Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 22 Wrzesień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Axel Springer szykuje dwutygodnik telewizyjny "TV 2"

Wydawnictwo Axel Springer Polska wprowadzi na rynek dwutygodnik z programem telewizyjnym. Ma on nosić nazwę “TV 2” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

"Gazeta Polska" w górę o 162 proc., pod rządami Lisa zyskuje "Wprost"

Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się lipcu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (162 proc.) i “Wprost” (14 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Epoka Lodowcowa 2" i ,,Ludzie Chudego" najdrożsi w nowym cenniku Polsatu

W cenniku reklamowym Polsatu na październik spoty są średnio o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za 30-sekundową reklamę przy filmie „Epoka Lodowcowa 2” i serialu „Ludzie Chudego”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Gazeta Regionalna poszukuje osoby na stanowisko
dziennikarz

StreamOnline.pl poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Propaganda-pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalisty ds. sprzedaży

SZKOŁA TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24

Radio TOK FM poszukuje osoby na stanowisko
realizator dźwięku / staż dziennikarski

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Katarzyna Madey znów kieruje "Światem Seriali"

Magdalena Adamcio nie jest już redaktor naczelną “Świata Seriali” (Wydawnictwo Bauer). Obowiązki naczelnej pisma ponownie przejęła Katarzyna Madey, która będzie je łączyć ze sprawowaną od kilku miesięcy analogiczną funkcją w “Tele Tygodniu”. więcej

Facebook przed YouTube i Yahoo, Allegro.pl liderem w Polsce

Google zaprezentowało najnowsze zestawienie tysiąca stron internetowych z największą liczbą unikalnych użytkowników na świecie, opracowane z wykorzystaniem narzędzia DoubleClick Ad Planner. więcej

Sprawa ,,Jesz Burgera" pomogła programowi Magdy Gessler

Drugą serię „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler śledzi w TVN średnio 1,87 mln widzów. Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd trzeci odcinek produkcji, który został wyemitowany tuż po opisywanej przez media potyczce restauratorki z Jesz Burgerem. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Szpilki na Giewoncie" hitem Polsatu
Nowy serial „Szpilki na Giewoncie” ogląda 2,68 mln widzów, czyli o ponad milion więcej niż Polsat miał w tym paśmie przed rokiem. Produkcja zapewnia stacji pozycję lidera rynku.
Wpadki: Magda Mołek uśmierciła Nergala, test Jolanty Pieńkowskiej (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
,,Epoka Lodowcowa 2" i ,,Ludzie Chudego" najdrożsi w nowym cenniku Polsatu

W cenniku reklamowym Polsatu na październik spoty są średnio o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za 30-sekundową reklamę przy filmie „Epoka Lodowcowa 2” i serialu „Ludzie Chudego”. więcej

Sprawa ,,Jesz Burgera" pomogła programowi Magdy Gessler

Drugą serię „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler śledzi w TVN średnio 1,87 mln widzów. Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd trzeci odcinek produkcji, który został wyemitowany tuż po opisywanej przez media potyczce restauratorki z Jesz Burgerem. więcej

Ponad 2 mln widzów ogląda show Szymona Majewskiego

Jedenasta edycja “Szymon Majewski Show” po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,33 mln widzów, czyli ok. 20 tys. więcej niż rok temu, a udział show w rynku jest bardzo zbliżony. W czasie emisji programu TVN przegrywa obecnie tylko z TVP 1. więcej

Ponad 50 mln zł zarobił Tomasz Lis dla TVP

W poniedziałek telewizyjna “Dwójka” wyemitowała setne wydanie publicystycznego programu "Tomasz Lis na żywo". więcej

4Fun Media uruchomi nowe kanały, w IV kw. debiut na GPW

Oferta publiczna 4Fun Media odbędzie się w połowie października. Spółka sprzeda akcje stanowiące maksymalnie 20 proc. kapitału, a pozyskane środki wykorzysta na inwestycje m.in. finansowanie produkcji formatów telewizyjnych i uruchomienie nowych kanałów tematycznych. więcej

Trzy miesiące na próbę w nowych promocjach telewizji TP

Pół roku bez opłat i trzy miesiące na próbę - to nowa oferta promocyjna pakietów telewizyjnych Telekomunikacji Polskiej. Mogą z niej skorzystać klienci, którzy zamówią neostradę z telewizją lub przedłużą umowę i zdecydują się jednocześnie na dodatkowy pakiet. więcej

Piłkarski Puchar Polski na antenie TVN Turbo

Grupa TVN podpisała umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej na pokazywanie meczów o piłkarski Puchar Polski przez dwa najbliższe lata. Spotkania będą transmitowane na antenie stacji TVN Turbo. więcej

Katy Perry i Lady GaGa faworytami do MTV Europe Music Awards

Ogłoszono nominacje do MTV Europe Music Awards 2010. Na 13 kategorii w aż pięciu walczyć będą Lady GaGa i Katy Perry. więcej

Nowe magazyny w kanale nFilm HD

Kanał nFilm HD w jesiennej ramówce wprowadzi na antenę dwa nowe magazyny. Pierwszym z nich będzie program „Idę do kina z…”, prowadzony przez szefa stacji Tomasza Raczka. więcej

Radio
 
Witold Graboś zastępcą przewodniczącego KRRiT

Witold Graboś został we wtorek zastępcą przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Rada zdecydowała o tym na wniosek jej szefa Jana Dworaka. więcej

Nowy pakiet reklamowy Polskiego Radia

Z początkiem października Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadzi nowy promocyjny pakiet reklamowy „Trójka Premium”. więcej

Maciej Chodorowski dyrektorem w Eurozet, odchodzi Karol Kłos

Maciej Chodorowski został nowym dyrektorem analiz i planowania strategicznego Grupy Eurozet. Zastąpił na tym stanowisku Karola Kłosa, który po 10 latach pracy rozstaje się z firmą. więcej

Reklama
 
,,Epoka Lodowcowa 2" i ,,Ludzie Chudego" najdrożsi w nowym cenniku Polsatu

W cenniku reklamowym Polsatu na październik spoty są średnio o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za 30-sekundową reklamę przy filmie „Epoka Lodowcowa 2” i serialu „Ludzie Chudego”. więcej

,,Tele Tydzień" w dół, ,,Wprost" i ,,Viva!" mocno w górę

W sierpniu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam prawie 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły wpływy reklamowe „Wprost” i „Viva!”, a jako jedyny z czołówki minimalny spadek zanotował „Tele Tydzień”. więcej

,,Walka na skrzydełka" promuje Hot Wings w KFC (wideo)

W restauracjach KFC rozpoczęła się promocja Hot Wings. Wspierają ją reklamy telewizyjne i internetowy konkurs „Walka na skrzydełka”. więcej

Darmowe minuty i SMS-y w kampanii Orange One (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa Orange One. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Mediaedge:cia. więcej

Hasła reklamowe Mazur i Zakopanego najbardziej zachęcają Polaków

Slogany reklamowe Mazur i Zakopanego Polacy uznają za najbardziej zachęcające do odwiedzenia tych miejsc – wynika z sondażu GfK Polonia dla „Rzeczpospolitej”. Nieco mniejsze wrażenie robią hasła Gdańska, Krakowa i Sopotu. więcej

Nowy pakiet reklamowy Polskiego Radia

Z początkiem października Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadzi nowy promocyjny pakiet reklamowy „Trójka Premium”. więcej

Nowa odsłona kampanii Allegro ,,Lepiej kup teraz!" (wideo)

W telewizji i internecie rusza kolejny etap kampanii reklamowej Allegro pod hasłem „Lepiej kup teraz!”. Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Tandem Taren-To, QXL Poland i Starcom. więcej

,,Profesjonalista w odplamianiu" w kampanii Ariel Professional (wideo)

W telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze trwa kampania reklamowa odplamiaczy Ariel Professional. Akcję na zlecenie Procter & Gamble przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications i dom mediowy Mediacom. więcej

136 kampanii walczy o MIXX Awards 2010

Do tegorocznego konkursu MIXX Awards zgłoszono 136 kampanii. To o połowę więcej niż rok temu. więcej

Anna Rogowska twarzą Green-Up

Tyczkarka Anna Rogowska została ambasadorką napojów energetycznych Green-Up. W zamian produkujący je Herbapol Lublin będzie sponsorował zawodniczkę. więcej

Samsung Galaxy Tab - nowa reklama i demo (wideo)

Firma Samsung umieściła w internecie nową reklamę promującą jej pierwszy komputer typu tablet - Samsung Galaxy Tab. więcej

Rooney i Kaka w reklamie gry 'FIFA 11' (wideo)

Firma EA Sports uruchomiła kampanię reklamową promującą grę 'FIFA 11'. więcej

Milka ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy

Należąca do koncernu Kraft Foods marka czekolady Milka ogłosiła przetarg na swój globalny budżet reklamowy. więcej

BB Elements obsłuży reklamowo serwisy TVP

BB Elements będzie obsługiwać serwisy internetowe TVP w zakresie realizacji kampanii reklamowych. Firma zdobyła to zlecenie w konkursie ofert. więcej

Dell znów sponsorem MTV EMA

Trzeci rok z rzędu firma Dell będzie sponsorem ceremonii wręczenia MTV Europe Music Awards. Tegoroczna gala odbędzie się 7 listopada w Madrycie. więcej

Prasa
 
Axel Springer szykuje dwutygodnik telewizyjny "TV 2"

Wydawnictwo Axel Springer Polska wprowadzi na rynek dwutygodnik z programem telewizyjnym. Ma on nosić nazwę “TV 2” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

"Gazeta Polska" w górę o 162 proc., pod rządami Lisa zyskuje "Wprost"

Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się lipcu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (162 proc.) i “Wprost” (14 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Katarzyna Madey znów kieruje "Światem Seriali"

Magdalena Adamcio nie jest już redaktor naczelną “Świata Seriali” (Wydawnictwo Bauer). Obowiązki naczelnej pisma ponownie przejęła Katarzyna Madey, która będzie je łączyć ze sprawowaną od kilku miesięcy analogiczną funkcją w “Tele Tygodniu”. więcej

"Podróże" z dodatkiem i wydaniem specjalnym wsparte kampanią

Do październikowego wydania miesięcznika “Podróże” (Murator SA) dołączono dodatek specjalny o Tunezji. Dodatkowo na rynku ukazało się wydanie specjalne pisma zatytułowane “Podróże polecają: Egipt”. Publikacje wspiera kampania reklamowa. więcej

,,Polska Głos Wielkopolski" ze zdjęciami w 3D

W czwartek 23 września do całego nakładu „Polski Głosu Wielkopolskiego” dołączony zostanie kolekcjonerski dodatek dla kibiców Lecha Poznań „Trzy wymiary Lecha Poznań”, zawierający najlepsze zdjęcia zespołu w technice 3D. więcej

Internet
 
Facebook przed YouTube i Yahoo, Allegro.pl liderem w Polsce

Google zaprezentowało najnowsze zestawienie tysiąca stron internetowych z największą liczbą unikalnych użytkowników na świecie, opracowane z wykorzystaniem narzędzia DoubleClick Ad Planner. więcej

ipla, Onet i Tuba FM w telewizorach Samsunga (wideo)

Samsung Electronics Polska wprowadza nowe funkcje internetowe w ramach usługi Internet@ TV dostępnej w telewizorach marki Samsung. więcej

Więcej Facebooka w poczcie o2.pl

o2.pl rozszerza integrację swojego systemu mailowego z Facebookiem. Obecnie można już obsługiwać swój profil w tym serwisie ze skrzynki mailowej o2.pl. więcej

Prezydenci miast ścigają internetowych krytyków

Do walki z przeciwnikami, aktywnymi w internecie, ruszyli przed wyborami samorządowymi prezydenci Bydgoszczy i Torunia. Obaj zapowiedzieli już chęć ubiegania się o reelekcję i starają się u progu kampanii wykazać, że nieprzychylne opinie to tylko bezpodstawna złośliwość. więcej

Do 2020 r. dostęp do internetu o przepustowości 30 Mb/s

Komisja Europejska i Europejski Bank Inwestycyjny przedstawią w 2011 roku propozycje finansowania budowy sieci szerokopasmowych - podał Urząd Komunikacji Elektronicznej. więcej

YouTube Play: 125 finalistów (wideo)

Muzeum Guggenheima opublikowało listę finalistów konkursu YouTube Play. Filmy, które można oglądać pod adresem youtube.com/play, będzie teraz oceniać jury. więcej

136 kampanii walczy o MIXX Awards 2010

Do tegorocznego konkursu MIXX Awards zgłoszono 136 kampanii. To o połowę więcej niż rok temu. więcej

Marcin Ramus internet consultantem w Supermedia Interactive

Marcin Ramus rozpoczął pracę jako internet consultant w agencji Supermedia Interactive. Poprzednio był związany z domami mediowymi ACR, CR Media Consulting i Mediacom. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Hasła reklamowe Mazur i Zakopanego najbardziej zachęcają Polaków

Slogany reklamowe Mazur i Zakopanego Polacy uznają za najbardziej zachęcające do odwiedzenia tych miejsc – wynika z sondażu GfK Polonia dla „Rzeczpospolitej”. Nieco mniejsze wrażenie robią hasła Gdańska, Krakowa i Sopotu. więcej

47 proc. Polaków nie ufa Kaczyńskiemu, rośnie poparcie dla Tuska i Sikorskiego

Prezydent Bronisław Komorowski wciąż cieszy się największym, spośród polityków, zaufaniem Polaków - wynika z sondażu CBOS. We wrześniu zaufanie do niego deklaruje 66 proc. badanych; o 3 punkty procentowe więcej niż przed miesiącem. więcej

Marek Sawejko: z GfK Polonia do Instytutu Badań Rynkowych

Marek Sawejko objął stanowisko qualitative senior consultanta w Instytucie Badań Rynkowych. Poprzednio pracował w GfK Polonia. więcej

Public Relations
 
Dariusz Wałach specjalistą ds. PR w GG Network
Multikino idzie na giełdę z Everest Consulting
Jarosław Rybus: z GG Network do Unipublica.com
On Board PR dla Tieto
Unicorn Media dla Genomedu
Żarówka PR dla Uniwersytetu Łódzkiego
Joanna Urbanowicz PR Managerem BCMFD media communications
KlusDesign nowy klientem ŁubuDubu PR
Konkret PR dla stowarzyszenia SPPL
Technologie
 
Adobe: nowe wersje Photoshop Elements i Premiere Elements
Popularność iPhone'a wykorzystywana do infekowania pecetów
Nokia: opóźnione dostawy Nokia N8, premiera przesunięta
Streżyńska: UKE musi mieć prawo egzekwowania porozumienia z operatorami
Dialog wprowadza do oferty usługę mobilnego internetu
Samsung Galaxy Tab - nowa reklama i demo (wideo)
Panasonic wprowadza do sprzedaży aparat Lumix DMC-GH2
CD Projekt: umowa wydawnicza i dystrybucyjna gry 'Wiedźmin 2' z Namco
Seagate: pierwszy przenośny dysk HDD o pojemności 1.5TB
Panasonic: trzy nowe obiektywy dla systemu Lumix Micro 4/3
Ericsson: moduł szerokopasmowy 21 Mb/s
Oracle: 7,5 mld przychodu, 20-proc. wzrost zysku
Panasonic: fotografia 3D w Lumixie G2
Sigma SD1 w sprzedaży
Gospodarka
 
Deloitte: linie lotnicze słabo przeciwdziałają oszustwom
Podatek bankowy ograniczy akcję kredytową i spowoduje wzrost cen usług
Jak uniknąć podwyżki VAT? Zamiast apartamentu dwa mieszkania
Coraz niższe oprocentowanie kont oszczędnościowych
DI BRE: niższa rekomendacja dla Cyfrowego Polsatu, wycena 15,3 zł
Wpłaty banków na rzecz BFG mogą wzrosnąć do 400 mln zł rocznie
WIG20 znalazł się na najwyższym poziomie od 21 kwietnia
Petrolinvest chce kupić od Rosjan firmę Bogorodsknieft
Bankowcy oczekują inflacji w grudniu 2010 na poziomie 3,48 proc.
Echo Investment dostało pozwolenie na budowę Outlet Park Szczecin
Rank Progress wybuduję Galerię Świdnicką
Polskie LNG przekazało wykonawcy terminalu plac budowy i 147 mln zł zaliczki
Kultura/Rozrywka
 
Zostań dawcą szpiku kostnego dla Nergala
Daniel Radcliffe chodzi do psychiatry
Lady GaGa najgorzej ubrana gwiazdą
Katy Perry i Lady GaGa faworytami do MTV Europe Music Awards
Paris Hilton zmienia wizerunek i styl życia
"Ultimate Pet Shop Boys"
"Fabryka klamek" - nowa płyta Grzegorza Turnaua
"Harakiri" w 3D
 

Blog
Wiesław Tusk - niech żyje!

Jerzy Szygiel

Wpis prowokacyjny w dwóch częściach (z cyklu: wprawka z futurologii)

Zbigniew Brzeziński

Bełkot medialny a sprawa polska

Wanda Konarzewska

"Ludzie K." - scenariusz widowiska patriotycznego

Mirosław Usidus

Cena chleba, czyli coś dla idiotów.

Ewaryst Fedorowicz

Radio ZET chce być stacją dla dorosłych słuchaczy

A.Tomasz Wolski

Jak zostać bohaterem TVN?

Piotr Barełkowski

,,S" XXX

Magda Furman

Gierkowa gierka

Jakub Panek

Tak się p...romuje tu na wschodzie!

Robert Stępowski

Nasz Gość
Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery Networks Central Europe

- Klienci udowadniają, że konsumpcja telewizji ciągle rośnie a internet jest dodatkowym kanałem, za pośrednictwem którego odbiorcy konsumują treści wideo – twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery. więcej

Kwestionariusz
Dagmara Kaczmarek-Szałkow: jestem bardzo emocjonalna

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Dagmara Kaczmarek-Szałkow, prezenterka i dziennikarka TVN 24, współprowadzi magazyn „Polska i Świat”. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Account Manager
[ StreamOnline.pl ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
Specjalisty ds. sprzedaży
[ Propaganda-pl ]  | mazowieckie
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
realizator dźwięku / staż dziennikarski
[ Radio TOK FM ]  | mazowieckie
Key Account
[ UPG Warszawa ]  | mazowieckie
Art Director /Senior Art Director
[ Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services ]  | mazowieckie
Senior Media Planner
[ Codemedia ]  | mazowieckie
Programista PHP
[ GOLDENSUBMARINE ]  | cała Polska
specjalista do działu sprzedaży
[ MULTICO Oficyna Wydawnicza ]  | mazowieckie
DOKUMENTALISTA
[ TVN ]  | małopolskie
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
[ Jet Line ]  | mazowieckie
Project Leader / Account Manager
[ XConcept ]  | mazowieckie
ACCOUNT MANAGER
[ genero ]  | mazowieckie
Account Executive
[ Codemedia ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl