Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 8 Kwiecień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Duży spadek "Gazety Wyborczej", "DGP" zyskała 8 tys. egz.

W luty 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza", “Przegląd Sportowy” i "Parkiet". Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

UPC dogoniło Vectrę w liczbie klientów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa UPC Polska miała na koniec marca br. 250 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli tyle samo co konkurencyjna Vectra, dotychczas lider w liczbie klientów tej usługi. więcej

Dwójka przenosi cykl Marka Włodarczyka

TVP 2 zmienia godzinę i dzień emisji cyklu Marka Włodarczyka „Historie prawdziwe”. Program, osiągający słabe wyniki w piątkowym paśmie o 18.50, przeniesiony zostanie na środowe wieczory. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Starlink poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner / Buyer

MURATOR S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Account Director /p.o. Dyrektor Agencji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
DOKUMENTALISTA

SZKOŁA TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
dziennikarz

Film Garden poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Postprodukcji Reklamowej

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Bojkot Facebooka

Niemiecki rząd i organizacje konsumenckie odradzają korzystanie z portalu społecznościowego Facebook. Popularnemu serwisowi zarzucają braki w ochronie danych osobowych. więcej

Gwiazdy pod lupą w programie ,,MTV Pudelek"

MTV Polska rozpocznie w niedzielę 11 kwietnia br. emisję nowego programu rozrywkowego „MTV Pudelek”, który powstawać będzie we współpracy z portalem plotkarskim Pudelek.pl. więcej

Viva Polska liderem kanałów muzycznych, słaby debiut Rebel.tv

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu była Viva Polska, zdecydowanie dystansując 4funTv. W zestawieniu debiutuje, nadający od grudnia 2009,  Rebel.tv. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
W marcu zyskała tylko TVN, ostro w dół TVP 1
Liderem rynku telewizyjnego w marcu była TVP 1, mimo dużego spadku. W grupie komercyjnej (16-49) największy udział miał Polsat. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
,,Fakty" znów lepsze od ,,Wiadomości"
„Fakty” TVN były w marcu br. najpopularniejszym programem informacyjnym w Polsce i po raz drugi w historii wyprzedziły w oglądalności „Wiadomości” TVP 1 – wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
UPC dogoniło Vectrę w liczbie klientów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa UPC Polska miała na koniec marca br. 250 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli tyle samo co konkurencyjna Vectra, dotychczas lider w liczbie klientów tej usługi. więcej

Dwójka przenosi cykl Marka Włodarczyka

TVP 2 zmienia godzinę i dzień emisji cyklu Marka Włodarczyka „Historie prawdziwe”. Program, osiągający słabe wyniki w piątkowym paśmie o 18.50, przeniesiony zostanie na środowe wieczory. więcej

Gwiazdy pod lupą w programie ,,MTV Pudelek"

MTV Polska rozpocznie w niedzielę 11 kwietnia br. emisję nowego programu rozrywkowego „MTV Pudelek”, który powstawać będzie we współpracy z portalem plotkarskim Pudelek.pl. więcej

Viva Polska liderem kanałów muzycznych, słaby debiut Rebel.tv

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu była Viva Polska, zdecydowanie dystansując 4funTv. W zestawieniu debiutuje, nadający od grudnia 2009,  Rebel.tv. więcej

Lifestyle: zyskują kanały Polsatu, tracą stacje TVN-u

W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych były stacje TVN Style i TVN Turbo, które zanotowały jednak spadki widowni. Wzrosty odnotowały natomiast konkurencyjne Polsat Play i Polsat Cafe. więcej

Najwięcej na reklamy w radiu i telewizji wydały PO i PiS

Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość jako jedyne polskie partie polityczne przeznaczyły w ubiegłym roku na reklamy w telewizji i radiu po ponad 4 mln zł – wynika z danych KRRiT. Natomiast najdłużej były emitowane spoty Sojuszu Lewicy Demokratycznej. więcej

Nowy sezon MLB w ESPN America

Specjalizujący się w sportach amerykańskich kanał telewizyjny ESPN America rozpoczyna regularne transmisje meczów sezonu 2010 Major League Baseball. więcej

Trzeci sezon ,,Plotkary" premierowo w TVN7

Siódemka rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Plotkara” („Gossip Girl”). Premierowe odcinki będą pokazywane od 11 kwietnia o godzinie 12.20. więcej

Radio
 
Najwięcej na reklamy w radiu i telewizji wydały PO i PiS

Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość jako jedyne polskie partie polityczne przeznaczyły w ubiegłym roku na reklamy w telewizji i radiu po ponad 4 mln zł – wynika z danych KRRiT. Natomiast najdłużej były emitowane spoty Sojuszu Lewicy Demokratycznej. więcej

Radio Plus patroluje z policją

Na ulice Trójmiasta wyjechał Patrol Kulturalnej Jazdy Radia Plus i policji. Kierowcy w związku z akcją mają szansę wygrać ponad 300 nagród. więcej

Reklama
 
Awanse w ZenithOptimedia - Norbert Kałużny account directorem

Siedmioro pracowników awansowało w domu mediowym ZenithOptimedia. Norbert Kałużny objął stanowisko account directora, a Katarzyna Suczyńska – buying managera. więcej

Rafał Borkowski dyrektorem marketingu mBanku

Rafał Borkowski zastąpił Tomasza Chudowskiego na stanowisku dyrektora marketingu mBanku. W firmie pracuje od dziewięciu lat. więcej

Katarzyna Czuchaj-Łagód dyrektorem marketingu pkt.pl

Katarzyna Czuchaj-Łagód objęła stanowisko dyrektora marketingu pkt.pl. Wcześniej kierowała w firmie działem online i badań rynkowych. więcej

,,Czy to jeszcze jest samochód?" w kampanii Mercedes-Benz SLS AMG

W najważniejszych mediach startuje kampania reklamowa wprowadzająca auto Mercedes-Benz SLS AMG”. Akcję pod hasłem „Kokpit, silnik, dwa skrzydła. Czy to jeszcze jest samochód?” przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Mediaedge:cia. więcej

ZenithOptimedia rewiduje w górę prognozę dla globalnego rynku reklamy

Dom mediowy ZenithOptimedia prognozuje, że w bieżącym roku globalne nakłady na reklamę sięgną 456 miliardów dolarów. więcej

Serenada: Kroi się na dobry dzień (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek sery żółte Serenada. Akcję pod hasłem „Kroi się na dobry dzień” przygotowały studio „Se-Ma-For”, agencja PZL i dom mediowy Starcom. więcej

FM Bank: Lepszych kredytów nie mogłeś sobie wymarzyć (wideo)

W najważniejszych mediach rusza kampania reklamowa oferty kredytowej FM Banku. Akcję pod hasłem „Lepszych kredytów nie mogłeś sobie wymarzyć” przygotowały firmy Believe, Bomaye i Media Vest.  więcej

Filmowe kobiety reklamują Falvit (wideo)

W telewizji, internecie i aptekach startuje wizerunkowa kampania reklamowa Falvitu. Akcję – pokazującą kobiety w konwencji filmowej – przygotowały firmy Marketing & Communications Consultants, Propeller Film i Vizeum Polska. więcej

TUI Poland promuje się wśród biur podróży

TUI Poland prowadzi program partnerski wśród oferujących jego wycieczki agencyjnych biur podróży. Akcję pod hasłem „Trzymaj z TUI Poland” przygotowała i realizuje agencja reklamowa Advertiva. więcej

,,Niskie koszty" w kampanii Scanii Fleetline

W prasie ruszyła kampania reklamowa samochodu Scania Fleetline. Akcję pod hasłem „Niskie koszty” przygotowały agencja smARTcat i firma Scania Polska. więcej

Katarzyna Janicka i Sebastian Białousz w Cube Group

Katarzyna Janicka i Sebastian Białousz dołączyli do firmy Cube Group. Janicka objęła stanowisko sales directora, a Białousz – business development managera. więcej

Alfredo Gangotena szefem marketingu MasterCard

Alfredo Gangotena został zatrudniony na stanowisko dyrektora ds. marketingu (Chief Marketing Officer - CMO) w organizacji MasterCard Worldwide. więcej

28 projektów walczy o ,,Złote Formaty"

28 projektów otrzymało nominacje w konkursie „Złote Formaty”. Nagrody w pięciu kategoriach zostaną rozdane 22 kwietnia. więcej

,,Miasto mody" w kampanii Blue City

W internecie i ambiencie rozpoczęła się kampania reklamowa centrum Blue City. Akcję pod hasłem „Miasto mody” przygotowała agencja reklamowa V&P. więcej

Mint Media polskim przedstawicielem RockYou

Mint Media będzie reprezentować w Polsce globalną platformę reklamową RockYou. Współpraca obejmuje kampanie realizowane przy pomocy aplikacji w serwisach społecznościowych. więcej

Startuje porównywarka gadżetów reklamowych Giftsonline.pl

Ruszył serwis Giftsonline.pl umożliwiający wyszukiwanie i porównywanie gadżetów reklamowych oraz zamawianie ich u dostawców. Na stronie są już informacje o ok. 7 tys. takich produktów. więcej

Plusssz w opakowaniach odświeżonych przez SaltPepper Brand Design

Preparaty Plusssz są dostępne w zmienionych opakowaniach. Redesignem marki zajęła się agencja SaltPepper Brand Design. więcej

Alicja Waśniewska i Tomasz Śpiewak: z Tomo Group do Buzz Media

Alicja Waśniewska i Tomasz Śpiewak dołączyli z początkiem kwietnia do agencji Buzz Media. Poprzednio oboje pracowali w Tomo Group. więcej

Prasa
 
Duży spadek "Gazety Wyborczej", "DGP" zyskała 8 tys. egz.

W luty 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza", “Przegląd Sportowy” i "Parkiet". Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Bluesowa kolekcja ,,Polityki"

Startuje nowa kolekcja „Polityki” pt. „The Blues”. Seria składać się będzie z siedmiu tomów książek z dołączonymi do nich płytami DVD, na których znajdą się filmy o bluesie w reżyserii gwiazd kina, m.in. Clinta Eastwooda, Wima Wendersa i Mike’a Figgisa. więcej

Internet
 
Bojkot Facebooka

Niemiecki rząd i organizacje konsumenckie odradzają korzystanie z portalu społecznościowego Facebook. Popularnemu serwisowi zarzucają braki w ochronie danych osobowych. więcej

Gwiazdy pod lupą w programie ,,MTV Pudelek"

MTV Polska rozpocznie w niedzielę 11 kwietnia br. emisję nowego programu rozrywkowego „MTV Pudelek”, który powstawać będzie we współpracy z portalem plotkarskim Pudelek.pl. więcej

Szybszy internet w Play Online w wakacje

P4, operator sieci komórkowej Play, spodziewa się niedużego, jednocyfrowego wzrostu rynku mobilnego w 2010 roku i podtrzymuje plan zwiększenia swoich przychodów do ponad 2 mld zł z 1,34 mld zł - poinformował Joergen Bang-Jensen, prezes P4. więcej

Portal pobieraczek.pl złamał prawo i musi zapłacić 240 000 zł kary

10 dni pobierania za darmo – to jedno z haseł reklamowych portalu pobieraczek.pl, który umożliwiał jedynie płatne pobieranie plików. Prezes UOKiK uznała, że spółka wprowadziła internautów w błąd, dlatego nałożyła na nią karę finansową i nakazała natychmiastową zmianę praktyki. więcej

Kolejny solidny wzrost Facebooka

Serwis społecznościowy Facebook ma obecnie na całym świecie około 411 milionów aktywnych użytkowników. więcej

Telekomunikacja Polska obniża ceny dostępu do internetu

Telekomunikacja Polska obniżyła od dziś ceny dostępu do internetu dla szybkości 6,10 i 20 Mb/s, poinformował prezes Maciej Witucki w środę. więcej

Rusza NaSygnale.pl - serwis WP o przestępczości

Wirtualna Polska uruchomiła serwis NaSygnale.pl poświęcony tematyce kryminalno-sensacyjnej. Witryna nie tylko informuje o przestępstwach, lecz również przybliża pracę policji. więcej

UNICEF Polska z nowym serwisem internetowym

UNICEF Polska ma nowy serwis internetowy, który przygotowała agencja Visual Media. Na stronie działa już sklep, a w najbliższym czasie pojawią się opcje społecznościowe. więcej

Badania Marketingowe
 
Polskim rodzinom żyje się coraz lepiej - mniej ubóstwa

Polskim rodzinom żyje się coraz lepiej, mniej z nich jest zagrożonych ubóstwem. Jednak kryzys ekonomiczny spowodował, że częściej martwimy się o przyszłość - wynika z badań CBOS. więcej

Trzy czwarte Polaków do fotografowania inspirują zapachy

76 proc. Polaków zrobiłoby zdjęcie określonego obiektu wyłącznie z powodu jego zapachu – wynika z badania firmy Nikon. Najsilniejsze wspomnienia wywołuje u nas aromat świeżo skoszonej trawy. więcej

Public Relations
 
G-Pharma Consulting uruchomiła dział public relations
Manejo Public Relations dla Garmin Polska
Technologie
 
Szybszy internet w Play Online w wakacje
Nowa oferta internetowa TP - neostrada za 1 zł
Nokia pracuje nad własnym tabletem
Użytkownicy iPada mają problemy z Wi-Fi
Rośnie rabat w planach doMowych TP
Orange opracował smartfona na Androidzie
ABI: 6 mld mobilnych aplikacji zostanie pobranych w 2010 r.
ipla dostępna na iPhone'ach
Gry Digital Chocolate za darmo w Ovi Sklepie
HTC: I kw. lepszy od oczekiwań
Biedronka sprzedała telefony MyPhone za ponad 7,57 mln zł
Rada nadzorcza NFI Midas nie zgodziła się na połączenie CenterNetu z Mediatelem
Exatel miał 54,8 mln zł zysku netto w 2009 r., wzrost o 248 proc.
Trzy nowe desktopy HP
Gospodarka
 
Wzrósł indeks cen mieszkań
MPiPS: Stopa bezrobocia spadła do 12,9 proc. w marcu
PKPP Lewiatan: Wartość inwestycji firm wzrośnie o 6-7 proc. w 2010 r.
IDMSA podwyższył wycenę akcji Agory po umowie z Heliosem
Mieszkanie w centrum na kredyt z dopłatą
Złoty pozostawał dość stabilny - 3,82 za euro
Polnord sprzedał 47 mieszkań w marcu 2010 r.
Kultura/Rozrywka
 
Jim Carrey do wzięcia
George Clooney nie zerwał z dziewczyną
Lady GaGa była pośmiewiskiem
Dezerter, Hey i Buldog w Jarocinie
The Chemical Brothers, 30 Seconds To Mars i N.E.R.D. na Coke Live Music Festival
Brzydki tydzień Rihanny
Nicolas Cage zakochany w fantasy
Whitney Houston w szpitalu
 
Praca Najnowsze oferty
PR Manager
[ Urbino ]  | mazowieckie
NEW BUSINESS MANAGER
[ ClickAd ]  | mazowieckie
NEW BUSINESS DIRECTOR
[ ClickAd ]  | mazowieckie
Media Planner / Buyer
[ Starlink ]  | mazowieckie
reżyser /scenarzysta
[ Firma produkcyjna ]  | mazowieckie
Asystentka Dyrektora Generalnego
[ Międzynarodowe Wydawnictwo ,,Amconex" ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam
[ ,,Amconex" ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Dystrybucji
[ Międzynarodowe Wydawnictwo Amconex ]  | mazowieckie
handlowiec /specjalista ds. reklamy prasowej i internetowej
[ Wydawnictwo multimedialne ]  | mazowieckie
Account Director /p.o. Dyrektor Agencji
[ MURATOR S.A. ]  | mazowieckie
DOKUMENTALISTA
[ TVN ]  | małopolskie
dziennikarz
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
Specjalista ds. techniki telewizyjnej
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Administrator systemów informatycznych
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Kierownik Postprodukcji Reklamowej
[ Film Garden ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Leszek Kozioł (prezes Radia Eska)

- Uważam, że prowadzenie lokalnej rozgłośni radiowej straci sens w perspektywie 10 lat - twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Leszek Kozioł, prezes Radia Eska (ZPR). więcej

Kwestionariusz
Damian Rutkowski: internet to dla mnie cud i źródło dochodu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Damian Rutkowski, prezes agencji OS3 multimedia. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl