Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 16 Marzec 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Coraz mniejsza sprzedaż "Faktu" i "Gazety Wyborczej"

W styczniu 2010 roku spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza", “Przegląd Sportowy” i "Parkiet". Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.   więcej

Miesięcznik ,,Enter" zniknął z rynku

Wydawnictwo Burda Communication zdecydowało o zawieszeniu wydawania miesięcznika „Enter – Najlepsze Programy”. Jako powód podano 'niesatysfakcjonujące wyniki sprzedaży'. więcej

Reklama współfinansuje misję w TVP

1 mld 730 mln zł wyniosły koszty misji publicznej TVP w 2009 r.; z abonamentu spółka otrzymała ponad 300 mln zł - z przychodów komercyjnych (głównie reklamy i sponsoringu) spółka uzyskała 1 mld 214 mln zł. Na co wydała pieniądze? więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

SZKOŁA TVN24 - warsztat WEEKENDOWY poszukuje osoby na stanowisko
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24

Starlink poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner / Buyer

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Projektów Multimedialnych

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Siedem polskich nowości wiosną w Polsat Play

Kanał Polsat Play ruszył w poniedziałek z wiosenną ramówką. Znalazło się w niej siedem polskich nowości, w tym pozycje prowadzone przez nowe twarze stacji - Mariusza Kałamagę i Bożydara Iwanowa. więcej

Muzyka zajmuje połowę czasu antenowego w Polskim Radiu

269 mln zł wyniosły koszty działalności Polskiego Radia w 2009 r.; z abonamentu spółka otrzymała ponad 172 mln zł. więcej

RMF umacnia się w Krakowie i na Śląsku a Trójka w Warszawie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień 2009 – luty 2010  - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie, Trójmieście, Krakowie oraz w Aglomeracji Śląskiej. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Rośnie słuchalność RMF FM i Trójki
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2010 r. był też udany dla PR III i PR I, na przeciwnym biegunie Radio ZET.
Nasza-Klasa nie boi się Facebooka
W 2009 roku przekroczyliśmy nasze plany przychodowe i jednocześnie był to wynik lepszy od tego, który osiągnęliśmy w 2008 roku - mówi powściągliwie w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Pernal, prezes Naszej-Klasy.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Reklama współfinansuje misję w TVP

1 mld 730 mln zł wyniosły koszty misji publicznej TVP w 2009 r.; z abonamentu spółka otrzymała ponad 300 mln zł - z przychodów komercyjnych (głównie reklamy i sponsoringu) spółka uzyskała 1 mld 214 mln zł. Na co wydała pieniądze? więcej

Siedem polskich nowości wiosną w Polsat Play

Kanał Polsat Play ruszył w poniedziałek z wiosenną ramówką. Znalazło się w niej siedem polskich nowości, w tym pozycje prowadzone przez nowe twarze stacji - Mariusza Kałamagę i Bożydara Iwanowa. więcej

,,Tylko nas dwoje" przegrało z ,,Tańcem z gwiazdami"

Pierwszy odcinek nowego show Polsatu „Tylko nas dwoje. Just The Two Of Us” zobaczyło 3,6 mln widzów. To mniej niż drugi odcinek XI edycji „Tańca z gwiazdami”, nadany dzień później przez TVN. więcej

Zyskuje TVP 1 - w dół TVP 2, Polsat, TVP Info i TVN24

Bez  zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, przed TVN – w dół TVP 2, TVN 24 i TVP Info. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Polsat: ,,Zabić z miłości" przegrywa z konkurencją

Serię dokumentów „Zabić z miłości”,emitowaną przez Polsat w niedziele o 19.30, ogląda średnio 1,84 mln widzów. Stacja podczas ich emisji zajmuje czwartą pozycję na rynku. więcej

CNN najbardziej obawia się Facebooka

CNN bardziej obawia się konkurencji ze strony serwisów społecznościowych niż innych telewizji informacyjnych. więcej

Nowe kanały HD w sieci Inea

Sieć kablowa Inea w najbliższych dniach włączy do oferty kanał Nat Geo Wild HD, który nadawany będzie w sieci testowo. Natomiast w kwietniu na stałe w ofercie operatora mają się pojawić stacje Eurosport HD i Eurosport 2 HD. więcej

Radio
 
Muzyka zajmuje połowę czasu antenowego w Polskim Radiu

269 mln zł wyniosły koszty działalności Polskiego Radia w 2009 r.; z abonamentu spółka otrzymała ponad 172 mln zł. więcej

RMF umacnia się w Krakowie i na Śląsku a Trójka w Warszawie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień 2009 – luty 2010  - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie, Trójmieście, Krakowie oraz w Aglomeracji Śląskiej. więcej

Chilli ZET: Nastaw się na chill out

W prasie i internecie rusza wizerunkowa kampania reklamowa Chilli Zet. Akcję pod hasłem „Nastaw się na chill out” przygotowały agencja reklamowa TBWA\ i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

Reklama
 
Żakowski, Paradowska i Kolenda-Zaleska w kampanii ,,Kultura się liczy"

W radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania społeczna „Kultura się liczy”. W akcję – prowadzoną przez Narodowe Centrum Kultury – zaangażowali się dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska. więcej

Chilli ZET: Nastaw się na chill out

W prasie i internecie rusza wizerunkowa kampania reklamowa Chilli Zet. Akcję pod hasłem „Nastaw się na chill out” przygotowały agencja reklamowa TBWA\ i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

,,Ostra w gębie" kampania Burger King nie zachęca do agresji słownej

Komisja Etyki Reklamy odrzuciła protest przeciwko kampanii restauracji Burger King prowadzonej pod hasłem „Ostry w gębie”. Autor skargi zarzucał przekazowi promowanie agresji werbalnej. więcej

Hanna Ladachowska w strukturach działu sprzedaży Grupy TIME

Do zespołu działu sprzedaży Grupy TIME dołączyła Hanna Ladachowska. więcej

MPG obronił budżet mediowy Liberty Direct

MPG zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Liberty Direct. Z firmą współpracuje w tym zakresie od 2007 roku. więcej

Marta Lesiewska i Łukasz Smolnik w Walk&Talk

Marta Lesiewska i Łukasz Smolnik rozpoczęli pracę jako junior account managerowie w agencji Walk&Talk. Lesiewska wcześniej pracowała w Publicis Consultants Rowland, a Smolnik w Partner of Promotion. więcej

Ryanair wprowadza reklamy na kartach pokładowych

Linie lotnicze Ryanair od poniedziałku umieszczają na kartach pokładowych reklamy innych firm. więcej

Rusza kampania promująca Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach

W telewizji, prasie, internecie i na outdorze rozpoczyna się kampania promocyjna Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Akcję przygotowała organizująca to wydarzenie Grupa PTWP. więcej

Prawie połowa marketerów wykorzystuje społeczne media

Prawie połowa marketerów w swoich marketingowych działaniach wykorzystuje społeczne media. więcej

Joanna Hurda szefem Scholz & Friends Warszawa

Joanna Hurda objęła stanowisko szefa Scholz & Friends Warszawa. więcej

Avestus Real Estate zastąpi Quinlan Private Golub

Grupa inwestycyjna i deweloperska Quinlan Private Golub wznowi działalność pod nazwą Avestus Real Estate. Firma zamierza wykorzystać przewidywaną poprawę sytuacji na rynku nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej

Prasa
 
Coraz mniejsza sprzedaż "Faktu" i "Gazety Wyborczej"

W styczniu 2010 roku spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza", “Przegląd Sportowy” i "Parkiet". Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.   więcej

Miesięcznik ,,Enter" zniknął z rynku

Wydawnictwo Burda Communication zdecydowało o zawieszeniu wydawania miesięcznika „Enter – Najlepsze Programy”. Jako powód podano 'niesatysfakcjonujące wyniki sprzedaży'. więcej

,,In Style" pomoże wybrać gabinet kosmetyczny i spa

Do całego nakładu kwietniowego wydania miesięcznika „In Style” (Burda Media Polska) dołączony zostanie dodatek „Top Secret Uroda 2010”. więcej

Ogólnopolska lista płac w dzienniku ,,Polska"

Od poniedziałku 15 marca do czwartku 18 marca br. w ośmiu dziennikach regionalnych pod marką „Polska” (Polskapresse) prezentowana jest ogólnopolska lista płac pt. „Ile zarabiają Polacy”. więcej

Internet
 
Gemius proponuje radykalne zmiany w Megapanelu

Wykonująca badanie Megapanel firma Gemius przedstawiła propozycje gruntownych zmian w jego realizacji. Zakładają one m.in. objęcie pomiarem treści audio i wideo, wydzielenie ruchu generowanego w urządzeniach mobilnych oraz szybsze publikowanie wyników. więcej

Trzy czwarte użytkowników Twittera zamieściło mniej niż 10 wpisów

73 proc. użytkowników Twittera napisało w nim mniej niż 10 wiadomości – wynika z analizy firmy Barracuda Networks. Mniej więcej tyle samo internautów korzystających z tego serwisu ma w nim mniej niż 10 followersów. więcej

Kosztowne oszustwa za pomocą internetu

550 milionów dolarów stracili łącznie Amerykanie w 2009 r. w wyniku oszustw za pomocą internetu, dwa razy więcej niż w roku poprzednim - podał w raporcie ośrodek śledzący tego rodzaju przestępstwa. Raport streścił poniedziałkowy "Los Angeles Times". więcej

Sobieski z nowym serwisem i twarzą Bruce'a Willisa

Udostępniono zmieniony serwis internetowy wódki Sobieski wykorzystujący wizerunek reklamującego ją Bruce’a Willisa. Witrynę przygotowała agencja Kore Konnektiv. więcej

Google Street View "serwisem dla włamywaczy"

Mało pochlebne recenzje zbiera wśród Brytyjczyków usługa Street View firmy Google. więcej

Badania Marketingowe
 
Polacy wierzą w sens współpracy między ludźmi

Aż 79 proc. ankietowanych wierzy w sens współpracy między ludźmi i sądzi, że działając wspólnie można osiągnąć więcej niż w pojedynkę. Tylko co ósmy ankietowany (12 proc.) uważa, że współpraca z innymi to na ogół marnowanie czasu - wynika z sondażu CBOS. więcej

OFBOR ze zmienionym zarządem i programem jakości badań CAWI

Alina Lempa i Marcin Kujawski dołączyli do zarządu Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Jednocześnie stowarzyszenie objęło swoim programem kontroli jakości pracy ankieterów projekty CAWI. więcej

W 2009 roku wartość badań opinii i rynku w Polsce wyniosła 621 mln zł

Na badania opinii i rynku wydano w ubiegłym roku w Polsce ponad 621 mln zł – wynika z szacunków OFBOR-u. Oznacza to spadek o 16 mln zł w porównaniu z 2008 rokiem. więcej

Polscy marketingowy chcą wiedzy o finansach

94 proc. menedżerów marketingu z polskich firm chce mieć specjalistyczną wiedzę finansową – wynika z badania BPP Professional Education. Takie kompetencje są im potrzebne przede wszystkim do analizy i planowania działań marketingowych. więcej

Public Relations
 
Partner of Promotion dla Segro
Man Investments z Weber Shandwick
SunFX ponownie z 4 Publicity
ŁubuDubu PR dla Igloo
Technologie
 
Dell oskarża producentów paneli LCD
LongPlay - nowe taryfy Play dla klientów indywidualnych
Sony ujawnia nazwę kontrolera ruchu do PS3
22 mln USD premii za zastąpienie szefa Apple
Tablet MAG iMito M7
Nowe "ciasteczka" LG - Cookie Plus (GS500) oraz Cookie Fresh (GS290)
Chiny: ponad 756 mln użytkowników komórek
Gospodarka
 
Zysk grupy PZU w tym roku będzie niższy od wypracowanego w 2009 r.
Cinema City może dokonać akwizycji lub wejść na nowy rynek
GUS: Inflacja w lutym wyniosła 2,9 proc., poniżej oczekiwań
TVN miał 242,66 mln zł zysku netto w IV kw. 2009 r., wzrost o 176,9 proc.
Coraz mniej samochodów na kredyt
GUS podał koszyk inflacyjny na 2010 r.
PKO BP spodziewa się co najmniej 10-proc. wzrostu zysku netto w 2010 r.
UOKiK: nie będzie zgody na przejęcie Energi przez PGE
BIEC: w drugiej połowie roku inflacja będzie wyższa
Dom Development może rozpocząć łącznie 11 projektów w 2010 r.
Kredyty mieszkaniowe: Najszybciej i najwięcej pożyczy Pekao SA
MFW nie widzi potrzeby podnoszenia stóp i zagrożenia wzrostem inflacji
MinFin: Deficyt budżetu wyniósł 16,75 mld zł po lutym, tj. 32,1 proc. planu
Spadek inflacji pomógł posiadaczom lokat
Berling chce sprzedać w ofercie publicznej akcje za łącznie 43,1-58,4 mln zł
IDMSA kupi 45 proc. akcji WestLB Bank Polska za ok. 112,5 mln zł, debiut na GPW
Spółki Biotonu mają umowę z Anglo Gulf na dokończenie budowy fabryki w Indiach
Kultura/Rozrywka
 
Cinema City zwiększyło sprzedaż biletów r/r w styczniu i lutym
Lady GaGa nie potrzebuje luksusu
Alicja Tima Burtona nadal na szczycie
Judy Greer i Beau Bridges ze zgorzkniałym George'em Clooneyem
Mel Gibson kończy na Wikingach
David Schwimmer zaręczony
"Titanic" zatonie w trójwymiarze
Robbie Williams boi się koncertów
 
Praca Najnowsze oferty
Account Manager
[ Agencja reklamowa Polymus ]  | mazowieckie
Kierownik Biura Reklamy / Sprzedawca
[ wydawca tytułów branżowych ]  | mazowieckie
Art Director
[ ZOOM Advertising ]  | mazowieckie
Key Account Manager
[ Wolters Kluwer Polska ]  | mazowieckie
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24
[ SZKOŁA TVN24 - warsztat WEEKENDOWY ]  | mazowieckie
Traffic Manager
[ Wolters Kluwer Polska ]  | mazowieckie
STAŻYSTA / PRAKTYKANT
[ Radio Plus ]  | mazowieckie
Media Planner / Buyer
[ Starlink ]  | mazowieckie
Koordynator Projektów Multimedialnych
[ TVN ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Grupa PTWP SA ]  | śląskie
Grafik
[ TVN ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Glaubicz Garwolińska Consultants ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Glaubicz Garwolińska Consultants ]  | mazowieckie
ASYSTENT PRODUCENTA
[ Dom produkcyjny PrimeMovers ]  | mazowieckie
Webdeveloper - Programista PHP
[ GOLDENSUBMARINE ]  | cała Polska
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Paweł Kowalewski: Ghost ads pokazują odwagę reklamy

Reklamy tworzone tylko na potrzeby konkursów pokazują odwagę tworzących je firm i agencji, a nieraz wyznaczają nowe trendy na rynku – uważa Paweł Kowalewski, prezes IAA. więcej

Kwestionariusz
Sławomir Komiński: brzydzę się obłudą i lizusostwem

Na pytania odpowiada Sławomir Komiński, Wiceprezes Zarządu One-2-One S.A. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl