Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 15 Wrzesień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Michał Wiśniewski poprowadzi "Opowiedz nam swoją historię"

Dwójka wprowadza zmiany w nowym programie “Opowiedz nam swoją historię”. Od przyszłego tygodnia nowym prowadzącym show zostanie Michał Wiśniewski, dotychczas zasiadający w jury programu. więcej

Rafał Bryndal redaktorem naczelnym "Bluszcza"

Rafał Bryndal został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika dla kobiet „Bluszcz” (Elipsa). Zastąpił on Joannę Laprus- Mikulską, która rozstała się z wydawnictwem. więcej

Roman Młodkowski: Jesteśmy jak Ferrari

- Nie chciałbym, aby nasza oglądalność rosła w nieskończoność, gdyż oznaczałoby to poważne zmiany w kanale i odejście od modelu, w którym teraz funkcjonujemy - mówi nam Roman Młodkowski, redaktor naczelny TVN CNBC. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Radio TOK FM poszukuje osoby na stanowisko
realizator dźwięku / staż dziennikarski

UPG Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Key Account

Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services poszukuje osoby na stanowisko
Art Director /Senior Art Director

MULTICO Oficyna Wydawnicza poszukuje osoby na stanowisko
specjalista do działu sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
DOKUMENTALISTA

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Jesienią ruszy telewizja dla rolników

Jesienią br. ma wystartować satelitarna stacja TVR, adresująca swój program do rolników, mieszkańców wsi, miasteczek i ludzi szeroko związanych z przetwórstwem. Kanał będzie niekodowany. więcej

Dziennik "Futbol News" znika z rynku

Od 15 września „Futbol News”, wydawany przez SportLive24 S.A., został przekształcony z dziennika w tygodnik. Ma być pismem bardziej publicystycznym niż gazetą informacyjną. więcej

Paweł Wilczak reklamuje chipsy Lay's (wideo)

Pod hasłem „Wymyśl nowy smak” ruszyła promocja chipsów Lay’s. Wspiera ją kampania reklamowa, w której występuje Paweł Wilczak. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Komisja Etyki Reklamy: ,,Zimny Lech" nie naruszył dobrych obyczajów
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że billboard reklamujący piwo Lech w pobliżu Wawelu nie naruszył dobrych obyczajów. Protest otrzymany przez instytucję dotyczył obecności tego przekazu niedaleko grobu Lecha Kaczyńskiego.
Ruszyła Tuba TV, na razie tylko w internecie
Agora w poniedziałek 13 września br. uruchomiła przygotowywany od dawna kanał muzyczno-rozrywkowy Tuba TV. Na razie stacja nadaje jedynie w internecie w serwisie tuba.tv.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Michał Wiśniewski poprowadzi "Opowiedz nam swoją historię"

Dwójka wprowadza zmiany w nowym programie “Opowiedz nam swoją historię”. Od przyszłego tygodnia nowym prowadzącym show zostanie Michał Wiśniewski, dotychczas zasiadający w jury programu. więcej

Roman Młodkowski: Jesteśmy jak Ferrari

- Nie chciałbym, aby nasza oglądalność rosła w nieskończoność, gdyż oznaczałoby to poważne zmiany w kanale i odejście od modelu, w którym teraz funkcjonujemy - mówi nam Roman Młodkowski, redaktor naczelny TVN CNBC. więcej

Jesienią ruszy telewizja dla rolników

Jesienią br. ma wystartować satelitarna stacja TVR, adresująca swój program do rolników, mieszkańców wsi, miasteczek i ludzi szeroko związanych z przetwórstwem. Kanał będzie niekodowany. więcej

Nickelodeon do góry o 200 proc., Boomerang i MiniMini tracą

Liderami wśród kanałów dziecięcych są bez zmian stacje Disney Channel i Disney XD, które w sierpniu zanotowały kolejne wzrosty oglądalności. Najwięcej – bo ponad 200 proc. - zyskał jednak Nickelodeon. Tracą natomiast m.in. Boomerang i MiniMini. więcej

Sześć kanałów bez opłat w Telewizji na kartę HD

Od 20 października br. w ofercie Telewizji na kartę HD pojawi się Pakiet bez opłat, w ramach którego za darmo dostępne będą takie kanały jak TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 7, Religia.tv oraz TVN HD. więcej

,,Zakazane imperium" dzień po amerykańskiej premierze w HBO (wideo)

20 września, dzień po amerykańskiej premierze, HBO Polska w serwisie HBO OD (HBO On Demand).pokaże pilot serialu „Zakazane imperium” („Boardwalk Empire”). więcej

Radio
 
Polskie Radio z własnym sklepem internetowym

W portalu Polskiego Radia ruszył sklep internetowy. Można w nim kupić przede wszystkim muzykę i wydawnictwa Agencji Fonograficznej PR. więcej

,,Muzyka i Biznes" ponownie reklamują Radio PiN

Pod hasłem „Muzyka i Biznes” startuje outdoorowa kampania reklamowa Radia PiN. Akcja jest prowadzona m.in. w Kielcach, gdzie stacja rozpoczęła niedawno nadawanie. więcej

Reklama
 
Paweł Wilczak reklamuje chipsy Lay's (wideo)

Pod hasłem „Wymyśl nowy smak” ruszyła promocja chipsów Lay’s. Wspiera ją kampania reklamowa, w której występuje Paweł Wilczak. więcej

,,Wymień starą na nową" w reklamie NavRoad nie dyskryminuje kobiet

Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargi na billboard nawigacji NavRoad z hasłem „Wymień starą na nową” i zdjęciem nagiej modelki. Protestujący zarzucali temu przekazowi dyskryminowanie kobiet. więcej

Sklepy Media Markt i Saturn stawiają na marki własne

Grupa Media-Saturn zakończyła prace nad strategią wprowadzenia marek własnych. Do sklepów Media Markt i Saturn wkrótce trafią marki ok., KOENIC, PEAQ i ISY. więcej

Hipnotyzująca kampania reklamuje Non Stop Świat w Netii

Netia wprowadza taryfę telefoniczną Non Stop Świat skierowaną do firm. Ofertę wspiera kampania reklamowa – przygotowana przez Brasil i ZenithOptimedia – z hipnotyzującym przekazem. więcej

Harnaś reklamowany w nowej cenie i opakowaniu (wideo)

W telewizji ruszyła kampania piwa Harnaś reklamująca jego nową cenę i opakowanie. Akcję pod hasłem „Po robocie nagroda się należy” przygotowały agencja reklamowa Red 8 Communication Group i dom mediowy Media Direction OMD. więcej

Amazon atakuje iPada w reklamie Kindle (wideo)

Sklep internetowy Amazon w najnowszej reklamie swojego czytnika e-booków Kindle wytyka słabe punkty tabletu iPad firmy Apple. więcej

Multimedia Polska reklamuje ,,internet dopasowany do Ciebie"

Ruszyła kampania reklamowa oferty internetowej Multimedia Polska. Akcję pod hasłem „2 Mb/s, 20 Mb/s 120 Mb/s – Internet dopasowany do Ciebie” firma przygotowała we wspólnie z agencjami ARBOmedia i Visane. więcej

MS Services wyodrębnia ofertę MS Connect

Agencja MS Services stworzyła markę MS Connect obejmującą usługi w zakresie trade i shopper marketingu. Brand zostanie wprowadzony na rynek w drugiej połowie września. więcej

Nowe pozycjonowanie agencji IQ Marketing

Agencja IQ Marketing stworzyła w ramach swoich struktur kilka podmiotów oferujących usługi w kluczowych obszarach marketingu - ATL, BTL, On-Line i Experiential Marketing. więcej

Bielenda sponsorsko reklamuje się w telewizji (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa kosmetyków Bielenda. Akcję – opartą na billboardach sponsorskich – firma przygotowała we współpracy z agencją Cappuccino PR i TVN. więcej

Anna Konopka event managerem w Sound of Music

Anna Konopka rozpoczęła pracę w agencji Sound of Music. Ostatnio była związana z Ogilvy Group Poland. więcej

Pragma Inkaso reklamuje się wśród wierzycieli

W prasie i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Pragma Inkaso. Akcja podkreśla jej doświadczenie i kompetencje w obrocie wierzytelnościami. więcej

UPS: globalna kampania z nowym hasłem (wideo)

Firma kurierska UPS uruchomiła nową globalną kampanię reklamową. Dotychczasowe hasło 'What can Brown do for you?' zostało zastąpione przez slogan 'We love Logistics'. więcej

Prasa
 
Rafał Bryndal redaktorem naczelnym "Bluszcza"

Rafał Bryndal został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika dla kobiet „Bluszcz” (Elipsa). Zastąpił on Joannę Laprus- Mikulską, która rozstała się z wydawnictwem. więcej

Dziennik "Futbol News" znika z rynku

Od 15 września „Futbol News”, wydawany przez SportLive24 S.A., został przekształcony z dziennika w tygodnik. Ma być pismem bardziej publicystycznym niż gazetą informacyjną. więcej

"To&Owo" grubsze i z nową zawartością

Tygodnik telewizyjny „To&Owo” (Wydawnictwo Bauer) od numeru, który ukazał się we wtorek 14 września br., ma większość objętość, poszerzoną zawartość i drukowany jest na lepszym papierze. więcej

Rewolucja personalna w "Fashion Magazine"

Spore zmiany personalne w kwartalniku “Fashion Magazine” (Wydawnictwo Fashion Media). Pismo ma nową dyrektor wydawniczą, dyrektor kreatywną i kolejnego dyrektora artystycznego. więcej

Wydawca ,,Pulsu Biznesu" zajmie się custom publishingiem

Wydawnictwo Bonnier Business Polska utworzyło dział zajmujący się custom publishingiem. Kieruje nim Paweł Siwecki, który ze spółką jest związany od sierpnia 2008 roku i pracował m.in. w jej dziale reklamy i sponsoringu. więcej

"Fashion Magazine" stawia na młodszego czytelnika

Od jesiennego wydania kwartalnika “Fashion Magazine” (Wydawnictwo Fashion Group ), w tytule wprowadzono sporo zmian. Magazyn stał się bardziej lifestylowy, zyskał nową szatą graficzną i kierowany jest do także młodszego odbiorcy. więcej

"Magazyn Filly" - nowe pismo dla dziewczynek

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadziło na rynek dwumiesięcznik “Magazyn Filly”, którego bohaterami są koniki Filly, dostępne w sklepach jako zabawki. Pismo kierowane jest do dziewczynek w wieku od 5 do 8 lat. więcej

Muratordom.pl dostępny w wersji mobilnej

Ruszyła wersja serwisu muratordom.pl przeznaczona na telefony komórkowe. Stronę we własnym zakresie przygotowało wydawnictwo Murator. więcej

Lurena zebrała 86,85 proc. akcji Ruchu

W ramach wezwania ogłoszonego przez Lurena Investments na 100% akcji Ruch akcjonariusze złożyli zapisy na 51 088 410 akcji, stanowiących 86,85% kapitału zakładowego spółki, podała Lurena w komunikacie. Wszystkie warunki wezwania zostały spełnione, a transakcja zostanie rozliczona 20 września 2010 r. więcej

Internet
 
Polskie Radio z własnym sklepem internetowym

W portalu Polskiego Radia ruszył sklep internetowy. Można w nim kupić przede wszystkim muzykę i wydawnictwa Agencji Fonograficznej PR. więcej

Onet.pl odświeżył serwis ,,Wiadomości"

Serwis wiadomosci.onet.pl został udostępniony w zmienionej wersji. Na stronie m.in. pojawił się dział z informacjami lokalnymi. więcej

Internetowy Dom Handlowy za 2 mln zł kupił sklep kolporter.pl

Internetowy Dom Handlowy przejął spółkę Favente zarządzającą sklepem internetowym kolporter.pl. Ceną były akcje firmy o wartości 2 mln zł. więcej

Arkadiusz Radwan: z Vizeum Polska do Hypermedia

Arkadiusz Radwan objął stanowisko strategy and business development directora w agencji Hypermedia (Isobar Polska). Poprzednio pracował w Vizeum Polska. więcej

Twitter w liczbach (wideo)

Raffi Krikorian z Twittera opublikował na swoim blogu sporo interesujących statystyk i porównań dotyczących popularnego mikrobloga. więcej

Czechy: nie dla Google Street View

Czeski urząd ds. ochrony danych osobowych (UOOU) nie zgodził się aby Google robiło w kraju nowe zdjęcia do usługi Street View. więcej

Skype i Peace One Day promują Światowy Dzień Pokoju

Skype razem z organizacją Peace One Day uruchamiają Global Education Resource – interaktywne kompendium wiedzy dla nauczycieli i uczniów. więcej

NuOrder Group w IAB Polska

Firma NuOrder Group została członkiem IAB Polska. Będzie pracować w grupach roboczych zrzeszających m.in. agencje interaktywne i agencje marketingu szeptanego. więcej

Wide Open dla marki Dębowe Mocne

Agencja interaktywna Wide Open przygotowała serwis produktowy dla należącej do Kompanii Piwowarskiej marki piwa Dębowe Mocne - debowe.pl. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Public Relations
 
Koncern GlaxoSmithKline postawił na Multi Communications
Reckitt Benckiser z Euro RSCG Sensors
Ciszewski Financial Communications dla Marvipol
Energia Zachód wybrała Q&AConsulting
Technologie
 
E7, C7 i C6 - nowe smartfony od Nokii (wideo)
Hipnotyzująca kampania reklamuje Non Stop Świat w Netii
Amazon atakuje iPada w reklamie Kindle (wideo)
PowerShot SX 30 IS i PowerShot G12 - nowe kompaktowe cyfrówki od Canona
Sony Ericsson z AXN i NK.pl
Muratordom.pl dostępny w wersji mobilnej
Apple: darmowe obudowy dla iPhone'a 4 do końca września
Gartner: Symbian i Android zdominują rynek mobilnych systemów operacyjnych
Nokia dla deweloperów
Apple: iPad z Wi-Fi od piątku w Chinach
Samsung: LED TV seria 9000 (wideo)
Froyo na 28,7 proc. urządzeń opartych na Androidzie
Andrzej Nojszewski nowym dyrektorem działu HP Software and Solutions
GTS chce przejąć Exatela oraz Telekomunikację Kolejową
Olympus E-5 - nowy wodoodporny aparat
Gospodarka
 
Analitycy: inflacja spadła dzięki tańszej żywności i statystyce
Multikino chce wejść na GPW w tym roku, złożyło prospekt emisyjny w KNF
Jacek Rostowski: Groźba przekroczenia 55 proc. w relacji dług publ. do PKB jest niewielka
Lokaty będą przynosić straty
Leasing - jakie ponosimy koszty?
Inflacja wyniosła 2,0 proc. r/r w sierpniu, poniżej oczekiwań
Co z BZ WBK po przejęciu przez Santander: Rewolucji nie będzie!
Na rynku pierwotnym można kupić mieszkania za pół ceny
Powstaje Port Lotniczy Warszawa-Modlin
Kultura/Rozrywka
 
Nergal będzie musiał stanąć przed sądem
Lady GaGa chce zostać pastorem
Justin Bieber napisał autobiografię
Al Pacino i Joe Pesci w "The Irishman"
50 Cent zagra w operze mydlanej
Penélope Cruz w ciąży
Serial "True Lies" od Jamesa Camerona
Pierwszy film Rihanny
Łowca talentów Zac Efron
 

Blog
Jacy tacy - POLACY

Wanda Konarzewska

Cena chleba, czyli Onet dla idiotów.

Ewaryst Fedorowicz

Ten poczciwy staruszek blog i błogosfera

Zbigniew Brzeziński

Radio ZET chce być stacją dla dorosłych słuchaczy

A.Tomasz Wolski

Allah Akbar!

Jerzy Szygiel

Czego nie ma w Polsce (a wszyscy myślą, że jest)

Mirosław Usidus

Jak zostać bohaterem TVN?

Piotr Barełkowski

,,S" XXX

Magda Furman

Gierkowa gierka

Jakub Panek

Tak się p...romuje tu na wschodzie!

Robert Stępowski

Nasz Gość
Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery Networks Central Europe

- Klienci udowadniają, że konsumpcja telewizji ciągle rośnie a internet jest dodatkowym kanałem, za pośrednictwem którego odbiorcy konsumują treści wideo – twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery. więcej

Kwestionariusz
Krzysztof Michniewicz: Brzydzę się obłudą

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Krzysztof Michniewicz, dyrektor generalny ICP Group /Incentive Concept, Live Marketing Concept/. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
realizator dźwięku / staż dziennikarski
[ Radio TOK FM ]  | mazowieckie
Art Director /Senior Art Director
[ Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services ]  | mazowieckie
Key Account
[ UPG Warszawa ]  | mazowieckie
Senior Media Planner
[ Codemedia ]  | mazowieckie
Programista PHP
[ GOLDENSUBMARINE ]  | cała Polska
specjalista do działu sprzedaży
[ MULTICO Oficyna Wydawnicza ]  | mazowieckie
DOKUMENTALISTA
[ TVN ]  | małopolskie
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
[ Jet Line ]  | mazowieckie
Project Leader / Account Manager
[ XConcept ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ genero ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Codemedia ]  | mazowieckie
SZEF BIURA REKLAMY
[ Redakcja Gazety ANONSE ]  | podkarpackie
KONSULTANT BIURA REKLAMY
[ Redakcja Gazety ANONSE ]  | podkarpackie
Redaktor / redakcja niemieckojęzyczna
[ A plus C ]  | cała Polska
MEDIA PLANNER BUYER
[ MPG ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl