Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 7 Maj 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Arkadiusz Dawid: Gazety nie mogą robić studenci

O planach biznesowych, drogiej redakcji „Pulsu Biznesu”, kradzieży kontentu, kryzysie, inwestycji we “Wprost” oraz płatnym internecie rozmawiamy z Arkadiuszem Dawidem, prezesem Bonnier Business Polska. więcej

Wzrosła sprzedaż jedynie ,,Dziennika Gazety Prawnej"

W I kwartale br. spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich, najwięcej straciły „Parkiet”, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Serial ,,Duch w dom" ogląda coraz mniej widzów

Premierowe odcinki serialu komediowego TVP 1 „Duch w dom” mają mniej widzów niż propozycje nadawane wtedy przez TVN i TVP 2. Nieco lepiej radzą sobie powtórki serialu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

SaltPepper Brand Design poszukuje osoby na stanowisko
NEW BUSINESS / ACCOUNT MANAGER

TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

RMF MAXXX poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

RMF MAXXX poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

Agencja Reklamowa Top Impact poszukuje osoby na stanowisko
New Business

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Multimedia: 25-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec I kwartału br. miała ok. 108 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV, czyli o 25,5 proc. więcej niż rok wcześniej. To właśnie ta usługa zanotowała największy wzrost u operatora. więcej

,,Dlaczego ja?" wzmacnia popołudniowe pasmo Polsatu

Nowy serial  fabularno-dokumentalny „Dlaczego ja?”, emitowany przez Polsat od poniedziałku do piątku o godzinie 17.00, ogląda średnio 1,43 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiem kanał wybierało w tym paśmie niespełna 860 tys. osób. więcej

Najsłabsza od lat sprzedaż "Gazety Wyborczej"

W marcu 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza", “Super Express” i "Parkiet". Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jan Pospieszalski odpiera zarzuty REM
Jan Pospieszalski jest oburzony zarzutami o brak obiektywizmu i tolerancji, wystosowanymi pod jego adresem przez Radę Etyki Mediów.
Katoliccy dziennikarze chcą ukarania Figurskiego i Wojewódzkiego
Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy zażądało od Rady Etyki Mediów i Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ukarania radia Eska Rock za wyemitowanie piosenki „Po trupach do celu”.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Serial ,,Duch w dom" ogląda coraz mniej widzów

Premierowe odcinki serialu komediowego TVP 1 „Duch w dom” mają mniej widzów niż propozycje nadawane wtedy przez TVN i TVP 2. Nieco lepiej radzą sobie powtórki serialu. więcej

Multimedia: 25-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec I kwartału br. miała ok. 108 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV, czyli o 25,5 proc. więcej niż rok wcześniej. To właśnie ta usługa zanotowała największy wzrost u operatora. więcej

,,Dlaczego ja?" wzmacnia popołudniowe pasmo Polsatu

Nowy serial  fabularno-dokumentalny „Dlaczego ja?”, emitowany przez Polsat od poniedziałku do piątku o godzinie 17.00, ogląda średnio 1,43 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiem kanał wybierało w tym paśmie niespełna 860 tys. osób. więcej

Karolina Kozińska: konkurencja to niezbędne ,,paliwo"

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Karolina Kozińska prezenterka i reporterka „Panoramy” w TVP 2. więcej

Universal Channel z nowym logo i serialami

Kanał Universal Channel 12 maja br. otrzyma nową oprawę graficzną i logo stacji, na antenę wprowadzone zostaną też nowe seriale. Odświeżeniu kanału towarzyszyć będzie kampania reklamowa. więcej

Multimedia Polska kupi lokalne firmy internetowe i sieci kablowe

Dostawca telewizji kablowej i operator telekomunikacyjny, spółka Multimedia Polska, prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące przejęć lokalnych dostawców internetu i telewizji kablowej. więcej

Prokuratura: ignorancja ze strony TVN jest dla nas kompletnie niezrozumiała

Brak materiałów ze stacji TVN dotyczących sprawy poznańskiego seksuologa, prof. Lechosława Gapika spowolni śledztwo w sprawie molestowania pacjentek - uważa prokuratura. więcej

Inea włączyła osiem nowych kanałów

Sieć kablowa Inea dołączyła osiem nowych kanałów do oferty telewizji cyfrowej, w tym dwie stacje nadające w wysokiej rozdzielczości. więcej

Piotr Sędkowski nowym prezenter 4fun.tv

Stacja 4fun.tv zakończyła casting na nowego prezentera. Wygrał go 23-letni Piotr Sędkowski z Łodzi, więcej

Viacom: 4-proc. spadek przychodu w I kw.

Grupa medialna Viacom zakończyła I kwartał bieżącego roku 4-proc. spadkiem przychodu. więcej

TVS odkrywa ,,Tajemnice kolei"

Kanał TVS wprowadził na antenę program „Tajemnice kolei”, który powstaje przy współpracy ze spółką PKP Polskie Linie Kolejowe. więcej

Radio
 
Joanna Krzyżaniak zastępuje Agnieszkę Odachowską w Time

Joanna Krzyżaniak przejmuje obowiązki PR managera Grupy Radiowej Time. Zastępuje w tej funkcji Agnieszkę Odachowską, która odchodzi z firmy. więcej

ZET, RMF i ,,Trójka" w górę - Eska w dół

W I kwartale br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET, RMF FM i „Trójka”, a spadek – Eska w Warszawie i Wrocławiu. więcej

Polskie Radio będzie współpracować z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki

6 maja br. w siedzibie Polskiego Radia w Warszawie zostało podpisane porozumienie o współpracy na rzecz rozwoju i promowania polskiej lekkiej atletyki między Programem 1 Polskiego Radia a Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. więcej

Reklama
 
ZET, RMF i ,,Trójka" w górę - Eska w dół

W I kwartale br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET, RMF FM i „Trójka”, a spadek – Eska w Warszawie i Wrocławiu. więcej

Nadwoje Babka w kampanii monitorów Samsung (wideo)

W internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa monitorów LCD Samsung z tunerem TV. Bohaterką akcji – przygotowanej przez agencję Focus Media Group – jest Nadwoje Babka. więcej

Agata Osiak: z Radisson SAS do Sheraton Krakow

Agata Osiak objęła stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Sheraton Krakow. Ostatnio zarządzała sprzedażą w hotelu Radisson SAS. więcej

Suzuki sponsorem MTV European Music Awards 2010

Suzuki zostało sponsorem tegorocznej gali rozdania europejskich nagród muzycznych MTV. Marka będzie obecna we wszystkich działaniach promujących to wydarzenie. więcej

Startuje wspólna promocja Top Secret i AA

Rozpoczyna się wspólna promocja ubrań Top Secret i kosmetyków AA. Akcja jest prowadzona w sklepach Top Secret i Top Secret & Friends oraz drogeriach Rossmann. więcej

Martyna Adamczyk prezesem ContactPoint

Martyna Adamczyk objęła stanowisko prezesa ContactPoint. Natomiast do zarządu spółki wszedł Paweł Filipczak. więcej

,,Mozaika przygód" - Cersanit promuje się wśród sprzedawców

Rusza program partnerski Grupy Cersanit skierowany do sprzedawców. Akcję pod hasłem „Mozaika przygód” przygotowała agencja Albedo Marketing. więcej

MINI reklamuje salon w Krakowie

Ruszyła kampania reklamująca otwarcie pierwszego salonu samochodów MINI w Krakowie. Akcję – obejmującą outdoor i event – realizują agencje Tipping Point, Top Promotion i Front PR. więcej

Zagadki w ,,Newsweeku" i Chilli Zet promują dokumenty Planete (wideo)

Pod hasłem „Zagadki Planete” rusza konkurs promujący filmy dokumentalne w tym kanale. Akcja jest prowadzona we współpracy z tygodnikiem „Newsweek” i radiem Chilli Zet. więcej

Marcin Niewiadomski w zarządzie Link4

Marcin Niewiadomski, dyrektor marketingu Link4, został powołany do zarządu firmy. Pracuje w niej od marca bieżącego roku. więcej

CAM Media miało 0,14 mln zł zysku netto w I kw. 2010 r.

Spółka z branży reklamowej CAM Media miała 0,14 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2010 roku wobec 1,69 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie. więcej

Prasa
 
Arkadiusz Dawid: Gazety nie mogą robić studenci

O planach biznesowych, drogiej redakcji „Pulsu Biznesu”, kradzieży kontentu, kryzysie, inwestycji we “Wprost” oraz płatnym internecie rozmawiamy z Arkadiuszem Dawidem, prezesem Bonnier Business Polska. więcej

Wzrosła sprzedaż jedynie ,,Dziennika Gazety Prawnej"

W I kwartale br. spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich, najwięcej straciły „Parkiet”, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Najsłabsza od lat sprzedaż "Gazety Wyborczej"

W marcu 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza", “Super Express” i "Parkiet". Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Joanna Krzyżaniak zastępuje Agnieszkę Odachowską w Time

Joanna Krzyżaniak przejmuje obowiązki PR managera Grupy Radiowej Time. Zastępuje w tej funkcji Agnieszkę Odachowską, która odchodzi z firmy. więcej

News Corp.: spadek zysku, ale wyniki lepsze od oczekiwań

Koncern medialny News Corp. zaprezentował wyniki finansowe za swój ostatni kwartał. więcej

Internet
 
Serial ,,Nie-zła mama" na eDziecko.pl i TiVi.pl (wideo)

W serwisie eDziecko.pl ruszyła emisja serialu „Nie-zła mama”. 16-odcinkową produkcję poświęconą macierzyństwu przygotowały Agora, A2 Multimedia i Mindshare. więcej

Google wprowadza zmiany w wynikach wyszukiwania (wideo)

Google zmienia sposób prezentacji wyników wyszukiwania, chcąc ułatwić użytkownikom znajdowanie pożądanych treści. więcej

UKE złamał prawo, bezprawna regulacja taryf Neostrady

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) nie miał prawa regulować taryf detalicznych za szerokopasmowy internet oferowany przez Telekomunikację Polską - uznał w czwartek Trybunał Sprawiedliwości UE. Zdaniem sędziów, UKE złamał unijne prawo telekomunikacyjne. więcej

Grupust.pl - kolejny polski serwis grupowych zakupów

Wystartował własnie Grupust.pl – kolejny polski serwis umożliwiający grupowe zakupy. Witrynę przygotowała i prowadzi firma Middle.pl. więcej

Polski rynek internetu wzrośnie o 500-600 tys. klientów w 2010 r.

Spółka telekomunikacyjna Netia ocenia, że w w 2010 r. liczba polskich abonentów usługi szerokopasmowego dostępu do internetu wzrośnie o 500-600 tys. osób, wynika z wypowiedzi prezesa Mirosława Godlewskiego. więcej

Polacy złożyli 320 tys. e-deklaracji podatkowych za 2009 r.

Polacy złożyli przez internet 320 tys. deklaracji podatkowych za 2009 r. Najwięcej e-PIT-ów przesłali mieszkańcy Mazowsza, aż 69 tys. - poinformowało Ministerstwo Finansów.  więcej

Netia: 700 tys. klientów internetowych na koniec 2010 r.

Operator telekomunikacyjny Netia podwyższył prognozę liczby klientów usług szerokopasmowych na koniec 2010 r. z 680 tys. do 700 tys. w związku z wyższą od przewidywanej liczbą klientów pozyskanych w I kw. 2010 r. więcej

Facebook i Twitter najszybciej zyskują użytkowników

Na przestrzeni ostatniego roku najszybciej zyskującymi użytkowników serwisami społecznościowymi były Facebook i Twitter. więcej

Remigiusz Łagodzki dyrektorem w Grupie e-budownictwo.pl

Nowoutworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju Biznesu w Grupie e-budownictwo objął Remigiusz Łagodzki. więcej

13-proc. wzrost liczby użytkowników internetu

Na koniec zeszłego roku na całym świecie było ich 430,7 miliona, czyli o 13 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych firmy badawczej ABI Research.  więcej

Startuje serwis społecznościowy NoweKosmetyki.pl

Ruszyła strona NoweKosmetyki.pl przygotowana przez agencję GlobalBrand Institute. Witryna oprócz informacji o kosmetykach i urodzie zawiera opcje społecznościowe. więcej

Opera kupiła FastMail.fm

Opera Software kupiła firmę FastMail.fm, dostarczającą usługi internetowej poczty e-mail. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione. więcej

Starożytny Egipt w odświeżonym serwisie Pysio.pl

Strona internetowa soków Pysio ruszyła w zmienionej wersji. W witrynie znajdują się informacje, gry i multimedia dotyczące starożytnego Egiptu. więcej

Infinity Group przygotowała serwis rosyjskiej czekolady

Polska agencja interaktywna Infinity Group przygotowała nowy serwis korporacyjny rosyjskiej marki czekoladowej A.Korkunov. Firma odpowiada też za utrzymanie i bieżącą obsługę witryny. więcej

Ruszył Wystartowali.pl - serwis o startupach internetowych

Uruchomiono serwis Wystartowali.pl opisujący polskie i zagraniczne startupy internetowe. Witrynę prowadzą Sylwester Kozak i Dawid Zaraziński. więcej

Walka Pudzianowski - Kawaguchi odpłatnie w ipli

Internetowa platforma telewizyjna ipla pokaże „na żywo” walkę Mariusza Pudzianowskiego i Yusuke Kawaguchiego. Opłatnie będzie dostępna transmisja całej XIII Gali Konfrontacja Sztuk Walki. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Public Relations
 
Joanna Krzyżaniak zastępuje Agnieszkę Odachowską w Time
On Board PR dla Devi
Katarzyna Kochaniak rzecznikiem prasowym PZMiNW
Karolina Świderska w Lighthouse Consultants
Konkret PR dla Panattoni Europe
Aliganza Fashion dla Calzedonia i Intimissimi
Technologie
 
UOKiK wszczął postępowania wobec Play i Orange
iSuppli: koniec recesji w branży komórkowej
Netia jest zainteresowana Dialogiem i Exatelem, jest w stanie sfinansować obie akwizycje
Nintendo: pierwszy od 6 lat spadek zysku
One Touch XTRA - komórka z dotykowym ekranem i QWERTY za 50 funtów
Gospodarka
 
Bank Handlowy oczekuje przyspieszenia akcji kredytowej firm w II kw.
Xavier Belison będzie prezesem Grupy Żywiec od 1 sierpnia 2010 r.
Dziurawa Rodzina na Swoim
Multimedia Polska miało 21,45 mln zł zysku netto w I kw. 2010 r., wzrost o 72,3 proc.
MSP: Przychody z prywatyzacji sięgnęły już 5,83 mld zł
Grupa Lotos oczekuje poprawy wyników operacyjnych w kolejnych kwartałach
Mieszkania: rośnie aktywność kupujących, ale nie ceny
W czwartek na rynku walutowym panowała duża zmienność
Dom Development może rozpocząć łącznie 11 projektów z 2100 mieszkaniami w 2010
Multimedia Polska ogłosi wezwanie na akcje w ramach buy-backu na przełomie V/ VI
Kwartalny indeks biznesu PKPP wzrósł o 8 pkt do 42 pkt w kwietniu
Netia miała 14,34 mln zł zysku netto w I kw. 2010 r., wobec straty przed rokiem
WIG 20 wyhamował spadki w czwartek w okolicy 2,4 tys. pkt
Asbis liczy na znaczny wzrost przychodów w 2010 r.
Grupa Lotos miała 25,54 mln zł zysku netto w I kw. 2010 r.
Kultura/Rozrywka
 
Będzie czwarta "Epoka lodowcowa"
Scarlett Johansson chce znów śpiewać
Samuel L. Jackson nie będzie się rozbierał
Agnieszka Chylińska urodzinowo w Warszawie
Antonio Banderas wraca do Pedro Almodóvara
James Gandolfini wraca do telewizji
Didier Drogba i Florent Malouda grają rocka
Enrique Iglesias wierzy w Justina Biebera
Gwyneth Paltrow gotowa do akcji
Kiefer Sutherland cieszy się na kolejne "Przez 24 godziny"
Startuje 7. Planete Doc Review
Janet Jackson kończy z płytami
 
Praca Najnowsze oferty
Agent
[ Agencja Aktorska ]  | mazowieckie
Kierownik Produkcji do filmu animowanego
[ Breakthru Films ]  | łódzkie
NEW BUSINESS / ACCOUNT MANAGER
[ SaltPepper Brand Design ]  | mazowieckie
Inżynier Dyżurny Ośrodka
[ TVN24 ]  | mazowieckie
Dziennikarz / Reporter
[ RMF MAXXX ]  | wielkopolskie
Dziennikarz / Reporter
[ RMF MAXXX ]  | wielkopolskie
New Business
[ Agencja Reklamowa Top Impact ]  | mazowieckie
Grafik
[ Telewizja Kino Polska TV sp. z o.o. ]  | mazowieckie
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
[ HBO Polska ]  | mazowieckie
Dokumentalista/tka Pleneru
[ Produkcja filmowa i telewizyjna ]  | cała Polska
ACCOUNT EXECUTIVE
[ WORK-ROOM: DEFINE. DESIGN. DELIVER ]  | mazowieckie
New Business Executive/Manager
[ 4FRAME ]  | mazowieckie
Koordynator szkoleń europejskich - sektor audiowizualny
[ Organizacja pozarządowa ]  | mazowieckie
SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ i PR
[ Canon ]  | mazowieckie
Specjalista sprzedaży i zakupu filmów w Polsce i za granicą
[ Audiowizualna firma producencka ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Karolina Kozińska: konkurencja to niezbędne ,,paliwo"

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Karolina Kozińska prezenterka i reporterka „Panoramy” w TVP 2. więcej

Kwestionariusz
Magdalena Surowiec: U pracowników cenię własne zdanie

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Magdalena Surowiec, dyrektor zarządzający agencji Adv.pl. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl