Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 7 Kwiecień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Sopot TOPtrendy festiwal 2010 w maju i z nowej lokalizacji

Ósma edycja festiwalu Sopot TOPtrendy festiwal odbędzie się pod koniec maja. Z powodu remontu Opery Leśnej impreza zostanie zorganizowana na sopockim Hipodromie. więcej

Zyskał ,,Fakt", ,,Gazeta Wyborcza" w dół o 15 proc.

W lutym cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet spadły o prawie 11 proc.. Najbardziej zmalały przychody „Gazety Wyborczej”, a jako jedyny więcej zarobił „Fakt”. więcej

Show Młynarskiej i Ibisza traci widzów

Nadawany w niedzielne popołudnia program “On i ona” ogląda w Polsacie średnio 2,07 mln widzów. Widownia show spada jednak z odcinka na odcinek. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Starlink poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner / Buyer

MURATOR S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Account Director /p.o. Dyrektor Agencji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
DOKUMENTALISTA

SZKOŁA TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
dziennikarz

Film Garden poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Postprodukcji Reklamowej

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Słuchacze Trójki przygotowują akcję protestacyjną

W nocy z poniedziałku na wtorek słuchacze zrzeszeni w ramach akcji „Ratujmy Trójkę” powiesili przed siedzibą Programu 3 kolejny transparent. więcej

Eurozet zarabia więcej z reklam niż RMF FM

W lutym bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były większe o prawie 18 proc. niż rok wcześniej. Największe wzrosty zanotowały Eurozet, Grupa RMF i Polskie Radio. więcej

"M jak miłość" i "Jaka to melodia?" świątecznymi hitami

Święta Wielkanocne bez niespodzianek. Między 11 a 13 kwietnia najchętniej oglądane były “M jak miłość”, “Jaka to melodia?” oraz “Teleexpress”. Statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 54 minuty, czyli o 7 minut dłużej niż rok temu (11 – 13 kwietnia 2009 r.). więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
W marcu zyskała tylko TVN, ostro w dół TVP 1
Liderem rynku telewizyjnego w marcu była TVP 1, mimo dużego spadku. W grupie komercyjnej (16-49) największy udział miał Polsat. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
,,Fakty" znów lepsze od ,,Wiadomości"
„Fakty” TVN były w marcu br. najpopularniejszym programem informacyjnym w Polsce i po raz drugi w historii wyprzedziły w oglądalności „Wiadomości” TVP 1 – wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Sopot TOPtrendy festiwal 2010 w maju i z nowej lokalizacji

Ósma edycja festiwalu Sopot TOPtrendy festiwal odbędzie się pod koniec maja. Z powodu remontu Opery Leśnej impreza zostanie zorganizowana na sopockim Hipodromie. więcej

Show Młynarskiej i Ibisza traci widzów

Nadawany w niedzielne popołudnia program “On i ona” ogląda w Polsacie średnio 2,07 mln widzów. Widownia show spada jednak z odcinka na odcinek. więcej

"M jak miłość" i "Jaka to melodia?" świątecznymi hitami

Święta Wielkanocne bez niespodzianek. Między 11 a 13 kwietnia najchętniej oglądane były “M jak miłość”, “Jaka to melodia?” oraz “Teleexpress”. Statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 54 minuty, czyli o 7 minut dłużej niż rok temu (11 – 13 kwietnia 2009 r.). więcej

Telewizja 4fun.tv wprowadza wiosenną ramówkę

„Tylko No. 1”, „Polska Top Lista” oraz „Moviebox” to trzy najważniejsze filmowo-muzyczne nowości w wiosennej ramówce 4fun.tv. więcej

Wiosenne zmiany w ramówce TVN CNBC Biznes

We wtorek wystartowała odświeżona ramówka kanału TVN CNBC Biznes. Wiosenną nowością tej stacji jest program „Godzina dla pieniędzy” Roberta Stanilewicza. Wprowadzono też zmiany w pasmach programowych. więcej

Startują zdjęcia do trzeciej serii "Tancerzy"

Ruszają zdjęcia do trzeciej serii „Tancerzy”, którą wyreżyseruje Xawery Żuławski twórca m.in. „Wojny polsko-ruskiej” oraz serialu „PitBull”. Premierowe odcinki produkcji będzie można obejrzeć na antenie TVP2 jesienią.  więcej

TVP 1 traci widzów, zyskuje TVP 2 i TVN Siedem

Bez zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, przed TVN – w górę TVP 2 i TVN Siedem. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Miłosz Stawecki zastępcą dyrektora Ośrodka Programów Regionalnych TVP INFO

Miłosz Stawecki od kwietnia br. został zastępcą dyrektora Ośrodka Programów Regionalnych TVP INFO ds. produkcyjno-ekonomicznych. więcej

Radio
 
Zyskał ,,Fakt", ,,Gazeta Wyborcza" w dół o 15 proc.

W lutym cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet spadły o prawie 11 proc.. Najbardziej zmalały przychody „Gazety Wyborczej”, a jako jedyny więcej zarobił „Fakt”. więcej

Słuchacze Trójki przygotowują akcję protestacyjną

W nocy z poniedziałku na wtorek słuchacze zrzeszeni w ramach akcji „Ratujmy Trójkę” powiesili przed siedzibą Programu 3 kolejny transparent. więcej

Eurozet zarabia więcej z reklam niż RMF FM

W lutym bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były większe o prawie 18 proc. niż rok wcześniej. Największe wzrosty zanotowały Eurozet, Grupa RMF i Polskie Radio. więcej

Stanisław Tyczyński: Anna Machnicka i Robert Kalinowski w Alvernia Studios

Anna Machnicka została szefem sprzedaży a Robert Kalinowski jest odpowiedzialny za PR i promocję Alvernia Studios, które należy do Stanisława Tyczyńskiego. więcej

Reklama
 
Zyskał ,,Fakt", ,,Gazeta Wyborcza" w dół o 15 proc.

W lutym cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet spadły o prawie 11 proc.. Najbardziej zmalały przychody „Gazety Wyborczej”, a jako jedyny więcej zarobił „Fakt”. więcej

Eurozet zarabia więcej z reklam niż RMF FM

W lutym bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były większe o prawie 18 proc. niż rok wcześniej. Największe wzrosty zanotowały Eurozet, Grupa RMF i Polskie Radio. więcej

Stanisław Tyczyński: Anna Machnicka i Robert Kalinowski w Alvernia Studios

Anna Machnicka została szefem sprzedaży a Robert Kalinowski jest odpowiedzialny za PR i promocję Alvernia Studios, które należy do Stanisława Tyczyńskiego. więcej

Internetowe reklamy zachęcają do działania

Internauci są bardziej skłonni do podejmowania działania po obejrzeniu różnego rodzaju internetowych reklam. więcej

Kate Moss nie narusza dobrych obyczajów w reklamie Parisienne (wideo)

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę zarzucającą spotowi telewizyjnemu perfum Parisienne z udziałem modelki Kate Moss naruszanie dobrych obyczajów. Instytucja orzekła również, że przekaz nie ma negatywnego wpływu na dzieci i młodzież. więcej

Link4 reklamuje ,,2 miesiące gratis" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę Link4 „2 miesiące gratis”. Akcję – obejmującą telewizję, internet i prasę – przygotowały agencja reklamowa Ogilvy i dom mediowy Starcom. więcej

MPG zdobył budżet mediowy Exim Tours

MPG rozpoczął obsługę Exim Tours w zakresie planowania i zakupu mediów. Dom mediowy podpisał z firmą długoterminową umowę o takiej współpracy. więcej

Dove: Czy wiesz jak regenerować skórę pod pachami? (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa antyperspirantów Dove. Akcję – obejmującą również działania edukacyjne pod hasłem „Czy wiesz jak regenerować skórę pod pachami?” – przygotowały i realizują agencja Heureka i dom mediowy Media Direction OMD. więcej

Statua Wolności w nowej kampanii Liberty Direct (wideo)

W telewizji rusza nowa kampania reklamowa Liberty Direct. Akcję – opartą na wizerunku Statuy Wolności – przygotowała sama firma we współpracy z agencją reklamową DDB. więcej

Kampania augmented reality wspiera blendery Bosch (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa blenderów Bosch oparta na technologii augmented reality. Akcję przygotowały agencje Adv i Just oraz dział reklamy BSH. więcej

Ambasadorzy KFC testują kanapki Wrapstar

Rozpoczęła się rekomendacyjna kampania reklamowa kanapki Wrapstar. Akcję – obejmującą tysiąc osób chcących być ambasadorami KFC – prowadzi agencja Streetcom. więcej

Jacek Młynarski pokieruje BAV Consulting

Z początkiem czerwca Jacek Młynarski przejmie kierownictwo w BAV Consulting. Wcześniej pracował w różnych instytutach badania opinii i rynku. więcej

Hołowczyc i Czachor znów reklamują oleje Platinum

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej oleju Platinum z udziałem polskich kierowców rajdowych, m.in. Krzysztofa Hołowczyca i Jacka Czachora. więcej

Maria Cichocka: z Fashion PR do S4

Maria Cichocka dołączyła do działu PR agencji reklamowej S4. Wcześniej była związana z Fashion PR. więcej

Nowa reklama Google Chrome (wideo)

Firma Google pokazała nową reklamę swojej przeglądarki internetowej Chrome. więcej

Orange i OpenX tworzą platformę reklamową

Operator komórkowy Orange i firma OpenX Technologies zapowiedziały uruchomienie Orange Ad Market. więcej

SlimFigura AGE: Utnij temat zbędnych kilogramów!

W prasie rozpoczęła się kampania herbat SlimFigura AGE wspomagających odchudzanie. Akcję pod hasłem „Utnij temat zbędnych kilogramów!” przygotowały agencja reklamowa Legend Group i dom mediowy Universal McCann. więcej

Wystawy, wykłady i spotkania - rusza Polski Festiwal Reklamy

Rozpoczyna się szósta edycja Polskiego Festiwalu Reklamy. W ramach tego cyklu organizowane są wystawy, wykłady i spotkania dotyczące historii i obecnej sytuacji sztuki reklamowej. więcej

Anna Piątkiewicz PR managerem agencji Schulz

Anna Piątkiewicz objęła stanowisko PR managera w agencji Schulz Brand Friendly. Wcześniej była związana z Grupą Adweb, Wenecja PR i Medialine.pl. więcej

Prasa
 
,,Dziennik Gazeta Prawna" w nowej odsłonie

„Dziennik Gazeta Prawna” (INFOR Biznes) ukazał się we wtorek w nowej odsłonie. Treści biznesowe, które dotychczas można było znaleźć na wydzielonych stronach łososiowych, trafiły do głównego grzbietu gazety.  więcej

Barbara Stanisławczyk: ,,Sukces" miał być polskim ,,Vanity Fair"

Barbara Stanisławczyk opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl o kulisach swojego odejścia z Wydawnictwa Przekrój, gdzie była redaktorem naczelnym miesięcznika „Sukces”. Odejścia, które jest de facto nieoczekiwanym i zaskakującym zwolnieniem. więcej

eGazety.pl udostępnia aplikację prasową na iPada

Serwis eGazety.pl przygotował aplikację pozwalającą czytać e-wydania gazet i czasopism na iPadzie. Program jest bezpłatnie dostępny w AppStore. więcej

"Gazeta Wyborcza" z serią "Rok w ogrodzie"

Od czwartku, 8 kwietnia razem z "Gazetą Wyborczą" będzie się ukazywać seria zeszytów "Rok w ogrodzie”. więcej

Film dokumentalny z 'Rzeczpospolitą'

7 kwietnia razem z Rzeczpospolitą będzie dystrybuowany film dokumentalny "Marsz wyzwolicieli" (na VCD). więcej

Internet
 
Facebook w liczbach - miliony użytkowników

Z oficjalnych statystyk podawanych przez Facebook wynika, że z serwisu korzysta ponad 400 milionów aktywnych użytkowników. więcej

Internetowe reklamy zachęcają do działania

Internauci są bardziej skłonni do podejmowania działania po obejrzeniu różnego rodzaju internetowych reklam. więcej

Strony społecznościowe na Facebooku

W serwisie społecznościowym Facebook pojawiła się nowa funkcja - strony społecznościowe (Community Pages). więcej

Nowa reklama Google Chrome (wideo)

Firma Google pokazała nową reklamę swojej przeglądarki internetowej Chrome. więcej

eGazety.pl udostępnia aplikację prasową na iPada

Serwis eGazety.pl przygotował aplikację pozwalającą czytać e-wydania gazet i czasopism na iPadzie. Program jest bezpłatnie dostępny w AppStore. więcej

Empik i Virtualo będą razem sprzedawać e-booki

Grupa Empik przejęła 51 proc. udziałów w spółce Virtualo. Firmy wspólnie będą sprzedawać w internecie e-booki. więcej

Myslovitz nagrywa, Ty komentujesz

Zespół Myslovitz rozpoczął właśnie pracę nad dziewiątą płytą. Fani będą mieli okazję śledzić poczynania muzyków na bieżąco. więcej

Badania Marketingowe
 
Jacek Młynarski pokieruje BAV Consulting

Z początkiem czerwca Jacek Młynarski przejmie kierownictwo w BAV Consulting. Wcześniej pracował w różnych instytutach badania opinii i rynku. więcej

Trigon wydziela z Gemiusa trzy firmy

Fundusz inwestycyjny Trigon wydzielił w kontrolowanej przez siebie firmie badawczej Gemius trzy niezależne podmioty. AdOcean zajmuje się systemami adserwerowymi, Interaktywny Instytut Badań Rynkowych – badaniami marketingowymi w internecie, a CoreTech – projektami technologicznymi. więcej

Pralka i telefon komórkowy to najbardziej powszechne dobra

Pralka automatyczna i telefon komórkowy to najbardziej rozpowszechnione dobra w polskich domach; najrzadziej respondenci deklarują posiadanie zmywarki oraz działki rekreacyjnej - wynika z sondażu CBOS badającego poziom życia Polaków. więcej

Udany miesiąc i kwartał dla funduszy

Korzystnym marcowym wynikom zawdzięczają udany bilans I kwartału fundusze inwestujące w walory spółek powiązanych z rynkiem nieruchomości. To zasługa poprawy koniunktury na rynku akcji. więcej

Hipoteki: Emigrant mile widziany

Większość banków chętnie udziela kredytów hipotecznych osobom zarabiającym za granicą. Ale w niektórych instytucjach taki klient musi mieć spory wkład własny. więcej

Public Relations
 
Stanisław Tyczyński: Anna Machnicka i Robert Kalinowski w Alvernia Studios
Maria Cichocka: z Fashion PR do S4
Partner of Promotion dla Frogster Interactive Pictures
Katarzyna Szczypek dyrektorem działu finance & IT w On Board PR
Anna Piątkiewicz PR managerem agencji Schulz
Technologie
 
HP Slate ma mieć więcej funkcji od iPada (wideo)
Apple zaprezentuje nowy system dla iPhone'a
Orange i OpenX tworzą platformę reklamową
Nowy laptop Sony Vaio E 14.1" w ośmiu wersjach kolorystycznych
Ovi Mapy za darmo w Nokii E71 i E66
Nokia rozdaje audiobooki
Zewnętrzna nagrywarka Blu-ray o grubości niecałych 2 cm
Gospodarka
 
GPW zanotowała we wtorek kolejne maksima rocznej hossy
NFI EM&F obejmie 51 proc. udziałów w Virtualo
Złoty pozostał stabilny do euro
Grupa Tauron miała 898,7 mln zł zysku netto w 2009 r.
Konsorcjum z udziałem PBG złożyło najlepszą ofertę na odcinek A1 wartą 934 mln zł
Kultura/Rozrywka
 
TVP2 pokaże dwie nowe serie ,,Tancerzy" - ruszają zdjęcia
Cała, brudna prawda o Behemoth
Sandra Bullock gotowa na rozstanie
Lady GaGa + Elton John = 007
Myslovitz nagrywa, Ty komentujesz
Madonna najczęściej grana
Jessica Biel kochanką mafijnego bossa
Komediowe "Gwiezdne wojny" George'a Lucasa
Robin Hood znów się pojawi
Sex Pistols, Madonna i król Edward VIII
 
Praca Najnowsze oferty
reżyser /scenarzysta
[ Firma produkcyjna ]  | mazowieckie
Media Planner / Buyer
[ Starlink ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Dystrybucji
[ Międzynarodowe Wydawnictwo Amconex ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam
[ ,,Amconex" ]  | mazowieckie
Asystentka Dyrektora Generalnego
[ Międzynarodowe Wydawnictwo ,,Amconex" ]  | mazowieckie
handlowiec /specjalista ds. reklamy prasowej i internetowej
[ Wydawnictwo multimedialne ]  | mazowieckie
Account Director /p.o. Dyrektor Agencji
[ MURATOR S.A. ]  | mazowieckie
DOKUMENTALISTA
[ TVN ]  | małopolskie
dziennikarz
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
Administrator systemów informatycznych
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Kierownik Postprodukcji Reklamowej
[ Film Garden ]  | mazowieckie
Specjalista ds. techniki telewizyjnej
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Prezenterka / Dziennikarka Sportowa
[ Orange sport info ]  | mazowieckie
szef działu sprzedaży
[ Radio Fest ]  | śląskie
JUNIOR COPYWRITER
[ White Rabbit ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Leszek Kozioł (prezes Radia Eska)

- Uważam, że prowadzenie lokalnej rozgłośni radiowej straci sens w perspektywie 10 lat - twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Leszek Kozioł, prezes Radia Eska (ZPR). więcej

Kwestionariusz
Damian Rutkowski: internet to dla mnie cud i źródło dochodu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Damian Rutkowski, prezes agencji OS3 multimedia. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl