklamę tygodnika „NIE” wykorzystującą wizerunki Jerzego Urbana i Józefa Stalina. W proteście oskarżono ją o propagowanie komunizmu. więcej

Skandal z Tigerem Woodsem przyniesie mediom i sponsorem duże straty

Skandal obyczajowy z udziałem Tigera Woodsa będzie kosztował telewizje i sponsorów ponad 220 milionów dolarów straconego przychodu. więcej

Polscy internauci coraz częściej unikają reklam w prasie

Coraz więcej polskich internautów unika czytania i oglądania reklam w gazetach i magazynach – wynika z badania SMG/KRC. Jednocześnie coraz mniej użytkowników sieci jest skoncentrowanych na czytaniu prasy. więcej

Axel Springer wprowadza pakiet reklamowy Presspack

Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej pakiet Presspack. Jednocześnie wydawnictwo dzieli cennik ogłoszeń reklamowych na część ogólnopolską i regionalną. więcej

Prasa
 
Spore spadki w segmencie miesięczników dla rodziców

We wrześniu br. spadła sprzedaż wszystkich miesięczników dla rodziców. Najwięcej stracił magazyn „M jak mama”, a liderem sprzedaży mimo spadku pozostało pismo „Mamo, to Ja”. więcej

'Bluszcz"' z nowymi działami i autorami

Miesięcznik dla kobiet „Bluszcz” (Elipsa) od styczniowego numeru, który ukaże się 4 stycznia 2010 roku, zostanie odświeżony. Magazyn zyska nowe działy, zmodyfikowany layout, pojawią się w nim także nowi autorzy. więcej

Polscy internauci coraz częściej unikają reklam w prasie

Coraz więcej polskich internautów unika czytania i oglądania reklam w gazetach i magazynach – wynika z badania SMG/KRC. Jednocześnie coraz mniej użytkowników sieci jest skoncentrowanych na czytaniu prasy. więcej

Axel Springer wprowadza pakiet reklamowy Presspack

Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej pakiet Presspack. Jednocześnie wydawnictwo dzieli cennik ogłoszeń reklamowych na część ogólnopolską i regionalną. więcej

Internet
 
Amazon: e-booki popularniejsze w święta od tradycyjnych książek

W dzień Bożego Narodzenia sklep internetowy Amazon.com po raz pierwszy w swojej historii sprzedał więcej e-booków niż książek w tradycyjnej postaci. więcej

iSuppli: internet w samochodach będzie coraz powszechniejszy

W 2016 roku na całym świecie będzie 62,3 miliona konsumentów mających dostęp do internetu w swoich samochodach. więcej

Badania Marketingowe
 
Polscy internauci coraz częściej unikają reklam w prasie

Coraz więcej polskich internautów unika czytania i oglądania reklam w gazetach i magazynach – wynika z badania SMG/KRC. Jednocześnie coraz mniej użytkowników sieci jest skoncentrowanych na czytaniu prasy. więcej

Wydarzenie 2009 roku w ocenie Polaków

Podpisanie traktatu lizbońskiego przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego i wybór Jerzego Buzka na przewodniczącego Parlamentu Europejskiego - to według sondażu CBOS najważniejsze dla Polaków wydarzenia mijającego roku.   więcej

Public Relations
 
Technologie
 
Rok 2009 pod lupą branży telekomunikacyjnej
Telefonica przejmuje Jajah
DisplaySearch: ponad 100-proc. wzrost sprzedaży netbooków
Nintendo i Intel pracują nad nową konsolą?
Ponad 50-proc. wzrost sprzedaży płaskich telewizorów w Japonii
Deutsche Telekom planuje nową strategię
Gospodarka
 
Wzrost PKB wyniesie ok. 1,5% w 2009 r., a w 2010 r. ok. 2,5%
DM PKO BP: 'akumuluj' TVN
KGHM rozpoczyna likwidację spółki KGHM Congo
Grupa NFI EM&F: wniosek o upadłość niemieckiej spółki Smyk GmbH
Grupa PEP sprzeda grupie Tauron energię odnawialną i certyfikaty za 867,3 mln zł
Kultura/Rozrywka
 
Rochstar rozstaje się z Edytą Górniak
Paris Hilton wzięła ślub w Las Vegas
Spike Lee nakręcił Michaela Jacksona
Roman Polański zaskoczony
Charlie Sheen nie chce emerytury
Sarah Jessica Parker w kieszeni Hugh Granta
Trzy, nie 36 milionów dla Nicolasa Cage'a
 
Praca Najnowsze oferty
POLISH-ENGLISH INTERPRETER FOR A FILED MARKETING REPRESENTATIVE
[ ADVERTISING COMPANY ]  | mazowieckie
FILED MARKETING REPRESENTATIVE
[ ADVERTISING COMPANY ]  | mazowieckie
Dziennikarz portali Internetowych rynekzdrowia.pl, rynekzaptek.pl
[ Grupa PTWP SA ]  | śląskie
Dziennikarz / Redaktor
[ Fakty TVN ]  | mazowieckie
SZKOŁA TVN24
[ TVN24 ]  | mazowieckie
aktor, osobowość telewizyjna, scenarzysta
[ Producent programu 'Szymon Majewski show' ]  | mazowieckie
Kierownik Działu Reklamy / Konsultant
[ Wydawnictwo ViMedia ]  | mazowieckie
Firma do prowadzenia bazy postprodukcji
[ FremantleMedia Polska ]  | cała Polska
Junior Traffic Manager
[ Omnigence ]  | mazowieckie
ANALITYK DANYCH
[ Centrum Monitorowania Rynku ]  | mazowieckie
DJ/Prezenter
[ Radio ZET ]  | mazowieckie
sekretarz produkcji
[ Breakthru Films ]  | mazowieckie
Specjalista ds. komunikacji i projektów specjalnych
[ WWF ]  | mazowieckie
PR Consultant
[ Raczkiewicz Chenczke Consultants ]  | mazowieckie
Grafik kreatywny/ Webdesigner
[ GoldenSubmarine ]  | wielkopolskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Wiesław Podkański (wywiad)

Przeglądy prasy w internecie są wielokrotnie zwyczajną próbą obejścia prawa i uniknięcia procesów - twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy. więcej

Kwestionariusz
Marcin Szewczak: Konkurencja to jedna z motywacji do działania

Na pytania odpowiada Marcin Szewczak - reporter "Panoramy" TVP 2. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl