Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 20 Wrzesień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
"Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem

Początkowe odcinki trzeciej edycji "Mam talent!" śledziło mniej widzów niż start drugiej odsłony show, pokazywanej rok temu. Mimo tego spadku, TVN w trakcie emisji programu nie daje szans konkurencji. więcej

,,Gazeta Wyborcza" w dół, ,,Fakt" najbardziej w górę

W sierpniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największy spadek tych wpływów zanotowała „Gazeta Wyborcza”, a największy wzrost – „Fakt”. więcej

,,Ludzie Chudego" pomagają Polsatowi

Po trzech tygodniach emisji nowy serial „Ludzie Chudego” ogląda średnio 2,65 mln widzów. To o blisko 600 tys. osób więcej niż Telewizja Polsat miała w tym paśmie przed rokiem. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Gazeta Regionalna poszukuje osoby na stanowisko
dziennikarz

StreamOnline.pl poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Propaganda-pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalisty ds. sprzedaży

SZKOŁA TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24

Radio TOK FM poszukuje osoby na stanowisko
realizator dźwięku / staż dziennikarski

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Cennik TVP na październik: 106 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"

W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższy jest blok przed nowymi odcinkami serialu „M jak miłość”. Ogółem ceny spotów są o 9 proc. wyższe niż rok wcześniej. więcej

Nie maleje popularność ,,Tańca z gwiazdami"

Dwunasta edycja „Tańca z gwiazdami” gromadzi po trzech odcinkach taką samą średnią widownię jak emitowana rok temu dziesiąta odsłona show, a TVN w czasie emisji programu wygrywa z konkurencją. więcej

Richardson zaskoczona rozwiązaniem współpracy przez TVP

Dziennikarka TVP2 Monika Richardson określa w rozmowie z Wirtualnemedia.pl decyzję Telewizji Polskiej o zdjęciu z anteny jej programu „Wstęp wolny” jako zaskakującą i niesłuszną. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Szpilki na Giewoncie" hitem Polsatu
Nowy serial „Szpilki na Giewoncie” ogląda 2,68 mln widzów, czyli o ponad milion więcej niż Polsat miał w tym paśmie przed rokiem. Produkcja zapewnia stacji pozycję lidera rynku.
Wpadki: Magda Mołek uśmierciła Nergala, test Jolanty Pieńkowskiej (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
"Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem

Początkowe odcinki trzeciej edycji "Mam talent!" śledziło mniej widzów niż start drugiej odsłony show, pokazywanej rok temu. Mimo tego spadku, TVN w trakcie emisji programu nie daje szans konkurencji. więcej

,,Ludzie Chudego" pomagają Polsatowi

Po trzech tygodniach emisji nowy serial „Ludzie Chudego” ogląda średnio 2,65 mln widzów. To o blisko 600 tys. osób więcej niż Telewizja Polsat miała w tym paśmie przed rokiem. więcej

Cennik TVP na październik: 106 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"

W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższy jest blok przed nowymi odcinkami serialu „M jak miłość”. Ogółem ceny spotów są o 9 proc. wyższe niż rok wcześniej. więcej

Nie maleje popularność ,,Tańca z gwiazdami"

Dwunasta edycja „Tańca z gwiazdami” gromadzi po trzech odcinkach taką samą średnią widownię jak emitowana rok temu dziesiąta odsłona show, a TVN w czasie emisji programu wygrywa z konkurencją. więcej

Richardson zaskoczona rozwiązaniem współpracy przez TVP

Dziennikarka TVP2 Monika Richardson określa w rozmowie z Wirtualnemedia.pl decyzję Telewizji Polskiej o zdjęciu z anteny jej programu „Wstęp wolny” jako zaskakującą i niesłuszną. więcej

"Kama Sutra" i Kałamaga jesienią w Polsat Play

Kanał Polsat Play rusza z jesienną ramówką. Znajdzie się w niej siedem polskich nowości, a część programów zmieni prowadzących. Nowymi twarzami męskiej stacji zostaną m.in. Olaf Lubaszenko, Mariusz Kałamaga, Rafał Rutkowski i Michael Moritz. więcej

TVP nie ma prezesa. KRS zawiesił Orła, ale nie powołał nowego

Sąd rejestrowy uznał zawieszenie do 27 listopada prezesa TVP Romualda Orła i członka zarządu TVP Przemysława Tejkowskiego. Do Krajowego Rejestru Sądowego nie wpisano jednak powołanego w ich miejsce p.o. prezesa TVP Włodzimierza Ławniczaka. więcej

BOR: "Wiadomości" manipulują informacjami, będzie skarga

Biuro Ochrony Rządu zamierza jeszcze w tym tygodniu skierować do prezesa TVP i do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na "Wiadomości", które podawały, że nie było funkcjonariuszy BOR w smoleńsku 10 kwietnia. więcej

Mniej widzów KSW, ale Polsat pozostał liderem

Przeszło czterogodzinną galę KSW XIV oglądało w Polsacie średnio 3,63 mln widzów. To nieco mniej niż trzynastą odsłonę imprezy w maju, która zainteresowała średnio 4,3 mln osób. więcej

TVP 1 i TVP 2 na życzenie w telewizji TP

Telekomunikacja Polska w poniedziałek 20 września br. wprowadziła do swojej oferty telewizyjnej nieznaną jeszcze w Polsce usługę Catch-Up TV. Pozwala ona na oglądanie  programów wyemitowanych już przez stacje telewizyjne. więcej

Radio
 
Autostopowicze z Azji w nowym spocie Radia ZET (wideo)

W wizerunkowej kampanii reklamowej Radia ZET pojawił się nowy spot. Występują w nim Azjaci podróżujący po Polsce autostopem. więcej

Radio Plus: Karwaszewski sekretarzem, Anastazja Kądziela przyszła z TVN

Krystian Karwaszewski objął stanowisko sekretarza anteny Radia Plus. Opiekunem marki Radia Plus w zespole promocji stacji lokalnych Eurozet została Anastazja Kądziela, która do tej pory pracowała w TVN. więcej

Reklama
 
,,Gazeta Wyborcza" w dół, ,,Fakt" najbardziej w górę

W sierpniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największy spadek tych wpływów zanotowała „Gazeta Wyborcza”, a największy wzrost – „Fakt”. więcej

Cennik TVP na październik: 106 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"

W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższy jest blok przed nowymi odcinkami serialu „M jak miłość”. Ogółem ceny spotów są o 9 proc. wyższe niż rok wcześniej. więcej

Kampania ,,po wuju" reklamuje eKonto w mBanku (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa eKonta w mBanku. Akcję – opartą na wizerunku wąsatego wuja – przygotowały agencja reklamowa Ambasada Brand Communication i dom mediowy MPG. więcej

Obrotna budka reklamuje Korzyści Optymalne w Orange dla Firm (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamująca promocję Korzyści Optymalne w Orange dla Firm. Akcję przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D i dom mediowy Mediaedge:cia. więcej

Pakiety wyposażenia w kampanii Škody Yeti (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowych pakietów wyposażenia Škody Yeti. Akcję przygotowała agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Mediacom Warszawa. więcej

Autostopowicze z Azji w nowym spocie Radia ZET (wideo)

W wizerunkowej kampanii reklamowej Radia ZET pojawił się nowy spot. Występują w nim Azjaci podróżujący po Polsce autostopem. więcej

Bauer: nowy szef działu reklamy pism motoryzacyjnych

Agnieszka Gronowska od października br. obejmie stanowisko szefa działu reklamy pism motoryzacyjnych w Wydawnictwie Bauer. więcej

Europejski Fundusz Leasingowy: Przyspiesz rozwój swojej firmy

W internecie i prasie rozpoczyna się kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję pod hasłem „Przyspiesz rozwój swojej firmy” przygotowała agencja Artegence. więcej

Reklama Nokii z rekordem Guinnessa (wideo)

Nowy klip promujący telefon Nokia N8 pobił rekord Guinnessa w kategorii "najmniejsza postać animowana w filmie". więcej

Bohaterowie kreskówek w kampanii ,,Mądrzy Rodzice" (wideo)

W mediach rusza kampania społeczna „Mądrzy Rodzice”. Akcja – prowadzona przez Rzecznika Praw Dziecka i fundację Kidprotect.pl – opiera się na przekazach przygotowanych przez agencję McCann Erickson. więcej

,,P-odkręć talent, łap nagrody" w promocji Kubusia (wideo)

Po hasłem „P-odkręć talent, łap nagrody” ruszyła promocja napojów Kubuś. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy Playprint, IQ Marketing i ZenithOptimedia. więcej

Jamie Oliver nową twarzą reklamową Nikona

Jamie Oliver weźmie udział w nowej kampanii reklamowej marki Nikon. Będzie promował lustrzankę Nikon D3100. więcej

PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo

PricewaterhouseCoopers przeprowadza rebranding swojej marki. Firma zmienia nazwę na PwC i ma nowe logo. więcej

Beata Hentosz: z Wydawnictwa Zwierciadło do Polsat Media

Beata Hentosz rozpoczęła pracę w dziale sprzedaży out of home Polsat Media. Poprzednio była związana z Wydawnictwem Zwierciadło. więcej

Kolejna odsłona ,,Akademii Prawdziwego Piękna Dove"

Startuje następna edycja promocji „Akademia Prawdziwego Piękna Dove”. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy Unilever, IQ Marketing, Lowe Activation i Media Direction OMD. więcej

Jakub Trybułowski creative managerem w Mea Event

Jakub Trybułowski rozpoczął pracę jako creative manager w agencji Mea Event. Wcześniej był związany z firmami takimi jak Złote Orły, Avista Group, Synthesis Media, Walk Production i Jet Events. więcej

Prasa
 
,,Gazeta Wyborcza" w dół, ,,Fakt" najbardziej w górę

W sierpniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największy spadek tych wpływów zanotowała „Gazeta Wyborcza”, a największy wzrost – „Fakt”. więcej

"Cztery Kąty" liderem, najbardziej traci "Mój Piękny Dom"

Większość miesięczników wnętrzarskich w I półroczu br. zanotowało spadki sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn “Mój Piękny Dom”. Liderem mimo spadku pozostaje pismo “Cztery Kąty”. więcej

Bauer: nowy szef działu reklamy pism motoryzacyjnych

Agnieszka Gronowska od października br. obejmie stanowisko szefa działu reklamy pism motoryzacyjnych w Wydawnictwie Bauer. więcej

Magazyn "Poznaj Świat" ma nowego właściciela i się zmienia

Spółka Probier z Gdańska została nowym wydawcą miesięcznika “Poznaj Świat”, który kupiła od Wydawnictwa Bernardinum z Pelplina. Tytuł zmienia jednak nie tylko właściciela, ale też naczelnego oraz layout i format. więcej

Film "Wall Street" do kupienia z "Gazetą Wyborczą"

W środę 22 września do części nakładu “Gazety Wyborczej” (Agora SA) dołączona zostanie płyta DVD z kultowym filmem Olivera Stone'a „Wall Street”. więcej

,,InStyle" rozpoczyna współpracę z Gadu Gadu

Od środy magazyn „InStyle” (Burda Media) będzie miał własny numer Gadu Gadu. Czytelnicy będą mogli za pośrednictwem komunikatora m.in. otrzymać zaproszenia na specjalne imprezy oraz brać udział w konkursach. więcej

Internet
 
Facebook tworzy własny telefon?

Według serwisu TechCrunch, Facebook pracuje nad własnym telefonem komórkowym. Portal społecznościowy tym doniesieniom zaprzecza. więcej

Orange.pl ruszył jako serwis informacyjno-rozrywkowy

Serwis Orange.pl został udostępniony w rozbudowanej wersji. Na stronie pojawiły się działy informacyjne i rozrywkowe oraz nowe funkcjonalności. więcej

Click5 zmienia nazwę na Gong, Adam Nieszporek udziałowcem

Agencja kreatywna Click5 zmieniła nazwę na Gong. Jednocześnie udziałowcem firmy został Adam Nieszporek. więcej

Flickr: 5 mld zdjęć

Uzytkownicy serwisu społecznościowego Flickr umieścili w nim już ponad 5 miliardów zdjęć. więcej

Kolejne serwisy medyczne w sieci abcZdrowie.pl

Sieć abcZdrowie.pl przejęła dwa kolejne serwisy dla pacjentów – Kardiolo.pl oraz eChirurgia.pl. więcej

W internecie ruszyła kampania informacyjna przeciw piractwu

Bussines Software Alliance, organizacja promująca korzystanie z legalnego oprogramowania, rozpoczyna w internecie kampanię informacyjną przeciwko piractwu. więcej

,,Odkapsluj Wyobraźnię" w serwisie Tymbarka

Pod hasłem „Odkapsluj Wyobraźnię” ruszył serwis internetowy promujący Tymbark. Na stronie można tworzyć różne elementy napojów tej marki. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Coraz gorsza ocena Kościoła w oczach Polaków - tak fatalnie nie było od lat

Oceny Kościoła katolickiego uległy w ostatnim czasie pogorszeniu. CBOS odnotował 10-punktowy spadek odsetka badanych mających pozytywną opinię o jego działalności i taki sam wzrost odsetka jego krytyków. więcej

Statystyczny nauczyciel ma 40 lat i jest kobietą

Średnia wieku polskich nauczycieli to 40,9 lat; zdecydowana większość z nich - 81 proc. - to kobiety, prawie wszyscy mają wykształcenie wyższe - wynika z opublikowanego we wrześniu raportu Ośrodka Rozwoju Edukacji. więcej

Polacy pozytywnie oceniają Bronisława Komorowskiego

Działalność prezydenta Bronisława Komorowskiego pozytywnie ocenia 47 proc. Polaków; 17 proc. krytykuje ją - wynika z najnowszego sondażu CBOS. O tym, że Sejm pracuje dobrze przekonanych jest 27 proc. badanych, 57 proc. jest przeciwnego zdania. więcej

Public Relations
 
Vision Group dla F-Secure Poland
Tarczyński nowym klientem Famy PR
VoIPoint wybrało agencję studio PRowokacja
Technologie
 
Obrotna budka reklamuje Korzyści Optymalne w Orange dla Firm (wideo)
Facebook tworzy własny telefon?
Orange.pl ruszył jako serwis informacyjno-rozrywkowy
Reklama Nokii z rekordem Guinnessa (wideo)
Plus: SMS-em zawiadom o zagrożeniu w Warszawie
Steve Jobs najpotężniejszy w świecie technologii
Apple: iPhone 4 od 25 września w Chinach
iSuppli: 5 mld mobilnych subskrypcji na świecie
Fujifilm prezentuje aparat FinePix X100 (wideo)
comScore: prawie 61 mln użytkowników smartfonów w Europie Zachodniej
W internecie ruszyła kampania informacyjna przeciw piractwu
Gospodarka
 
4fun Media idzie na giełdę
Polnord i Gdańsk mogą razem zagospodarować Wyspę Spichrzów
Spadek pensji, czyli mniejsze mieszkanie. Najgorzej w Gdańsku
DPTG: postępowanie egzekucyjne na 1,5 mld zł wobec TPSA
Pomyśl już dziś o własnym M dla dziecka!
PGNiG: zaczniemy ograniczać dostawy gazu nawet od października
Kultura/Rozrywka
 
Nowy album Lady GaGa: będzie to rockowa płyta (wideo)
Justin Bieber tylko z mamą
Lindsay Lohan wróciła do zażywania narkotyków - wróci do więzienia?
George Michael przeniesiony do więzienia o łagodniejszym rygorze
Clint Eastwood czeka na reżyserski debiut Angelinę Jolie
Ben Affleck triumfuje w USA
Nowy album Beyoncé
Kiefer Sutherland zaręczony
Dzika mama Jessica Alba
 

Blog
Wpis prowokacyjny w dwóch częściach (z cyklu: wprawka z futurologii)

Zbigniew Brzeziński

Bełkot medialny a sprawa polska

Wanda Konarzewska

"Ludzie K." - scenariusz widowiska patriotycznego

Mirosław Usidus

Cena chleba, czyli coś dla idiotów.

Ewaryst Fedorowicz

Radio ZET chce być stacją dla dorosłych słuchaczy

A.Tomasz Wolski

Allah Akbar!

Jerzy Szygiel

Jak zostać bohaterem TVN?

Piotr Barełkowski

,,S" XXX

Magda Furman

Gierkowa gierka

Jakub Panek

Tak się p...romuje tu na wschodzie!

Robert Stępowski

Nasz Gość
Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery Networks Central Europe

- Klienci udowadniają, że konsumpcja telewizji ciągle rośnie a internet jest dodatkowym kanałem, za pośrednictwem którego odbiorcy konsumują treści wideo – twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery. więcej

Kwestionariusz
Dagmara Kaczmarek-Szałkow: jestem bardzo emocjonalna

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Dagmara Kaczmarek-Szałkow, prezenterka i dziennikarka TVN 24, współprowadzi magazyn „Polska i Świat”. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Account Manager
[ StreamOnline.pl ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
Specjalisty ds. sprzedaży
[ Propaganda-pl ]  | mazowieckie
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
realizator dźwięku / staż dziennikarski
[ Radio TOK FM ]  | mazowieckie
Key Account
[ UPG Warszawa ]  | mazowieckie
Art Director /Senior Art Director
[ Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services ]  | mazowieckie
Senior Media Planner
[ Codemedia ]  | mazowieckie
Programista PHP
[ GOLDENSUBMARINE ]  | cała Polska
specjalista do działu sprzedaży
[ MULTICO Oficyna Wydawnicza ]  | mazowieckie
DOKUMENTALISTA
[ TVN ]  | małopolskie
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
[ Jet Line ]  | mazowieckie
Project Leader / Account Manager
[ XConcept ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ genero ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Codemedia ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl