Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 18 Sierpień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Nowy cennik TVP: 96 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Najdroższe są spoty przed serialem „M jak Miłość” w TVP2 oraz prognozą pogody i wiadomościami sportowymi w TVP1. więcej

Polsat: rosną przychody, czas na kanał muzyczno-młodzieżowy

Przychody Telewizji Polsat w pierwszej połowie 2010 roku wzrosły ponad zwyżkę rynku reklamy telewizyjnej - poinformował Zygmunt Solorz-Żak, główny akcjonariusz stacji. więcej

Rozrywkowe "Hieny" jesienią w TVP 2 (wideo)

W jesiennej ramówce TVP 2 znajdzie się program rozrywkowy pt. “Hieny”, oparty na włoskim formacie “Le Iene”, w którym w zabawne sytuacje wkręcane będą znane osoby. Show emitowany będzie w niedziele o 22.00. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

mobijoy! (Grupa One-2-One) poszukuje osoby na stanowisko
Account Director

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager (obszar Portal)

Procomad poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

ITI Neovision poszukuje osoby na stanowisko
KIEROWNIK DZIAŁU PLANOWANIA I ZAKUPU MEDIÓW

Firma produkująca programy telewizyjne poszukuje osoby na stanowisko
researcher

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" w dół, ,,Fakt" mocno w górę

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej. W czołówce najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a jako jedyny mocno zyskał „Fakt”. więcej

Trzy polskie nowości i reality ze Stevenem Seagalem w TVN Turbo

W jesiennej ramówce TVN Turbo znajdą się trzy nowe polskie programy. Dzięki nim widzowie poznać będą mogli pracę helikoptera ratowniczego czy dowiedzieć się więcej o internecie. Nowością zagraniczną będzie reality z udziałem Stevena Seagala. więcej

Burza wokół konkursu na szefa radiowej Trójki

Według medialnych doniesień, obecny zarząd Polskiego Radia chce jeszcze przed swoim odwołaniem rozpisać konkurs na nowego szefa Trójki. Związkowcy z Programów 2 i 3 PR woleliby, aby konkurs ten ogłosił już nowo powołany zarząd. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Najchętniej czytane tytuły prasowe w I półroczu br.
“Fakt” i “Gazeta Wyborcza” to najchętniej czytane dzienniki w I półroczu br. – wynika z danych z badania PBC. Kto lideruje wśród tygodników, dwutygodników i miesięczników? Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Ruszyła kampania Ery z Katy Perry (wideo)
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa sieci Era z udziałem Katy Perry. W akcji – przygotowanej przez PTC we współpracy z Saatchi & Saatchi i Starcomem – piosenkarka zachęca do udziału w swoim teledysku.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Nowy cennik TVP: 96 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Najdroższe są spoty przed serialem „M jak Miłość” w TVP2 oraz prognozą pogody i wiadomościami sportowymi w TVP1. więcej

Polsat: rosną przychody, czas na kanał muzyczno-młodzieżowy

Przychody Telewizji Polsat w pierwszej połowie 2010 roku wzrosły ponad zwyżkę rynku reklamy telewizyjnej - poinformował Zygmunt Solorz-Żak, główny akcjonariusz stacji. więcej

Rozrywkowe "Hieny" jesienią w TVP 2 (wideo)

W jesiennej ramówce TVP 2 znajdzie się program rozrywkowy pt. “Hieny”, oparty na włoskim formacie “Le Iene”, w którym w zabawne sytuacje wkręcane będą znane osoby. Show emitowany będzie w niedziele o 22.00. więcej

Trzy polskie nowości i reality ze Stevenem Seagalem w TVN Turbo

W jesiennej ramówce TVN Turbo znajdą się trzy nowe polskie programy. Dzięki nim widzowie poznać będą mogli pracę helikoptera ratowniczego czy dowiedzieć się więcej o internecie. Nowością zagraniczną będzie reality z udziałem Stevena Seagala. więcej

Jak powstawał jesienny spot TVN-u? (making of)

Telewizja TVN jesienną ramówkę promuje przy użyciu kolejnego spotu wizerunkowego. Nakręcono go tym razem w scenografii miejskiego muru z charakterystycznym graffiti, zaś przekaz kierowany jest głównie do grupy wiekowej 16-25 lat. więcej

,,Brzydula", "Dwóch i pół" i czeskie filmy jesienią w Siódemce

Jesienią TVN7 wprowadzi do ramówki trzy seriale - polską „Brzydulę”, „Ally McBeal” i „Wszystkie wcielenia Tary”. Stacja startuje także z piątkowym pasmem czeskich filmów. więcej

Decyzja o sprzedaży Aster do końca roku

Właściciel może podjąć decyzję o sprzedaży spółki Aster jeszcze pod koniec tego roku, ocenił prezes firmy Janusz Arciszewski. Zainteresowanie przejęciem deklaruje m.in. Telekomunikacja Polska (TPSA). więcej

Jesień z nowymi serialami w Tele5

Jesienią Tele5 pokaże trzy nowe seriale. Kontynuowane będą polskie produkcje takie jak „Lub czasopisma!” czy „Projektor”. więcej

Aster poszerzy ofertę VoD o nowe pozycje filmowe i koncerty

Dostawca telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych Aster przeznaczy w 2010 r. na inwestycje ok. 100 mln zł, wynika z wypowiedzi wiceprezes Joanny Pasynkiewicz. Oznacza to utrzymanie poziomu z ubiegłego roku. więcej

Radio
 
Burza wokół konkursu na szefa radiowej Trójki

Według medialnych doniesień, obecny zarząd Polskiego Radia chce jeszcze przed swoim odwołaniem rozpisać konkurs na nowego szefa Trójki. Związkowcy z Programów 2 i 3 PR woleliby, aby konkurs ten ogłosił już nowo powołany zarząd. więcej

RMF FM i Eska Rock zyskują w Olsztynie i Rzeszowie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj – lipiec 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Olsztynie oraz Rzeszowie. więcej

Nowa ustawa medialna wejdzie w życie na początku września

20 sierpnia w Dzienniku Ustaw zostanie opublikowana nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji. Nowe przepisy wejdą w życiu po następnych dwóch tygodniach. więcej

ABI: 200 mln odbiorników cyfrowego radia w 2015 r.

W 2015 roku na całym świecie w użyciu będzie około 200 milionów odborników cyfrowego radia. Dane te nie uwzględniają telefonów komórkowych. więcej

Reklama
 
Nowy cennik TVP: 96 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Najdroższe są spoty przed serialem „M jak Miłość” w TVP2 oraz prognozą pogody i wiadomościami sportowymi w TVP1. więcej

,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" w dół, ,,Fakt" mocno w górę

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej. W czołówce najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a jako jedyny mocno zyskał „Fakt”. więcej

Jak powstawał jesienny spot TVN-u? (making of)

Telewizja TVN jesienną ramówkę promuje przy użyciu kolejnego spotu wizerunkowego. Nakręcono go tym razem w scenografii miejskiego muru z charakterystycznym graffiti, zaś przekaz kierowany jest głównie do grupy wiekowej 16-25 lat. więcej

Orlen sponsorem Marcina Lewandowskiego i Adama Kszczota

Orlen został sponsorem Marcina Lewandowskiego i Adama Kszczota, biegaczy startujących na dystansie 800 metrów. Wcześniej firma nawiązała taką współpracę z kilkoma innymi polskimi lekkoatletami. więcej

Frutek: Owocowy sposób na odlotowy dzień (wideo)

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa napojów Frutek i Frutek Aqua. Akcję pod hasłem „Owocowy sposób na odlotowy dzień” przygotowały Studio R.D.F. i U2 Media. więcej

Anna Zygmunt i Andrzej Misiak w marketingu Hoop Polska

Anna Zygmunt oraz Andrzej Misiak dołączyli do zespołu marketingu Hoop Polska. Zygmunt odpowiadać będzie markę Paola, a Misiak – za Jupik. więcej

Clear Channel Outdoor zarobił w II kwartale 701 mln dolarów

Clear Channel Outdoor zanotował w II kwartale br. przychody  w wysokości 701,4 mln dolarów. To o 2 proc. więcej niż rok wcześniej. więcej

Novem z 10 nowymi pracownikami

Novem zatrudnił 10 nowych osób do swoich biur w Krakowie i Warszawie. Wynika to z rozwoju sieci afiliacyjnej obsługiwanej przez firmę. więcej

Rapsodia nadal na koszulkach Olimpii Elbląg

Spirit International Poland przedłużył umowę sponsorską z drużyną piłkarską Olimpia Elbląg. W ramach współpracy logo Galerii Rapsodia nadal będzie widoczne na koszulkach zawodników tego klubu. więcej

eMarketer: 3,3 mld USD na reklamy w serwisach społecznościowych

6,7 proc. ogółu tegorocznych nakładów na internetową reklamę w USA zostanie skierowanych do serwisów społecznościowych. więcej

Prasa
 
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" w dół, ,,Fakt" mocno w górę

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej. W czołówce najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a jako jedyny mocno zyskał „Fakt”. więcej

"CKM" stracił najwięcej; tylko "MH" w górę

Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem lifestylowym dla mężczyzn w maju br. Tytuł ten zanotował jednak także największy spadek sprzedaży. Minimalny wzrost dotyczył tylko “Men's Health'a”. więcej

News Corp. przygotowuje cyfrową gazetę

Koncern medialny News Corp. przygotowuje gazetę przeznaczoną do przeglądania tylko na ekranach urządzeń mobilnych, takich jak iPad czy telefony komórkowe. więcej

,,Złota Rączka" - nowe pismo Egmontu

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek dwumiesięcznik “Złota Rączka”, którego bohaterem jest Maniek znany z serialu “Maniek Złota Rączka”, emitowanego na antenie Disney Channel. Tytuł wydawany jest na licencji The Walt Disney Company. więcej

Książkowy atlas samochodowy z "Gazetą Wyborczą"

W środę i czwartek razem z "Gazetą Wyborczą" (Agora) będzie można kupić dwuczęściowy "Samochodowy atlas Polski" w skali 1:250 000. więcej

Magazyn ,,Strażak Sam" po liftingu

Wydawany przez Egmont Polska miesięcznik dla dzieci “Strażak Sam” został odświeżony. Pierwszy numer pisma po zmianach ukazał się we wtorek 17 sierpnia br. więcej

Internet
 
Fałszywy przycisk ,,Nie lubię tego" krąży na Facebooku

Na Facebooku rozprzestrzeniają się linki kierujące do aplikacji, która rzekomo pozwala zainstalować w tym serwisie przycisk „Nie lubię tego”. Tak naprawdę program służy do wypełnienia ankiety, na której zarabiają hakerzy. więcej

280 tys. internautów dziennie korzysta z mobilnej wersji Nk.pl

W pierwszy dniach działania mobilnej wersji Nk.pl dziennie korzystało z niej 281 tys. użytkowników, wykonując 1,5 mln odsłon. Najczęściej łączono się z serwisem za pomocą iPhone’ów. więcej

"Times" stracił 40 proc. czytelników po wprowadzeniu opłat

Internetowe wydanie londyńskiej gazety "The Times" straciło co najmniej 40 proc. czytelników, od kiedy zaczęło pobierać opłaty za dostęp do swych treści. więcej

Obiecales.pl - SLD rozlicza prezydenta z obietnic

Młodzi działacze SLD uruchomili stronę internetową obiecales.pl, przez którą chcą monitorować realizację obietnic złożonych w kampanii wyborczej przez Bronisława Komorowskiego. więcej

Google ma kłopoty także w Hiszpanii

Także w Hiszpanii firma Google ma kłopoty w związku z podejrzeniem nielegalnego zbierania danych o użytkownikach internetu w ramach przygotowań do uruchomienia usługi "Street View". więcej

Helix Ventures zainwestuje w eBroker.pl

Helix Ventures Partners FIZ (HVP) podpisał umowę, na mocy której środki funduszu zostaną zainwestowane w projekt eBroker.pl – porównywarkę finansową. Wartości transakcji nie podano. więcej

AOL ponownie rekrutuje w Polsce

Rekruterzy AOL pojawią się w Warszawie gdzie będą szukać kolejnych potencjalnych pracowników. Czeka na nich 50 wakatów, w tym ponad 20 do natychmiastowego obsadzenia w dublińskim oddziale. więcej

Facebook Live (wideo)

Facebook uruchomił własny kanał wideo, który nadaje prosto z siedziby najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie. więcej

Facebook kupił Chai Labs

Serwis AllThingsD powołuje się na wiele źródeł i podaje, że portal społecznościowy Facebook przejął firmę Chai Labs. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
47 proc. badanych zadowolonych z pracy premiera Tuska

Poparcie dla Rady Ministrów w sierpniu deklaruje 38 proc. Polaków; 31 proc. stanowią przeciwnicy rządu. 47 proc. badanych jest zadowolonych z pracy premiera Donalda Tuska; przeciwnego zdania jest 40 proc. - wynika z sondażu CBOS. więcej

Technologie
 
280 tys. internautów dziennie korzysta z mobilnej wersji Nk.pl
Nokia wprowadza model Nokia X3-02 typu 'Touch and Type' (wideo)
Polkomtel kupił mPunkt od Cyfrowego Polsatu
COOLPIX S1100pj i COOLPIX S5100 - nowe aparaty firmy Nikon (wideo)
Microsoft prezentuje gry na Windows Phone 7
Aster: dążymy do tego, by zdobyć lojalnego, świadomego abonenta
Microsoft: Kinect w Europie od 10 listopada
HP kupuje Fortify Software
PRS-350 oraz PRS-650: nowe czytniki e-booków od Sony
S100 Panorama - najnowszy PMP iRiver
Citi Mobile ma 10 tys. klientów
City Interactive wyda grę 'Alien Fear'
Gospodarka
 
Analitycy: słabsze dane o z rynku nie są powodem do pesymizmu
Aster zainteresowany wejściem na nowe rynki poprzez przejęcia
Pierwszy blok elektrowni atomowej ruszy w 2022 r. zamiast w 2020 r.
UOKiK: Lotte Holdings może przejąć spółkę E.Wedel
Wynajmujemy w najlepszych dzielnicach - kupujemy dalej od centrum
Radpol: 300 mln przychodów za 2-3 lata, znaczące akwizycje
Wynagrodzenia wzrosły o 2,1 proc., a zatrudnienie o 1,4 proc.
Liczba pozwoleń na budowę mieszkań spadła o 0,5 proc.
Kultura/Rozrywka
 
Grupa Faithless w reklamie Fiata Punto Evo (wideo)
Robert Pattinson i Kristen Stewart przyłapani razem
Michael Douglas ma raka
Angelina Jolie nie będzie Marilyn Monroe
Jessica Simpson zmniejsza piersi
Paweł Stasiak solo (wideo)
Nowy album zespołu Stereolab
 

Blog
Trzy zdjęcia kobiet: czy Time miał nosa?

Jerzy Szygiel

Etiop w zakonie PijaRów, czyli o raporcie - ,,Public Relations w ustach polskich polityków"

Zbigniew Brzeziński

To nie jest kraj dla normalnych ludzi

Marek Kacprzak

Anioły i Demony w czas Apokalipsy

Wanda Konarzewska

Stabilna sytuacja emerytów polskich.

Ewaryst Fedorowicz

Alternatywny Apel do Pomarańczowego Majora

Magda Furman

Polska Warcholska

Andrzej Kwaśniewski

CICHOsza miejska

Jakub Panek

Już czas!

Mirosław Usidus

WOJNA KRZYŻOWA - REAKTYWACJA

Magdalena Majchrzak

Nasz Gość
Anna Lubowska - prezes SAR i Mediaedge:cia

Czasy sprzed kryzysu już się nie wrócą. Przyszłością jest rozliczanie kampanii za efekt – twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Anna Lubowska, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. więcej

Kwestionariusz
Witold Kempa: brzydzę się... nierozstrzygniętymi lub ustawionymi przetargami

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Witold Kempa, dyrektor zarządzający agencji Netizens\Peppermint. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
specjalista do działu sprzedaży
[ MULTICO Oficyna Wydawnicza ]  | mazowieckie
Account Director
[ mobijoy! (Grupa One-2-One) ]  | cała Polska
Product Manager (obszar Portal)
[ Grupa Onet.pl ]  | małopolskie
Dyrektor ds. reklamy / specjalista ds. sprzedaży
[ Life&More ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Procomad ]  | mazowieckie
KIEROWNIK DZIAŁU PLANOWANIA I ZAKUPU MEDIÓW
[ ITI Neovision ]  | mazowieckie
researcher
[ Firma produkująca programy telewizyjne ]  | mazowieckie
DJ / Prezenter
[ Chilli ZET ]  | mazowieckie
DJ/Prezenter
[ Radio ZET ]  | mazowieckie
Dziennikarz / Wydawca
[ Orange sport i Orange sport info ]  | mazowieckie
STAŻYSTY/-KI DO DZIAŁU RAMÓWKI
[ ITI Neovision ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ Grupa LEBER ]  | małopolskie
Seminarium producenckie PWSFTViT i TVP
[ TVP S.A. ]  | cała Polska
SPECJALISTA / EKSPERT W ZESPOLE PRASOWYM
[ PKO BP ]  | mazowieckie
Senior Art. Director
[ Polymus ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl