Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
   
  Środa, 10 Luty 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Jedynka też chce mieć muzyczne show

TVP1 planuje emisję muzycznego show „Śpiewaj i walcz”. Według projektu ramówki, program ma być emitowany w piątkowe wieczory o 20.15. Format musi jednak jeszcze zatwierdzić zarząd. więcej

Polskie Radio chce podbić internet i platformy cyfrowe

85 tematycznych stacji internetowych, w tym kanały muzyczne, ze słuchowiskami, kabaretowe oraz Radio na Wizji, kanał dostępny na największych platformach cyfrowych - publiczna radiofonia chce uczcić jubileusz 85-lecia mocnym wejściem w nowe technologie. więcej

,,Hotel 52" zmierzy się z ,,Ojcem Mateuszem"

TVP1 przenosi emisję premierowych odcinków „Ojca Mateusza” na czwartki. Tym samym serial cpokryje się z nową produkcją telewizji Polsat – „Hotel 52”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę  

Muzeum Łazienki Królewskie poszukuje osoby na stanowisko
Grafik / Webmaster

SZKOŁA TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
SZKOŁA TVN24

SAN MARKOS - REPUBLIKA DOBREJ MARKI poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR STRATEG

Edipresse Polska poszukuje osoby na stanowisko
DZIENNIKARKA / DZIENNIKARZ DZIAŁU ZAGRANICZNEGO

BBC Worldwide Channels poszukuje osoby na stanowisko
Head of Scheduling, EMEA

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Najsłabsza od premiery sprzedaż 'Top Gear', 'Auto Świat' liderem

W listopadzie 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat", rekordowy spadek sprzedaży "Top Gear". więcej

Duże spadki wśród miesięczników poradnikowych

W listopadzie 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska). więcej

Loginy na Allegro będą widzieć tylko uczestnicy aukcji

Od 23 lutego loginy użytkowników Allegro będą widoczne wyłącznie dla uczestników aukcji. Ma to zwiększyć bezpieczeństwo w serwisie. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
googleW górę Polsat News i TVP Info
W styczniu wśród kanałów informacyjnych najwięcej zyskał Polsat News, którego widownia wzrosła o prawie 60 proc. Wzrost zanotowało też TVP Info, zaś udział TVN 24 spadł minimalnie.
googleLech Kaczoń: Postar zmieni kupowanie reklam na outdoorze
– Nowa metodologia badania reklamy zewnętrznej, Postar, zmieni sposób zakupu kampanii outdoorowych – przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Jedynka też chce mieć muzyczne show

TVP1 planuje emisję muzycznego show „Śpiewaj i walcz”. Według projektu ramówki, program ma być emitowany w piątkowe wieczory o 20.15. Format musi jednak jeszcze zatwierdzić zarząd. więcej

,,Hotel 52" zmierzy się z ,,Ojcem Mateuszem"

TVP1 przenosi emisję premierowych odcinków „Ojca Mateusza” na czwartki. Tym samym serial cpokryje się z nową produkcją telewizji Polsat – „Hotel 52”. więcej

Siedemnastolatek poprowadzi ,,Panoramę"

„Panorama” wystawiła na aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy współprowadzenie programu. Dlatego we wtorek, 23 lutego, serwis wraz z Martą Kielczyk poprowadzi siedemnastoletni Czarek Gąsior z Siedlec. więcej

Nowy serial w TVN (wideo)

Od 23 lutego telewizja TVN będzie emitowała serial „The Forgotten”. Produkcja opowiada o detektywach, których zadaniem jest ustalenie tożsamości niezidentyfikowanych ofiar zbrodni. więcej

TVP 2 reklamuje pasmo serialowe o 18:45

W radiu, kinie i na outdoorze startuje kampania reklamowa nowego pasma reklamowego w TVP2. Będą w nim emitowane seriale „Apetyt na życie” i „Licencja na wychowanie”. więcej

Super Bowl: rekord oglądalności i czasu reklamowego

Niedzielną relację z pokazywanego w telewizji CBS finału rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego obejrzało średnio 106,5 miliona Amerykanów, co jest rekordowym wynikiem w historii relacji z tego wydarzenia - wynika z danych firmy badawczej Nielsen. więcej

Radio
 
Polskie Radio chce podbić internet i platformy cyfrowe

85 tematycznych stacji internetowych, w tym kanały muzyczne, ze słuchowiskami, kabaretowe oraz Radio na Wizji, kanał dostępny na największych platformach cyfrowych - publiczna radiofonia chce uczcić jubileusz 85-lecia mocnym wejściem w nowe technologie. więcej

Powstał związek zawodowy w radiowej Trójce

Zapowiedź masowych zwolnień oraz odwołanie byłej dyrektor radiowej Trójki Magdaleny Jethon - to główne powody utworzenia Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Programu 3. Polskiego Radia. Związek został zarejestrowany przed weekendem. więcej

Polskie Radio uruchomi 85 stacji w internecie i ,,Radio na wizji"

Z okazji swojego jubileuszu Polskie Radio uruchomi we wrześniu 85 internetowych kanałów radiowych. Ponadto do końca roku ruszy realizowany przez Radio Euro kanał „Radio na wizji”. więcej

Łukasz Konarski polskim korespondentem Reporterów Bez Granic

Łukasz Konarski, dziennikarz Radia TOK FM został polskim korespondentem międzynarodowej organizacji pozarządowej walczącej o wolność prasy - Reporters sans frontières - Reporterzy Bez Granic. więcej

Reklama
 
Kampania ,,freewolnych domen" home.pl nie dyskryminuje kobiet

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę zarzucającą kampanii home.pl pod hasłem „Freewolne domeny” dyskryminowanie kobiet. Kontrowersje wzbudziła pokazana w reklamie modelka z kajdankami. więcej

Reklama piwa Żywiec w prokuraturze

Czy najnowsza kampania reklamowa piwa Żywiec łamie przepisy? Wkrótce do prokuratury trafi zawiadomienie w tej sprawie - dowiedział się "Dziennik Polski". więcej

Kot Rysiek i pies Winston: W Heyah nie ściemniamy (wideo)

W Heyah rusza promocja umożliwiająca nielimitowane rozmowy z wybranym użytkownikiem tej taryfy nawet przez miesiąc. Ofertę wspiera kampania reklamowa pod hasłem „W Heyah nie ściemniamy” z udziałem kota Rysiek i psa Winston. więcej

,,Dopasuj lokatę do swoich potrzeb" w kampanii PKO BP

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa lokaty 6+6 w PKO BP. Akcja – przygotowana przez firmy Testardo Gram, Hypermedia i ZenithOptimedia – przebiega pod hasłem „Dopasuj lokatę do swoich potrzeb”. więcej

Nestlé Junior: Mleko, które dzieci piją duszkiem

W prasie parentingowej startuje kampania reklamowa mleka Nestlé Junior. Akcja pod hasłem „Mleko, które dzieci piją duszkiem” wspiera nowy wariant smakowy tego produktu. więcej

Beata Miciałkiewicz: z Harvard Business Review do Valkea Media CP

Beata Miciałkiewicz objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży w Valkea Media Custom Publishing. Wcześniej pracowała w biurach reklamy Harvard Business Review i miesięcznika „Brief”. więcej

Goldenline.pl stworzy biuro reklamy dla Pomocni.pl

Serwis Goldenline.pl rozpoczął współpracę z grupą Pomocni.pl. W ramach partnerstwa dotychczasowy dyrektor biura sprzedaży portalu przechodzi do Pomocni.pl, żeby stworzyć i prowadzić tam biuro reklamy. więcej

4Frame dla Factory

Agencja 4Frame wygrała przetarg na całościową obsługę marketingową marki Factory w bieżącym roku. Przy zarządzaniu budżetem mediowym będzie współpracować z domem mediowym Maxus. więcej

Ruszyła internetowa kampania ArthroStop

Od początku lutego w internecie trwa kampania preparatów ArthroStop. Akcja obejmuje artykuły edukacyjne w serwisach o zdrowiu i dla seniorów oraz linki sponsorowane w Google. więcej

Vladimir Malugin dyrektorem marketingu HTC w regionie EMEA

Vladimir Malugin objął stanowisko dyrektora marketingu HTC Corporation w regionie EMEA. Do firmy przeszedł z Polaroid Consumer Electronics. więcej

Mediartis z własnym działem reklamy

Sprzedażą powierzchni reklamowej w magazynie 'Dom z pomysłem' firmy Mediartis zajmie się nowo powstały dział reklamy, którym pokieruje Marta Wilk. więcej

Mindshare nadal dla Unilever

Dom mediowy Mindshare zachował medialny budżet koncernu Unilever w zachodniej, południowej i środkowej części Europy, a także w USA i Azji Południowej. więcej

Konrad Gacki w biurze reklamy Burda Media Polska

Od marca do zespołu reklamy Chip CRN Enter i serwisów internetowych Burdy dołączy Konrad Gacki. więcej

Joanna Majewska marketing managerem w Clear Channel Poland

Joanna Majewska awansowała w Clear Channel Poland na stanowisko marketing managera. W firmie pracuje od dwóch lat. więcej

Piotr Baczewski specjalistą ds. trade marketingu w Ubisoft Polska

Piotr Baczewski objął stanowisko specjalisty ds. trade marketingu w Ubisoft Polska. Do firmy przechodzi z Cenega Poland.   więcej

Magda Iwanowska i Kamil Newczyński w Funclub

Z początkiem lutego do biura podróży Funclub dołączyli Magda Iwanowska i Kamil Newczyński, którzy objęli stanowiska specjalisty ds. marketingu internetowego oraz specjalisty ds. e-commerce i PR. więcej

Prasa
 
Najsłabsza od premiery sprzedaż 'Top Gear', 'Auto Świat' liderem

W listopadzie 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat", rekordowy spadek sprzedaży "Top Gear". więcej

Duże spadki wśród miesięczników poradnikowych

W listopadzie 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska). więcej

'CKM' liderem, spadek sprzedaż 'Playboya'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w listopadzie 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska). więcej

Niemieckie tytuły Axel Springera zaczynają pobierać opłaty online

Axel Springer wprowadza opłaty za dostęp do treści na stronach internetowych swoich dwóch regionalnych gazet - 'Berliner Morgenpost' i 'Hamburger Abendblatt'. więcej

Beata Miciałkiewicz: z Harvard Business Review do Valkea Media CP

Beata Miciałkiewicz objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży w Valkea Media Custom Publishing. Wcześniej pracowała w biurach reklamy Harvard Business Review i miesięcznika „Brief”. więcej

Internet
 
Polskie Radio chce podbić internet i platformy cyfrowe

85 tematycznych stacji internetowych, w tym kanały muzyczne, ze słuchowiskami, kabaretowe oraz Radio na Wizji, kanał dostępny na największych platformach cyfrowych - publiczna radiofonia chce uczcić jubileusz 85-lecia mocnym wejściem w nowe technologie. więcej

Loginy na Allegro będą widzieć tylko uczestnicy aukcji

Od 23 lutego loginy użytkowników Allegro będą widoczne wyłącznie dla uczestników aukcji. Ma to zwiększyć bezpieczeństwo w serwisie. więcej

Facebook zmienia warunki współpracy z Microsoftem

Serwis społecznościowy Facebook odnowił umowę z firmą Microsoft dotyczącą wyszukiwania i sprzedaży reklam. więcej

Najszybszy internet w Korei Południowej

Użytkownicy z Korei Południowej cieszą się najszybszym szerokopasmowym dostępem do internetu na świecie. więcej

Zmiany w zarządzie Bankier.pl - Roman Bryś zrezygnował

Roman Bryś, członek zarządu Bankier.pl, złożył we wtorek rezygnację z pełnionej funkcji. więcej

Grupa Pino udostępniła serwis Slajdzik.pl do muzycznych prezentacji zdjęć

Ruszył serwis Slajdzik.pl umożliwiający tworzenie ze zdjęć multimedialnych prezentacji z podkładem muzycznym. Witrynę przygotowała Grupa Pino. więcej

Win32/PSW.OnLineGames nadal najgroźniejsze dla polskich internautów

Co szóstą infekcję w polskim internecie wywołały w styczniu wirusy Win32/PSW.OnLineGames – wynika z danych firmy Eset. Coraz mniej groźne dla polskich użytkowników sieci jest natomiast Conficker. więcej

Polskapresse współpracuje z Jobrapido

Polskapresse rozpoczęła współpracę z serwisem ogłoszeniowym agregującym oferty pracy - Jobrapido. Jej celem jest zwiększenie skuteczności ogłoszeń Premium i Superpremium serwisu praca.gratka.pl. więcej

sciezkibiegowe.pl połączyły się z bieganie.pl

Serwis sciezkibiegowe.pl został partnerem portalu bieganie.pl. Integrację witryn przeprowadziła agencja FireFly Technology. więcej

Badania Marketingowe
 
Więcej polskich internautów ogląda wideo niż słucha radia w sieci

Serwisy wideo cieszą się wśród polskich internautów większą popularnością niż stacje radiowe nadające w sieci – wynika z badania firmy Gemius. W radiu internetowym użytkownicy najbardziej doceniają mniejszą uciążliwość reklam. więcej

TNS OBOP zbada Łódź

TNS OBOP wspólnie z Demo Effective Launching został wybrany przez komisję przetargową miasta Łodzi do realizacji badań i strategii dla miasta i regionu. Prace rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu. więcej

Public Relations
 
Media & Doradztwo dla firmy Yeti
38 PR dla marki Gatta
MagnifiCo dla Koenade
Tomasz Kordowski specjalistą ds. public relations w PR time
Konkretny PR dla marek Merrell i CAT
Technologie
 
Kot Rysiek i pies Winston: W Heyah nie ściemniamy (wideo)
W Tak Taku rozmowy za 0 groszy w usłudze "Numerki za Grosze"
Prawie połowa użytkowników smartfonów nie kupuje aplikacji
Vladimir Malugin dyrektorem marketingu HTC w regionie EMEA
Redirector i Kido największymi zagrożeniami wirusowymi stycznia
Asustek na plusie w IV kw.
Nokia 8800 Gold Arte za 5359 zł, cena iPhona w górę
Comarch ma 200 klientów platformy ECOD w Wietnamie
EA dwunasty raz z rzędu na minusie
Gospodarka
 
Mieszkania pod wynajem coraz mniej atrakcyjne
BRE zaprezentuje nową strategię rozwoju 1 marca
GUS: Przeciętne wynagrodzenie w 2009 r. wzrosło do 3102,96 zł
Program konwergencji: Wzrost PKB w 2010: 3,0 proc.; deficyt spadnie do 2,9 proc. PKB w 2012
Uwaga na kredyty walutowe
Wartość polskiego rynku HR w 2009 r. spadła o kilka procent
W 2010 r. o wielkie zyski będzie trudniej, ale powalczyć warto
Program konwergencji: Inflacja HICP spadnie do 2,1 proc. w 2010, podwyżki stóp w II półr.
Program konwergencji: Stopa bezrobocia wzrośnie do 9,2 proc. w 2010 wg metody Eurostatu
BRE Bank chce być maszyną do udzielania kredytów
BRE Bank zarekomenduje niewypłacanie dywidendy z zysku netto za 2009 rok
J-v spółki zależnej Plaza Center zainwestuje 200 mln USD w rynek nieruchomości w USA
Skarbiec TFI chce oczekuje napływu ponad 500 mln nowych aktywów netto
Praski sąd nakazał wypłatę 100 tys. euro odszkodowania na rzecz Orco
Kultura/Rozrywka
 
Brad Pitt i Angelina Jolie stracą pracę
Lekarz Michaela Jacksona oskarżony
Królewska Kayah
Matt Damon i Jude Law walczą z groźną chorobą
"Piła" kończy wcześniej
Europe za darmo w Warszawie
Od Batmana do Supermana
Robert Pattinson ma paranoję
 
Praca Najnowsze oferty
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
SZKOŁA TVN24
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
Grafik / Webmaster
[ Muzeum Łazienki Królewskie ]  | mazowieckie
Account Manager
[ EURO RSCG LIFE ]  | mazowieckie
SENIOR STRATEG
[ SAN MARKOS - REPUBLIKA DOBREJ MARKI ]  | mazowieckie
DZIENNIKARKA / DZIENNIKARZ DZIAŁU ZAGRANICZNEGO
[ Edipresse Polska ]  | mazowieckie
Head of Scheduling, EMEA
[ BBC Worldwide Channels ]  | cała Polska
montażysta filmowy, grafik komputerowy
[ Rochstar ]  | mazowieckie
Realizator nagrań wideo i transmisji internetowych - operator kamery
[ WSEInfoEngine ]  | mazowieckie
DZIENNIKARZ / PREZENTER
[ RADIO FEST ]  | śląskie
Account Manager
[ Platforma Sprzedażowa SEE ME -Propaganda.Pl ]  | mazowieckie
Project Manager
[ Euro RSCG Marketing House ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Operator DTP
[ Agencja INNOVA ]  | mazowieckie
ASYSTENT ANALITYKA / ASYSTENT ds. REALIZACJI PROJEKTU
[ Centrum Monitorowania Rynku ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Simon Boyd - wywiad z prezesem UPC Polska

O usługach wideo na żądanie i internecie Fiber Power, konkurencji ze strony nowych sieci w stolicy i planach na ten rok opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes operatora kablowego UPC Polska Simon Boyd. więcej

Kwestionariusz
Jacek Pawlak: u pracowników cenię pracowitość, talent, uśmiech

Na pytania odpowiada Jacek Pawlak, Creative Director FireFly Creation. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl