Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 29 Wrzesień 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Dziennikarze zbulwersowani wypowiedzią Donalda Tuska

50 proc. koszt uzyskania przychodu rekompensuje dziennikarzom koszt dojazdów, sprzętu, spotkań z informatorami oraz złe warunki umów o dzieło - przekonuje SDP, protestując przeciw słowom premiera. więcej

Kompromitacja REM? Nie wiadomo, kto doniósł na "Fakt"

Burmistrz Złocieńca Waldemar Włodarczyk zapewnia, że nie interweniował w Radzie Etyki Mediów w sprawie dziennikarza "Faktu". Wcześniej REM, powołując się na informacje od burmistrza, potępiła reportera tabloidu za prowokację dziennikarską. więcej

Nielsen zbada internetowe reklamowy podobnie do tv (wideo)

Firma badawcza Nielsen wprowadza nowy system pomiaru internetowych kampanii reklamowych o nazwie Nielsen Online Campaign Ratings. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

PRESSPUBLICA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

Cityboard Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant

Grupa o2 poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz serwisu motoryzacyjnego

Grupa o2 poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz serwisu ekonomicznego

SZKOŁA TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Andrzej Morozowski podnosi oglądalność TVN 24

Nowy program Andrzeja Morozowskiego “Tak jest”, nadawany w TVN 24, gromadzi średnio 230 tys. widzów. To więcej osób niż stację oglądało w tym samym paśmie rok temu. więcej

"Małe dranie" przegrywają z propozycjami TVP 2 i TVN-u

Trzy pierwsze odcinki nowego programu rozrywkowego Jedynki “Małe dranie” oglądało średnio 660 tys. widzów, mniej niż gromadziły nadawane w tym czasie pozycje emitowane przez Dwójkę i TVN. więcej

"Fakt" wyprzedził "Gazetę Krakowską" w Małopolsce

W jednym regionie - woj. małopolskim – zmienił się lider czytelnictwa dzienników w okresie od lutego do lipca br. względem analogicznego okresu ub.r. Na pozycję najchętniej czytanej gazety awansował “Fakt”, po którego sięga 16,92 proc. mieszkańców. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Lipcowy Megapanel: Google ma 16,45 mln użytkowników, Facebook 7 mln
W lipcu br. serwisy Google odwiedziło prawie 16,5 mln polskich internautów – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. Zasięg Facebooka wzrósł do 7 mln użytkowników.
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lipcu 2010 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (lipiec 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Andrzej Morozowski podnosi oglądalność TVN 24

Nowy program Andrzeja Morozowskiego “Tak jest”, nadawany w TVN 24, gromadzi średnio 230 tys. widzów. To więcej osób niż stację oglądało w tym samym paśmie rok temu. więcej

"Małe dranie" przegrywają z propozycjami TVP 2 i TVN-u

Trzy pierwsze odcinki nowego programu rozrywkowego Jedynki “Małe dranie” oglądało średnio 660 tys. widzów, mniej niż gromadziły nadawane w tym czasie pozycje emitowane przez Dwójkę i TVN. więcej

2,7 mln widzów ogląda mecze Polaków na siatkarskich Mistrzostwach Świata

Średnio 2,7 mln widzów śledziło mecze polskiej drużyny w pierwszej fazie  siatkarskich Mistrzostw Świata we Włoszech. Największym zainteresowaniem cieszyło się jak dotąd spotkanie Polska - Serbia. więcej

Nickelodeon HD w Polsce w 2011 roku

W październiku br. wystartuje nadawana w wysokiej rozdzielczości wersja kanału dziecięcego Nickelodeon, który należy do MTV Networks. W przyszłym roku stacja ta ma się pojawić w Polsce. więcej

Zaskakująca różnorodność, czyli czego pragną kobiety... siedząc przed szklanym ekranem

Od października kanał Discovery Travel & Living zmienia się w TLC. To jedna z największych transformacji kanałowych ostatnich miesięcy i nowa jakość w sposobie komunikacji z żeńską częścią widowni. więcej

MTVNHD bez kreskówek i z nowym logo

Z anteny międzynarodowego kanału MTVNHD znika weekendowe pasmo z kreskówkami. Jednocześnie stacja wprowadza nowe logo. więcej

Seriale z KidsCo. w ofercie VoD sieci Toya

W ofercie usługi wideo na żądanie sieci kablowej Toya od 1 listopada br. pojawią się seriale animowane z kanału dziecięcego KidsCo. więcej

Radio
 
Jerzy Smoliński został doradcą prezydenta Komorowskiego ds. mediów

Jerzy Smoliński został doradcą prezydenta Bronisława Komorowskiego ds. medialnych. Będzie odpowiedzialny m.in. za wizerunek prezydenta. Będzie mu także doradzał w sprawach rynku medialnego w Polsce. więcej

Reklama
 
Nielsen zbada internetowe reklamowy podobnie do tv (wideo)

Firma badawcza Nielsen wprowadza nowy system pomiaru internetowych kampanii reklamowych o nazwie Nielsen Online Campaign Ratings. więcej

Na YouTubie rusza konkurs na filmik promujący Polskę (wideo)

Na YouTubie rozpoczął się konkurs na krótki film promujący Polskę. Projekt – będący częścią kampanii „Chopin. The Course” – na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej realizuje agencja Max Weber. więcej

Tomasz Adamek w nowej reklamie Żywca (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec z udziałem Tomasza Adamka. Akcję pod hasłem „Żywiec. Zawsze tylko z Żywca” przygotowały agencja reklamowa Just i dom mediowy Macroscope OMD. więcej

Przygotowania do teledysku Katy Perry reklamują blueconnect Max w Erze (wideo)

W telewizji ruszyła kolejna odsłona kampanii Ery opartej na wizerunku Katy Perry. Nowy spot – przygotowany przez PTC we współpracy z Saatchi & Saatchi i Starcomem – reklamuje usługę blueconnect Max. więcej

Jajo bez kantów w reklamie BOŚ Banku (making of)

Jak powstał emitowany obecnie spot reklamowy Konta bez Kantów w BOŚ Banku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of. więcej

Dwanaście firm chce promować energetykę jądrową

Dwanaście firm jest zainteresowanych prowadzeniem kampanii informacyjnej na temat energetyki jądrowej - poinformował Piotr Żbikowski z biura prasowego Ministerstwa Gospodarki. Resort chce wydać na to 22 mln zł do końca 2012 roku. więcej

FOX International Channels Poland rozbudowuje dział marketingu

Joanna Sawicka dołączyła do działu marketingu FOX International Channels Poland. Jako brand manager zajmie się wprowadzeniem do Polski serialowego kanału FOX. więcej

Tequila\Polska z działem interactive

Agencja Tequila\Polska wyodrębniła dział interactive. Kieruje nim Marcin Pyszora. więcej

San Markos przygotuje strategię Harvard Business Review Polska

Agencja San Markos opracuje strategię komunikacji dla Harvard Business Review Polska. Ponadto zajmie się usystematyzowaniem portfolio tego wydawnictwa. więcej

Purmo: Optymalny komfort i efektywność

W prasie, internecie i BTL-u trwa kampania reklamowa grzejników niskotemperaturowych Purmo. Akcję pod hasłem „Optymalny komfort i efektywność” przygotowały agencja Skillz i dział marketingu Rettig Heating. więcej

,,Sztuka magazynowania" w kampanii Panattoni Europe

W prasie trwa wizerunkowa kampania reklamowa firmy Panattoni Europe. Akcję pod hasłem „Sztuka magazynowania” przedsiębiorstwo przygotowało wspólnie z agencją Sanik Design. więcej

Digital Signage w hotelach Accor na antypodach

W australijskich hotelach sieci Accor wystartował system Digital Signage, którego potencjalni odbiorcy to ponad 5,8 mln gości hotelowych rocznie. więcej

Fornetti reklamuje franczyzę w internecie

W internecie trwa akcja reklamowa oferty franczyzowej firmy Fornetti. Kreację kampanii przygotowała agencja Me&My Friends. więcej

Carat dla Arla Foods

Dom mediowy Carat zachował paneuropejski budżet medialny koncernu mleczarskiego Arla Foods. więcej

Prasa
 
Dziennikarze zbulwersowani wypowiedzią Donalda Tuska

50 proc. koszt uzyskania przychodu rekompensuje dziennikarzom koszt dojazdów, sprzętu, spotkań z informatorami oraz złe warunki umów o dzieło - przekonuje SDP, protestując przeciw słowom premiera. więcej

Kompromitacja REM? Nie wiadomo, kto doniósł na "Fakt"

Burmistrz Złocieńca Waldemar Włodarczyk zapewnia, że nie interweniował w Radzie Etyki Mediów w sprawie dziennikarza "Faktu". Wcześniej REM, powołując się na informacje od burmistrza, potępiła reportera tabloidu za prowokację dziennikarską. więcej

"Fakt" wyprzedził "Gazetę Krakowską" w Małopolsce

W jednym regionie - woj. małopolskim – zmienił się lider czytelnictwa dzienników w okresie od lutego do lipca br. względem analogicznego okresu ub.r. Na pozycję najchętniej czytanej gazety awansował “Fakt”, po którego sięga 16,92 proc. mieszkańców. więcej

"Imperium Kobiet" - nowy luksusowy tytuł dla pań

Na początku października br. w sprzedaży pojawi się nowy luksusowy dwumiesięcznik dla pań zatytułowany “Imperium Kobiet”, który wydawany będzie jednocześnie po polsku i angielsku. Tytuł wprowadzi na rynek podkarpacka firma  I.D. Media. więcej

Zarzut spowodowania wypadku ze skutkiem śmiertelnym dla Macieja Z.

Dziennikarz motoryzacyjny Maciej Z. usłyszał zarzut spowodowania w 2008 r. wypadku drogowego samochodem Ferrari ze skutkiem śmiertelnym. Mówił, że nie pamięta zdarzenia - powiedziała we wtorek rzeczniczka warszawskiej prokuratury Monika Lewandowska. Śledztwo zmierza do końca. więcej

Ruszyła akcja społeczna magazynu ,,Bravo"

„Stop przemocy: Bravo i gwiazdy przeciwko przemocy w szkole” – pod takim hasłem ruszyła we wtorek akcja społeczna, organizowana przez dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer). więcej

REM: "Fakt" naruszył zasady szacunku i tolerancji

Rada Etyki Mediów uważa, że zachowanie dziennikarza "Faktu" wobec rodzin ofiar wypadku autokaru pod Berlinem narusza zasady szacunku i tolerancji. Redaktor naczelny gazety nie chce komentować sprawy, zanim się z nią nie zapozna. więcej

Hity disco-polo w "Super Expressie"

W środę, 29 września br., do "Super Expressu" (Murator) zostanie dołączona pierwsza płyta z nowej kolekcji muzycznej "Złote Hity Polskiego Disco". więcej

Internet
 
Nielsen zbada internetowe reklamowy podobnie do tv (wideo)

Firma badawcza Nielsen wprowadza nowy system pomiaru internetowych kampanii reklamowych o nazwie Nielsen Online Campaign Ratings. więcej

Na YouTubie rusza konkurs na filmik promujący Polskę (wideo)

Na YouTubie rozpoczął się konkurs na krótki film promujący Polskę. Projekt – będący częścią kampanii „Chopin. The Course” – na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej realizuje agencja Max Weber. więcej

Szef Google: nasz największy rywal to Bing (wideo)

Według dyrektora wykonawczego Google Erica Schmidta, największym zagrożeniem dla jego firmy nie jest Facebook lub Apple, ale wyszukiwarka Bing Microsoftu. więcej

Facebook - idealny cel dla hakerów

Liczący ponad 500 milionów użytkowników Facebook stał się idealnym celem dla hakerów, którzy znajdują na portalu ogromną ilość potencjalnych ofiar. Hakerzy stosują nowe techniki ataków, bowiem wielu użytkowników rozpoznaje już stare metody typu phishing czy spam. więcej

Internauci nie lubią zmieniać ustawień przeglądarki

Internauci niechętnie zmieniają ustawienia interfejsu w przeglądarkach internetowych, a przeważająca ich część korzysta tylko z kilku najważniejszych przycisków i funkcji. Najchętniej wykorzystywane są te z nich, które pozwalają na interakcję w ramach otwartej już witryny. więcej

Internauci SMS-owo wybiorą nową wokalistkę Ich Troje

W internecie trwa casting na nową wokalistkę Ich Troje. Jedna z jego trzech finalistek zostanie wybrana w głosowaniu SMS-owym. więcej

Jakie są internetowe zagrożenia dla dzieci?

Wiele niebezpiecznych sytuacji, w których znaleźć mogą się młodzi użytkownicy internetu, jest konsekwencją ich własnych, nieprzemyślanych zachowań - przekonywali uczestnicy IV Międzynarodowej Konferencji "Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie". więcej

Xing ma 10 mln użytkowników

Konkurujący z LinkedIn biznesowy serwis społecznościowy Xing ogłosił, że liczba jego użytkowników przekroczyła granicę 10 milionów. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Nielsen zbada internetowe reklamowy podobnie do tv (wideo)

Firma badawcza Nielsen wprowadza nowy system pomiaru internetowych kampanii reklamowych o nazwie Nielsen Online Campaign Ratings. więcej

Public Relations
 
Jerzy Smoliński został doradcą prezydenta Komorowskiego ds. mediów
Egzo Group dla ICPD
Technologie
 
Przygotowania do teledysku Katy Perry reklamują blueconnect Max w Erze (wideo)
BlackBerry PlayBook - rywal dla iPada od RIM (wideo)
Galapagos - tablety i serwis z e-bookami od Sharpa (wideo)
Komputronik serwisuje sprzęt u klienta
iSuppli: wzrost sprzedaży telewizorów LCD przyspieszy w II połowie 2010 r.
ABI: PND cały czas najpopularniejszymi urządzeniami do nawigacji
Raiffeisen Bank Polska na iPhone'a 4 i iPada
Panasonic: nowa generacja ultramobilnego Toughbooka
Acer Aspire TimelineX 1830T z procesorem Core i7
Gospodarka
 
Inwestycje: Lokata z funduszem, czy fundusz z lokatą?
Co jest lepsze przy sprzedaży mieszkania - przelew czy gotówka?
Najlepsi pracodawcy na świecie
Liczba uczestników OFE wzrosła do 14,85 mln
Złoty osłabił się w związku z pogorszeniem nastrojów
GPW zanotowała kolejny spadek na fali obaw o korektę na świecie
O 18,4 proc. wzrost eksportu w euro w 2010 r.
Kultura/Rozrywka
 
XVI Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina
Edyta Herbuś i Rafał Maserak w "Viva Królowie Densfloru"
Justin Bieber boi się świata show-biznesu
Catherine Zeta-Jones spełniła wszystkie fantazje Michaela Douglasa
Katy Perry tym razem u Simpsonów
Wymagająca Rihanna
Nicole Kidman na Broadway'u w "Słodkim ptaku młodości"
Jesse Eisenberg pragnie poznać założyciela Facebooka
 

Blog
Misjonarze w wojskowych mundurach

Wanda Konarzewska

Panie, panowie - czekam na konkrety

Marcin Stachoń

David Irving, Treblinka i skuteczność manipulacji

Jerzy Szygiel

PRozelityzm, czyli PR średniowiecznych czarnych mnichów z PRowansji

Zbigniew Brzeziński

III RP - państwo terroru medialnego (wspomnienie)

Mirosław Usidus

Kabaret pod nazwą "W KONIA".

Ewaryst Fedorowicz

Priwislianskie imponderabilia

Anna Mieszczanek

Radio ZET chce być stacją dla dorosłych słuchaczy

A.Tomasz Wolski

Jak zostać bohaterem TVN?

Piotr Barełkowski

,,S" XXX

Magda Furman

Nasz Gość
Jan Dworak - przewodniczący KRRiT

"Wiadomości" TVP1 wielokrotnie służyły kreowaniu racji politycznych tylko jednej strony - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl sztandarowy program informacyjny TVP 1 Jan Dworak, przewodniczący KRRiT. więcej

Kwestionariusz
Tomasz Kozarzewski: konkurencja to... sedno kapitalizmu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Tomasz Kozarzewski, prezes zarządu i CEO interaktywnej agencji mediowej Sales & More. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Specjalista ds. sprzedaży
[ PRESSPUBLICA ]  | mazowieckie
Konsultant
[ Cityboard Media ]  | mazowieckie
Dziennikarz serwisu ekonomicznego
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
Dziennikarz serwisu motoryzacyjnego
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
Account Manager
[ StreamOnline.pl ]  | mazowieckie
Traffic
[ Euro RSCG Poland ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
Specjalisty ds. sprzedaży
[ Propaganda-pl ]  | mazowieckie
płatny warsztat dziennikarskiej szkoły TVN24
[ SZKOŁA TVN24 ]  | mazowieckie
realizator dźwięku / staż dziennikarski
[ Radio TOK FM ]  | mazowieckie
Art Director /Senior Art Director
[ Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services ]  | mazowieckie
Key Account
[ UPG Warszawa ]  | mazowieckie
Senior Media Planner
[ Codemedia ]  | mazowieckie
Programista PHP
[ GOLDENSUBMARINE ]  | cała Polska
specjalista do działu sprzedaży
[ MULTICO Oficyna Wydawnicza ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl