Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 17 Październik 2010  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
TVN i TP: współpracujemy, nie ma mowy o fuzji

TVN i TP podpisały umowę o 10-letniej współpracy, ale obie firmy zaprzeczają, że to pierwszy krok do fuzji. Wspólna oferta telewizji i internetu obu partnerów ma być dostępna dla klientów w pierwszym kwartale 2011 roku. więcej

Na reklamę internetową wydano w Polsce 777 mln zł

Wartość polskiej reklamy internetowej w I połowie br. wyniosła 777 mln zł, czyli 18 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z badania IAB AdEx. Najbardziej na udziałach w rynku zyskał SEM. więcej

Polacy najchętniej czytają "Tele Tydzień" i "Życie na Gorąco"

Tygodniki “Tele Tydzień”, “Życie na Gorąco” oraz dwutygodnik “Przyjaciółka” to trzy najchętniej czytane tytuły przez Polaków – wynika z badania PBC. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

PTWP poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

PTWP poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Naczelny

Polskie Badania Czytelnictwa poszukuje osoby na stanowisko
Starszy specjalista

Fox International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
Creative Manager

ICAN Institute poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
100 tys. zł za spot przy ,,M jak miłość", niewielkie zmiany w cenniku reklamowym TVP

W listopadowym cenniku TVP1 i TVP2 reklamy są tylko minimalnie droższe niż rok wcześniej. Za 30-sekundowy spot przed „M jak Miłość” trzeba zapłacić 100 tys. zł. więcej

Koniec spółki Presspublica, wydawcy "Rzeczpospolitej"?

Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" oraz dwaj członkowie zarządu spółki Presspubliki złożyli w piątek do sądu pozew o rozwiązanie spółki. Presspublica jest wydawcą m.in. dziennika "Rzeczpospolita". więcej

"Misja specjalna" i program Wildsteina znikają z TVP 1

Magazyn "Misja specjalna" i program "Bronisław Wildstein przedstawia" znikają z anteny TVP 1. Jako powód TVP podaje niezadowalające wyniki oglądalności. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVP rusza z naziemną telewizją cyfrową
Od 27 października br. pięć kanałów Telewizji Polskiej - TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura i TVP Historia - będzie można oglądać w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.
Eska znowu rośnie, zyskują rozgłośnie regionalne PR
Radio Track: Radio Eska utrzymało w III kwartale 2010 r. pozycję lidera słuchalności wśród sieci radiowych - zyskały Audytorium 17 i RMF Maxxx. Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
TVN i TP: współpracujemy, nie ma mowy o fuzji

TVN i TP podpisały umowę o 10-letniej współpracy, ale obie firmy zaprzeczają, że to pierwszy krok do fuzji. Wspólna oferta telewizji i internetu obu partnerów ma być dostępna dla klientów w pierwszym kwartale 2011 roku. więcej

100 tys. zł za spot przy ,,M jak miłość", niewielkie zmiany w cenniku reklamowym TVP

W listopadowym cenniku TVP1 i TVP2 reklamy są tylko minimalnie droższe niż rok wcześniej. Za 30-sekundowy spot przed „M jak Miłość” trzeba zapłacić 100 tys. zł. więcej

"Misja specjalna" i program Wildsteina znikają z TVP 1

Magazyn "Misja specjalna" i program "Bronisław Wildstein przedstawia" znikają z anteny TVP 1. Jako powód TVP podaje niezadowalające wyniki oglądalności. więcej

Cyfrowy Polsat przyspiesza internet

Cyfrowy Polsat w ramach swojej usługi internetowej wdraża nową technologię pod nazwą Multiple Input Multiple Output, która umożliwi przesyłanie danych z prędkością do 28 Mb/s. W przyszłym roku platforma zamierza uruchomić z kolei technologię LTE, gdzie prędkość wyniesie do 150 Mb/s. więcej

Program Janusza Rewińskiego nie powróci do Jedynki

Nie powstaną kolejne odcinki programu satyrycznego TVP 1 “Siara w kuluarach”, którego gospodarzem był Janusz Rewiński. więcej

Wpadki telewizyjne: Paulina Chylewska o jedzeniu dzieci (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

Trzy nowe kanały w telewizji TP

Do oferty telewizyjnej TP od poniedziałku 18 października dołączyły trzy stacje: Playhouse Disney, Eska TV oraz CSBTV. Są one dostępne zarówno w technologii IPTV jak i satelitarnej. więcej

Z telewizji kablowej korzysta 36 proc. Polaków

Zaledwie 2 proc. Polaków odbiera naziemną telewizję cyfrową, wobec 23 proc. mieszkańców UE - wynika z najnowszego Eurobarometru. więcej

Krzysztof Herod szefem TVP Kielce

Krzysztof Herod od piątku pełni obowiązki dyrektora oddziału terenowego Telewizji Polskiej w Kielcach. Herod zastąpił zawieszonego - za wypowiedź dla “Gazety Wyborczej” - Dominika Rakoczego. więcej

Markus Tellenbach: umowa o współpracy nie jest wstępem do fuzji TP i TVN

Umowa o strategicznej współpracy, jaką w czwartek podpisały TVN i Telekomunikacja Polska (TPSA), nie stanowi kroku w stronę ewentualnego powiązania kapitałowego obu spółek, wynika z wypowiedzi prezesów obu firm w piątek. więcej

TPSA kończy współpracę z Cyfra+

Telekomunikacja Polska (TPSA), która podpisała w czwartek umowę o współpracy strategicznej z TVN, będzie wycofywać pakiety Cyfry+ z dystrybucji satelitarnej, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego. Pakiety Cyfry zostaną jednak prawdopodobnie w ofercie IP TV. więcej

TPSA ma 500 000 klientów usług telewizyjnych

Telekomunikacja Polska (TPSA) ma około pół miliona klientów usług telewizyjnych, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego w piątek. Witucki poinformował, że po podpisaniu umowy o współpracy z TVN, spółka podtrzymuje swój cel strategiczny jakim jest pozyskanie miliona klientów tych usług. więcej

Radio
 
Eska liderem we Wrocławiu, Radio ZET w Szczecinie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec – wrzesień 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu i Poznaniu. więcej

KRRiT odwołała Rdesińskiego, prezesa Radia Merkury

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji odwołała w piątek prezesa poznańskiej rozgłośni Polskiego Radia - Radia Merkury - Filipa Rdesińskiego. Wnioskował o to minister skarbu. więcej

Reklama
 
Na reklamę internetową wydano w Polsce 777 mln zł

Wartość polskiej reklamy internetowej w I połowie br. wyniosła 777 mln zł, czyli 18 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z badania IAB AdEx. Najbardziej na udziałach w rynku zyskał SEM. więcej

100 tys. zł za spot przy ,,M jak miłość", niewielkie zmiany w cenniku reklamowym TVP

W listopadowym cenniku TVP1 i TVP2 reklamy są tylko minimalnie droższe niż rok wcześniej. Za 30-sekundowy spot przed „M jak Miłość” trzeba zapłacić 100 tys. zł. więcej

Branding na Facebooku może się opłacić

Posiadanie własnego profilu na Facebooku może przynieść firmom spore korzyści. Jednocześnie muszą one uważać aby nie stracić swoich fanów. więcej

Darmowy internet na Okęciu od ING

Od 15 października podróżni na lotnisku Okęcie mogą dzięki Grupie ING korzystać z darmowego dostępu do internetu. Hot-spot "ING Internet Gate", a także towarzysząca mu kampania na nośnikach wielkoformatowych na lotnisku Okęcie, jest częścią międzynarodowej kampanii "Be good at money". więcej

Ping-pong reklamuje PlayStation w Play (wideo)

Ruszyła kampania wspierająca nową promocję w Play. Reklamę – pokazującą grę w wirtualnego ping-ponga – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Mediacom. więcej

Tomasz Kuchar i Garfield reklamują opony Goodyear

W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczyna się kampania reklamowa zimowych opon Goodyear. Akcję – wykorzystującą wizerunki Tomasza Kuchara i Garfielda – przygotowały firmy Goodyear Dunlop Tires Polska, GPD i Universal McCann. więcej

Rozum i Serce w kampanii planów doMowych TP (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję planów doMowych TP. Akcję – opartą na wizerunku Rozumu i Serca – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia. więcej

,,Potrójna rekomendacja" w kampanii Dunlop

W internecie startuje kampania reklamowa opon Dunlop. Akcję – obejmującą m.in. konkurs „Potrójna rekomendacja” – przygotowała agencja Upgrade Marketing. więcej

Monika Płużańska: z AWR ,,Wprost" do G+J Polska

Monika Płużańska rozpoczęła pracę w biurze reklamy G+J Polska. Poprzednio była związana z działem reklamy AWR „Wprost”. więcej

mBank premiuje lojalność

Wystartowała kolejna edycja akcji PolecamBank. W ramach programu mBank wynagradza stałych klientów za polecenie jego rachunków innym osobom. Dzięki skutecznym rekomendacjom w ciągu roku można zyskać 1200 zł. więcej

,,Zabiegany? Czas pochodzić!" w kampanii gminy Olsztyn

Pod hasłem „Zabiegany? Czas pochodzić!” trwa kampania reklamowa atrakcji turystycznych gminy Olsztyn koło Częstochowy. Akcję przygotowała agencja Optima Marketing Group. więcej

Soki Fortuna w kartonach odświeżonych przez Czteryczwarte

Soki Fortuna są dostępne w zmienionych kartonach jednolitrowych. Zmodyfikowane opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte. więcej

Calcenato: Tego potrzebują nasze kości

W internecie ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Calcenato. Akcję pod hasłem „Tego potrzebują nasze kości” przygotowały firmy Tribal DDB i Value Media. więcej

Prasa
 
Polacy najchętniej czytają "Tele Tydzień" i "Życie na Gorąco"

Tygodniki “Tele Tydzień”, “Życie na Gorąco” oraz dwutygodnik “Przyjaciółka” to trzy najchętniej czytane tytuły przez Polaków – wynika z badania PBC. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Koniec spółki Presspublica, wydawcy "Rzeczpospolitej"?

Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" oraz dwaj członkowie zarządu spółki Presspubliki złożyli w piątek do sądu pozew o rozwiązanie spółki. Presspublica jest wydawcą m.in. dziennika "Rzeczpospolita". więcej

Pisma motoryzacyjne tracą, "Motor" przed "Auto Światem"

Prawie wszystkie magazyny motoryzacyjne zanotowały w lipcu br. spadki sprzedaży. Liderem zestawienia był “Motor”, który wyprzedził “Auto Świata”, zaś największy spadek dotknął ostatniego w rankingu miesięcznika “Classic Auto”. więcej

REM: "Gazeta Polska" i "Nasz Dziennik" naruszyły zasadę rzetelnego dziennikarstwa

Publikacje "Gazety Polskiej" i "Naszego Dziennika" o tym, że funkcjonariusz BOR Jacek Surówka, który zginął w katastrofie smoleńskiej, miał dzwonić do żony po rozbiciu się samolotu, naruszyły podstawową zasadę rzetelnego dziennikarstwa tj zasadę prawdy - oceniła Rada Etyki Mediów. więcej

,,Komputer Świat" świętuje 12. urodziny

W poniedziałek ukazało się jubileuszowe wydanie dwutygodnika „Komputer Świat” (Axel Springer Polska), który obchodzi 12. urodziny. więcej

Adam Michnik: PiS przypomina Komunistyczną Partię Polski

Prawo i Sprawiedliwość przypomina Komunistyczną Partię Polski - mówi w rozmowie z Piotrem Najsztubem we "Wprost" redaktor naczelny "Gazety Wyborczej" Adam Michnik. - To opozycja antysystemowa i antypaństwowa - ocenia. więcej

Internet
 
Na reklamę internetową wydano w Polsce 777 mln zł

Wartość polskiej reklamy internetowej w I połowie br. wyniosła 777 mln zł, czyli 18 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z badania IAB AdEx. Najbardziej na udziałach w rynku zyskał SEM. więcej

Branding na Facebooku może się opłacić

Posiadanie własnego profilu na Facebooku może przynieść firmom spore korzyści. Jednocześnie muszą one uważać aby nie stracić swoich fanów. więcej

Cyfrowy Polsat przyspiesza internet

Cyfrowy Polsat w ramach swojej usługi internetowej wdraża nową technologię pod nazwą Multiple Input Multiple Output, która umożliwi przesyłanie danych z prędkością do 28 Mb/s. W przyszłym roku platforma zamierza uruchomić z kolei technologię LTE, gdzie prędkość wyniesie do 150 Mb/s. więcej

Co czwarty polski internauta poznał w sieci przyjaciół

28 proc. polskich internautów twierdzi, że osoby poznane w sieci stały się ich przyjaciółmi – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Znajomości w trybie online lubi zawierać co trzeci użytkownik internetu w naszym kraju. więcej

Darmowy internet na Okęciu od ING

Od 15 października podróżni na lotnisku Okęcie mogą dzięki Grupie ING korzystać z darmowego dostępu do internetu. Hot-spot "ING Internet Gate", a także towarzysząca mu kampania na nośnikach wielkoformatowych na lotnisku Okęcie, jest częścią międzynarodowej kampanii "Be good at money". więcej

Internet Group odzyskuje od BRE Banku akcje Ad.Netu

BRE Bank zrzekł się na rzecz Internet Group pełnomocnictw do zarządzania akcjami Ad.Netu. Spółka nadal szuka inwestora branżowego. więcej

Co trzeci internauta na świecie korzysta z mikroblogów

34 proc. internautów z całego świata korzysta z serwisów mikroblogowych – wynika z badania Universal McCann. Prawie dwa razy więcej w ogóle używa social mediów. więcej

43 proc. Polaków korzysta z Naszej Klasy lub Facebooka

Polacy są większymi entuzjastami portali społecznościowych, takich jak Facebook czy Nasza Klasa, niż obywatele innych krajów UE - wynika z najnowszego Eurobarometru. Korzysta z nich 43 proc. Polaków, a w całej UE średnio 35 proc. Europejczyków. więcej

Sophos: najwięcej spamu z USA

Jedna na pięć wiadomości spam pochodzi z USA, jedna na 20 z Wielkiej Brytanii. Polska poza "parszywą dwunastką". więcej

Google: 23-proc. wzrost przychodu w III kw.

Firma Google podała swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku. więcej

71 proc. wiadomości na Twitterze bez reakcji (wideo)

Większość wiadomości umieszczanych w serwisie społecznościowym Twitter jest ignorowanych. więcej

Nowe serwisy od Polskapresse

Pion Internet Polskapresse uruchomił dwa nowe serwisy z kategorii Dom - gdziewynajac.pl oraz urzadzone.pl. Oba są partnerami Dom.gratka.pl. więcej

Internetowe serwisy Purmo i Radson w nowej odsłonie

Serwisy internetowe międzynarodowej firmy Rettig ICC Group (światowego producenta grzejników Purmo i Radson) ruszyły w nowej odsłonie, która związana jest z jednoczesnym startem nowej, wizerunkowej kampanii promocyjnej Low Temperature Radiators. więcej

Tadeusz Murgrabia w zarządzie Infornext.pl

Tadeusz Murgrabia dołączył do zarządu spółki Infornext.pl. Będzie odpowiadał za finanse i akwizycje. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Co czwarty polski internauta poznał w sieci przyjaciół

28 proc. polskich internautów twierdzi, że osoby poznane w sieci stały się ich przyjaciółmi – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Znajomości w trybie online lubi zawierać co trzeci użytkownik internetu w naszym kraju. więcej

Sejm: PO - 39 proc., PiS - 23 proc., SLD - 9 proc.

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w pierwszej połowie października, PO mogłaby liczyć na poparcie 39 proc. osób deklarujących udział w głosowaniu. PiS uzyskałby 23 proc. głosów, SLD - 9 proc. - wynika z sondażu CBOS. więcej

Public Relations
 
Orchidea PR dla marki Tonino Lamborghini
Technologie
 
iSuppli: koszt elementów Nokia N8 prawie taki sam jak iPhone'a 4
Ping-pong reklamuje PlayStation w Play (wideo)
121 samochodów do wygrania w loterii Plusa
Lenovo: 60 mln sprzedanych laptopów ThinkPad (wideo)
Sony Ericsson: trzeci kwartał z rzędu na plusie
Juniper: 29 mln użytkowników rozmów wideo w smartfonach w 2015 r.
Opera w liczbach
Gospodarka
 
Deficyt budżetu wyniósł 39,51 mld zł po wrześniu, tj. 75,7 proc. planu
TVN i TPSA: liczymy na korzyści na poziomie przychodów i oszczędności
Za mieszkanie z widokiem więcej o nawet 700 tys. zł
Ceny paliw na stacjach mogą jeszcze spaść
Banki dalej przyczyniają się do pompowania spekulacyjnej bańki
Hit czy kit? Assistance do konta bakowego
Ryszard Petru odszedł z BRE Banku
GTS CE może sfinalizować przejęcie w regionie jeszcze w 2010 r.
Marek Romanowski prezesem Bomi
Wynagrodzenia w firmach wzrosły o 4,0 proc., zatrudnienie o 1,7 proc.
GPW zanotowała korektę po serii bardzo mocnych wzrostów
Niepewna sytuacja w USA złoty lekko stracił pod koniec sesji
DGA zainwestowało w spółki Allcards, DGA FastDeal.pl i DGA Amber
Kultura/Rozrywka
 
Heineken Open'er Festival pod koniec czerwca w Gdyni
Justin Bieber w filmie "Never Say Never"
Robert De Niro w filmie "Red Lights"
Angelina Jolie broni filmu o miłości zgwałconej do gwałciciela
Carlos Santana wciąż liderem sprzedaży płytowej
Katy Perry chce rozgrzać amerykańską armię
Lady GaGa ze strachu kupiła swoje piosenki
Christina Aguilera złożyła dokumenty rozwodowe
Harrison Ford szczęśliwy jako mąż Calistę Flockhart
Robbie Williams: pozostanie nam striptiz na Trafalgar Square
Tom Cruise jednak nie polata w "Top Gun"
Russell Brand: nie zagram w filmie z Katy Perry
 

Blog
Oj, dadzą nam popalić!

Wanda Konarzewska

Odwołanie Dyrektora TVP Kielce z regionalnym kontekstem (BONUS 15.10.10)

Zbigniew Brzeziński

Wpis leniwy, czyli o logo sejmu.

Ewaryst Fedorowicz

Czy Lichocką oskarżył dziennikarz z listy wyborczej PO?

Mirosław Usidus

Wideo, w którym wycięto to, co najlepsze

Jerzy Szygiel

Adam i Ewa wśród dopalaczy

Magda Furman

Zmotywowani

Monika Luft

Bajer full

Ryszard Warta

Panie, panowie - czekam na konkrety

Marcin Stachoń

Priwislianskie imponderabilia

Anna Mieszczanek

Nasz Gość
Agnieszka Anielska - prezes Grupy Radiowej TIME

Z Agnieszką Anielską rozmawiamy o planowanych zmianach ustawowych, dotyczących znacznego zwiększenia liczby emitowanych polskich piosenek w rozgłośniach radiowych w dzień, najbliższych planach biznesowych Grupy Radiowej TIME oraz o polskim rynku medialnym. więcej

Kwestionariusz
Edyta Brykała: Nie przyjęłabym do pracy... bałaganiarza i plotkarza

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Edyta Brykała, creative director agencji Sound of Music. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Starszy specjalista ds. pozyskiwania treści
[ Wirtualna Polska ]  | mazowieckie
Specjalista ds. serwisów mobilnych i aplikacji
[ Wirtualna Polska ]  | pomorskie
Art Director
[ Unlimited ]  | mazowieckie
Dziennikarz
[ PTWP ]  | cała Polska
Redaktor Naczelny
[ PTWP ]  | śląskie
Korespondent w Moskwie
[ TVP ]  | cała Polska
Korespondent w Berlinie
[ TVP ]  | cała Polska
dziennikarz
[ Wirtualnemedia.pl ]  | cała Polska
Starszy specjalista
[ Polskie Badania Czytelnictwa ]  | mazowieckie
Sekretarz Redakcji
[ Tygodnik telewizyjny ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ Wiadomości Turystyczne ]  | mazowieckie
Specjalista ds. sprzedaży
[ Żyj zdrowo i aktywnie ]  | mazowieckie
Inventory Management Assistant
[ Discovery Networks ]  | mazowieckie
Dziennikarz
[ Grupa o2 ]  | cała Polska
Creative Manager
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl