Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 3 Sierpień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Udany lipiec TVP 2 i TV Puls

Liderem rynku telewizyjnego w lipcu była TVP 1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie komercyjnej (16-49) pozycja lidera należała również do “Jedynki”. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat goni TVN, ogromny wzrost TV Puls i 4fun.tv

W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła już 1 623 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle. więcej

Kompania Piwowarska przeprasza i usuwa billboard Lecha spod Wawelu

Kompania Piwowarska usunęła spod Wawelu billboard z hasłem „Zimny Lech”. Rzecznik firmy przeprosił też osoby, które taki przekaz w pobliżu grobu Lecha Kaczyńskiego uznały za niestosowny. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Zespołu Serwisów Społecznościowych

PTWP poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz portalu gospodarczego

PTWP poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor prowadzący portal gospodarczy

Discovery Networks, Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
Brand Partnership Coordinator

ICAN Institute poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Dzienniki zyskały widzów w lipcu, "Teleexpress" liderem

Wszystkie programy informacyjne głównych stacji poza “Panoramą” miały w lipcu br. większą widownią niż rok wcześniej. Liderem zestawienia został “Teleexpress”, który jednocześnie zanotował największy wzrost oglądalności. więcej

Ruszył nowy serwis internetowy Polskiego Radia

Polskie Radio zaprezentowało wczoraj nową wersję serwisu internetowego, który ma zapewnić użytkownikom dostęp do najświeższych materiałów ze wszystkich anten PR oraz treści archiwalnych. więcej

Odświeżony tygodnik telewizyjny sieci Biedronka

Tygodnik telewizyjny “Kropka TV” wydawany przez Concept Publishing Polska na zlecenie sieci Biedronka zmienił formułę i szatę graficzną. W tytule znacznie poszerzono objętość rubryk dotyczących porad. Wzrosła też cena pisma, a jego nakład zwiększono ponad dwa razy. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Tomasz Wróblewski: nie istnieje już tradycyjny newsroom
Jesienią w Dzienniku Gazecie Prawnej szykują się kolejne zmiany. - Na nowo zorganizowana zostanie praca newsroomu a materiały będą opracowywane na różne nośniki - powiedział Wirtualnemedia.pl Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny DGP.
Eksperci SEO: nowe Google Grafika zwiększy CTR reklam
Przedstawiciele polskich agencji SEO pozytywnie oceniają zmiany w sekcji graficznej Google. Jednocześnie wskazują na podobieństwo do rozwiązań z Binga oraz prognozują, że teraz częściej będą klikane reklamy.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Udany lipiec TVP 2 i TV Puls

Liderem rynku telewizyjnego w lipcu była TVP 1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie komercyjnej (16-49) pozycja lidera należała również do “Jedynki”. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat goni TVN, ogromny wzrost TV Puls i 4fun.tv

W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła już 1 623 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle. więcej

Dzienniki zyskały widzów w lipcu, "Teleexpress" liderem

Wszystkie programy informacyjne głównych stacji poza “Panoramą” miały w lipcu br. większą widownią niż rok wcześniej. Liderem zestawienia został “Teleexpress”, który jednocześnie zanotował największy wzrost oglądalności. więcej

Canal+ Gol ruszy jesienią

Trzeci kanał sportowy Canal+, dotychczas roboczo nazywany Canal+ Sport 3, będzie się nazywać Canal+ Gol. Stacja, która niedawno otrzymała koncesję od KRRiT, ma rozpocząć nadawanie jesienią br. więcej

Ile widzów oglądało Mistrzostwa Europy w Barcelonie?

Zakończone w niedzielę Lekkoatletyczne Mistrzostwa Europy w Barcelonie przyciągnęły do TVP średnio ponad 2 mln widzów, zaś do Eurosportu blisko 150 tys. osób. Z reklam telewizja publiczna zarobiła 3 mln zł. więcej

Nowi prowadzący programy o Ekstraklasie w Canal+

6 sierpnia br. na antenę Canal+ wracają mecze piłkarskiej Ekstraklasy. Stacja w nowym sezonie wprowadzi zmiany w magazynach poświęconych tym rozgrywkom oraz w sposobie realizacji spotkań. więcej

Program mniejszości niemieckiej w TVS

Produkowany przez mniejszość niemiecką dwujęzyczny program "Schlesien Journal" jest od poniedziałku emitowany na antenie satelitarnej stacji TVS. Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce podpisał w tej sprawie umowę z zarządem telewizji. więcej

Agent SB: rejestracja gwiazda TVP była "na wyrost"

Rejestracja Ireny Dziedzic jako tajnego współpracownika była "na wyrost", a informacje od niej mało wartościowe - zeznał były oficer kontrwywiadu SB w procesie autolustracyjnym tej znanej w PRL dziennikarki. Irena Dziedzic chce, by sąd uznał, że nie była agentką SB. Oskarżyły ją o to media, a potwierdził IPN. więcej

TVP 1 ostro w dół, zyskuje Polsat

Bez większych zmiany na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Największy wzrost zanotowała Telewizja Polsat a TVP Info znów przed TVN 24 -  więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Program Szymona Hołownii z Religia.tv na antenie TVN-u

Odcinki programu Szymona Hołownii “Ludzie na walizkach”, które w ub.r. pokazywała stacja Religia.tv, będą emitowane w sierpniu br. na antenie stacji TVN. więcej

Radio
 
Ruszył nowy serwis internetowy Polskiego Radia

Polskie Radio zaprezentowało wczoraj nową wersję serwisu internetowego, który ma zapewnić użytkownikom dostęp do najświeższych materiałów ze wszystkich anten PR oraz treści archiwalnych. więcej

RMF Classic w Lublinie

Od 2 sierpnia mieszkańcy Lublina mogą słuchać RMF Classic na częstotliwości 107,6 Mhz. więcej

Reklama
 
Polsat goni TVN, ogromny wzrost TV Puls i 4fun.tv

W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła już 1 623 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle. więcej

Kompania Piwowarska przeprasza i usuwa billboard Lecha spod Wawelu

Kompania Piwowarska usunęła spod Wawelu billboard z hasłem „Zimny Lech”. Rzecznik firmy przeprosił też osoby, które taki przekaz w pobliżu grobu Lecha Kaczyńskiego uznały za niestosowny. więcej

Starlink: 3,6 mld zł na reklamę w I półroczu br.

W I półroczu br. wartość polskiego rynku reklamowego wyniosła 3,589 mld zł – szacuje dom mediowy Starlink. Trendy w branży komentuje Lidia Kacprzycka, dyrektor zarządzająca firmy. więcej

Edyta Herbuś reklamuje odzieżowy e-sklep OTTO.pl

Ruszyła polska wersja internetowego sklepu odzieżowego OTTO. Twarzą reklamową witryny została w naszym kraju Edyta Herbuś. więcej

Katarzyna Pakosińska promuje potrójną usługę UPC

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa UPC Polska, promująca potrójną usługę  operatora. Bierze w niej udział artystka kabaretowa Katarzyna Pakosińska, która wciela się w rolę kobiety korzystającej z nowoczesnych usług telekomunikacyjnych. więcej

PTC szuka agencji reklamowej do obsługi wszystkich marek

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła przegląd agencji reklamowych. Operator do końca roku wybierze firmy, które zaprosi do przetargu na obsługę wszystkich swoich marek w zakresie ATL. więcej

TVP wybrała dom mediowy ZenithOptimedia

Dom mediowy ZenithOptimedia zaplanuje media w kampanii reklamowej promującej jesienną ramówkę Telewizji Polskiej. Firma wygrała przetarg zorganizowany przez nadawcę. więcej

AMS i Stroer wyłożą po 40 mln zł na budowę wiat przystankowych

Spółki z branży reklamy outdoor Stroer Polska i AMS zamierzają równo dzielić się zarówno kosztami, jak i potencjałem powierzchni reklamowej, która powstanie w wyniku realizacji projektu budowy 1580 wiat przystankowych w Warszawie. AMS i Stroer, jako konsorcjum, startują w przetargu rozpisanym przez Warszawę. więcej

NuOrder Group będzie reklamować Big Star

NuOrder Group wygrała przetarg na realizację internetowej kampanii reklamującej nową kolekcję Big Star. Akcja rozpocznie się w pierwszej połowie sierpnia. więcej

Adam Semik dyrektorem AdAction

Adam Semik objął stanowisko dyrektora w spółce AdAction. Jest z nią związany od niecałych dwóch lat. więcej

AMS: rozstrzygnięcie przetargu na warszawskie wiaty kluczowe dla branży outdoor

Szybkie i sprawne rozstrzygnięcie warszawskiego przetargu na budowę i utrzymanie blisko 1600 wiat przystankowych może mieć przełomowe znaczenie dla branży reklamy zewnętrznej w Polsce, ocenił wiceprezes AMS Marek Kuzaka w poniedziałek. więcej

Polityka.pl: z IDMnet do BizOn media

Serwis polityka.pl przeszedł z sieci reklamowej IDMnet do BizOn media. Współpracą z nowym brokerem zajmuje się w portalu Katarzyna Zawisza. więcej

Natural Power ze Sport Evolution

Sport Evolution zawarła umowę z Natural Power, austriackim producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców. więcej

Awanse w Polsat Media

Magdalena Kos i Norbert Dobrzyński od 1 sierpnia br. awansowali na stanowiska starszych specjalistów ds. sprzedaży w zespole handlowym Polsat Media, kierowanym przez Magdalenę Niewińską. więcej

Prasa
 
Odświeżony tygodnik telewizyjny sieci Biedronka

Tygodnik telewizyjny “Kropka TV” wydawany przez Concept Publishing Polska na zlecenie sieci Biedronka zmienił formułę i szatę graficzną. W tytule znacznie poszerzono objętość rubryk dotyczących porad. Wzrosła też cena pisma, a jego nakład zwiększono ponad dwa razy. więcej

"National Geographic Polska" z kolekcją fotografii

Pięć zdjęć z kolekcji fotograficznej “Śladami Wielkich Polskich Podróżników” dołączonych zostanie do kolejnych wydań miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska). więcej

,,Atlas ptaków" z ,,Gazetą Wyborczą"

We wtorek  i środę z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić ilustrowany "Atlas ptaków". więcej

Internet
 
Ruszył nowy serwis internetowy Polskiego Radia

Polskie Radio zaprezentowało wczoraj nową wersję serwisu internetowego, który ma zapewnić użytkownikom dostęp do najświeższych materiałów ze wszystkich anten PR oraz treści archiwalnych. więcej

Edyta Herbuś reklamuje odzieżowy e-sklep OTTO.pl

Ruszyła polska wersja internetowego sklepu odzieżowego OTTO. Twarzą reklamową witryny została w naszym kraju Edyta Herbuś. więcej

"The Social Network" - nowy spot filmu o Facebooku (wideo)

Po oficjalnym zwiastunie w sieci pojawił się nowy, 60-sekundowy spot telewizyjny promujący film "The Social Network" w reżyserii Davida Finchera. więcej

Net Applications: IE zyskuje kosztem Firefoksa i Chrome

Internet Explorer zanotował drugi z rzędu wzrost udziału w rynku internetowych przeglądarek. W górę również Safari i Opera, tracą Firefox i Chrome. więcej

Nowy film z Angeliną Jolie wykorzystywany przez hakerów

W internecie rozpowszechniane są pliki zawierające rzekomo „Salt”, nowy film z Angeliną Jolie. Jednak po otworzeniu w QuickTimie przekierowują użytkowników do serwisu ze szkodliwym oprogramowaniem. więcej

Microsoft chce zablokować umowę Google z Yahoo Japan

Microsoft będzie chciał skłonić japońskich regulatorów rynku, aby nie zgodzili się na wejście w życie umowy zawartej przez Yahoo Japan z Google. więcej

20 mld wpisów na Twitterze

Już ponad 20 miliardów wpisów zostało umieszczonych na stronach serwisu społecznościowego Twitter. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
7 proc. Polaków należy do związków zawodowych

Do związków zawodowych należy 7 proc. dorosłych Polaków, czyli około 15 proc. pracowników najemnych. Najwięcej pracowników należy do NSZZ Solidarność - 6 proc. zatrudnionych, 3 proc. należy do OPZZ - wynika z najnowszego sondażu CBOS. więcej

Public Relations
 
Nowy specjalista ds. PR w UPC Polska
Go Culture dla Goshico
Unicorn Media dla Perła Day SPA
Technologie
 
Sprzedaż komórek w górę - Nokia liderem, zyskuje Samsung
Blackpad - w listopadzie tablet od RIM?
Samsung HMX-E10 - kamera cyfrowa z obrotowym obiektywem
Telefon komórkowy zamiast karty płatniczej
Nintendo: pierwsza od dwóch lat strata
Ogromna dominacja Google na rynku mobilnych wyszukiwarek
Gospodarka
 
Cezary Stypułkowski nowym prezesem BRE Banku
Banki walczą o bogatych klientów
Hipoteki: walutowe tylko w kagańcu
MinFin: Inflacja pozostała na poziomie 2,1 proc. w lipcu
WIG20 zakończył sesję na najwyższym poziomie od 30 kwietnia
Złoty umocnił się do dolara i euro
Kultura/Rozrywka
 
Scarlett Johansson leni się i kupuje
Mel Gibson chce chwycić za zabójczą broń
Opiekuńczy tata Sylvester Stallone
Dziewczęca i głupawa Catherine Zeta-Jones
Lindsay Lohan już na wolności
Leonardo DiCaprio i "Incepcja" nadal na szczycie
Brytyjczycy kochają Eminema
Koniec Faithless?
 

Blog
Znaczenie bobra dla promocji Polski Wschodniej, czyli kryzysu w branży szarlatanów smutny ciąg dalszy

Zbigniew Brzeziński

Nasz, polskij, słancewyj gaz....

Ewaryst Fedorowicz

Wideo: seks w telewizji publicznej

Jerzy Szygiel

Twarde realia

Wanda Konarzewska

Krzyżem strzeż krzyża

Jakub Panek

Wyniki "The Times"... no, nie urywają duszy

Mirosław Usidus

Krzyż gordyjski

Magda Furman

Prezent Kaczyńskiego dla Platformy

Marek Kacprzak

Żółta kartka dla ,,Gazety Sport"

Monika Luft

Badanie CATI to jednak nie blamaż?

Marcin Duma

Nasz Gość
GG Network: Wyniki Nk.pl robią wrażenie

- GG.pl to coś więcej niż serwis - to platforma technologiczna, której nie posiada żadna inna polska firma internetowa – twierdzi Piotr Pokrzywa, członek zarządu GG Network. więcej

Kwestionariusz
Agnieszka Szulim-Badziak: szefem... nie jestem, ale chciałabym!

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Agnieszka Szulim-Badziak, prezenterka TVP 2, współprowadząca program „Pytanie na śniadanie”. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
New Business Manager
[ Grupa LEBER ]  | małopolskie
SPECJALISTA / EKSPERT W ZESPOLE PRASOWYM
[ PKO BP ]  | mazowieckie
Senior Art. Director
[ Polymus ]  | mazowieckie
Kierownik Zespołu Serwisów Społecznościowych
[ Wirtualna Polska ]  | pomorskie
Redaktor prowadzący portal gospodarczy
[ PTWP ]  | cała Polska
Dziennikarz portalu gospodarczego
[ PTWP ]  | cała Polska
SENIOR STRATEGIC PLANNER
[ Polymus ]  | mazowieckie
Brand Partnership Coordinator
[ Discovery Networks, Central Europe ]  | mazowieckie
Seminarium producenckie PWSFTViT i TVP
[ TVP S.A. ]  | cała Polska
Key Account Manager
[ ICAN Institute ]  | mazowieckie
Dyrektor Marketingu
[ Money.pl ]  | cała Polska
Grafik
[ TVN ]  | mazowieckie
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
Manager ds. Wydawniczych
[ Grupa Onet.pl SA ]  | małopolskie
SPECJALISTA DS. OPRACOWAŃ JĘZYKOWYCH
[ ITI Neovision ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl