Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
   
  Wtorek, 23 Luty 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
TVP zarobiła na Igrzyskach dotąd 21 mln zł

Średnia oglądalność relacji z XXI Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver - po dziewięciu dniach zmagań sportowców - wyniosła 1,74 mln widzów w TVP i 156 tys. w Eurosporcie. więcej

Nowe kanały od SPI International

Spółka SPI International planuje uruchomić w tym roku trzy nowe kanały tematyczne: ActionBox, FashionBox i FightBox. więcej

Ponad 15 mln Polaków korzysta z internetu

50,2 proc. Polaków, czyli w przeliczeniu na populację ponad 15,1 mln osób, korzysta z internetu - wynika z najnowszego badania NetTrack (październik - grudzień 2009). Jak często korzystamy z internetu? więcej

 
Ogłoszenia o pracę  

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista w Sekcji Organizacji Imprez

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
redaktor

Master-Media poszukuje osoby na stanowisko
NEW BUSINESS MANAGER

XConcept poszukuje osoby na stanowisko
Junior Account Executive / Stażysta

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Zamach na wolność słowa - chcą interwencji RPO ws. odwołania wiceszefowej TVP1

O interwencję w sprawie odwołania z funkcji wiceszefowej TVP1 Anity Gargas zwrócili się do Rzecznika Praw Obywatelskich szefowie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i Centrum Monitoringu Wolności Prasy, Krystyna Mokrosińska i Wiktor Świetlik. Ich zdaniem, reguły polityki kadrowej w mediach publicznych są niejasne. więcej

Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Polsatu

Telewizja Polsat rozpoczęła w poniedziałek zdjęcia do nowego serialu komediowo-obyczajowego „Szpilki na Giewoncie” z udziałem Magdy Schejbal. Produkcja realizowana jest przez Paisa Films, studio filmowe Macieja Ślesickiego. więcej

Zmiany w zespole pism luksusowych Burdy

Zespół reklamy pism luksusowych w wydawnictwie Burda Media Polska, sprzedający reklamy w magazynach „Elle” i „InStyle”, od 15 lutego został podzielony na dwa zespoły – każdemu z nich podlega jeden z tych tytułów. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
googleW Łódzkiem i Małopolsce nowi liderzy czytelnictwa dzienników
W II półroczu 2009 roku w województwie łódzkim i małopolskim zmieniły się – w porównaniu z tym samym okresem 2008 roku – najchętniej czytane dzienniki. Które tytuły są liderami w poszczególnych województwach? Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
googleWiosna w TVP 1 z nowymi serialami, ale bez ,,Teleranka"
Mimo oszczędności Jedynka umieściła w wiosennej ramówce cztery nowe polskie seriale oraz talent-show, z ramówki wypadło zaś część pozycji misyjnych. Na TVP 1 obok TVP 2 ma spoczywać teraz utrzymanie całej TVP.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
TVP zarobiła na Igrzyskach dotąd 21 mln zł

Średnia oglądalność relacji z XXI Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver - po dziewięciu dniach zmagań sportowców - wyniosła 1,74 mln widzów w TVP i 156 tys. w Eurosporcie. więcej

Nowe kanały od SPI International

Spółka SPI International planuje uruchomić w tym roku trzy nowe kanały tematyczne: ActionBox, FashionBox i FightBox. więcej

Zamach na wolność słowa - chcą interwencji RPO ws. odwołania wiceszefowej TVP1

O interwencję w sprawie odwołania z funkcji wiceszefowej TVP1 Anity Gargas zwrócili się do Rzecznika Praw Obywatelskich szefowie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i Centrum Monitoringu Wolności Prasy, Krystyna Mokrosińska i Wiktor Świetlik. Ich zdaniem, reguły polityki kadrowej w mediach publicznych są niejasne. więcej

Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Polsatu

Telewizja Polsat rozpoczęła w poniedziałek zdjęcia do nowego serialu komediowo-obyczajowego „Szpilki na Giewoncie” z udziałem Magdy Schejbal. Produkcja realizowana jest przez Paisa Films, studio filmowe Macieja Ślesickiego. więcej

10 mln widzów Małysza, 6 mln Kowalczyk

Sobotni konkurs w skokach narciarskich, podczas którego Adam Małysz zdobył srebrny medal, oglądało 10 mln widzów. O 4 miliony mniej zgromadziły piątkowe zawody w biegach narciarskich, które zakończyły się brązem dla Justyny Kowalczyk. więcej

Igrzyska poprawią wyniki TVP, słabo TVN i Polsat

Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1 – w dół TVN i Polsat. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Netia 'zdeterminowana' wprowadzić usługę TV w 2010 r.

Spółka telekomunikacyjna Netia jest "zdeterminowana" rozpocząć oferowanie usług IPTV w tym roku, poinformował prezes Mirosław Godlewski w poniedziałek. Netia może renegocjować warunki handlowe z telewizją ‘n', lub szukać innego partnera. więcej

Powstała nowa spółka zajmująca się produkcją telewizyjną

Working Title Television (WTTV) – to nowa spółka joint venture utworzona przez firmę NBC Universal, właściciela stacji telewizyjnych oraz wytwórnię filmową Working Title Films. Będzie się ona zajmować produkcją seriali i filmów telewizyjnych. więcej

Trzecia seria ,,Detektywa Monka" w Universal Channel

Kanał Universal Channel od marca rozpocznie emisję trzeciego sezonu kryminalnego serialu „Detektyw Monk”. Opowiada on o byłym policjancie, cierpiącym na nerwicę natręctw Adrianie Monku, który rozwiązuje zagadki kryminalne. więcej

Radio
 
,,Radio Maryja" i Madonna w kampanii Radia Złote Przeboje

Na outdoorze trwa wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje. Pierwszy layout wykorzystywany w tej akcji opiera się na żartobliwej aluzji do Radia Maryja. więcej

Radio Eska z serwisem internetowym FabrykaMuzy.pl

Startuje FabrykaMuzy.pl – serwis Radia Eska z tematycznymi kanałami radiowymi i nowościami muzycznymi. Stronę będzie wspierać kampania reklamowa. więcej

RMF Maxxx i ,,CD Action" o e-gamingu w serwisie i audycji

Startuje serwis internetowy RMF Maxxx i „CD Action” poświęcony rynkowi e-gaminowemu. Jednocześnie w ramówce stacji pojawia się cotygodniowa audycja dotycząca tej tematyki. więcej

Reklama
 
Zmiany w zespole pism luksusowych Burdy

Zespół reklamy pism luksusowych w wydawnictwie Burda Media Polska, sprzedający reklamy w magazynach „Elle” i „InStyle”, od 15 lutego został podzielony na dwa zespoły – każdemu z nich podlega jeden z tych tytułów. więcej

Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania

Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts. więcej

,,Radio Maryja" i Madonna w kampanii Radia Złote Przeboje

Na outdoorze trwa wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje. Pierwszy layout wykorzystywany w tej akcji opiera się na żartobliwej aluzji do Radia Maryja. więcej

,,Żyje się lepiej" w piłkarskiej kampanii Visa (wideo)

W telewizji i internecie rusza piłkarska kampania reklamowa kart Visa związana ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w RPA. Akcję pod hasłem „Żyje się lepiej” przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi i dom mediowy Mediaedge:cia. więcej

Samsung zwraca kasę za telewizory

Rusza promocja telewizorów Samsung pod nazwą „System Zwrotu Kasy”. Akcję wspiera kampania reklamowa w radiu, internecie i punktach sprzedaży. więcej

Wawel na 100-lecie promuje Michałki (wideo)

Z okazji 100-lecia firmy Wawel rusza promocja produkowanych przez nią słodyczy Michałki. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji i radiu. więcej

Bosman i Piast promowane w loterii z nagrodą 100 000 zł

Rozpoczyna się loteria promująca piwo Bosman i Piast. Akcję – w której główna wygrana wynosi 100 tys. zł – wspierają działania reklamowe w punktach sprzedaży i internecie. więcej

,,Siedzenie nie boli" - pupy reklamują Posterisan (wideo)

Pod hasłem „Siedzenie nie boli” rozpoczęła się kampania reklamowa leku na hemoroidy Posterisan. Akcję obejmującą telewizję i internet przygotowały agencja reklamowa Image Art i dom mediowy Effective Media.    więcej

Communication Unlimited przejmuje od Xandu budżet reklamowy Galerii Jurajskiej

Communication Unlimited wygrała przetarg na obsługę reklamową Galerii Jurajskiej. W ubiegłym roku zajmowała się tym agencja Xandu. więcej

Peter Sherman dyrektorem zarządzającym BBDO na region EMEA

Agencja reklamowa BBDO zatrudniła Petera Shermana na stanowisko dyrektora zarządzającego na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). więcej

Wal-Mart najbardziej wartościową marką świata

Największa na świecie sieć sklepów handlowych Wal-Mart znalazła się na czele opracowanego przez firmę Brand Finance rankingu 500 najbardziej wartościowych marek świata. więcej

Bloomberg stawia na JWT

Należąca do holdingu WPP Group agencja reklamowa JWT zdobyła budżet firmy Bloomberg. więcej

Prasa
 
Zmiany w zespole pism luksusowych Burdy

Zespół reklamy pism luksusowych w wydawnictwie Burda Media Polska, sprzedający reklamy w magazynach „Elle” i „InStyle”, od 15 lutego został podzielony na dwa zespoły – każdemu z nich podlega jeden z tych tytułów. więcej

Egmont wyda magazyn o lalce firmy Mattel

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek dwumiesięcznik „Polly Pocket”, którego bohaterką będzie lalka Polly – zabawka produkowana przez firmę Mattel. więcej

"Gazeta Wyborcza" z serią filmów "Zwierzozwierzenia"

We wtorek i w środę z "Gazetą Wyborczą" ukażą się płyty DVD z krótkometrażowymi filmami animowanymi twórców Wallace'a i Gromita - "Zwierzozwierzenia". więcej

Internet
 
Ponad 15 mln Polaków korzysta z internetu

50,2 proc. Polaków, czyli w przeliczeniu na populację ponad 15,1 mln osób, korzysta z internetu - wynika z najnowszego badania NetTrack (październik - grudzień 2009). Jak często korzystamy z internetu? więcej

Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania

Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts. więcej

Microsoft zaproponuje internautom inne przeglądarki niż Internet Explorer

Na początku marca Microsoft wyśle użytkownikom systemów Windows możliwość wyboru przeglądarki internetowej. Ten ruch koncernu wynika z postawionych mu przez Komisję Europejską oskarżeń o działania monopolistyczne. więcej

Radio Eska z serwisem internetowym FabrykaMuzy.pl

Startuje FabrykaMuzy.pl – serwis Radia Eska z tematycznymi kanałami radiowymi i nowościami muzycznymi. Stronę będzie wspierać kampania reklamowa. więcej

E-maile popularniejsze w firmach niż telefony stacjonarne

Więcej polskich firm korzysta z poczty e-mailowej niż z telefonów stacjonarnych – wynika z badania PBS DGA. Z drugiej strony telefony stacjonarne są używane częściej i przez większą część pracowników niż e-maile. więcej

Interia uruchomiła serwis e-commerce z polską sztuką współczesną

Ruszył serwis obrazy.interia.pl prezentujący twórczość graficzną polskich artystów. W witrynie – uruchomionej przez portal Interia.pl i galerię artpower.pl – można również kupić wybrane prace. więcej

Ufamy informacjom o kosmetykach zamieszczonych w internecie

Ponad 80 proc. polskich internautów kupujących kosmetyki ufa informacjom o tych produktach znalezionym w sieci – wynika z badania IAB Polska. Najczęściej w internecie są poszukiwane wiadomości na temat perfum. więcej

RMF Maxxx i ,,CD Action" o e-gamingu w serwisie i audycji

Startuje serwis internetowy RMF Maxxx i „CD Action” poświęcony rynkowi e-gaminowemu. Jednocześnie w ramówce stacji pojawia się cotygodniowa audycja dotycząca tej tematyki. więcej

Netia szacuje swój udział w rynku internetu szerokopasmowego na 10 proc.

Spółka telekomunikacyjna Netia szacuje, że na koniec 2009 r. jej udział w rynku usługi dostępu szerokopasmowego do internetu wyniósł ok. 10,0% (wobec 8,1% rok wcześniej), a usług głosowych ok. 11,5% (wobec 10,1%), poinformował dyrektor finansowy Jonathan Eastick w poniedziałek. więcej

Badania Marketingowe
 
Ufamy informacjom o kosmetykach zamieszczonych w internecie

Ponad 80 proc. polskich internautów kupujących kosmetyki ufa informacjom o tych produktach znalezionym w sieci – wynika z badania IAB Polska. Najczęściej w internecie są poszukiwane wiadomości na temat perfum. więcej

Dzieci mają coraz mniej szacunku dla rodziców

Większość Polaków uważa, że rodzice spędzają z dziećmi mniej czasu niż przed kilkudziesięciu laty i mniej je rozumieją; dzieci natomiast mają dla nich mniej szacunku, za to więcej od nich oczekują - wynika z najnowszego sondażu TNS OBOP. więcej

Barbara Krug w Grupie Gemius

Do Grupy Gemius Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) dołączyła Barbara Krug. więcej

Poprawa nastrojów społecznych w lutym

Ponad jedna trzecia ankietowanych (35 proc., o 3 punkty więcej niż przed miesiącem) wyraża przekonanie, że - ogólnie rzecz biorąc - sytuacja w naszym kraju zmierza w dobrym kierunku. więcej

Public Relations
 
Ewa Marczyk-Chłopecka dyrektorem w On Board PR
Partner of Promotion promuje internet w StarDSL
Mediadem Communication dla Galerii Przymorze
ARBOvision dla marki Reebok
Agencja Royal Brand PR dla Pro-wellness
Dobra Communications promuje Audioriver
E.C.H.O. Communications dla Stolbud Włoszczowa
Technologie
 
E-maile popularniejsze w firmach niż telefony stacjonarne
Rozmowy (prawie) darmowe w Orange
Quench - kolejny telefon Motoroli z synchronizacyjną nakładką Motoblur
iSuppli: globalny przychód ze sprzedaży pamięci DRAM wzrośnie w b.r. o 40 proc.
Google sfinalizowało przejęcie On2
Dell: spadek zysku, ale przychód w górę
Baidu przed Google na chińskim rynku mobilnych wyszukiwarek
Zarząd Netii rekomenduje nie wypłacanie dywidendy z zysku za 2009 r.
Gospodarka
 
Kawalerka dla Justyny Kowalczyk i 2-pokojowe dla Adama Małysza
Ranking kredytów walutowych: najlepszy w Deutsche Banku
Spadła średnia cena m kw. w Polsce, ale największych miastach wzrosła
Zadłużenie na kartach spadło po raz pierwszy od 6 lat
Netia prognozuje, że w 2010 r. osiągnie zysk netto i 1,55 mld zł przychodów
Agora mogła mieć 5,3-11,4 mln zł zysku netto w IV kw. 2009 r.
MCI Management prognozuje, że osiągnie 67,0 mln zł zysku netto w 2010 r.
RPP nie ruszy stóp procentowych w I półr., ale może zmienić nastawianie - analitycy
Kultura/Rozrywka
 
Janet Jackson z Jackson 5
Martin Scorsese i Leonardo DiCaprio triumfują
Angelina Jolie pogodzona z ojcem
Debiut nowej wokalistki Varius Manx na gali RMF FM
Gwiazda filmu Polańskiego u Grażyny Torbickiej
"The Hurt Locker. W pułapce wojny" triumfatorem nagród BAFTA
Zobacz, jak Robert Pattinson kłóci się z Pierce'em Brosnanem (wideo)
Sienna Miller szczęśliwa z Jude'em Law
 
Praca Najnowsze oferty
Specjalista w Sekcji Organizacji Imprez
[ Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ]  | mazowieckie
account executive
[ 4FRAME ]  | mazowieckie
account manager
[ 4FRAME ]  | mazowieckie
ART DIRECTOR I COPYWRITER
[ 4FRAME ]  | mazowieckie
DESIGNER
[ 4FRAME ]  | mazowieckie
Junior Account Executive / Stażysta
[ XConcept ]  | mazowieckie
NEW BUSINESS MANAGER
[ Master-Media ]  | mazowieckie
redaktor
[ Constantin Entertainment Polska ]  | mazowieckie
Graphic Designer
[ Agencja Reklamowa MAT ]  | mazowieckie
ART. DIRECTOR / COPYWRITTER
[ Agencja reklamowa full service ]  | mazowieckie
Manager ds. marketingu i sprzedaży
[ ATM Grupa S.A. ]  | mazowieckie
Account Executive / Project Leader
[ XConcept ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Artegence ]  | mazowieckie
Business Developement Manager
[ Artegence ]  | mazowieckie
wydawca, serwisant, reporter, dziennikarz
[ Radio VOX FM / Radio ESKA ]  | małopolskie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog. więcej

Kwestionariusz
Robert Bernaciak: konkurencja to energia do działania

Na pytania odpowiada Robert Bernaciak, Dyrektor Zarządzający Media Contacts. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl