Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 12 Maj 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Janecki wicedyrektorem TVP 1, Nowacki zwolniony

Były redaktor naczelny „Wprost” Stanisław Janecki  został p.o. zastępcą dyrektora TVP 1 ds. publicystyki.  Jak się dowiedzieliśmy, jednocześnie zwolniony został szef redakcji publicystyki w Jedynce Paweł Nowacki. więcej

Eska dalej traci, zyskuje RMF Maxxx

Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych, mimo spadku  - zyskuje RMF Maxxx i Audytorium 17. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN przesuwa finał ,,Tańca z gwiazdami"

Finał 11. edycji „Tańca z gwiazdami” odbędzie się 13 czerwca br., czyli tydzień później niż wynikałoby to z normalnego biegu programu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

e-ffectica.pl poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist

e-ffectica.pl poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

4FRAME poszukuje osoby na stanowisko
junior account executive/ account executive

Breakthru Films poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji do filmu animowanego

TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Kanały Disneya na czele, Nick zyskał najwięcej

W kwietniu br. prawie wszystkie stacje dziecięce zyskały widzów. Liderami pozostały kanały Disneya, a najwięcej zyskał Nickelodeon. Spadek udziału zanotował jedynie ZigZap, a wśród dzieci także Jetix Play. więcej

,,Playboy" w 3D (foto)

Czytelnicy "Playboya" mogli dotąd tylko wyobrażać sobie, jak wyglądałaby modelka, gdyby "jak żywa" zeskoczyła ze zdjęcia. W czerwcowym numerze tego magazynu dla panów zdjęcie roznegliżowanej pani będzie można obejrzeć w trzech wymiarach. więcej

Metamorfoza pisma ,,M jak mieszkanie"

Od czerwcowego numeru, który ukaże się 13 maja br., miesięcznik „M jak mieszkanie” (Murator SA) będzie mieć nową szatę graficzną, logo oraz zmienioną zawartość. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Eksperci o zmianach w Google: lepiej widoczne opcje dodatkowe
Branża interaktywna pozytywnie ocenia zmiany w wynikach wyszukiwania wprowadzone przez Google. Zapraszamy do przeczytania opinii ekspertów zebranych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Arkadiusz Dawid: Gazety nie mogą robić studenci
O planach biznesowych, drogiej redakcji „Pulsu Biznesu”, kradzieży kontentu, kryzysie, inwestycji we “Wprost” oraz płatnym internecie rozmawiamy z Arkadiuszem Dawidem, prezesem Bonnier Business Polska.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Janecki wicedyrektorem TVP 1, Nowacki zwolniony

Były redaktor naczelny „Wprost” Stanisław Janecki  został p.o. zastępcą dyrektora TVP 1 ds. publicystyki.  Jak się dowiedzieliśmy, jednocześnie zwolniony został szef redakcji publicystyki w Jedynce Paweł Nowacki. więcej

TVN przesuwa finał ,,Tańca z gwiazdami"

Finał 11. edycji „Tańca z gwiazdami” odbędzie się 13 czerwca br., czyli tydzień później niż wynikałoby to z normalnego biegu programu. więcej

Kanały Disneya na czele, Nick zyskał najwięcej

W kwietniu br. prawie wszystkie stacje dziecięce zyskały widzów. Liderami pozostały kanały Disneya, a najwięcej zyskał Nickelodeon. Spadek udziału zanotował jedynie ZigZap, a wśród dzieci także Jetix Play. więcej

Polsat Sport liderem mimo spadku

Liderem wśród kanałów sportowych w kwietniu był Polsat Sport z 0,41 proc. udziału w rynku. To jednak mniej niż przed rokiem – kiedy stacja miała 0,63 proc. udziału w rynku. więcej

,,Tanie oglądanie" w VOD Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat przygotował promocję „VOD – tanie oglądanie”, w ramach której wszystkie filmy dostępne w usłudze VOD platformy we wtorki i czwartki oglądać można o 25 proc. taniej niż normalnie. więcej

TVN 24 z codziennym magazynem o wyborach

Kanał TVN 24 wprowadził na antenę program „Czas decyzji” poświęcony kampanii przed nadchodzącymi wyborami prezydenckimi. więcej

Nowy program w MiniMini

MiniMini rozpocznie emisję nowego programu „Mini Cyferki”, dzięki któremu mali widzowie poznają cyfry i nauczą się liczyć. więcej

Radio
 
Eska dalej traci, zyskuje RMF Maxxx

Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych, mimo spadku  - zyskuje RMF Maxxx i Audytorium 17. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Rafał Olejniczak po latach wrócił do Radia ZET

Rafał Olejniczak został zewnętrznym konsultantem Radia ZET (Grupa Eurozet). W stacji pracował już do 2007 roku, jako zastępcą redaktora naczelnego. więcej

Reklama
 
Rusza ,,Klub w podróży" - program lojalnościowy TUI i Scan Holiday

TUI i Scan Holiday rozpoczęły nowy program lojalnościowy – „Klub w podróży”. Obejmuje on nagrody, zniżki i akcje specjalne. więcej

Hubert Urbański: weź udział w konkursie na reklamę Banku Millennium (wideo)

Bank Millennium rozpoczyna konkurs na film promujący konto internetowe. Do udziału w akcji – prowadzonej w specjalnym kanale na YouTubie – zachęca Hubert Urbański. więcej

Neckermann Polska postawił na Value Media

Value Media będzie odpowiadać za całą strategię i obsługę mediową biura podróży Neckermann Polska. W przetargu dotyczącym tego zlecenia brało udział sześć firm. więcej

Kruk: Zacznij spłacać zadłużenie już teraz (wideo)

W telewizji startuje drugi etap kampanii reklamowej firmy windykacyjnej Kruk. Przekaz zachęca osoby zadłużone, które otrzymały od niej wiadomość o należnościach, do kontaktu z jej pracownikami. więcej

Tymbark reklamowany w kartonikach z Kubusiem Puchatkiem (wideo)

W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa soków Tymbark w kartonikach z postaciami z bajki o Kubusiu Puchatku. Akcję pod hasłem „Wiem, co pije moje dziecko” przygotowały agencja reklamowa Saatchi&Saatchi i dom mediowy ZenithOptimedia. więcej

Lenor Aromatherapy Microcapsules: do 4x dłuższa świeżość (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa płynu do płukania Lenor Aromatherapy Microcapsules. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grey Warszawa i dom mediowy Mediacom. więcej

Zdrapki z nagrodami w loterii promocyjnej sieci Real

W hipermarketach Real rozpoczęła się loteria promocyjna. Akcję – opartą na zdrapkach za zakupy – przygotowała agencja Linea Recta Polska. więcej

Lotto sponsorem Roberta Kubicy

Marka Lotto została sponsorem Roberta Kubicy. Jej logo pojawiło się na kasku kierowcy, natomiast jego wizerunek zostanie wykorzystany w materiałach POS i konkursach promujących tę loterię. więcej

,,Bierz w ciemno" w kampanii Aro (wideo)

Pod hasłem „Bierz w ciemno” rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Aro. Osobne odsłony akcji promują je wśród sprzedawców detalicznych i klientów. więcej

Zieltraffic dalej dla Banku Millennium w Google AdWords

Agencja Zieltraffic przez najbliższe trzy lata będzie prowadzić kampanie Banku Millennium w Google AdWords. Firmy współpracują ze sobą w tym zakresie od dwóch lat. więcej

Innovations będzie reklamował SGH

Dom mediowy Innovations zwyciężył w przetargu na realizację kampanii reklamowej Szkoły Głównej Handlowej. O zlecenie ubiegało się jeszcze pięć firm. więcej

,,Specjalista na kliknięcie" w kampanii dladomu.pkt.pl

Pod hasłem „Specjalista na kliknięcie” rozpoczyna się kampania reklamowa uruchomionego właśnie serwisu dladomu.pkt.pl. Akcję przygotowały agencja Open oraz dział marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. więcej

Michał Mozyrko w IMS

Do zespołu firmy IMS dołączył Michał Mozyrko, obejmując nowo utworzone stanowisko menedżera działu sprzedaży reklam audio. więcej

Prasa
 
,,Playboy" w 3D (foto)

Czytelnicy "Playboya" mogli dotąd tylko wyobrażać sobie, jak wyglądałaby modelka, gdyby "jak żywa" zeskoczyła ze zdjęcia. W czerwcowym numerze tego magazynu dla panów zdjęcie roznegliżowanej pani będzie można obejrzeć w trzech wymiarach. więcej

Metamorfoza pisma ,,M jak mieszkanie"

Od czerwcowego numeru, który ukaże się 13 maja br., miesięcznik „M jak mieszkanie” (Murator SA) będzie mieć nową szatę graficzną, logo oraz zmienioną zawartość. więcej

,,Mój Kochany Pies" - nowy tytuł społecznościowy Burdy

Wydawnictwo Burda Publishing Polska wydało nowy magazyn społecznościowy skierowany do właścicieli psów. Miesięcznik zatytułowany „Mój Kochany Pies“ zadebiutował na rynku w środę 12 maja br. więcej

Odświeżony magazyn ,,Auto Moto"

Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany w miesięczniku motoryzacyjnym „Auto Moto”. Odpowiada za nie Krzysztof Burmajster, który został nowym redaktorem naczelnym tego tytułu. więcej

Najsłynniejsze dzieła muzyki klasycznej z "Gazetą Wyborczą"

"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała serię pięciu płyt z nagraniami najsłynniejszych dzieł wybitnych kompozytorów muzyki klasycznej. W nagraniach wzięli m.in. dyrygent Zubin Metha i pianista Alfred Brendel. więcej

,,Chip" z aktywną okładką

Czerwcowy numer miesięcznika „Chip” (Burda Communications) ukazał z okładką wykonaną w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości (ang. Augmented Reality). Grafika okładki nawiązuje do markerów, z którymi kojarzona jest wykorzystana technologia. więcej

Nowa odsłona magazynu ,,Wróżka"

20 maja w sprzedaży pojawi się odświeżona wersja miesięcznika „Wróżka” (Wydawnictwo Te-Jot). Magazyn ma jeszcze bardziej pozycjonować się jako tytuł dla kobiet. więcej

Książka ,,Pociąg osobowy. Rozmowy Piotra Pacewicza"

12 maja nakładem Agory ukaże się książka „Pociąg osobowy. Rozmowy Piotra Pacewicza”- zbiór 21 wywiadów przeprowadzonych przez wicenaczelnego „Gazety Wyborczej” dla portalu Wyborcza.pl. więcej

Arkadiusz Dawid o planach Bonnier Business Polska

O planach, kryzysie oraz płatnym internecie rozmawiamy z Arkadiuszem Dawidem, prezesem Bonnier Business Polska (wydawca „Pulsu Biznesu”). więcej

Internet
 
"Dojrzałość w sieci" - zalety komputera i internetu

Lepszy dostęp do wiedzy, zacieśnienie więzi między pokoleniami, większe szanse na rynku pracy - to korzyści z nabycia umiejętności obsługi komputera i korzystania z internetu, na które zwraca uwagę Koalicja Cyfrowego Włączenia Generacji 50+ "Dojrzałość w sieci". więcej

Hubert Urbański: weź udział w konkursie na reklamę Banku Millennium (wideo)

Bank Millennium rozpoczyna konkurs na film promujący konto internetowe. Do udziału w akcji – prowadzonej w specjalnym kanale na YouTubie – zachęca Hubert Urbański. więcej

PKO BP: liczba klientów Inteligo wzrośnie o 1 mln do końca 2012 r.

PKO Bank Polski zamierza zwiększyć liczbę klientów detalicznych Inteligo o 1 mln do ponad 1,6 mln i sprzedać 300 tys. kart kredytowych do końca 2012 r. Zmiany w ofercie banku mają także poprawić cross-selling i zwiększyć bazę depozytową, poinformował wiceprezes Wojciech Papierak. więcej

Waldemar Pawlak idzie na podbój internetu

Oficjalny kanał na YouTube, konta na portalach społecznościowych, mikroblogi, a przede wszystkim rzesza współpracowników, którzy będą pracowali na to, by o kandydacie w sieci mówiło się dużo - tak ma wyglądać internetowa kampania kandydata PSL na prezydenta Waldemara Pawlaka. więcej

A2 Multimedia rozpoczyna drugą edycję ,,Akademików"

Rusza tegoroczna edycja projektu „Akademiki”, w którym studenci tworzą i publikują w internecie materiały wideo ze swojego życia. Akcję – realizowaną przez A2 Multimedia – wspiera promocja w mediach Agory. więcej

Skype z reklamami?

Operator komunikatora internetowego Skype szuka nowych źródeł przychodu, aby móc pozostawić swoją usługę darmową. więcej

Facebook najszybciej zyskuje w Niemczech

W zeszłym miesiącu Facebook zyskał sporą grupę nowych użytkowników na rynku europejskim, a najwyższy wzrost zanotował w Niemczech. więcej

Inteligo bez opłat za przelewy przez internet i telefon

PKO BP znosi opłaty za przelewy przez internet i telefon dla nowych klientów indywidualnych Inteligo. Natomiast przy wykonywaniu transakcji kartą na kwotę minimum 100 zł miesięcznie nie płaci się za jej używanie. więcej

ATM łączy dla Onet.pl Kraków z Warszawą

ATM będzie realizować dla portalu Onet.pl transmisję danych w standardzie 10 Gb/s między Krakowem a Warszawą. Firmy współpracują ze sobą w tym zakresie od wielu lat. więcej

Scholz & Friends Warszawa tworzy serwis Caspar Asset Management

Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowuje serwis internetowy firmy Caspar Asset Management. Zlecenie to zdobyła w przetargu. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Polacy umiarkowanie zadowoleni z pracy

52 – na tyle w skali od -50 do 200 Polacy oceniają swoje zadowolenie z pracy w sondażu TNS OBOP. To nieco mniej niż średnia europejska. więcej

Tylko 41 proc. Polaków za wprowadzeniem wspólnej waluty

Za wprowadzeniem euro w kwietniu odpowiedziało się 41 proc. badanych, a 49 proc. przeciw. Poparcie dla strefy euro słabnie - wynika z najnowszego sondażu przeprowadzonego przez CBOS. więcej

Public Relations
 
Leszek Badowski dyrektorem marketingu i sprzedaży FuturePR
Egzo Group dla Gino Rossi
Technologie
 
TelForceOne chce zwiększać sprzedaż telefonów myPhone o ok. 30-40 proc.
HP: Hurricane zamiast Slate?
Asustek chce mieć w b.r. 1/5 rynku netbooków
Andrew Miller prezesem i dyrektorem generalnym Polycomu
Cyfrówka Canon IXUS 300 HS
Dysk SSD RunCore Kylin II SAS z kontrolerem SandForce
Nowy netbook z serii Sony VAIO P z 8,1-calowym ekranem
Panasonic: 971 mln USD straty
Gospodarka
 
Agencje ratingowe - kolejne słabe ogniwo
MCI zainwestuje od 50 do 100 mln zł w nowe projekty w 2010 r.
Liczba rachunków maklerskich wzrosła o 140 tys. w związku z ofertą PZU
We wtorki seniorzy kupują taniej w Carrefour
Coraz więcej inwestycji mieszkaniowych o nietypowej architekturze
Multimedia Polska przeprowadzi skup akcji za 336 mln zł, nie wypłaci dywidendy
GPW zanotowała schłodzenie nastrojów
Złoty stabilny, rynek czeka na dane makro
Mediatel liczy na zysk EBITDA w II połowie roku
Kultura/Rozrywka
 
Zmarł aktor Maciej Kozłowski
"Przed świtem" bez Kellana Lutza i Ashley Greene?
Colin Farrell: "Postrach nocy" i "Horrible Bosses"
Zobacz, jak kręcą nowych Transformersów (wideo)
Vivaldi - Jessica Biel ukochaną weneckiego kompozytora
"Zemsta futrzaków" latem w kinach
Doświadczona, lecz naiwna Jessica Simpson
Paris Hilton wśród elit władzy według twórcy "Mertopii"
 
Praca Najnowsze oferty
SEM Specialist
[ e-ffectica.pl ]  | mazowieckie
Programista PHP - Webdeveloper
[ GOLDENSUBMARINE ]  | wielkopolskie
New Business Manager
[ e-ffectica.pl ]  | mazowieckie
Agent
[ Agencja Aktorska ]  | mazowieckie
junior account executive/ account executive
[ 4FRAME ]  | mazowieckie
NEW BUSINESS / ACCOUNT MANAGER
[ SaltPepper Brand Design ]  | mazowieckie
Kierownik Produkcji do filmu animowanego
[ Breakthru Films ]  | łódzkie
Inżynier Dyżurny Ośrodka
[ TVN24 ]  | mazowieckie
Dziennikarz / Reporter
[ RMF MAXXX ]  | wielkopolskie
Dziennikarz / Reporter
[ RMF MAXXX ]  | wielkopolskie
New Business
[ Agencja Reklamowa Top Impact ]  | mazowieckie
Grafik
[ Telewizja Kino Polska TV sp. z o.o. ]  | mazowieckie
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
[ HBO Polska ]  | mazowieckie
Dokumentalista/tka Pleneru
[ Produkcja filmowa i telewizyjna ]  | cała Polska
ACCOUNT EXECUTIVE
[ WORK-ROOM: DEFINE. DESIGN. DELIVER ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Arkadiusz Dawid o planach Bonnier Business Polska

O planach, kryzysie oraz płatnym internecie rozmawiamy z Arkadiuszem Dawidem, prezesem Bonnier Business Polska (wydawca „Pulsu Biznesu”). więcej

Kwestionariusz
Karolina Kozińska: konkurencja to niezbędne ,,paliwo"

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Karolina Kozińska prezenterka i reporterka „Panoramy” w TVP 2. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl