Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 5 Kwiecień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Rośnie popularność kanałów informacyjnych

W marcu br. swoje udziały w rynku poprawiły czołowe stacje informacyjne: TVP Info, TVN 24 i Polsat News, ale tylko trzeci z tych graczy podniósł również średnią dobową widownię. więcej

TVN 24 na czele, zyskuje Disney Channel i Kino Polska

W marcu TVN24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej? Top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Rusza radio tworzone przez niepełnosprawnych

Audycje muzyczne, historyczne, informacyjne - w czwartek rusza, tworzone przez niepełnosprawnych, internetowe radio IN. Organizowany przez Caritas projekt wspierają m.in. prezydentowa Maria Kaczyńska i b. szef radiowej Trójki Krzysztof Skowroński. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

,,Amconex" poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam

Międzynarodowe Wydawnictwo ,,Amconex" poszukuje osoby na stanowisko
Asystentka Dyrektora Generalnego

Międzynarodowe Wydawnictwo Amconex poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Dystrybucji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
DOKUMENTALISTA

SZKOŁA TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
dziennikarz

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
iPad trafił na rynek - ogromne zainteresowanie

W sobotę, 3 kwietnia do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych trafił iPad - najnowszy produkt Apple. Pierwszego dnia sprzedano ponad 300 tys. tabletów iPad. więcej

Wpadki telewizyjne: Gąsowski o widzach od głosów (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

TV4 i Radio ZET nadały najwięcej reklam w 2009 roku

TV4 wśród stacji telewizyjnych, a Radio ZET wśród rozgłośni radiowych wyemitowały w ubiegłym roku stosunkowo najwięcej reklam – wynika z danych KRRiT. Natomiast rzadziej niż w 2008 roku programy były przerywane reklamami w Polsacie i radiowej Trójce. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
W marcu zyskała tylko TVN, ostro w dół TVP 1
Liderem rynku telewizyjnego w marcu była TVP 1, mimo dużego spadku. W grupie komercyjnej (16-49) największy udział miał Polsat. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
,,Fakty" znów lepsze od ,,Wiadomości"
„Fakty” TVN były w marcu br. najpopularniejszym programem informacyjnym w Polsce i po raz drugi w historii wyprzedziły w oglądalności „Wiadomości” TVP 1 – wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Rośnie popularność kanałów informacyjnych

W marcu br. swoje udziały w rynku poprawiły czołowe stacje informacyjne: TVP Info, TVN 24 i Polsat News, ale tylko trzeci z tych graczy podniósł również średnią dobową widownię. więcej

TVN 24 na czele, zyskuje Disney Channel i Kino Polska

W marcu TVN24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej? Top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Wpadki telewizyjne: Gąsowski o widzach od głosów (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

Prezes Grupy ITI: platforma "n" bez własnego internetu i fuzji

Wojciech Kostrzewa, prezes Grupy ITI nie spodziewa się silnej presji konsolidacyjnej wśród platform cyfrowych dopóki polski rynek notuje dynamiczne wzrosty. więcej

Emitel operatorem trzeciego multipleksu cyfrowej telewizji naziemnej

Telewizja Polska wybrała Emitela na operatora technicznego trzeciego multipleksu cyfrowej telewizji naziemnej DVB-T. Oferta firmy okazała się najlepsza w przetargu. więcej

,,Dexter" wkracza na antenę na nFilm HD

Kanał filmowy nFilm HD rozpoczyna emisję znanego amerykańskiego serialu „Dexter”. Stacja pokaże nieemitowany jeszcze w Polsce czwarty sezon produkcji. więcej

Dwa nowe kanały Filmboxu w telewizji Dialogu

Kanały Filmbox Extra i Filmbox Family dołączyły od 1 kwietnia br. do oferty usługi IPTV sieci telefonii Dialog. więcej

Radio
 
Rusza radio tworzone przez niepełnosprawnych

Audycje muzyczne, historyczne, informacyjne - w czwartek rusza, tworzone przez niepełnosprawnych, internetowe radio IN. Organizowany przez Caritas projekt wspierają m.in. prezydentowa Maria Kaczyńska i b. szef radiowej Trójki Krzysztof Skowroński. więcej

TV4 i Radio ZET nadały najwięcej reklam w 2009 roku

TV4 wśród stacji telewizyjnych, a Radio ZET wśród rozgłośni radiowych wyemitowały w ubiegłym roku stosunkowo najwięcej reklam – wynika z danych KRRiT. Natomiast rzadziej niż w 2008 roku programy były przerywane reklamami w Polsacie i radiowej Trójce. więcej

Horoskop i brak reklam w Radiu ZET

Od 6 kwietnia Radio ZET wprowadza zmiany w swojej ramówce – pojawi się m.in. horoskop i dwugodzinna audycja  tylko z muzyką. więcej

Profil Polaków słuchających radio

Wśród Polaków słuchających radia równo po połowie stanowią kobiety i mężczyźni – wynika z podsumowania ubiegłorocznych badań Radio Track. Ogółem z tego medium korzystają częściej osoby młodsze oraz lepiej wykształcone i zarabiające. więcej

Reklama
 
TV4 i Radio ZET nadały najwięcej reklam w 2009 roku

TV4 wśród stacji telewizyjnych, a Radio ZET wśród rozgłośni radiowych wyemitowały w ubiegłym roku stosunkowo najwięcej reklam – wynika z danych KRRiT. Natomiast rzadziej niż w 2008 roku programy były przerywane reklamami w Polsacie i radiowej Trójce. więcej

Jakie formaty bannerów są najskuteczniejsze?

Wśród standardowych formatów graficznej reklamy internetowej najwięcej kliknięć generują bannery 300x250 – wynika z badania Smart AdServer. W weekendy internauci klikają w reklamy graficzne o 23 proc. chętniej niż w poniedziałki. więcej

Apteki reklamują się w kościołach

W niektórych kościołach prowadzone są kampanie reklamowe sieci aptek - pisze w liście do polskich biskupów prezes Naczelnej Rady Aptekarskiej Grzegorz Kucharewicz. Apeluje jednocześnie o powstrzymanie takich działań. więcej

Kompania Piwowarska zakończyła współpracę z PZL

PZL nie będzie już przygotowywać reklam dla marek należących do Kompanii Piwowarskiej. Koncern niebawem ogłosi przetarg na obsługę ATL marki Żubr. więcej

Ruszyła wiosenno-letnia kampania Top Secret i Troll (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji ubrań Top Secret i Troll. Akcję przygotowała zarządzająca tymi markami firma Redan. więcej

Rozpoczęła się kampania Seata Leon Spirit Turbo R

Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa Seata Leon z serii Spirit Turbo R. Kampanię – obejmującą również radio, internet i prasę – przygotowały agencja MarektShare i dom mediowy Universal McCann. więcej

Sizeer: Uwolnij swój czas

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Sizeer. Akcję pod hasłem „Uwolnij swój czas” przygotowały dział marketingu firmy i dom sprzedaży mediów At Media. więcej

Fallon dla Nokii

Agencja Fallon wygrała przetarg na globalny projekt reklamowy dla firmy Nokia. więcej

Rafał Szysz ponownie we władzach WFA

Rafał Szysz został wybrany na drugą kadencję do zarządu organizacji WFA. Nastąpiło to podczas jej walnego zgromadzenia w Stambule.   więcej

Prasa
 
Stanisławczyk: definitywny koniec współpracy Wydawnictwem Przekrój

Barbara Stanisławczyk odsłania kulisy swojego rozstania z Wydawnictwem Przekrój. Okazuje się, że jeszcze niedawno miała być jego prezesem. więcej

UOKiK: dziennikarzu możesz wygrać 10 tys. zł

Rusza V edycja konkurs dla dziennikarzy „Libertas et Auxilium”organizowana przez UOKiK we współpracy z Centrum im. Adama Smitha, Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich oraz Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. więcej

Internet
 
Jakie formaty bannerów są najskuteczniejsze?

Wśród standardowych formatów graficznej reklamy internetowej najwięcej kliknięć generują bannery 300x250 – wynika z badania Smart AdServer. W weekendy internauci klikają w reklamy graficzne o 23 proc. chętniej niż w poniedziałki. więcej

Młodzi polscy internauci częściej łączą się z siecią mobilnie niż stacjonarnie

Wśród polskich internautów w wieku 18-25 lat więcej osób łączy się z siecią przede wszystkim mobilnie niż stacjonarnie – wynika z badania firmy Oriaq. Ogółem z internetu mobilnego korzysta więcej mężczyzn i ludzi z wielkich miast. więcej

Net Applications: kolejny spadek IE

Poza Internet Explorer wszystkie przeglądarki internetowe zanotowały w ubiegłym miesiącu wzrost udziału w rynku. więcej

Google kupiło Episodic

Firma Episodic ogłosiła na swojej stronie internetowej, że została przejęta przez Google. więcej

Sysomos: 53 mln wpisów dziennie na Twitterze

Każdego dnia w serwisie społecznościowym Twitter umieszczanych jest około 53 miliony wiadomości. więcej

Badania Marketingowe
 
Młodzi polscy internauci częściej łączą się z siecią mobilnie niż stacjonarnie

Wśród polskich internautów w wieku 18-25 lat więcej osób łączy się z siecią przede wszystkim mobilnie niż stacjonarnie – wynika z badania firmy Oriaq. Ogółem z internetu mobilnego korzysta więcej mężczyzn i ludzi z wielkich miast. więcej

Polki z miast mało dbają o środowisko

Polki w wieku 25-54 lat mieszkające w miastach przywiązują do ekologii znacznie mniejsze znacznie niż kobiety z tej grupy w krajach zachodniej Europy – wynika z badania Forrester Research Technographic Survey. Respondentki w naszym kraju częściej popierają za to tezę, że ochrona środowiska to przejściowa moda. więcej

Public Relations
 
MGPA nowym klientem Advanced Public Relations
Technologie
 
iPad trafił na rynek - ogromne zainteresowanie
Premierze iPada towarzyszy gra polskiej firmy
Młodzi polscy internauci częściej łączą się z siecią mobilnie niż stacjonarnie
iSuppli: Apple sprzeda w 2010 r. ponad 7 mln iPadów
ITC zbada skargę Apple na HTC
iSuppli: liczba chińskich subskrybentów IPTV podwoi się
Gospodarka
 
Które fundusze inwestycyjne dały najwięcej zarobić?
Rekordowa dynamika wzrostu w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy
MSP: Majowa oferta publiczna PZU może objąć min. 22 proc. akcji
Kultura/Rozrywka
 
"Starcie tytanów" wielkanocnym rekordzistą
Jennifer Aniston ucieka śladami Johnny'ego Deppa
Lady GaGa najlepsza w Liverpoolu
Calvin Harris roztańczył Kylie Minogue
Ryan Reynolds znów komiksowo
Czesław Śpiewa i spotka się z fanami
Janet Jackson woli kino
Polska kocha i strzela
Trzej muszkieterowie Douga Limana
 
Praca Najnowsze oferty
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam
[ ,,Amconex" ]  | mazowieckie
Asystentka Dyrektora Generalnego
[ Międzynarodowe Wydawnictwo ,,Amconex" ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Dystrybucji
[ Międzynarodowe Wydawnictwo Amconex ]  | mazowieckie
handlowiec /specjalista ds. reklamy prasowej i internetowej
[ Wydawnictwo multimedialne ]  | mazowieckie
Account Director /p.o. Dyrektor Agencji
[ MURATOR S.A. ]  | mazowieckie
DOKUMENTALISTA
[ TVN ]  | małopolskie
dziennikarz
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
Kierownik Postprodukcji Reklamowej
[ Film Garden ]  | mazowieckie
Specjalista ds. techniki telewizyjnej
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Administrator systemów informatycznych
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Prezenterka / Dziennikarka Sportowa
[ Orange sport info ]  | mazowieckie
szef działu sprzedaży
[ Radio Fest ]  | śląskie
NEW BUSINESS MANAGER
[ PrimeMovers ]  | mazowieckie
JUNIOR COPYWRITER
[ White Rabbit ]  | mazowieckie
Account Manager / New Business
[ Master-Media ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Leszek Kozioł (prezes Radia Eska)

- Uważam, że prowadzenie lokalnej rozgłośni radiowej straci sens w perspektywie 10 lat - twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Leszek Kozioł, prezes Radia Eska (ZPR). więcej

Kwestionariusz
Damian Rutkowski: internet to dla mnie cud i źródło dochodu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Damian Rutkowski, prezes agencji OS3 multimedia. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl