Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 20 Lipiec 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
"Kropka nad i" straciła widzów, ale wygrała z TVP Info

Widownia “Kropki nad i” prowadzonej przez Monikę Olejnik w minionym sezonie była nieco mniejsza niż rok wcześniej, ale program miał większą widownią niż publicystyka emitowana w tym samym czasie w TVP Info. więcej

Zmieniony Dziennik.pl pod lupą: dobry layout, słaba grafika

Eksperci z branży interaktywnej krytycznie oceniają nową wersję portalu Dziennik.pl. Przede wszystkim nie podoba im się warstwa graficzna serwisu, a mniej mankamentów widzą w jego layoucie. więcej

Czy media kłamią?

Media nie są obiektywne i samemu trzeba dotrzeć do prawdy - to jeden z wniosków debaty na temat "Czy media kłamią?", która odbyła się w Świnoujściu w ramach Karuzeli Cooltury. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Money.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Marketingu

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

SZKOŁA TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24

Grupa Onet.pl SA poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Wydawniczych

ITI Neovision poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTA DS. OPRACOWAŃ JĘZYKOWYCH

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Tytuły wnętrzarskie i budowlane tracą, liderem "Cztery Kąty"

Większość miesięczników o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej zanotowało w kwietniu br. spadki sprzedaży, a najwięcej straciło pismo “Dobre Wnętrze”. Liderem rankingu pozostały “Cztery Kąty”. więcej

"Dzień dobry wakacje" poprawia wyniki TVN-u

Nadawany w wakacyjne soboty poranny magazyn TVN-u “Dzień dobry wakacje” poprawia wyniki stacji w porównaniu do ub.r., gdy kanał go nie emitował. W czasie pokazywania morning show stacja wygrywa też ze swoimi głównymi konkurentami. więcej

Michał Adamczyk: jestem... pracoholikiem

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Michał Adamczyk redaktor naczelny miesięcznika “Chip” i dwutygodnika “Computer Reseller News”. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Z ,,Przekroju" odchodzą ci, którzy marudzą
60 tys. do końca tego roku i minimum 120 tys. egzemplarzy w ciągu najbliższych dwóch lat ma wynosić średnia sprzedaż tygodnika „Przekrój” - podtrzymuje zapowiedż sprzed roku Grzegorz Hajdarowicz, wydawca tygodnika.
Interaktywni o myPiS.pl: pomysł niezły, gorzej z wykonaniem
Przedstawiciele polskiej branży interaktywnej pozytywnie oceniają koncepcję serwisu myPiS.pl. Jednak w samej realizacji witryny dostrzegają liczne mankamenty.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
"Kropka nad i" straciła widzów, ale wygrała z TVP Info

Widownia “Kropki nad i” prowadzonej przez Monikę Olejnik w minionym sezonie była nieco mniejsza niż rok wcześniej, ale program miał większą widownią niż publicystyka emitowana w tym samym czasie w TVP Info. więcej

"Dzień dobry wakacje" poprawia wyniki TVN-u

Nadawany w wakacyjne soboty poranny magazyn TVN-u “Dzień dobry wakacje” poprawia wyniki stacji w porównaniu do ub.r., gdy kanał go nie emitował. W czasie pokazywania morning show stacja wygrywa też ze swoimi głównymi konkurentami. więcej

Produkcje National Geographic w UPC na żądanie

Sieć kablowa UPC Polska poszerzyła w poniedziałek ofertę usługi wideo na żądanie o produkcje dokumentalne z kanału National Geographic Channel. więcej

TVP 1 ostro w dół, zyskują kanały tematyczne

Bez zmiany na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, która zanotowała jednak największy spadek -  więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Radio
 
Najpopularniejsze stacje radiowe w I półroczu 2010 r.

RMF FM utrzymało pozycję lidera rynku radiowego w I półroczu 2010 r., zyskując słuchaczy. Swój wynik poprawiły PR1, PR 3, RMF Maxx i Eska Rock. Szczegółowe dane o stacjach ogólnopolskich i sieciach radiowych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Brasil będzie reklamować Radio ZET i Chilli ZET

Agencja Brasil wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Radia ZET i Chilli ZET (Grupa Eurozet). Będzie się tym zajmować przez najbliższy rok. więcej

Chilli ZET z jinglami Andrzeja Smolika

Od 19 lipca na antenie Chilli ZET można usłyszeć nowe jingle autorstwa Andrzeja Smolika. więcej

Ewa Wanat i Google nagrodzeni przez gejów i lesbijki

Wśród tegorocznych laureatów nagród Fundacji Równości “Hiacynt” znaleźli się m.in. redaktor naczelna radia Tok FM Ewa Wanat oraz firma Google.  Wyróżnienia wręczono w piątek w warszawskiej Sali Kongresowej. więcej

Reklama
 
Gazety zarobiły więcej z reklam, tylko ,,Polska" w dół

W I półroczu br. najważniejsze gazety zanotowały wyższe cennikowe wpływy reklamowe niż rok wcześniej. Z czołówki tylko „Polska” zarobiła mniej niż w I półroczu ub.r. więcej

Małgorzata Socha w kampanii Rexony (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa Rexony z udziałem Małgorzaty Sochy. Kampanię przygotowały agencje Lowe i Walk Group oraz domy mediowe PHD Media Direction i Media Direction OMD. więcej

Brasil będzie reklamować Radio ZET i Chilli ZET

Agencja Brasil wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Radia ZET i Chilli ZET (Grupa Eurozet). Będzie się tym zajmować przez najbliższy rok. więcej

,,Jestem na wakacjach" - Nikon eventowo nad morzem

Rusza wakacyjny cykl eventowy promujący sprzęt Nikon. Akcja – obejmująca kurorty nadmorskie – przebiega pod hasłem „Jestem na wakacjach”. więcej

Specjal Jasny: Twój imienny kufel czeka

Pod hasłem „Twój imienny kufel czeka” rusza promocja piwa Specjal Jasny. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Just i dom mediowy OMD Macroscope. więcej

Wspólne pakiety reklamowe Polskapresse i Press Media

Grupa Wydawnicza Polskapresse we współpracy z podkarpackim wydawnictwem Press Media wprowadziła do oferty dwa pakiety reklamowe w magazynach i dodatkach telewizyjnych obu wydawców. więcej

ARBOinteractive tworzy agencję marketingu społecznościowego Tribe Guru

Działalność rozpoczyna agencja Tribe Guru specjalizująca się w marketingu społecznościowym. Firmę – kierowaną przez Erwina Wilczyńskiego – uruchomiła Grupa ARBOinteractive. więcej

Ruszyła ogólnopolska akcja "Weekend bez Ofiar"

Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa "Weekend bez Ofiar" - pod takim hasłem zainaugurowano ogólnopolską akcję, która ma podnieść wiedzę użytkowników dróg na temat bezpieczeństwa. Każdego roku na polskich drogach ginie ok. 5 tys. osób. więcej

Paola Kompot Domowy sponsoruje pogodę (wideo)

W telewizji rusza kolejny etap kampanii reklamowej marki Paola Kompot Domowy. Akcję – opartą na sponsoringu prognozy pogody w TVP1 – przygotowały Schulz Brand Friendly i Mindshare Polska. więcej

Ad.net zmienia serwery AdOcean na BBelements

Internetowa sieć reklamowa Ad.net zmienia system serwowania reklam na stronach swoich wydawców z AdOcean na BBelements. Dzięki temu pojawią się w niej nowe formaty reklamowe. więcej

Grupa Heureka w internecie dla wody Żywiec Zdrój

Grupa Heureka rozpoczęła obsługę reklamową wody Żywiec Zdrój w internecie. Zlecenie to pozyskała w przetargu. więcej

Bilety na mecze FC Chelsea już w sprzedaży

OBP Incentive & Sport Travel, podpisał w czerwcu br. umowę z angielskim klubem piłkarskim FC Chelsea, stając się tym samym jego jedynym w Polsce autoryzowanym agentem. więcej

Wakacyjna kampania "Pilnuj swojej szklanki"

Spoty telewizyjne i radiowe oraz prelekcje dla młodzieży złożą się na realizowaną w woj. świętokrzyskim wakacyjną kampanię prewencyjną "Pilnuj swojej szklanki", która ma uchronić potencjalne ofiary przestępstw przed zażyciem tzw. pigułki gwałtu. więcej

Prasa
 
Czy media kłamią?

Media nie są obiektywne i samemu trzeba dotrzeć do prawdy - to jeden z wniosków debaty na temat "Czy media kłamią?", która odbyła się w Świnoujściu w ramach Karuzeli Cooltury. więcej

Tytuły wnętrzarskie i budowlane tracą, liderem "Cztery Kąty"

Większość miesięczników o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej zanotowało w kwietniu br. spadki sprzedaży, a najwięcej straciło pismo “Dobre Wnętrze”. Liderem rankingu pozostały “Cztery Kąty”. więcej

Michał Adamczyk: jestem... pracoholikiem

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Michał Adamczyk redaktor naczelny miesięcznika “Chip” i dwutygodnika “Computer Reseller News”. więcej

Internetowy 'The Times' gwałtownie traci czytelników po wprowadzeniu opłat

Internetowe wydanie gazety 'The Times' straciło 2/3 swoich czytelników po wprowadzeniu opłat za dostęp do artykułów. więcej

Gazety zarobiły więcej z reklam, tylko ,,Polska" w dół

W I półroczu br. najważniejsze gazety zanotowały wyższe cennikowe wpływy reklamowe niż rok wcześniej. Z czołówki tylko „Polska” zarobiła mniej niż w I półroczu ub.r. więcej

Wspólne pakiety reklamowe Polskapresse i Press Media

Grupa Wydawnicza Polskapresse we współpracy z podkarpackim wydawnictwem Press Media wprowadziła do oferty dwa pakiety reklamowe w magazynach i dodatkach telewizyjnych obu wydawców. więcej

"Rzeczpospolita" nie musi przepraszać

"Rzeczpospolita" nie musi przepraszać szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Krzysztofa Bondaryka za artykuł o sprawie jego brata, który był podejrzany w sprawie przemytu złota - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. więcej

Krzysztof Luft rezygnuje z 6-letniego urlopu

Szef Biura Prasowego Kancelarii Sejmu Krzysztof Luft nie weźmie jednak bezpłatnego 6-letniego urlopu na czas kadencji w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. Wcześniej Luft przyznał, że zastanawia się nad taką możliwością. więcej

Internet
 
Zmieniony Dziennik.pl pod lupą: dobry layout, słaba grafika

Eksperci z branży interaktywnej krytycznie oceniają nową wersję portalu Dziennik.pl. Przede wszystkim nie podoba im się warstwa graficzna serwisu, a mniej mankamentów widzą w jego layoucie. więcej

Internetowy 'The Times' gwałtownie traci czytelników po wprowadzeniu opłat

Internetowe wydanie gazety 'The Times' straciło 2/3 swoich czytelników po wprowadzeniu opłat za dostęp do artykułów. więcej

Ponad połowa młodych Polaków flirtuje w internecie

58 proc. Polaków w wieku 18-25 lat przyznaje, że zdarza im się flirtować w internecie. Jednak 16 proc. uważa, że to najgorsze miejsce na podryw. więcej

Nastolatek zdetronizował Lady Gagę na YouTube (wideo)

Teledysk do utworu 'Baby' w wykonaniu Justina Biebera osiągnął status najpopularniejszego klipu w należącym do Google serwisie YouTube. więcej

GG.pl z testowo otwartym API

GG Network testowo udostępniło API serwisu GG.pl. Jednocześnie firma odświeżyła swoją stronę dla webdeweloperów. więcej

Google kupiło Metaweb (wideo)

Google przejęło firmę Metaweb. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione. więcej

Ruszył serwis o zagrożeniu terroryzmem

Ruszył portal antyterroryzm.gov.pl. Inicjatorami strony internetowej są Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. więcej

Zeus znów atakuje na serwisach bankowych

W sieci pojawiła się nowa wersja wirusa Zeus. Atakuje ona internautów korzystających online ze swoich kont bankowych. więcej

zmyslowakuchnia.pl promuje urządzenia Whirlpool Cube

Ruszył serwis zmyslowakuchnia.pl prezentujący urządzenia do zabudowy Whirlpool Cube. Witrynę przygotowała agencja K2 Internet. więcej

Ad4Mass.pl: Pociągniemy Twój interes

Pod hasłem „Pociągniemy Twój interes” trwa kampania reklamowa systemu Ad4Mass.pl. Akcja wspiera prowadzoną w nim promocję. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Ponad połowa młodych Polaków flirtuje w internecie

58 proc. Polaków w wieku 18-25 lat przyznaje, że zdarza im się flirtować w internecie. Jednak 16 proc. uważa, że to najgorsze miejsce na podryw. więcej

PBS DGA rozpoczyna badania PBS Qual

PBS DGA tworzy nową strukturę i markę badawczą – PBS Qual. Kieruje nią Joanna Kwiatkowska. więcej

Public Relations
 
United PR dla Panasonic Toughbook
Partner of Promotion dla OSHEE Polska
Sigma International z Level 77
Technologie
 
Apple: iPad od piątku w dziewięciu kolejnych krajach
RIM odpowiada Apple
Apple sprzedało 3 mln telefonów iPhone 4
TP dostarczy za 31,6 mln zł usługi teleinformatyczne dla ZUS
Netia przeprowadzi akwizycję w 2010 r.
Google dostało ostatnią partię telefonów Nexus One
Panasonic LUMIX DMC-G10 już w Polsce
Niedrogi netbook eMachines eM350
Dysk SSD Mercury Extreme Pro 480GB
Panasonic Lumix LX5
Gospodarka
 
Lech Poznań najbogatszym polskim klubem piłkarskim
Produkcja przemysłowa zaskoczyła, eksport motorem napędowym gospodarki
Kolejny miesiąc poprawy w budownictwie
Produkcja przemysłowa wzrosła o 14,5 proc., znacznie powyżej oczekiwań
Dobre dane GUS wpływają na dostępność mieszkań
Ceny produkcji przemysłu wzrosły o 1,9 proc., więcej niż oczekiwano
S&P: Brak reformy finansów publ. do 2012 r. groziłby obniżką ratingu Polski
Chcesz poznać majątek sąsiada? Zajrzyj do internetu
Dane o produkcji nie wpłynęły na złotego, który był dość stabilny w poniedziałek
GUS: Eksport spadł o 15,5 proc., import - o 24,5 proc. w 2009 r.
Inflacja bazowa po wyłączeniu cen żywności i energii wyniosła 1,5 proc.
Orlen Upstream planuje wykonać pierwszy odwiert na Lubelszczyźnie w 2011 roku
Zbigniew Jakubas pożyczy Optimusowi 3 mln zł
Kultura/Rozrywka
 
Leonardo DiCaprio woli nie wzbudzać zaufania
Bruce Willis chce więcej przeklinać
Daniel Radcliffe prawnikiem nieboszczyka
Angelina Jolie chce być babcią
Wesley Snipes idzie do więzienia
Jackie Chan ma dość akcji
Kylie Minogue lesbijką
Take That zagra dla 50 milionów ludzi
Genialny złodziej Leonardo DiCaprio triumfuje w USA
 

Blog
Wyniki "The Times"... no, nie urywają duszy

Mirosław Usidus

Kandydaci do KRRiT (głos w sprawie Jarosława Sellina)

Zbigniew Brzeziński

Krzyż gordyjski

Magda Furman

Prezent Kaczyńskiego dla Platformy

Marek Kacprzak

Google Grunwaldu nie świętuje....

Ewaryst Fedorowicz

Telewizja jako MAGIEL

Wanda Konarzewska

Żółta kartka dla ,,Gazety Sport"

Monika Luft

Badanie CATI to jednak nie blamaż?

Marcin Duma

Prezydent Komorowski. Człowiek od budowania.

Jakub Panek

Czy Komorowski powinien patrzeć prosto w oczy?

Jerzy Szygiel

Nasz Gość
Tomasz Lis - redaktor naczelny ,,Wprost"

- Jest mi doskonale obojętne czy nowi albo „odzyskani” czytelnicy to studenci, pracujący czy emeryci – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis, redaktor naczelny tygodnika „Wprost” (AWR Wprost). więcej

Kwestionariusz
Michał Adamczyk: jestem... pracoholikiem

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Michał Adamczyk redaktor naczelny miesięcznika “Chip” i dwutygodnika “Computer Reseller News”. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Dyrektor Marketingu
[ Money.pl ]  | cała Polska
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
Grafik
[ TVN ]  | mazowieckie
Manager ds. Wydawniczych
[ Grupa Onet.pl SA ]  | małopolskie
Marketing Manager
[ Firma Medialna, klient portalu Wirtualnemedia.pl ]  | mazowieckie
SPECJALISTA DS. OPRACOWAŃ JĘZYKOWYCH
[ ITI Neovision ]  | mazowieckie
Account Manager
[ Agencja Reklamowa FORMIND ]  | śląskie
Account Manager
[ Agencja reklamowa Polymus ]  | mazowieckie
Przedstawiciel Handlowy
[ Radio Plus ]  | lubuskie
reporter
[ VOX FM ]  | małopolskie
specjalista ds. obsady przy projektach telewizyjnych i filmowych
[ STARS Impresariat Filmowy ]  | mazowieckie
specjalista ds. sprzedaży reklam w prasie i internecie
[ Wydawnictwo ViMedia ]  | mazowieckie
art director
[ Kolman Advertising ]  | mazowieckie
Przedstawiciel Handlowy
[ Planeta FM ]  | łódzkie
koordynator emisji\ technik emisji
[ Orange sport ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl