Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 14 Wrzesień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Opole 2010 z niższą widownią, ale wzrosły wpływy z reklam

Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało średnio o ponad milion widzów mniej niż rok temu. Jednak w czasie transmisji Jedynka była liderem rynku i zarobiła z reklam ponad 10 mln zł. więcej

Komisja Etyki Reklamy: ,,Zimny Lech" nie naruszył dobrych obyczajów

Komisja Etyki Reklamy oceniła, że billboard reklamujący piwo Lech w pobliżu Wawelu nie naruszył dobrych obyczajów. Protest otrzymany przez instytucję dotyczył obecności tego przekazu niedaleko grobu Lecha Kaczyńskiego. więcej

Ruszyła Tuba TV, na razie tylko w internecie

Agora w poniedziałek 13 września br. uruchomiła przygotowywany od dawna kanał muzyczno-rozrywkowy Tuba TV. Na razie stacja nadaje jedynie w internecie w serwisie tuba.tv. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

UPG Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Key Account

Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services poszukuje osoby na stanowisko
Art Director /Senior Art Director

Codemedia poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Planner

MULTICO Oficyna Wydawnicza poszukuje osoby na stanowisko
specjalista do działu sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
DOKUMENTALISTA

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Malemen" i ,,Fashion Magazine" w nowej grupie wydawniczej

Wydawcy magazynów "Malemen", "Fashion Magazine" oraz "Think Tank" stworzą w ciągu najbliższych kilku tygodni nową grupę wydawniczą, która funkcjonować będzie pod nazwą Soho Publishing. więcej

Spadki w segmencie pism people, "Gala" straciła najwięcej

W pierwszych sześciu miesiącach br. spadła sprzedaż wszystkich magazynów z segmentu people, a najwięcej stracił tygodnik “Gala”. Z kolei w czerwcu br. wzrost zanotował jeden tytuł – była to “Viva!”. więcej

,,Tematy te ma ZET" w kampanii Radia ZET (wideo)

W telewizji, prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia ZET. Akcję pod hasłem „Tematy te ma ZET” rozgłośnia przygotowała we współpracy z agencją reklamową Brasil i domem mediowym ZenithOptimedia Group. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kontrowersyjna kampania promuje Gdańsk jako miasto wolności (wideo)
Pod hasłem „Dotknij wolności” rozpoczyna się właściwy etap kampanii promującej Gdańsk. Teaserowy etap akcji – przygotowanej przez agencję DSK – opierał się na kontrowersyjnych viralach pokazujących fale GDN.
RMF FM numerem 1, traci Radio ZET
RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za czerwiec-sierpień 2010 roku. Badany okres był  także udany dla PR III i Eski Rock.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Opole 2010 z niższą widownią, ale wzrosły wpływy z reklam

Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało średnio o ponad milion widzów mniej niż rok temu. Jednak w czasie transmisji Jedynka była liderem rynku i zarobiła z reklam ponad 10 mln zł. więcej

Czas na naziemną telewizję cyfrową

Emitel, który uzgodnił już z Polsatem, TVN, TV4 i TV Puls szczegóły umowy dotyczącej powierzenia spółce funkcji operatora drugiego multipleksu, liczy na jej podpisanie do końca września. więcej

TVN 24: nowy program Morozowskiego, wrócił Rymanowski

Na antenie kanału TVN 24 w miniony poniedziałek zadebiutował nowy program autorski Andrzeja Morozowskiego “Tak jest”. Do ramówki po wakacyjnej przerwie wróciła też “Rozmowa Rymanowskiego”. więcej

Wpadki telewizyjne: Grzegorz Miecugow do ,,Janiny" (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje

Viva Polska była w sierpniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych, ale zanotowała spadek udziału w rynku. Do góry poszła natomiast widownia VH 1 Polska. więcej

Coraz więcej widzów ogląda TVP 1 i TVN, traci Polsat

Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o trzecie miejsce w rynku toczą Polsat i TVP 2-  więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Sieć UPC Polska z nową ofertą dla biznesu

Sieć kablowa UPC Polska przygotowała nową ofertę promocyjną dla klientów biznesowych. W jej ramach każdy klient może skomponować swój własny zestaw usług, wybierając spośród szeregu taryf telefonicznych, internetowych i telewizyjnych. więcej

,,Mam talent!" i ,,Miłość nad rozlewiskiem" hitami weekendu

Pierwszy odcinek nowego sezonu serialu z Joanną Brodzik „Miłość nad rozlewiskiem” zobaczyło 4,37 mln widzów w TVP 1. Program „Wściekłe gary” z Adamem Gesslerem zainteresował 1,81 mln osób. więcej

Discovery promuje ,,Szkołę przetrwania" i ,,Bear Grylls w miejskiej dżungli" (wideo)

Ruszyła kampania promocyjna jesiennej ramówki kanału Discovery Channel, w ramach której promowane są programy „Szkoła przetrwania” i „Bear Grylls w miejskiej dżungli”. więcej

Multi Liga Mistrzów na platformie n

Od wtork,u 14 września br. platforma n, wraz z rozpoczęciem nowego sezonu 2010/11 piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA, uruchomi nową usługę - Multi Liga Mistrzów. więcej

Radio
 
,,Tematy te ma ZET" w kampanii Radia ZET (wideo)

W telewizji, prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia ZET. Akcję pod hasłem „Tematy te ma ZET” rozgłośnia przygotowała we współpracy z agencją reklamową Brasil i domem mediowym ZenithOptimedia Group. więcej

Radio ZET lideruje w stolicy, RMF w Trójmieście

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec – sierpień 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście oraz Warszawie. więcej

Tomasz Karolak z własnym programem w Radiu Złote Przeboje

„Złote lata popkultury” – tak brzmi tytuł nowej audycji Radia Złote Przeboje, którą od 18 września poprowadzi aktor Tomasz Karolak. więcej

Dzień Otwarty w Polskim Radiu

Polskie Radio zorganizuje 18 września Dzień Otwarty. Wszyscy chętni będą mogli obserwować pracę radiowców między godz. 10.00 a 18.00. więcej

2,5 miliona złotych do wygrania w loterii Radia ZET

2,5 miliona złotych – tyle wynosi łączna pula nagród w ramach „Wielkiego Rozdania” w Radiu ZET. Nowa loteria ruszyła w poniedziałek i potrwa do 10 grudnia. więcej

,,Eska Płaci Twoje Rachunki" wsparta kampanią (wideo)

W kinach, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa akcji „Eska Płaci Twoje Rachunki”. Działania przygotował i nadzoruje dział programowy tej stacji. więcej

Polskie Radio Opole ma własny ... skuter

Polskie Radio Opole wzbogaciło się z początkiem września o… skuter. Pojazd promuje jesienną ramówkę stacji, a jako środek transportu wykorzystują go reporterzy. więcej

Reklama
 
Komisja Etyki Reklamy: ,,Zimny Lech" nie naruszył dobrych obyczajów

Komisja Etyki Reklamy oceniła, że billboard reklamujący piwo Lech w pobliżu Wawelu nie naruszył dobrych obyczajów. Protest otrzymany przez instytucję dotyczył obecności tego przekazu niedaleko grobu Lecha Kaczyńskiego. więcej

,,Tematy te ma ZET" w kampanii Radia ZET (wideo)

W telewizji, prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia ZET. Akcję pod hasłem „Tematy te ma ZET” rozgłośnia przygotowała we współpracy z agencją reklamową Brasil i domem mediowym ZenithOptimedia Group. więcej

Kasia Kowalska reklamuje Bank Millennium

Rusza kampania reklamowa kredytów hipotecznych w Banku Millennium oparta na wizerunku Kasi Kowalskiej. Akcję przygotowały agencja reklamowa Mather Communications i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

Kominek miesiąc w USA w kampanii Burger Kinga (wideo)

Bloger Kominek został gwiazdą kampanii komunikacyjnej Burger Kinga, której budżet wynosi 100 tys. zł. W ramach akcji wyjedzie na miesiąc do USA. więcej

Prokop i Wellmann promują Fundusze Europejskie (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania promująca Fundusze Europejskie. Twarzami akcji – przygotowanej na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego przez firmy Opus B, Vizeum Polska i Hypermedia – są Marcin Prokop i Dorota Wellmann. więcej

Jacek Borkowski reklamuje ArthroStop (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa ArthroStopu Plus z Imbirem. Akcję, której twarzą jest Jacek Borkowski, przygotowały firmy ASC Communication Group, Invitiave i Open Media. więcej

David i Victoria Beckham promują nowe perfumy (wideo)

David i Victoria Beckham wprowadzają na rynek nową linię perfum - Intimately Beckham Yours. więcej

Wakacyjne ceny w kampanii Always Ultra

W radiu i prasie trwa kampania reklamowa podpasek Always Ultra. Akcję – podkreślającą ich niskie ceny – przygotowały agencja reklamowa SohoGroup i dom mediowy MediaCom. więcej

Zaprojektuj logo na mistrzostwa

Rusza konkurs na zaprojektowanie oficjalnego logo Mistrzostw Europy w Pływaniu, które w 2011 roku odbędą się w Szczecinie. Do wygrania jest ponad 4 tys. euro. więcej

Spółka CR Media Consulting sprzedana za 1 zł

Spółka Internet Group sprzedała wszystkie posiadane akcje CR Media Consulting, poinformowała firma w komunikacie. Transakcja, której wartość wyniosła 1 zł, jest elementem planu uzdrowienia grupy. więcej

N reklamuje Multi Ligę Mistrzów (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa transmisji Ligi Mistrzów na platformie N. Akcję – prowadzoną w telewizji, radiu i prasie – przygotowały firmy Animade, Bimers, Next i Starcom. więcej

Discovery promuje ,,Szkołę przetrwania" i ,,Bear Grylls w miejskiej dżungli" (wideo)

Ruszyła kampania promocyjna jesiennej ramówki kanału Discovery Channel, w ramach której promowane są programy „Szkoła przetrwania” i „Bear Grylls w miejskiej dżungli”. więcej

PMPG wprowadza studencki pakiet reklamowy

Platforma Mediowa Point Group przygotowała pakiet reklamowy skierowany do studentów. Oferta zakłada synergię między różnymi mediami tego wydawnictwa. więcej

Panasonic bezpłatnie instaluje telewizory Viera

Panasonic rozpoczyna promocję, w której zapewnia darmową instalację wybranych modeli telewizorów Viera. Akcja pod hasłem „Panasonic + instalacja” potrwa do końca stycznia 2011 roku. więcej

,,Eska Płaci Twoje Rachunki" wsparta kampanią (wideo)

W kinach, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa akcji „Eska Płaci Twoje Rachunki”. Działania przygotował i nadzoruje dział programowy tej stacji. więcej

Smart AdServer z odświeżoną identyfikacją

Smart AdServer zmienia swoją identyfikację wizualną. W najbliższym czasie firma wprowadzi też nowe usługi. więcej

Fundacja BOŚ: To śmieci tuczą dzieci

Na outdoorze trwa kampania Fundacji BOŚ. Akcja przebiega pod hasłem „To śmieci tuczą dzieci”. więcej

Targetowanie po profilach w cenniku Maxmodels.pl

Interia.pl wyodrębniła cennik reklamowy dla serwisu Maxmodels.pl. Oferta obejmuje m.in. targetowanie kampanii po profilach zarejestrowanych użytkowników. więcej

Prasa
 
Ruszyła Tuba TV, na razie tylko w internecie

Agora w poniedziałek 13 września br. uruchomiła przygotowywany od dawna kanał muzyczno-rozrywkowy Tuba TV. Na razie stacja nadaje jedynie w internecie w serwisie tuba.tv. więcej

,,Malemen" i ,,Fashion Magazine" w nowej grupie wydawniczej

Wydawcy magazynów "Malemen", "Fashion Magazine" oraz "Think Tank" stworzą w ciągu najbliższych kilku tygodni nową grupę wydawniczą, która funkcjonować będzie pod nazwą Soho Publishing. więcej

Spadki w segmencie pism people, "Gala" straciła najwięcej

W pierwszych sześciu miesiącach br. spadła sprzedaż wszystkich magazynów z segmentu people, a najwięcej stracił tygodnik “Gala”. Z kolei w czerwcu br. wzrost zanotował jeden tytuł – była to “Viva!”. więcej

Dziennikarze: krzyż stał się narzędziem szantażu

Nieposzanowanie skrajnych środowisk dla demokratycznie wybranych władz zagraża Polsce; krzyż stał się narzędziem szantażu - oceniają władze Stowarzyszenia Dziennikarzy RP. więcej

Powstała Fundacja "Faktu"

Wydawnictwo Axel Springer Polska powołało do życie Fundację Faktu. Jej celem będzie udzielanie natychmiastowej pomocy osobom, które najbardziej potrzebują wsparcia. Partnerem Fundacji Faktu jest Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka". więcej

"Twój Styl" z kuponami na badania i dodatkiem "Trendy"

Do październikowego wydania miesięcznika “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), które ukazało się we wtorek 14 września br., dołączono zniżkowy kupon na badania profilaktyczne, a także dodatek “Trendy Jesień-zima 2010”. więcej

,,Dlaczego" dostępne bezpłatnie

Miesięcznik studencki „Dlaczego” od połowy września będzie dystrybuowany bezpłatnie. Czasopismo – wydawane przez Platformę Mediową Point Group – zmienia też szatę graficzną. więcej

David Montgomery odchodzi z Mecom

Na skutek presji udziałowców David Montgomery zrezygnował z funkcji szefa europejskiego koncernu wydawniczego Mecom. więcej

Internet
 
Ruszyła Tuba TV, na razie tylko w internecie

Agora w poniedziałek 13 września br. uruchomiła przygotowywany od dawna kanał muzyczno-rozrywkowy Tuba TV. Na razie stacja nadaje jedynie w internecie w serwisie tuba.tv. więcej

Kominek miesiąc w USA w kampanii Burger Kinga (wideo)

Bloger Kominek został gwiazdą kampanii komunikacyjnej Burger Kinga, której budżet wynosi 100 tys. zł. W ramach akcji wyjedzie na miesiąc do USA. więcej

Nowa oferta mobilnego internetu w Orange

Od 14 września Orange zaoferuje dostęp do internetu z abonamentem od 19 zł, modemem za 1 zł i usługą nielimitowanej transmisji danych „Szczęśliwe Godziny". więcej

Najwięcej czasu spędzamy na Facebooku

Facebook po raz pierwszy pokonał Google pod względem czasu jaki internauci spędzają na stronach obu firm. więcej

YouTube testuje wideo na żywo

YouTube przeprowadza dwudniowe testy nowej platformy służącej do strumieniowego przekazu treści wideo na żywo. więcej

Google kupuje Quicksee

Google kupiło izraelską firmę Quicksee. więcej

Serwis napoju Kubuś w nowej odsłonie

Udostępniono zmienioną wersję serwisu internetowego napojów Kubuś. Witrynę – skierowaną przede wszystkim do dzieci – przygotowała agencja interaktywna MindChili. więcej

Interaktywna gra od Telepizzy i 36i6

Sieć pizzerii Telepizza wraz telefonią komórkową 36i6 stworzyła interaktywną grę, która dostępna jest dla wszystkich internautów. Bohaterami jednego z poziomów gry są 'PiszMów Dobowy' i dostawca Telepizzy. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Rośnie poparcie Polaków dla gabinetu Donalda Tuska

41 proc. Polaków uważa się za zwolenników rządu PO-PSL, 27 proc. - za jego przeciwników; 43 proc. badanych dobrze ocenia pracę rządu, ale 46 proc. uważa, że jego polityka nie stwarza szans na poprawę sytuacji gospodarczej - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Obecnie zwolenników rządu jest o 3 punkty procentowe więcej niż w sierpniu, przeciwników - o 4 punkty procentowe mniej. więcej

Polacy zakładają małe firmy, bo chcą być niezależni

Trzy czwarte Polaków prowadzących małe firmy deklaruje, że rozpoczęło własną działalność, żeby być niezależnymi – wynika z sondażu UPC. Jako największa obawa przed pracą na własny rachunek wskazywane są wysokie koszty. więcej

Public Relations
 
Anna Robotycka: z AmRestu do brandAddicted
Michał Wrzosek: z PKP do Agencji Rozwoju Przemysłu
Technologie
 
,,Orange One" - nowa taryfa w ofercie na kartę marki Orange
Orange: darmowe rozmowy ze wszystkimi
Z Nokii odszedł wiceprezes i szef działu Mobile Solutions
Nowa oferta mobilnego internetu w Orange
Distimo: 60 proc. aplikacji na Androida jest darmowych
HP za 1,5 mld USD kupuje ArcSight
Dialog: nowa oferta dla biznesu - usługi 70x oraz 80x
Citi Handlowy rozwija mobilną bankowość
Gospodarka
 
KE podniosła prognozę wzrostu PKB Polski na 2010 r. do 3,4 proc. z 2,7 proc.
Santander: 2,9 mld euro za 70,36 proc. akcji Banku Zachodniego WBK
Rentowność najmu przebiła lokaty i obligacje
Uwaga na mieszkania z prawem dożywocia
Systemy franczyzowe - jakie, dla kogo i czym się różnią?
Banki wypchnęły indeksy GPW w okolice najwyższych poziomów w 2010 r.
Wskaźnik C/I BZ WBK ma spaść do 41 proc. w 2013 r.
Rating kredytowy Grupy Lotos obniżony do BBB z BBB+
Kultura/Rozrywka
 
Jarosław Kukulski, znany kompozytor, nie żyje
Triumf Lady GaGi na MTV Video Music Awards
Katy Perry chce, aby o niej śnili młodzi chłopcy
Matthew McConaughey zabije matkę w czarnej komedii
John Travolta zatańczy w "Gorączka sobotniej nocy"
Lady GaGa: Born This Way
Robbie Williams razem na koncercie z Garym Barlowem
 

Blog
Jacy tacy - POLACY

Wanda Konarzewska

Cena chleba, czyli Onet dla idiotów.

Ewaryst Fedorowicz

Ten poczciwy staruszek blog i błogosfera

Zbigniew Brzeziński

Radio ZET chce być stacją dla dorosłych słuchaczy

A.Tomasz Wolski

Allah Akbar!

Jerzy Szygiel

Czego nie ma w Polsce (a wszyscy myślą, że jest)

Mirosław Usidus

Jak zostać bohaterem TVN?

Piotr Barełkowski

,,S" XXX

Magda Furman

Gierkowa gierka

Jakub Panek

Tak się p...romuje tu na wschodzie!

Robert Stępowski

Nasz Gość
Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery Networks Central Europe

- Klienci udowadniają, że konsumpcja telewizji ciągle rośnie a internet jest dodatkowym kanałem, za pośrednictwem którego odbiorcy konsumują treści wideo – twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery. więcej

Kwestionariusz
Krzysztof Michniewicz: Brzydzę się obłudą

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Krzysztof Michniewicz, dyrektor generalny ICP Group /Incentive Concept, Live Marketing Concept/. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Key Account
[ UPG Warszawa ]  | mazowieckie
Art Director /Senior Art Director
[ Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services ]  | mazowieckie
Senior Media Planner
[ Codemedia ]  | mazowieckie
Programista PHP
[ GOLDENSUBMARINE ]  | cała Polska
specjalista do działu sprzedaży
[ MULTICO Oficyna Wydawnicza ]  | mazowieckie
DOKUMENTALISTA
[ TVN ]  | małopolskie
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
[ Jet Line ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ genero ]  | mazowieckie
Project Leader / Account Manager
[ XConcept ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Codemedia ]  | mazowieckie
SZEF BIURA REKLAMY
[ Redakcja Gazety ANONSE ]  | podkarpackie
KONSULTANT BIURA REKLAMY
[ Redakcja Gazety ANONSE ]  | podkarpackie
Redaktor / redakcja niemieckojęzyczna
[ A plus C ]  | cała Polska
MEDIA PLANNER BUYER
[ MPG ]  | mazowieckie
KONSULTANT/ HANDLOWIEC BIURA REKLAMY
[ Redakcja Gazety OFERTA ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl