Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
   
  Wtorek, 16 Luty 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
,,Amelia" ma konkurować ze ,,Zwierciadłem"

Wydawnictwo Marquard Media Polska wprowadziło dziś na rynek nowy miesięcznik zatytułowany „Amelia”. Tytuł pozycjonowany jest w segmencie pism luksusowych dla kobiet, a głównym konkurentem ma być „Zwierciadło”. więcej

Które tytuły prasowe czytają najchętniej Polacy?

„Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco”, „Newsweek Polska”, „Przyjaciółka”, „Viva!”i „Twój Styl” to najpopularniejsze tytuły prasowe w Polsce - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Fuzja Gadu-Gadu i Naszej-Klasy niewiele zmieni na rynku reklamowym (opinie)

Przedstawiciele branży reklamowej uważają, że ewentualne połączenie Gadu-Gadu i Naszej-Klasy w jeden podmiot nie wpłynie  mocno na polski rynek reklamowy. Niektórzy z nich oceniają zresztą tę fuzję jako mało realną. więcej

 
Ogłoszenia o pracę  

TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
SZKOŁA TVN24

Muzeum Łazienki Królewskie poszukuje osoby na stanowisko
Grafik / Webmaster

SAN MARKOS - REPUBLIKA DOBREJ MARKI poszukuje osoby na stanowisko
SENIOR STRATEG

Edipresse Polska poszukuje osoby na stanowisko
DZIENNIKARKA / DZIENNIKARZ DZIAŁU ZAGRANICZNEGO

BBC Worldwide Channels poszukuje osoby na stanowisko
Head of Scheduling, EMEA

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Radio ZET zyskuje w stolicy, RMF FM w Krakowie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres listopad 2009 – styczeń 2010  - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie, Trójmieście, Krakowie oraz w Aglomeracji Śląskiej. więcej

TVN promuje nowe seriale (zdjęcia)

Telewizja TVN wystartowała z kampanią promocyjną dwóch nowych seriali obyczajowych „Usta Usta” i „Klub szalonych dziewic”, które pojawią się w wiosennej ramówce stacji. więcej

Magda Sakowska: brzydzę się obłudy, chamstwa i cwaniactwa

Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
googleTVN stawia na odważne seriale i rozrywkę
Wiosną na antenie TVN pojawią się trzy nowości. Kanał pokaże odważne, pełne śmiałych scen seriale “Klub Szalonych Dziewic” i “Usta, usta” oraz  rozrywkowy program Magdy Gessler.
googleDoda, Santor i Karolak w jury nowego show Polsatu
Doda, Irena Santor i Tomasz Karolak zasiądą w jury nowego muzycznego show Polsatu „Tylko nas dwoje. Just The Two Of Us”, w którym o zwycięstwo rywalizować będzie 10 gwiazdorskich śpiewających par złożonych z profesjonalistów i amatorów.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
TVN promuje nowe seriale (zdjęcia)

Telewizja TVN wystartowała z kampanią promocyjną dwóch nowych seriali obyczajowych „Usta Usta” i „Klub szalonych dziewic”, które pojawią się w wiosennej ramówce stacji. więcej

Magda Sakowska: brzydzę się obłudy, chamstwa i cwaniactwa

Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News. więcej

Telewizja TVN wyprzedziła Polsat, zyskuje TVP 2

Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1 – ostro w dół Polsat. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Adamowi Małyszowi kibicowało ponad 8,3 mln widzów

Ponad 8,3 mln widzów oglądało odbywający się w ramach igrzysk w Vancouver sobotni konkurs w skokach narciarskich, w którym Adam Małysz zdobył srebrny medal.  Najwięcej widzów – 7,51 mln wybrało transmisję na antenie TVP 1. więcej

,,Szafa" nowym wizerunkowym spotem Canal+ (wideo)

Trwa nowa kampania wizerunkowa Canal+, w której wykorzystano adaptację zabawnego spotu promującego stację we Francji. więcej

'Dr House' powraca do AXN

Kanał AXN pokaże V sezon serialu „Dr House”. Produkcja będzie nadawana od 2 marca w każdy wtorek o 21.00. więcej

Radio
 
Radio ZET zyskuje w stolicy, RMF FM w Krakowie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres listopad 2009 – styczeń 2010  - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie, Trójmieście, Krakowie oraz w Aglomeracji Śląskiej. więcej

Gemius pokazał KBR i PBI, jak chce badać radio w internecie

Gemius zaprezentował przedstawicielom KBR i PBI swoją metodologię mierzenia słuchalności kanałów radiowych w internecie. Organizacje w najbliższym czasie zapoznają się z takimi propozycjami innych firm badawczych, m.in. MillwardBrown SMG/KRC i AGB Nielsen Media Research.   więcej

Reklama
 
TVN promuje nowe seriale (zdjęcia)

Telewizja TVN wystartowała z kampanią promocyjną dwóch nowych seriali obyczajowych „Usta Usta” i „Klub szalonych dziewic”, które pojawią się w wiosennej ramówce stacji. więcej

,,Szafa" nowym wizerunkowym spotem Canal+ (wideo)

Trwa nowa kampania wizerunkowa Canal+, w której wykorzystano adaptację zabawnego spotu promującego stację we Francji. więcej

ING Bank Śląski reklamuje kredyt hipoteczny bez prowizji (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim. Akcja wspiera promocję „0% prowizji”. więcej

,,Bezcenne chwile" w kampanii Lufthansy

W radiu, prasie i internecie rozpoczyna się kampania Lufthansy reklamująca tanie przeloty w Europie. Akcja – przygotowana przez McCann Ericsson i MindShare Polska – przebiega pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy”. więcej

EM Lab przejmuje za 0,5 mln zł Scholz and Friends Warszawa

Firma EM Lab przejęła trzy czwarte udziałów agencji Scholz and Friends Warszawa. Zapłaciła za to 0,5 mln zł pozyskane z emisji własnych akcji.   więcej

Avon szuka konsultantek w reklamie (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa Avon. Akcja zachęca do pracy jako konsultantka tej firmy.   więcej

Jupik Shake: Tak jak Ty! (wideo)

W telewizji i internecie rusza launchowa kampania reklamowa napoju Jupik Shake. Akcja – przygotowana przez firmy PND Futura, OS3 multimedia i MindShare Polska – przebiega pod hasłem „Tak jak Ty!”.   więcej

BBH będzie reklamować Desperados

Londyńska agencja BBH wygrała przetarg na obsługę kreatywną piwa Desperados. Współpraca ma charakter projektowy. więcej

Aviva reklamuje ubezpieczenia z GoClever (wideo)

Aviva rozpoczyna promocję ubezpieczeń komunikacyjnych przygotowaną wspólnie z firmą GoClever. Ofertę wspiera kampania reklamowa w telewizji i radiu.   więcej

Vigor Plus: ... bo lubię żyć bardziej! (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa preparatów Vigor Plus i Vigor Gold Plus. Akcję – przebiegającą pod hasłem „… bo lubię żyć bardziej!” – przygotowały agencja reklamowa S4 i dom mediowy Starcom. więcej

Comedy Central z kampanią reklamową

Rozpoczęła się kampania reklamowa Comedy Central Polska. Kampania wykorzystuje szeroki wachlarz form dostępnych w TV guide’ach – okienka na okładkach, junior page, bannery na stronach z programem, edytoriale.   więcej

,,Podróże kosmiczne" promują Cinema Park

Cinema Park w Poznaniu rozpoczyna edukacyjno-rozrywkowy program „Podróże kosmiczne”. Wspiera go kampania reklamowa w prasie, ambiencie i na outdoorze.   więcej

Emirates na koszulkach AC Milan

AC Milan podpisał pięcioletnią umowę sponsorską z liniami lotniczymi Emirates. więcej

Marcin Misztal członkiem IAA Polska

Marcin Misztal, założyciel i prezes firm Tro Media i Prociv Investment, dołączył do polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. więcej

WebRadio w ofercie reklamowej GG Network

GG Network wprowadza do swojej oferty reklamowej pakiet WebRadio. Łączy on reklamy w Open FM i Polskiej Stacji. więcej

Polsat Media rozbudowuje dział sprzedaży sponsoringu

Do działu sprzedaży sponsoringu Polsat Media dołączyła Ewa Kochanowska, która objęła kolejne, nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. sprzedaży sponsoringu. więcej

Prasa
 
,,Amelia" ma konkurować ze ,,Zwierciadłem"

Wydawnictwo Marquard Media Polska wprowadziło dziś na rynek nowy miesięcznik zatytułowany „Amelia”. Tytuł pozycjonowany jest w segmencie pism luksusowych dla kobiet, a głównym konkurentem ma być „Zwierciadło”. więcej

Które tytuły prasowe czytają najchętniej Polacy?

„Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco”, „Newsweek Polska”, „Przyjaciółka”, „Viva!”i „Twój Styl” to najpopularniejsze tytuły prasowe w Polsce - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Prasa wycofa się z internetu?

Kilka dni temu przemknęła tu i ówdzie  wiadomość o pewnej amerykańskiej gazecie, która ogłosiła, że wycofuje się z internetu. więcej

Kolekcja z filmami o przygodach Scooby-Doo od Bauera

Dzisiaj ma swoją premierę pierwsza część dziesięciotomowej kolekcji filmów animowanych o przygodach psa Scooby-Doo. Seria ukazała się nakładem Wydawnictwa Bauer.   więcej

Film o Irenie Sendler w ,,Gazecie Wyborczej"

15 lutego minęła setna rocznica urodzin wybitnej działaczki społecznej, Ireny Sendler. Z tej okazji do części nakładu dzisiejszego wydania „Gazety Wyborczej” (Agora SA) dołączona jest płyta DVD z filmem „W imię ich matek – historia Ireny Sendlerowej”.   więcej

Jarosław Kaczyński: to nadużycie ze strony dziennikarzy

Prezes PiS Jarosław Kaczyński powiedział w poniedziałek dziennikarzom w Radomiu, że nikt nie zbiera "haków" na Radosława Sikorskiego. Użycie tego terminu uznał za nadużycie dziennikarzy "Newsweeka", którzy przeprowadzali z nim wywiad. więcej

Internet
 
Fuzja Gadu-Gadu i Naszej-Klasy niewiele zmieni na rynku reklamowym (opinie)

Przedstawiciele branży reklamowej uważają, że ewentualne połączenie Gadu-Gadu i Naszej-Klasy w jeden podmiot nie wpłynie  mocno na polski rynek reklamowy. Niektórzy z nich oceniają zresztą tę fuzję jako mało realną. więcej

Prasa wycofa się z internetu?

Kilka dni temu przemknęła tu i ówdzie  wiadomość o pewnej amerykańskiej gazecie, która ogłosiła, że wycofuje się z internetu. więcej

W 93 proc. polskich firm nie ma zasad korzystania z serwisów społecznościowych

Aż 93 proc. polskich firm nie ustaliło dla pracowników zasad korzystania z zewnętrznych serwisów społecznościowych – wynika z badania Manpower. Na całym świecie takich reguł nie ma trzy czwarte przedsiębiorstw.   więcej

Gemius pokazał KBR i PBI, jak chce badać radio w internecie

Gemius zaprezentował przedstawicielom KBR i PBI swoją metodologię mierzenia słuchalności kanałów radiowych w internecie. Organizacje w najbliższym czasie zapoznają się z takimi propozycjami innych firm badawczych, m.in. MillwardBrown SMG/KRC i AGB Nielsen Media Research.   więcej

UKE: Konieczna regulacja rynku wymiany ruchu IP typu peering z siecią TPSA

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) ocenia, że konieczna jest regulacja rynku wymiany ruchu IP typu peering z siecią telekomunikacyjną Telekomunikacji Polskiej (TPSA) oraz krajowy rynek wymiany ruchu IP typu tranzyt, poinformował urząd na swojej stronie internetowej. więcej

Polski serwis Johnniego Walkera ruszył pod adresem swiatwhisky.pl

Udostępniono polską stronę internetową Johnniego Walkera. Serwis – przygotowany przez agencję Leo Burnett –  zawiera informacje o tej marce oraz ciekawostki na temat whisky i stylu życia. więcej

iTunes zbliża się do 10 mld pobrań

Już wkrótce liczba piosenek sprzedanych w internetowym sklepie iTunes Music Store przekroczy granicę 10 miliardów.   więcej

Igloo z nowym serwisem od agencji Adweb

Ruszyła odświeżona wersja serwisu internetowego firmy Igloo. Witrynę przygotowała agencja interaktywna Adweb. więcej

Swistak.pl pokazuje opinie o sklepach z Opineo.pl

Swistak.pl zaczął prezentować opinie o działających w nim sklepach zamieszczone w serwisie Opineo.pl. Ma to służyć potwierdzeniu wiarygodności tych podmiotów. więcej

Badania Marketingowe
 
Public Relations
 
Gillette i Venus z Twenty Four Seven PR
Edula.pl nowym klientem Good One PR
TOMATOE PR dla WISPA
Technologie
 
Nowa oferta Orange dla Firm
Operatorzy komórkowi rzucają wyzwanie Apple
Era i Orange największymi sieciami biznesowymi w Polsce
Sony Ericsson wprowadza Vivaz w wersji pro
Nowy system operacyjny Windows Phone 7 (wideo)
Intel i Nokia tworzą MeeGo
HTC przygotowuje telefony z systemem Windows Phone 7 Series
Nokia testuje usługę Mobile Money Services
Motorola podzieli się na dwie firmy
Orange strefa - nowa oferta telefonu domowego
KE daje zgodę na przejęcie 3Com przez HP
ITU: 5 mld mobilnych subskrypcji w 2010 r.
Acer Aspire One 532G z NVIDIA ION
Notebook z dwoma ekranami 17"
Orange i Alcatel-Lucent zakończyły pierwszą fazę testów technologii LTE
Gospodarka
 
MinFin: Deficyt budżetu wyniósł 4,84 mld zł po styczniu - 9,3 proc. planu
Po styczniowym wzroście inflacja od lutego zacznie zmierzać poniżej celu NBP - analitycy
Większy budżet na zakup mieszkań
Dom Development rozpoczyna projekt Adria na warszawskim Gocławiu z 656 mieszkaniami
GUS: Inflacja wyniosła 3,6% proc. w styczniu, nieco powyżej oczekiwań
Gdzie można było stracić na lokacie?
Europa wciąż zadłuża się na nieruchomości
KBC obniżyło prognozę zysków dla banków na 2009 r., podwyższyło na 2010 i 2011 r.
KBC oczekuje wzrostu sektora FMCG o 6 proc. w 2010 r. i o 7 proc. w 2011 r.
Ronson sprzedał łącznie 214 mieszkań w projektach Nautica i Gemini
Jan Kościuszko chce darować spółce Polskie Jadło akcje warte ok. 7,2 mln zł
Polrest zaprzestał prowadzenia podstawowej działalności
TU Europa chce utrzymać 25-proc. wskaźnik ROE przez najbliższe 3 lata
Jutrzenka miała 32,8-35,5 mln zł zysku netto w 2009 r.
Kultura/Rozrywka
 
Zobacz "We Are The World" dla Haiti (wideo)
Srebrne Jabłka 2009 przyznane
Daniel Craig spóźnia się na nowego "Bonda"
Olivia Newton-John najseksowniejsza
Roman Polański pozostaje w Szwajcarii na czas nieokreślony
Szczęśliwe sieroty Jennifer Aniston
Amerykanie ruszyli na "Walentynki"
Urodzinowa składanka Modern Talking
Céline Dion pokaże, jak żyje
 
Praca Najnowsze oferty
Manager ds. marketingu i sprzedaży
[ ATM Grupa S.A. ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Artegence ]  | mazowieckie
Account Executive / Project Leader
[ XConcept ]  | mazowieckie
Business Developement Manager
[ Artegence ]  | mazowieckie
wydawca, serwisant, reporter, dziennikarz
[ Radio VOX FM / Radio ESKA ]  | małopolskie
SZKOŁA TVN24
[ TVN24 ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Grafik / Webmaster
[ Muzeum Łazienki Królewskie ]  | mazowieckie
Account Manager
[ EURO RSCG LIFE ]  | mazowieckie
SENIOR STRATEG
[ SAN MARKOS - REPUBLIKA DOBREJ MARKI ]  | mazowieckie
DZIENNIKARKA / DZIENNIKARZ DZIAŁU ZAGRANICZNEGO
[ Edipresse Polska ]  | mazowieckie
Head of Scheduling, EMEA
[ BBC Worldwide Channels ]  | cała Polska
montażysta filmowy, grafik komputerowy
[ Rochstar ]  | mazowieckie
Realizator nagrań wideo i transmisji internetowych - operator kamery
[ WSEInfoEngine ]  | mazowieckie
DZIENNIKARZ / PREZENTER
[ RADIO FEST ]  | śląskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
W reklamie u sportowca liczy się osobowość

Najważniejsza u sportowca występującego w kampanii reklamowej jest jego osobowość i zgodność wizerunku z atrybutami promowanej marki – uważa Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska. więcej

Kwestionariusz
Magda Sakowska: brzydzę się obłudy, chamstwa i cwaniactwa

Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl