Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 31 Marzec 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Marquard zawiesza ,,Amelię"

Wydawnictwo Marquard Media Polska po dwóch numerach zawiesiło wydawanie miesięcznika dla kobiet „Amelia”. Tytuł ma powrócić na rynek 'w ciągu kilku miesięcy'. więcej

Wydawnictwo Przekrój odświeży swoje tytuły

Wydawnictwo Przekrój przygotowuje zmiany w swoich tytułach. W czerwcu tygodnik „Przekrój” zmieni szatę graficzną. Odświeżony zostanie też miesięcznik „Sukces”, który od numeru czerwcowego będzie mieć nową redaktor naczelną. więcej

Internauci najczęściej wolny czas spędzają przed telewizorem

Trzy czwarte polskich internautów w wolnym czasie ogląda telewizję, podczas gdy niecałe dwie trzecie czyta wiadomości w serwisach internetowych – wynika z badania firmy Oriaq. Najpopularniejszą formą rozrywki w sieci jest… surfowanie bez celu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

MURATOR S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Account Director /p.o. Dyrektor Agencji

SZKOŁA TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
dziennikarz

White Rabbit poszukuje osoby na stanowisko
JUNIOR COPYWRITER

MTV Networks Polska poszukuje osoby na stanowisko
Talent & Artist Specialist

MTV Networks Polska poszukuje osoby na stanowisko
SALES MANAGER

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
IAR: Nie będzie zmian związanych z przejściem dziennikarzy Jedynki i Trójki

Z początkiem kwietnia szeregi IAR zasili 12 dziennikarzy, przeniesionych tam z radiowej Jedynki i Trójki. więcej

Polacy: TVP kulturalna, TVN rodzinna, Polsat sportowy

Polacy postrzegają TVN przede wszystkim jako stację rodzinną, a Polsat jako kanał transmitujący wydarzenia sportowe – wynika z badania MPG i SMG/KRC. Natomiast TVP1 coraz bardziej kojarzy się ze sprawami lokalnymi, a TVP2 z filmami i programami dla kobiet. więcej

,,Wszystko dla przyjemności" w kampanii Okocimia (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Okocim. Akcję pod hasłem „Wszystko dla przyjemności” przygotowały agencja Red8, dom produkcyjny Graffiti Film i dom mediowy Media Direction OMD. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?
Facebook z 4 mln użytkowników, GG liderem aplikacji
Z Facebooka korzystało w styczniu ponad 4 mln polskich internautów – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. Natomiast w nowej kategorii obejmujące wszystkie aplikacje internetowe zdecydowanie najpopularniejszy jest komunikator Gadu-Gadu.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Polacy: TVP kulturalna, TVN rodzinna, Polsat sportowy

Polacy postrzegają TVN przede wszystkim jako stację rodzinną, a Polsat jako kanał transmitujący wydarzenia sportowe – wynika z badania MPG i SMG/KRC. Natomiast TVP1 coraz bardziej kojarzy się ze sprawami lokalnymi, a TVP2 z filmami i programami dla kobiet. więcej

Polsat kręci nowy serial z Cezarym Żakiem

Na początku kwietnia ruszają zdjęcia do nowego serialu komediowo-kryminalnego Polsatu „Ludzie Chudego”. W produkcji, która ma trafić na antenę stacji jesienią br., zagrają m.in. Cezary Żak i Piotr Pręgowski. więcej

TVN Style stawia na Nowak-Ibisz i Cejrowskiego

- „Socjeta” Anny Nowak-Ibisz oraz nowe odcinki „Po mojemu” Wojciecha Cejrowskiego to najważniejsze programy, które pojawią się na antenie TVN Style w kwietniu – poinformowała Wirtualnemedia.pl Yvette Żółtowska-Darska, szefowa kanału. więcej

,,Mała Moskwa" obniżyła wyniki Jedynki

Miniserial „Mała Moskwa”, emitowany w TVP 1 w niedzielne wieczory, oglądało 2,46 mln widzów, czyli mniej niż stacja miała w tym paśmie rok wcześniej. Jedynka przegrywała w czasie emisji serialu z TVN-em i Dwójką. więcej

Nowi dyrektorzy oddziałów TVP w Gdańsku i Rzeszowie

Rada Nadzorcza Telewizji Polskiej zaakceptowała w poniedziałek kandydatury Zbigniewa Jasiewicza i Włodzimierza Rudolfa na stanowiska dyrektorów oddziałów TVP w Gdańsku i Rzeszowie. więcej

Inea wprowadza dekodery z dyskiem twardym

Wielkopolska sieć kablowa Inea od 1 kwietnia br. wprowadzi do oferty dekodery HD z dyskiem twardym, umożliwiające nagrywanie programów telewizyjnych oraz zatrzymywanie i cofanie aktualnie oglądanych pozycji. więcej

Nowe programy w ofercie Extreme Sports Channel

Nadawca kanału Extreme Sports Channel podpisał umowę z firmą IMG Media. Dzięki niej w ramówce stacji znajdą się programy sportowe oraz przygodowe produkowane i dystrybuowane przez IMG Media. więcej

Radio
 
IAR: Nie będzie zmian związanych z przejściem dziennikarzy Jedynki i Trójki

Z początkiem kwietnia szeregi IAR zasili 12 dziennikarzy, przeniesionych tam z radiowej Jedynki i Trójki. więcej

Reklama
 
,,Wszystko dla przyjemności" w kampanii Okocimia (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Okocim. Akcję pod hasłem „Wszystko dla przyjemności” przygotowały agencja Red8, dom produkcyjny Graffiti Film i dom mediowy Media Direction OMD. więcej

Mega Avans wprowadza klientów w błąd

Komisji Etyki Reklamy uznała, że gazetka internetowa promująca ofertę Mega Avans wprowadza odbiorców w błąd. Autor skargi na ten przekaz zauważył, że hasłu „Wszystko za -50 proc. ceny” towarzyszy napis małą czcionką „Druga połowa płatna za pół roku”. więcej

Garfield w kampanii rogalików Chipicao (wideo)

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa rogalików Chipicao. Wspiera ona promocję, w której do produktów dodawane są naklejki z Garfieldem. więcej

Michał Nowosielski executive creative directorem w Young & Rubicam Brands

Michał Nowosielski przejmuje stanowisko executive creative directora w agencji Young & Rubicam Brands. Wcześniej zajmował je Michał Imbierowicz. więcej

Nielsen: wydatki na reklamę w dół o 1,6 proc.

W ubiegłym roku globalne nakłady na reklamę zmniejszyły się w porównaniu z rokiem 2008 o 1,6 proc. więcej

,,Nie za wodna" kampania zmywarek Bosch i detergentów Finish

W telewizji i punktach sprzedaży startuje wspólna kampania reklamowa zmywarek Bosch i detergentów Finisz. Akcję pod hasłem „Nie za wodna” przygotowały agencje Euro RSCG i VA oraz firma Reckitt Benckiser. więcej

Zające w wielkanocnej kampanii Starego Browaru

W Poznaniu trwa wielkanocna kampania reklamowa Starego Browaru. Akcja – oparta na wizerunku zająca – obejmuje zarówno media, jak i działania ambientowe. więcej

Siemens ogłasza przetarg na europejski budżet B2B

Firma Siemens ogłosiła przetarg na swój paneuropejski zintegrowany budżet business-to-business (B2B). więcej

What będzie reklamować Aleric

Agencja What wygrała przetarg na kampanię reklamową leku Aleric. Akcja będzie prowadzona w środowisku lekarskim i farmaceutycznym. więcej

Mindwinners Design Communication odświeża Paged Meble

Mindwinners Design Communication przygotowuje nowe materiały promocyjne dla firmy Paged Meble. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu. więcej

Prasa
 
Marquard zawiesza ,,Amelię"

Wydawnictwo Marquard Media Polska po dwóch numerach zawiesiło wydawanie miesięcznika dla kobiet „Amelia”. Tytuł ma powrócić na rynek 'w ciągu kilku miesięcy'. więcej

Wydawnictwo Przekrój odświeży swoje tytuły

Wydawnictwo Przekrój przygotowuje zmiany w swoich tytułach. W czerwcu tygodnik „Przekrój” zmieni szatę graficzną. Odświeżony zostanie też miesięcznik „Sukces”, który od numeru czerwcowego będzie mieć nową redaktor naczelną. więcej

Anna Mucha i Maciej Maleńczuk felietonistami ,,Playboya"

Aktorka Anna Mucha i wokalista Maciej Maleńczuk zostali nowymi felietonistami miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska). Pierwsze ich teksty ukazały się w kwietniowym wydaniu magazynu. więcej

Agora za 25 mln euro wchodzi w biznes kinowy

Agora podpisała przedwstępną umowę dotyczącą nabycia 84 proc. akcji spółki Centrum Filmowe "Helios", podała spółka w komunikacie. Łączna cena nabycia akcji wyniesie ok. 25 mln euro, ale może zostać podwyższona o kwotę nie wyższą niż około 1 mln euro po przeprowadzeniu badania finansowego Helios. więcej

Lech Poznań zrezygnował z Gazety Wyborczej

Zarząd KKS Lech Poznań w trybie natychmiastowym rozwiązał umowę patronacką z Gazetą Wyborczą. Powód: „zniesławiające publikacje” na łamach dziennika. Oficjalna reakcja GW: „Lech wybrał kiboli”. więcej

Nowa kolekcja filmowa wydawnictwa Edipresse

1 kwietnia w sprzedaży ukaże się pierwszy tom kolekcji filmowej wydawnictwa Edipresse, przygotowanej wspólnie z Imperial CinePix Polska. Będzie się ona składać z 31 książek z musicalami na DVD. więcej

Specjalny ,,Komputer Świat" dla seniorów

Axel Springer Polska wprowadził na rynek wydanie specjalne miesięcznika „Komputer Świat” przygotowane z myślą o seniorach. Publikacja trafiła do sprzedaży w środę 31 marca br. więcej

Zmarł Krzysztof Teodor Toeplitz

Nie żyje Krzysztof Teodor Toeplitz. Dziennikarz, publicysta, działacz polityczny i autor scenariuszy filmowych zmarł we wtorek przeżywszy 77 lat. więcej

Internet
 
Internauci najczęściej wolny czas spędzają przed telewizorem

Trzy czwarte polskich internautów w wolnym czasie ogląda telewizję, podczas gdy niecałe dwie trzecie czyta wiadomości w serwisach internetowych – wynika z badania firmy Oriaq. Najpopularniejszą formą rozrywki w sieci jest… surfowanie bez celu. więcej

Damian Rutkowski: internet to dla mnie cud i źródło dochodu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Damian Rutkowski, prezes agencji OS3 multimedia. więcej

Prawie co trzeci internauta skłamał o sobie w sieci

30 proc. polskich internautów korzystających z serwisów społecznościowych anonimowo zamieściło w sieci nieprawdziwe informacje na swój temat – wynika z badania IMAS OnLine na zlecenie Euro RSCG Sensors. Natomiast 23 proc. użytkowników skrytykowało swoich pracodawców. więcej

Serwisy społecznościowe uzależniają

Dla niektórych internautów nie ma takiej czynności czy pory dnia, która przeszkodziłaby im w sprawdzeniu bądź zaktualizowaniu swojego profilu w serwisie społecznościowym. więcej

Onet.pl uruchomił serwis dla mężczyzn

Portal Onet.pl udostępnił serwis tematyczny skierowany do mężczyzn. W witrynie Facet.Onet.pl znajdują się informacje i multimedia dotyczące motoryzacji, mody, podróży i kobiet. więcej

Ceneo.pl wprowadza statusy dostępności produktów

W serwisie Ceneo.pl przy poszczególnych produktach pojawiły się informacje o ich dostępności w określonych sklepach. Nowa funkcjonalność została wprowadzona na prośbę internautów. więcej

NetSprint: 13,1 mln zł przychodów w 2009 roku

NetSprint osiągnął w ubiegłym roku przychody w wysokości 13,1 mln zł. W najbliższych latach firma planuje dalszą ekspansję na rynki europejskie. więcej

467 mln użytkowników szerokopasmowego internetu na świecie

Na koniec 2009 roku z szerokopasmowego internetu korzystało na świecie 466,9 miliona użytkowników. więcej

Inpost wysyła mailingi użytkownikom Paczkomatów 24/7 w systemie SARE

Agencja SARE udostępniła firmie Inpost swój system e-mailingowy. Przy jego użyciu wysyłane są mailingi użytkownikom usługi Paczkomaty 24/7. więcej

Badania Marketingowe
 
Internauci najczęściej wolny czas spędzają przed telewizorem

Trzy czwarte polskich internautów w wolnym czasie ogląda telewizję, podczas gdy niecałe dwie trzecie czyta wiadomości w serwisach internetowych – wynika z badania firmy Oriaq. Najpopularniejszą formą rozrywki w sieci jest… surfowanie bez celu. więcej

Polacy: TVP kulturalna, TVN rodzinna, Polsat sportowy

Polacy postrzegają TVN przede wszystkim jako stację rodzinną, a Polsat jako kanał transmitujący wydarzenia sportowe – wynika z badania MPG i SMG/KRC. Natomiast TVP1 coraz bardziej kojarzy się ze sprawami lokalnymi, a TVP2 z filmami i programami dla kobiet. więcej

Prawie co trzeci internauta skłamał o sobie w sieci

30 proc. polskich internautów korzystających z serwisów społecznościowych anonimowo zamieściło w sieci nieprawdziwe informacje na swój temat – wynika z badania IMAS OnLine na zlecenie Euro RSCG Sensors. Natomiast 23 proc. użytkowników skrytykowało swoich pracodawców. więcej

,,Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórcza, Radia ZET przed RMF

W lutym bieżącego roku polskie media najczęściej powoływały się na publikacje „Rzeczpospolitej” – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród stacji radiowych Radio ZET wyprzedziło pod tym względem RMF FM. więcej

Jacek Otffinowski prezesem Ipsos w Polsce

Od kwietnia Jacek Otffinowski zostanie prezesem Ipsos. Zastąpi na tym stanowisku Dinko Svetopetrica, który rozstaje się z firmą. więcej

Czym dla Polaków jest Wielkanoc?

Wielkanoc postrzegana jest przez Polaków jako święto rodzinne, związane z religią i tradycją, jednak maleje liczba osób uczestniczących w religijnych obrzędach związanych z tymi świętami - wynika z badania CBOS. więcej

Public Relations
 
Kinga Szydzińska przejęła obsługę public relations AdAction i Afilo
dotPR dla squashowych Mistrzostw Polski
Technologie
 
Apple kupiło markę iPad
LG: 5,2 mln telewizorów LCD sprzedanych w I kw.
TP stawia na współprace z uczelniami
Gospodarka
 
Mieszkanie na dom zamienię
MinFin chce zastąpić 3-proc. preferencyjną stawkę VAT stawką 5-proc.
Jarosław Parkot będzie nowym prezesem WARTY
Kotecki z MinFin: Przyjęcie euro w 2015 r. jest nadal realne
Polacy chcą wydać mniej na zakup mieszkania
Fortis Bank Polska przejmuje polski oddział BNP Paribas
MinFin nie podpisze z NBP umowy w sprawie udziału Polski w NAB
Kazachstan przedłużył Petrolinvestowi pozwolenie na poszukiwania ropy o 5 lat na koncesji OTG
Mercor liczy na dalszy rozwój przez akwizycje, pierwsza możliwa jeszcze w tym roku
Petrolinvest otrzymał 50 mln USD kredytu z EBOR-u, z opcją zamiany na akcje
Polnord sprzedał projekt deweloperski w Wilanowie spółce zależnej Asseco Poland
Robyg rozpoczyna budowę kolejnych etapów Nowej Rezydencji Królowej Marysieńki
Spółka zależna Enterprise Investors ma 95,08 proc. Biura Podróży Orbis
Kultura/Rozrywka
 
Ricky Martin: jestem gejem
Więcej niepodległości dla Willa Smitha
Hobbit poczeka do końca roku
Star Trek ruszy w tym roku?
"Push" w telewizji
Hollywoodzka Godzilla wróci w 2012?
 
Praca Najnowsze oferty
Account Director /p.o. Dyrektor Agencji
[ MURATOR S.A. ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
Administrator systemów informatycznych
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Specjalista ds. techniki telewizyjnej
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Kierownik Postprodukcji Reklamowej
[ Film Garden ]  | mazowieckie
Prezenterka / Dziennikarka Sportowa
[ Orange sport info ]  | mazowieckie
szef działu sprzedaży
[ Radio Fest ]  | śląskie
NEW BUSINESS MANAGER
[ PrimeMovers ]  | mazowieckie
JUNIOR COPYWRITER
[ White Rabbit ]  | mazowieckie
Account Manager / New Business
[ Master-Media ]  | mazowieckie
SALES MANAGER
[ MTV Networks Polska ]  | mazowieckie
Talent & Artist Specialist
[ MTV Networks Polska ]  | mazowieckie
researcher /młodszy redaktor
[ Gizmodo Polska ]  | cała Polska
ACCOUNT MANAGER
[ Gizmodo Polska ]  | cała Polska
Dyrektor Marketingu
[ Kino Polska TV ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Leszek Kozioł (prezes Radia Eska)

- Uważam, że prowadzenie lokalnej rozgłośni radiowej straci sens w perspektywie 10 lat - twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Leszek Kozioł, prezes Radia Eska (ZPR). więcej

Kwestionariusz
Damian Rutkowski: internet to dla mnie cud i źródło dochodu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Damian Rutkowski, prezes agencji OS3 multimedia. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl