Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 5 Październik 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Rekord TVN 24 i Comedy Central - tracą AXN, Viva i 4 fun TV

Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - we wrześniu br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej? więcej

Piotr Zaremba jednocześnie w ,,Polsce" i ,,Rzeczpospolitej"

Piotr Zaremba został publicystą dziennika „Rzeczpospolita”. Jednocześnie w charakterze komentatora dalej współpracuje z „Polską”. Z redakcji tej ostatniej gazety odszedł Michał Karnowski. więcej

Kanał o łowiectwie i wędkarstwie w portfolio Chello

Spółka Chello Central Europe zajęła się dystrybucją w Polsce poświęconego łowiectwie i wędkarstwie amerykańskiego kanału Outdoor Channel, który od 13 września br. ma swoją paneuropejską wersję. Stacja dostępna jest w wersji HD. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

ICAN Institute poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Starlink poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Media Planner

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
KOREKTOR

Firma z obszaru nowych technologii poszukuje osoby na stanowisko
E-Commerce Manager

PRESSPUBLICA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Rośnie oglądalność programu Wojciecha Jagielskiego

Nowy program rozrywkowy TVP 2 „Wielka draka o dzieciaka!”, w którym Wojciech Jagielski sprawdza jak dobrze rodzice znają swoje pociechy ogląda średnio 1,54 mln widzów. więcej

"Siara w kuluarach" ma mniej widzów niż konkurenci TVP 1

Program “Siara w kuluarach” po emisji czterech odcinków ma średnio 1,11 mln widzów. W czasie jego emisji Jedynka ma mniej oglądających niż rok temu i przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami. więcej

"Czas honoru" przegrywa tylko z tanecznym show TVN-u

Trzeci sezon “Czasu honoru” śledzi w TVP 2 nieco więcej osób niż oglądało drugą serią produkcji. Gdy Dwójka w niedziele o 21.05 nadaje serial, więcej widzów od niego śledzi tylko “Taniec z gwiazdami” TVN-u. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jarosław Hasiński: Polskie Radio rusza z internetową ofensywą
Mimo, że członkowie obecnego zarządu PR będą pełnili swoje funkcje co najwyżej do początku 2011 roku, chcą przed zakończeniem kadencji wypromować rozgłośnię jako pioniera we wprowadzaniu internetowych rozwiązań.
Rusza naziemna telewizja cyfrowa
Spółka TP Emitel podpisała z Polsatem, TVN, TV Puls i TV 4 umowy dotyczące nadawania programów na drugim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-2). Oznacza to, że już w czwartek 30 września br. ruszy oficjalna emisja naziemnej telewizji cyfrowej.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Rekord TVN 24 i Comedy Central - tracą AXN, Viva i 4 fun TV

Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - we wrześniu br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej? więcej

Kanał o łowiectwie i wędkarstwie w portfolio Chello

Spółka Chello Central Europe zajęła się dystrybucją w Polsce poświęconego łowiectwie i wędkarstwie amerykańskiego kanału Outdoor Channel, który od 13 września br. ma swoją paneuropejską wersję. Stacja dostępna jest w wersji HD. więcej

Rośnie oglądalność programu Wojciecha Jagielskiego

Nowy program rozrywkowy TVP 2 „Wielka draka o dzieciaka!”, w którym Wojciech Jagielski sprawdza jak dobrze rodzice znają swoje pociechy ogląda średnio 1,54 mln widzów. więcej

"Siara w kuluarach" ma mniej widzów niż konkurenci TVP 1

Program “Siara w kuluarach” po emisji czterech odcinków ma średnio 1,11 mln widzów. W czasie jego emisji Jedynka ma mniej oglądających niż rok temu i przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami. więcej

"Czas honoru" przegrywa tylko z tanecznym show TVN-u

Trzeci sezon “Czasu honoru” śledzi w TVP 2 nieco więcej osób niż oglądało drugą serią produkcji. Gdy Dwójka w niedziele o 21.05 nadaje serial, więcej widzów od niego śledzi tylko “Taniec z gwiazdami” TVN-u. więcej

Nick Jr. - nowy kanał dla przedszkolaków w Polsce

Spółka MTV Networks Polska zaoferowała operatorom w Polsce drugi kanał dziecięcy. Jest to skierowana do przedszkolaków stacja Nick Jr. - siostrzany kanał dostępnego od dwóch lat w Polsce Nickelodeona. więcej

TVP 1 odrabia straty, tracą TVN i Polsat

Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN i TVP 2 -  więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

TVP Sport: startuje koszykarska Tauron Basket Liga

TVP Sport, 6 października, pokaże na żywo spotkanie o Superpuchar Polski pomiędzy mistrzem kraju (Asseco Prokom Gdynia), a zdobywcą Pucharu (AZS Koszalin). Z kolei 8 października stacja będzie transmitować pierwsze spotkanie Tauron Basket Ligi: Zastal Zielona Góra – Asseco Prokom Gdynia. więcej

Radio
 
Kandydat SLD na radnego wyrzucony z katolickiego radia

Kandydat SLD na radnego w Białymstoku stracił pracę w katolickim radiu za kandydowanie w wyborach samorządowych. Pracodawca odpowiada, że kodeks etyki dziennikarskiej zabrania łączenia pracy na antenie z kandydowaniem. więcej

Jan Wróbel poprowadzi ,,Poranek Radia Tok FM"

Jan Wróbel został jednym z prowadzących audycję „Poranek Radia Tok FM”. Będzie pojawiał się na antenie rozgłośni w każdą środę rano. więcej

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji szuka nowej siedziby

KRRiT szuka nowej siedziby. Urząd chce zrezygnować z wynajmowanych od Episkopatu pomieszczeń przy Skwerze kard. Wyszyńskiego w Warszawie. Nowa siedziba ma mieć co najmniej 2,5 tys. metrów kwadratowych, i gwarantować lepsze warunki. więcej

Radiowa Trójka nagrodzona

Dziennikarka radiowej Trójki – Elżbieta Korczyńska-Jordan – otrzymała tytuł „Ambasadora SM”. Nagrodzono ją za szerzenie wiedzy o stwardnieniu rozsianym. więcej

Reklama
 
Rozum i serce reklamują obniżkę cen Neostrady (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamujące niższe ceny Neostrady TP. Akcję – opartą na motywie rozumu i serca – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia. więcej

Gerber: Naszą pasją są dzieci (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Gerber. Akcja – przygotowana przez firmy Legend Group i Mediaedge:cia – przebiega pod hasłem „Naszą pasją są dzieci”. więcej

,,Więcej odporności, więcej z życia!" reklamuje Vigor Immuno (wideo)

Trwa telewizyjna kampania reklamowa suplementu diety Vigor Immuno. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Więcej odporności, więcej z życia!” – przygotowały firmy Banah Group, Starcom, Dynamo Film i Lightcraft. więcej

Zielony Kapturek w kampanii płatków Nesvita (wideo)

Startuje kampania promocyjna płatków owsianych Nesvita. Akcję – wykorzystującą wizerunek Zielonego Kapturka – wspierają działania reklamowe przygotowane przez Publicis i Mediaedge:cia. więcej

Aviko: Najfrytkowniejsze z frytek (wideo)

W telewizji, radiu i internecie wystartowała kampania reklamowa frytek Aviko. Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Advertising i dom mediowy Starlink. więcej

,,Jesteś w centrum uwagi" w globalnej kampanii Avivy

Pod hasłem „Jesteś w centrum uwagi” ruszyła pierwsza globalna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aviva. Akcję przygotowały AMV BBDO i ZenithOptimedia. więcej

Jesienna kampania Telewizji na kartę HD (wideo)

1 października br. wystartowała jesienna kampania promocyjna Telewizji na kartę HD. Akcja informuje, jakie kanały i za jaką cenę doładowania oglądać można w ramach usługi. więcej

Bauer: Marcin Gudowicz odpowiada za negocjacje z domami mediowymi

Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer, od października br. objął dodatkowo funkcję dyrektora ds. negocjacji korporacyjnych Grupy Bauer Media. więcej

Ruszyła miejska kampania obuwia Caterpillar

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa obuwia Caterpillar. Akcję – prowadzoną w prasie, sklepach i na outdoorze – przygotowały firmy AmerSport i PRO Media House. więcej

,,Zima przestaje być groźna" w kampanii Michelin

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa zimowych opon Michelin. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Zima przestaje być groźna” – przygotowały firmy TBWA i Mediaedge:cia. więcej

Eskadra Opcom z własnym studiem foto-wideo

Eskadra Opcom otworzyła studio fotograficzno-filmowe. Będzie w nim realizować produkcje reklamowe. więcej

Multi Multi: To się po prostu w głowie nie mieści

W radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa gry Multi Multi oferowanej przez Totalizator Sportowy. Akcję przygotowały firmy Tuba Ud/sN i ZenithOptimedia. więcej

Katarzyna Mazurek-Ziomek: z FireFly Creation do Tailor&Baker

Katarzyna Mazurek-Ziomek objęła stanowisko strategy & development directora w agencji Tailor&Baker. Poprzednio pracowała w FireFly Creation. więcej

,,Stół zastaw pełen" promuje Olej Kujawski

Z początkiem października ruszyła loteria „Stół zastaw pełen” promująca Olej Kujawski. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja Linea Recta Polska. więcej

,,Inwestowanie jest dla ludzi!" w kampanii Novo

W internecie ruszyła kampania reklamowa funduszu Novo. Akcję pod hasłem „Inwestowanie jest dla ludzi!” przygotowały firmy GoldenSubmarine i Sales Engine. więcej

Pradeep Jotwani nowym szefem marketingu Kodaka

Pradeep Jotwani objął funkcję wiceprezesa i dyrektora marketingu w firmie Eastman Kodak. więcej

Grey z globalnym budżetem reklamowym marki Panadol

Agencja reklamowa Grey zdobyła globalny budżet reklamowy należącej do koncernu GlaxoSmithKline marki leku przeciwbólowego Panadol. więcej

Zyraffa.pl w ofercie At Media

Do oferty internetowej brokera At Media dołączył serwis internetowy Zyraffa.pl. Jest to rozrywkowo-edukacyjna witryna skierowana do przedszkolaków i uczniów klas młodszych. więcej

Prasa
 
Piotr Zaremba jednocześnie w ,,Polsce" i ,,Rzeczpospolitej"

Piotr Zaremba został publicystą dziennika „Rzeczpospolita”. Jednocześnie w charakterze komentatora dalej współpracuje z „Polską”. Z redakcji tej ostatniej gazety odszedł Michał Karnowski. więcej

"Elle" z dodatkiem o polskiej modzie

Do całego nakładu listopadowego wydania miesięcznika “Elle” (Grupa Burda), który ukaże się 6 października br., zostanie dołączony dodatek specjalny „Polska Moda”. więcej

"Nasze Seriale" droższe o 50 groszy

Od trzeciego numeru, który ukazał się pod koniec września, cena tygodnika “Nasze Seriale” (Axel Springer Polska) wynosi 1,50 zł. To o 50 groszy więcej niż kosztowały dwa pierwsze wydania pisma. więcej

,,Pieniądze na założenie firmy" dodatkiem do "DGP"

Do wtorkowego wydania “Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączona została płyta CD zawierająca kompendium wiedzy dla osób, które zamierzają rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej i zarejestrować własną firmę. więcej

,,Gazeta Wyborcza" z kursem obsługi Microsoft Word i Power Point

We wtorek i środę, 5 i 6 października z "Gazetą Wyborczą” (Agora) dostępne będą kolejne płyty CD z wideoszkoleniami z obsługi programów komputerowych - Microsoft Word i Power Point. więcej

Internet
 
Serwisy społecznościowe mniej popularne od maili i stron z informacjami

Internauci z całego świata częściej sprawdzają maile i czytają wiadomości w sieci niż korzystają z serwisów społecznościowych – wynika z badania Deloitte. Jednak social media najszybciej zyskują na popularności. więcej

Net Applications: IE znów poniżej 60 proc. udziału w rynku przeglądarek

Internet Explorer znowu spadł poniżej granicy 60 proc. udziału w rynku internetowych przeglądarek. więcej

Internet Explorer 9 beta: 6 mln pobrań

15 września Microsoft udostępnił wersję beta przeglądarki Internet Explorer 9. Do 1 października została ona pobrana 6 milionów razy. więcej

19-letnia blogerka oskarżona o szpiegostwo

19-letnią blogerkę, zatrzymaną w grudniu ubiegłego roku, oskarżono w Syrii o szpiegostwo - poinformował w poniedziałek przedstawiciel tamtejszych władz. więcej

Film o historii Facebooka zarabia miliony dolarów (wideo)

Film "Social Network" Davida Finchera został nowym liderem amerykańskiego box office. więcej

Netia nie planuje kolejnej obniżki cen dostępu do internetu

Spółka telekomunikacyjna Netia nie planuje kolejnej obniżki cen internetu i ocenia, że dzięki promocji z początku września nadal ceny jej kluczowych szybkości dostępu są bardziej atrakcyjne niż oferowane przez Telekomunikację Polską (TPSA), wynika z wypowiedzi członka zarządu Grzegorza Esz. więcej

Więzienie za sprzedaż dopalaczy przez internet

Kara do trzech lat więzienia ma grozić za samo udostępnienie małoletnim substancji - np. dopalaczy - której użycie może narazić na niebezpieczeństwo życie lub zdrowie - zapowiedział minister sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski podczas konferencji prasowej nt. przygotowanych zmian w prawie co do dopalaczy. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Kobiety mają bardzo mało czasu dla siebie, często pracują w weekendy

Kobiety mają mniej czasu dla siebie niż mężczyźni, za to ci ostatni częściej pracują w weekendy; wolny czas Polacy najczęściej spędzają, oglądając telewizję - wynika z opublikowanego w poniedziałek badania CBOS nt. sposobów spędzania czasu wolnego. więcej

Sejm bez PSL i Nowoczesnej Polski, partii Janusza Palikota

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w najbliższą niedzielę, PO mogłaby liczyć na poparcie 38 proc. wyborców, PiS - 27 proc., SLD - 11 proc., Nowoczesna Polska (ugrupowanie Janusza Palikota) - 4 proc., a PSL 3 proc. - wynika z sondażu MillwardBrown SMG/KRC dla TVN. więcej

Łukasz Nalaskowski: z Orange do ARC Rynek i Opinia

Łukasz Nalaskowski został senior project managerem w ARC Rynek i Opinia. więcej

Public Relations
 
Marek Kłuciński rzecznikiem prasowym PKP Cargo
Technologie
 
11 października premiera Windows Phone 7
comScore: mobilne wideo coraz popularniejsze w Europie
Microsoft oskarża Motorolę o kradzież
Toshiba: seria Portégé R700 dostępna w Polsce (wideo)
Sony: nowe notebooki Vaio E
TPSA: UOKiK nie pozwoli nam kupić sieci komórkowej Play
IDC: odbicie na rynku urządzeń drukujących w 2011 r.
Meritum Bank udostępnia aplikację Meritum Planer
Gospodarka
 
Fundusze związane z rynkiem nieruchomości dały 3,4 proc. zysku
5 mld zł zainwestowali Polacy w produkty strukturyzowane w 2010 r.
Netia ma nowe porozumienie z kolejnym bankiem i miliard na akwizycje
Miejska Karta Płatnicza od Citibank i ZTM
Dług zagraniczny Polski wzrósł do 200,66 mld euro
Nowy prezes BRE Banku zapowiada zysk i 'poważne' zmiany
Ceny producentów wzrosły o 3,9 proc. r/r w całej UE
PGE chce wprowadzić Energę na GPW już pod koniec 2011 r.
Liczba bankructw przestała rosnąć
WIG20 zyskał prawie 1 proc. dzięki rosnącym futures w USA
Złoty pozostawał stabilny wobec głównych walut
Rafał Stankiewicz w zarządzie firmy Warta
Andrzej Wąsik dyrektorem finansowym firmy Valvex
Kultura/Rozrywka
 
Film o historii Facebooka zarabia miliony dolarów (wideo)
Lady GaGa wyjdzie za mąż w Wielkiej Brytanii
Czesław Śpiewa w dużym składzie w trasę koncertową
"Titanic" 3D trafi do kin
Robbie Williams szczęśliwy w Los Angeles
Colin Firth bada sprawę zabójstwa studentki Meredith Kercher
The Script liderem UK Charts
 

Blog
Adam i Ewa wśród dopalaczy

Magda Furman

Zmotywowani

Monika Luft

Political fiction dla pokrzepienia serc

Wanda Konarzewska

Trzy wideo i znak rasizmu

Jerzy Szygiel

O stosowaniu product placement w marketingu terytorialnym i o promocji Kielc na dodatek

Zbigniew Brzeziński

Bajer full

Ryszard Warta

Happening Profesora B.

Ewaryst Fedorowicz

Panie, panowie - czekam na konkrety

Marcin Stachoń

III RP - państwo terroru medialnego (wspomnienie)

Mirosław Usidus

Priwislianskie imponderabilia

Anna Mieszczanek

Nasz Gość
Jan Dworak - przewodniczący KRRiT

"Wiadomości" TVP1 wielokrotnie służyły kreowaniu racji politycznych tylko jednej strony - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl sztandarowy program informacyjny TVP 1 Jan Dworak, przewodniczący KRRiT. więcej

Kwestionariusz
Tomasz Kozarzewski: konkurencja to... sedno kapitalizmu

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Tomasz Kozarzewski, prezes zarządu i CEO interaktywnej agencji mediowej Sales & More. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Key Account Manager
[ ICAN Institute ]  | mazowieckie
Flash Developer
[ GOLDENSUBMARINE ]  | mazowieckie
Interactive Media Planner
[ Starlink ]  | mazowieckie
KOREKTOR
[ Direct Publishing Group ]  | mazowieckie
E-Commerce Manager
[ Firma z obszaru nowych technologii ]  | mazowieckie
New Business Manager
[ 3e Software House & Interactive Agency ]  | mazowieckie
Specjalista ds. Public Relations
[ Fundacja Instytut Spraw Publicznych ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ PRESSPUBLICA ]  | mazowieckie
Konsultant
[ Cityboard Media ]  | mazowieckie
Dziennikarz serwisu ekonomicznego
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
Dziennikarz serwisu motoryzacyjnego
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
Traffic
[ Euro RSCG Poland ]  | mazowieckie
Account Manager
[ StreamOnline.pl ]  | mazowieckie
dziennikarz
[ Gazeta Regionalna ]  | lubuskie
Specjalisty ds. sprzedaży
[ Propaganda-pl ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl