Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
   
  Piątek, 19 Luty 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Grupa TVN miała dobry rok i planuje inwestycje

Grupa TVN podała wyniki finansowe za 2009 rok, w którym wzrosły jej przychody i zysk netto. W tym roku spółka dalej planuje inwestować w platformę N, poszerzać ilość kontentu w HD i uruchomić nowy kanał. więcej

W 2009 roku spadła sprzedaż tygodników opinii

Największe tygodniki opinii zamknęły 2009 r. spadkiem sprzedaży. Liderem była "Polityka", najwięcej - 22 proc. - stracił "Przekrój" a wzrosła sprzedaż tylko "Gościa Niedzielnego"  - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Artur Orzech współgospodarzem ,,Śpiewaj i walcz" w TVP 1

Artur Orzech zostanie współgospodarzem nowego talent-show TVP 1 „Śpiewaj i walcz”. Zastąpi Wojtka Łozowskiego z zespołu Afromental, który jeszcze przed startem formatu wycofał się z projektu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę  

ATM Grupa S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. marketingu i sprzedaży

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Business Developement Manager

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Muzeum Łazienki Królewskie poszukuje osoby na stanowisko
Grafik / Webmaster

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Onet zadowolony z VoD, ostrożnie szacuje wzrost reklamy internetowej

Grupa Onet jest zadowolona z pierwszych wyników swojej usługi VoD, w pierwszych trzech dniach od jej uruchomienia pięć najbardziej popularnych materiałów wygenerowało łącznie 500 tys. streamów (czyli tyle razy zostały obejrzane), poinformował prezes Onet i wiceprezes grupy TVN Łukasz Wejchert. więcej

Burda Media Polska: Christian Fiedler odchodzi, Justyna Namięta nowym szefem

Od marca nastąpią duże zmiany na stanowiskach kierowniczych w wydawnictwie Burda w Polsce.   więcej

Polsat podniósł ceny bardziej niż TVP i TVN

W marcowym cenniku reklam Polsatu ceny są wyższe średnio o 17 proc. niż w marcu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy w czasie poniedziałkowego pasma filmowego „Megahit”. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
googleWiosna w TVP 1 z nowymi serialami, ale bez ,,Teleranka"
Mimo oszczędności Jedynka umieściła w wiosennej ramówce cztery nowe polskie seriale oraz talent-show, z ramówki wypadło zaś część pozycji misyjnych. Na TVP 1 obok TVP 2 ma spoczywać teraz utrzymanie całej TVP.
googleWiosna w TVP 2: nowe seriale i programowe rozrywkowe
W wiosennej ramówce Dwójki znajdą się trzy nowe seriale oraz kilka premierowych programów rozrywkowych i publicystycznych. Zmieni się także pora emisji „Panoramy”.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Grupa TVN miała dobry rok i planuje inwestycje

Grupa TVN podała wyniki finansowe za 2009 rok, w którym wzrosły jej przychody i zysk netto. W tym roku spółka dalej planuje inwestować w platformę N, poszerzać ilość kontentu w HD i uruchomić nowy kanał. więcej

Artur Orzech współgospodarzem ,,Śpiewaj i walcz" w TVP 1

Artur Orzech zostanie współgospodarzem nowego talent-show TVP 1 „Śpiewaj i walcz”. Zastąpi Wojtka Łozowskiego z zespołu Afromental, który jeszcze przed startem formatu wycofał się z projektu. więcej

Polsat podniósł ceny bardziej niż TVP i TVN

W marcowym cenniku reklam Polsatu ceny są wyższe średnio o 17 proc. niż w marcu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy w czasie poniedziałkowego pasma filmowego „Megahit”. więcej

TVN CNBC Biznes ciągle przynosi straty

TVN oczekuje, że kanał TVN CNBC Biznes osiągnie pozytywny wynik EBITDA na koniec 2010 r. więcej

Cyfrowy Polsat: ponad 179 mln zł za emisję programów Polsatu

Platforma Cyfrowy Polsat przedłużyła umowę na rozprowadzanie programów Telewizji Polsat. Spółka oszacowała, że z tytułu opłaty licencyjnej zapłaci telewizji łączną kwotę nie niższą niż 179,6 mln zł. więcej

Dziennikarze ,,GW" pomówili Przemysława Orcholskiego

Dziennikarz-przestępca traci wiarygodność w oczach opinii publiczne, niezależnie od ujemnej oceny jakiej doznaje tak jak każdy inny człowiek pomówiony o przestępstwo – stwierdził sąd uzasadniając wyrok w sprawie wytoczonej dziennikarzom „Gazety Wyborczej” przez Przemysława Orcholskiego. więcej

Ponad 4 mln widzów śledziło zmagania Justyny Kowalczyk

Średnio 3,75 mln widzów oglądało w środę na antenie TVP 1 i TVP 2 relacje z zawodów w biegach narciarskich podczas których srebro zdobyła Justyna Kowalczyk. więcej

Nowa promocja UPC Polska

„Dobry wybór” to nowa promocja UPC, w której pakiety dwóch usług – telewizja cyfrowa i internet – oferowane są w abonamencie niższym o 50 zł, a z usługi telefonicznej w pakiecie z internetem można korzystać do 60 zł taniej. więcej

Przychody platformy 'n' wzrosły do 445 mln zł w 2009 r.

Przychody platformy cyfrowej ‘n' wyniosły w 2009 r. 445 mln zł wobec 255 mln zł rok wcześniej, podała grupa medialna TVN w prezentacji. Strata na poziomie EBITDA wyniosła 157 mln zł (z wyłączeniem wpływu zmiany kursów walutowych strata wyniosłaby 102 mln zł) wobec 200 mln zł straty EBITDA rok wcześniej. więcej

Platforma 'n': 692 tys. abonentów w 2009 r., w 2010 r. 870 tys.

Platforma cyfrowa ‘n' miała 692 tys. aktywnych abonentów na koniec 2009 r., poinformował właściciel spółki grupa TVN w czwartek. Jednocześnie obniżono prognozę liczby abonentów na koniec 2010 r. do ok. 870 tys. wobec 1017 tys. zakładanych poprzednio. więcej

Rekordowy zysk TVN w 2009 r. - ponad 420 mln zł

Grupa medialna TVN miała 242,66 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2009 roku wobec 87,63 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. To wyniki znacznie przekraczające oczekiwania rynkowe. więcej

4fun.tv szuka prezentera

Stacja muzyczna 4fun.tv rozpoczyna poszukiwania nowego prezentera.  Akcja “Casting” kierowana jest do młodych mężczyzn. więcej

Wydatki inwestycyjne Grupy TVN wyniosą 260 mln zł

Wydatki inwestycyjne Grupy TVN w 2010 r. wyniosą w 2010 r. ok. 260 mln zł, z czego 150 mln zł przypada na platformę cyfrową ‘n', poinformowała spółka w opublikowanej w czwartek prognozie. Spółka obniżyła też cele wyznaczone dla platformy ‘n'. więcej

Radio
 
Reklama
 
Polsat podniósł ceny bardziej niż TVP i TVN

W marcowym cenniku reklam Polsatu ceny są wyższe średnio o 17 proc. niż w marcu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy w czasie poniedziałkowego pasma filmowego „Megahit”. więcej

Martyna Wojciechowska w kampanii PZU ,,Życie na 100 proc."

Grupa PZU rozpoczyna kampanię edukacyjną „Życie na 100 proc.” zachęcającą Polaków do aktywnego zarządzania pieniędzmi. Pierwszą twarzą akcji wykorzystującej specjalny serwis internetowy jest Martyna Wojciechowska. więcej

Barbara Berkan szefem marketingu GG Network

Barbara Berkan objęła stanowisko szefa marketingu w GG Network. Do firmy przeszła z agencji reklamowej Scholz&Friends Warszawa. więcej

TVN: rynek reklamy TV skurczył się o 15 proc. w 2009 r., nasz udział wzrósł

Wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej w 2009 r. spadła do 3,37 mld zł wobec 3,96 mld zł przed rokiem, poinformowała w czwartek grupa medialna TVN powołując się na własne szacunki. więcej

Tomasz Chojnacki partnerem w San Markos

Tomasz Chojnacki, dyrektor kreatywny agencji reklamowej San Markos, obejmuje w niej stanowisko partnera. Będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji. więcej

Swiift i Scholz & Friends będą reklamować Mercedes-Benz w Polsce

Agencje Swiift i Scholz & Friends Warszawa wygrały przetarg na obsługę reklamową Mercedes-Benz Polska. Będą przygotowywać kampanie samochodów użytkowych tej firmy. więcej

Mirosław Szymkowiak ambasadorem Castrol 5s

Mirosław Szymkowiak został ambasadorem cyklu turniejów piłkarskich Castrol 5s. Będzie promował imprezę rozgrywaną równolegle do mistrzostw świata w RPA. więcej

What odświeża komunikację Telepizzy

Agencja reklamowa What wygrała przetarg na odświeżenie strategii komunikacyjnej marki Telepizza w Polsce. Ponadto będzie przygotowywać dla firmy działania B2B. więcej

TVN ocenia, że rynek reklamowy umocni się na początku 2010 r.

Grupa TVN ocenia, że polski rynek reklamowy umocni się na początku tego roku, wynika z raportu kwartalnego spółki. TVN zapowiada, że w 2010 r. będzie się koncentrować na monetyzacji swojego udziału w oglądalności. więcej

TVN: jednocyfrowe tempo wzrostu wartości rynku reklamy TV w 2010 r.

Grupa TVN spodziewa się, że w 2010 r. wartość rynku reklamy telewizyjnej będzie rósł w tempie jednocyfrowym, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów. W takim samym tempie ma rosnąć reklama typu display w internecie. więcej

Europejski budżet medialny Hondy dla Starcom

Starcom MediaVest Group będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla firmy Honda w Europie. więcej

Santander zatrudnia Grey

Agencja Grey Group wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego OpenBank na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) - ujednoliconej usługi internetowej banku Santander. więcej

Casio kontynuuje współpracę z Red Bull Racing Formuły 1

Na początku lutego firma Casio przedłużyło umowę zawartą w ubiegłym roku ze stajnią Formuły 1 Red Bull Racing. więcej

David Shing szefem ds. mediów i marketingu w AOL Europe

Firma internetowa AOL awansowała Davida Shinga na stanowisko szefa ds. mediów i marketingu w AOL Europe. więcej

,,Odlotowy konkurs" promuje płatki Nestlé w sieci Real

W hipermarketach Real trwa „Odlotowy konkurs” promujący płatki śniadaniowe Nestlé. Akcję – wspieraną przez materiały POS – przygotowała i prowadzi agencja L-E-M. więcej

Pro Studio Series 2010 w Warszawie

Event  firmy Apple i partnerów już 25 lutego w Multikinie Ursynów. więcej

ARBOvision dalej dla Oticon Polska

Firma Oticon po raz trzeci z rzędu podpisała umowę z agencją ARBOvision na na roczne działania marketingowo-promocyjne. więcej

Krystian Skumiał w zespole Dilemmas Magazine

Do zespołu Dilemmas Magazine dołączył Krystian Skumiał, obejmując stanowisko advertising managera. . więcej

Lech Kaczoń (wywiad)

– Nowa metodologia badania reklamy zewnętrznej, Postar, zmieni sposób zakupu kampanii outdoorowych – przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.  więcej

Prasa
 
W 2009 roku spadła sprzedaż tygodników opinii

Największe tygodniki opinii zamknęły 2009 r. spadkiem sprzedaży. Liderem była "Polityka", najwięcej - 22 proc. - stracił "Przekrój" a wzrosła sprzedaż tylko "Gościa Niedzielnego"  - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Burda Media Polska: Christian Fiedler odchodzi, Justyna Namięta nowym szefem

Od marca nastąpią duże zmiany na stanowiskach kierowniczych w wydawnictwie Burda w Polsce.   więcej

"Gość Niedzielny" przegonił "Politykę", "Wprost" w dół o 43 proc.

Największe tygodniki opinii zamknęły grudzień 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Liderem był "Gość Niedzielny", najwięcej - aż 43 proc. - stracił "Wprost" - raport portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dziennikarze ,,GW" pomówili Przemysława Orcholskiego

Dziennikarz-przestępca traci wiarygodność w oczach opinii publiczne, niezależnie od ujemnej oceny jakiej doznaje tak jak każdy inny człowiek pomówiony o przestępstwo – stwierdził sąd uzasadniając wyrok w sprawie wytoczonej dziennikarzom „Gazety Wyborczej” przez Przemysława Orcholskiego. więcej

,,Focus" z dodatkiem i urodzinowym znaczkiem

Do marcowego wydania miesięcznika „Focus” (G+J Polska) dołączono 16-stronicowy dodatek z wynikami plebiscytu „Soczewki Focusa 2009”. Natomiast od lutowego wydania pismo świętuje przypadające w tym roku 15-lecie. więcej

Internet
 
Onet zadowolony z VoD, ostrożnie szacuje wzrost reklamy internetowej

Grupa Onet jest zadowolona z pierwszych wyników swojej usługi VoD, w pierwszych trzech dniach od jej uruchomienia pięć najbardziej popularnych materiałów wygenerowało łącznie 500 tys. streamów (czyli tyle razy zostały obejrzane), poinformował prezes Onet i wiceprezes grupy TVN Łukasz Wejchert. więcej

Donald Tusk posłuchał głosu internautów, będzie nowa ustawa

Rząd przygotował propozycję współpracy z internautami. Centrum Informacyjne Rządu zapowiada, że resort finansów zaprezentuje nową wersję projektu noweli ustawy o grach hazardowych, z której mają być usunięte zapisy ws. rejestru stron i usług niedozwolonych. więcej

Ponad 2 mln Polaków miesięczne odwiedza serwisy religijne

13 proc. polskich internautów odwiedza w miesiącu przynajmniej jeden serwis dotyczący religii – wynika z ostatnich danych PBI. Najpopularniejszą stroną tego typu jest opoka.org.pl. więcej

Ericsson uruchomił eStore - serwis z aplikacjami mobilnymi

Startuje sklep internetowy eStore zawierający aplikacje na telefony komórkowe. W witrynie przygotowanej przez Ericsson jest już ponad 30 tys. programów, a niezależni twórcy mogą dodawać własne. więcej

National Geographic Channel z odświeżonym serwisem internetowym

Udostępniono nowy serwis internetowy National Geographic Channel. Witryna zawiera informacje i multimedia związane z programami nadawanymi przez tę stację oraz opcje społecznościowe. więcej

Polskie dzieci mogą uczyć się przez internet

Internetowe konsultacje z uczniami uruchomił Zespół Szkół dla Dzieci Obywateli Polskich Czasowo Przebywających za Granicą. System ma być skierowany przede wszystkim do dzieci mieszkających w rejonach, w których nie ma stacjonarnych polskich szkół. więcej

Przychody portalu Onet.pl wyniosły 58 mln zł w IV kw. 2009 r.

Przychody grupy medialnej TVN w segmencie online wzrosły w IV kw. 2009 r. o 3,5% r/r do 66,09 mln zł, wynika z raportu firmy. Z tej kwoty 58,64 mln zł to przychody portalu Onet. więcej

Umowa Microsoftu z Yahoo wchodzi w życie

Komisja Europejska i amerykański Departament Sprawiedliwości wyraziły zgodę na umowę Microsoftu z Yahoo w kwestii współpracy na polu wyszukiwania w internecie. więcej

Twitter zyskuje kolejne miliony użytkowników

73,5 miliona unikalnych użytkowników odwiedziło w styczniu tego roku strony serwisu społecznościowego Twitter. więcej

Badania Marketingowe
 
W co trzeciej polskiej firmie nie korzysta się z komputerów

Pracownicy ponad 30 proc. polskich firm nie używają komputerów – wynika z badania PBS DGA. Natomiast przedsiębiorstwa wyposażone w taki sprzęt zazwyczaj mają połączenie z internetem. więcej

PiS nadal traci poparcie, PO miażdży konkurencję

Gdyby wybory do Sejmu odbyły się w pierwszej połowie lutego, na kandydatów PO głosowałoby 57 proc. badanych zdecydowanych na wzięcie udziału w głosowaniu. Na poparcie 25 proc. mogłoby liczyć PiS - wynika z sondażu TNS OBOP. Próg wyborczy przekroczyłyby jeszcze SLD i PSL. więcej

Fatalne oceny Lecha Kaczyńskiego

65 proc. badanych przez TNS OBOP uważa, że prezydent Lech Kaczyński źle wypełnia swoje obowiązki; z aprobatą wypowiada się o tym 25 proc. badanych. 45 proc. pozytywnie ocenia wypełnianie obowiązków przez premiera Donalda Tuska; 43 proc. ocenia go negatywnie. więcej

Public Relations
 
Martis Consulting dla Polskiego Koncernu Mięsnego Duda
PR Kwadrat dla Energa Obsługa i Sprzedaż
Michał Walter w 4 Publicity
Praktycy.com z TeleOpieką
Technologie
 
W co trzeciej polskiej firmie nie korzysta się z komputerów
Ericsson uruchomił eStore - serwis z aplikacjami mobilnymi
Samsung Monte od marca w sprzedaży za 729 zł
In-Stat: 80 mln odtwarzaczy Blu-ray zostanie sprzedanych w 2013 r.
Sony wstrzymuje sprzedaż telewizorów OLED w Japonii
HP: 25-proc. wzrost zysku
HDD 2.5" 600GB klasy enterprise
Gospodarka
 
LPP chce poprawić wyniki w 2010 r. dzięki powrocie marży brutto do 60 proc.
Kara za energię dla spółki Enion
Zarząd TVN zarekomenduje dywidendę z zysku za 2009 r. na poziomie 0,31 zł na akcję
GUS: Produkcja przemysłowa wzrosła o 8,5 proc., znacznie powyżej oczekiwań
PGNiG jest zainteresowane akcjami grupy Energa
Zima dała się bardzo we znaki budownictwu
Belvedere sprzedało w USA 5,18 mln litrów wódki Sobieski w 2009 r.
Ceny produkcji przemysłu wzrosły w styczniu, poniżej oczekiwań
Chojna - Duch z RPP: dynamika PKB Polski w 2010 wyniesie ok. 3 proc.
LPP miało 83,49 mln zł zysku netto w IV kw. 2009 r., wzrost o 12,9 proc.
Sprzedaż Belvedere spadła do 873,4 mln euro w 2009 roku
Zysk netto KGHM wyniósł ok. 2,5 mld zł w 2009 roku, lepiej od prognozy
Zyta Gilowska: Inflacja spadnie do 2,5-proc. celu w II półroczu
Gant dostał zgodę budowę mieszkań w Warszawie
Kultura/Rozrywka
 
,,Złote Krople" - polska baśń animowana w gwiazdorskiej obsadzie
"American Pie" po raz czwarty
Lady GaGa ustawiła Akona
Maciej Stuhr nie do poznania
Ben Stiller w czarnym "Ocean's Eeleven"
Charlie Sheen zagrożony więzieniem
Kylie Minogue pragnie dzieci
Rihanna: Nie jestem zołzą
Jessica Simpson szykuje płytę
Lesbijki szaleją za Matthew McConaugheyem
 
Praca Najnowsze oferty
Junior Account Executive / Stażysta
[ XConcept ]  | mazowieckie
redaktor
[ Constantin Entertainment Polska ]  | mazowieckie
NEW BUSINESS MANAGER
[ Master-Media ]  | mazowieckie
Graphic Designer
[ Agencja Reklamowa MAT ]  | mazowieckie
ART. DIRECTOR / COPYWRITTER
[ Agencja reklamowa full service ]  | mazowieckie
Manager ds. marketingu i sprzedaży
[ ATM Grupa S.A. ]  | mazowieckie
Account Executive / Project Leader
[ XConcept ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Artegence ]  | mazowieckie
Business Developement Manager
[ Artegence ]  | mazowieckie
wydawca, serwisant, reporter, dziennikarz
[ Radio VOX FM / Radio ESKA ]  | małopolskie
SZKOŁA TVN24
[ TVN24 ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Grafik / Webmaster
[ Muzeum Łazienki Królewskie ]  | mazowieckie
Account Manager
[ EURO RSCG LIFE ]  | mazowieckie
SENIOR STRATEG
[ SAN MARKOS - REPUBLIKA DOBREJ MARKI ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
W reklamie u sportowca liczy się osobowość

Najważniejsza u sportowca występującego w kampanii reklamowej jest jego osobowość i zgodność wizerunku z atrybutami promowanej marki – uważa Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska. więcej

Kwestionariusz
Magda Sakowska: brzydzę się obłudą, chamstwem i cwaniactem

Na pytania odpowiada Magda Sakowska prowadząca i wydawca programu „To był dzień” w Polsat News. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokona za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2009 by WirtualneMedia.pl